Jah, het einde van de anime is halverwege in de manga. De manga gaat daarnaa verder. In de anime wordt namelijk achterwege gelaten wat er bijvoorbeeld met de silpelets en de geinfecteerden gebeurt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:51 schreef mschol het volgende:
[..]
heeft de manga dan wel een eind die verder gaat na de anime?
Ja. Maar het einde van de manga is net zo afgeraffeld als het einde van de anime. Was nogal een rel over in fanclubland toen de laatste manga's uitkwamenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:51 schreef mschol het volgende:
[..]
heeft de manga dan wel een eind die verder gaat na de anime?
Niet van Akihabara, maar van Shibuya.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:22 schreef zquing het volgende:
[..]
zit je nu daar? Doe eens foto's posten
Ik vond het afraffelen wel meevallen. Maar het was best lamequote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja. Maar het einde van de manga is net zo afgeraffeld als het einde van de anime. Was nogal een rel over in fanclubland toen de laatste manga's uitkwamen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Beetje druk daar..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:01 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Niet van Akihabara, maar van Shibuya.
Durf eik. niet meer naar Akihabara te gaan.
[ afbeelding ]
Moet wel meer foto's schieten om beter te worden. 85% van mijn foto's sucks.
gah de scramble crossing T______Tquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:01 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Niet van Akihabara, maar van Shibuya.
Durf eik. niet meer naar Akihabara te gaan.
[ afbeelding ]
Moet wel meer foto's schieten om beter te worden. 85% van mijn foto's sucks.
vond het einde juist perfect , die extra eps was dan wel weer kutquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:10 schreef Ascendancy het volgende:
Elfen lied niet kijken kan echt niet.
Maar wederom, de manga was beter. De anime had geen eens een eind.
OVA gebeurde dan ook halverwege het verhaal. En was inderdaad bagger, omdat het niet in lijn stond met de rest van de anime.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:03 schreef DJ_ het volgende:
[..]
vond het einde juist perfect , die extra eps was dan wel weer kut
Ik ben nog steeds niet door S2 heen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:33 schreef Kuwaro het volgende:
Jigoku Shoujo Mitsuganae, Heerlijk om naar te kijken
Nee hoor, het is gewoon raar dat je Elfen Lied niet af hebt gekeken.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:26 schreef Apogist het volgende:
OH NO, i'm hated![]()
elfen lied vond ik niet echt bijzoder o_O. ok, de animatie was uitstekend maar verder niet mijn ding.. Air ook zo'n anime, ziet er prachtig uit maar kan er verder niets mee.
@ sinterklaaskapoentje, kan je niet echt iets aanraden(berserk misschien?, aangezien je claymore in je lisjtje hebt).
Oh ik heb claymore manga gelezen, dus verhaal is al bekend, maar ik ga hem zeker binnenkort bekijken![]()
Ik vond de animatie juist vrij gemiddeld, niets interessants. Zelfde met Air.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:26 schreef Apogist het volgende:
OH NO, i'm hated![]()
elfen lied vond ik niet echt bijzoder o_O. ok, de animatie was uitstekend maar verder niet mijn ding.. Air ook zo'n anime, ziet er prachtig uit maar kan er verder niets mee.
@ sinterklaaskapoentje, kan je niet echt iets aanraden(berserk misschien?, aangezien je claymore in je lisjtje hebt).
Oh ik heb claymore manga gelezen, dus verhaal is al bekend, maar ik ga hem zeker binnenkort bekijken![]()
Heb je Kara no Kyoukai gezien?quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:36 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vond de animatie juist vrij gemiddeld, niets interessants. Zelfde met Air.
Heb je wel eens EF gekeken? Of Xam'd en Soul Eater?
Claymore vond ik dan weer niets. Dat ventje was zo'n ongeloofelijke jankbal dat ik na episode 3 de serie heb weggegooit. De actie was wel leuk, maar helaas.
EF - a tale of memories ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:36 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vond de animatie juist vrij gemiddeld, niets interessants. Zelfde met Air.
Heb je wel eens EF gekeken? Of Xam'd en Soul Eater?
Claymore vond ik dan weer niets. Dat ventje was zo'n ongeloofelijke jankbal dat ik na episode 3 de serie heb weggegooit. De actie was wel leuk, maar helaas.
... claymore is licensed hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:45 schreef wdn het volgende:
mschol: btjunkie.org
animesuki staatie ook
Nog meer?
Claymore was ook geweldig. Je moet gewoon langs dat joch heen kijkenClare
quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:44 schreef mschol het volgende:
claymore, eclipse + H.264 kan ik niet vinden?
Dat wil niet zeggen dat het niet te vinden isquote:
maar niet op a-sukiquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat het niet te vinden is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We fear that which we cannot see
niet gekeken..quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:06 schreef msnk het volgende:
[..]
Hij staat toch gewoon op de site van eclipse zelf
ik heb trouwens de DVD versie, geen idee hoe die is in vergelijking met h264. Zal wel ongeveer hetzelfde zijn?
Dat is toch de eerste plek waar je kijkt joh flapdrolquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:34 schreef mschol het volgende:
[..]
niet gekeken..
inmiddels wel gevonden
dvd = ~60MB per episode groter
AHQ heeft wel een H264 versie van Gungrave. Is volgens mij ook gewoon een dvd source.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:40 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat is toch de eerste plek waar je kijkt joh flapdrol!
Grootte boeit me niet zoveel, zolang de kwaliteit dan ook maar beter is. Of misschien extra (uncut) content
Ik probeer zelf trouwens Gungrave te vinden van KAA, maar dat lijkt ook echt van de aardbodem verdwenen te zijn. Kan alleen maar AonE vinden![]()
Range murataquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:59 schreef Ascendancy het volgende:
@ iedereen voor Ef. De animatie is speciaal aan ef. Noem een betere art director, ik ken er in ieder geval geen
Bedankt voor de tip, zal eens gaan opzoekenquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:07 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
AHQ heeft wel een H264 versie van Gungrave. Is volgens mij ook gewoon een dvd source.![]()
check btjunkie.org...quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:40 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat is toch de eerste plek waar je kijkt joh flapdrol!
Grootte boeit me niet zoveel, zolang de kwaliteit dan ook maar beter is. Of misschien extra (uncut) content
Ik probeer zelf trouwens Gungrave te vinden van KAA, maar dat lijkt ook echt van de aardbodem verdwenen te zijn. Kan alleen maar AonE vinden![]()
Gundam Seed en Destiny kwamen mij echt de strot uit. Stelletje emo's. Gelukkig ging het grootste zeikwijf, Fray, uiteindelijk dood.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:12 schreef Jajong het volgende:
Gundam 00... Ergens tijdens 't eerste seizoen blijven steken. Vond de vorigen sterker. Dunno waarom, misschien binnenkort nog een kans geven.
Priscillaquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:45 schreef wdn het volgende:
Claymore was ook geweldig. Je moet gewoon langs dat joch heen kijkenClare
Vond Claymore vermakelijk, maar zou het niet een 2e keer kijken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 07:02 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Priscilla![]()
![]()
Claymore is best te kijken, goede actie als je er van houdt
En niet te vergeten dat het een Romance + Slife of Life is. Die combinatie+seinen zie je niet zo veel van, denk ik.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:06 schreef Ascendancy het volgende:
Net begonnen met bitter virgin. Toch wel even wat anders als je niet veel seinen leest.
die lijkt me wel aardig voer voor een goed uitgewerkte animequote:Op donderdag 5 maart 2009 18:06 schreef Ascendancy het volgende:
Net begonnen met bitter virgin. Toch wel even wat anders als je niet veel seinen leest.
30 weekly chapters is wel vrij weinig, dus dan krijg je misschien een uitgerekte anime.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:25 schreef mschol het volgende:
[..]
die lijkt me wel aardig voer voor een goed uitgewerkte anime
geen verstand van manga'squote:Op donderdag 5 maart 2009 21:47 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
30 weekly chapters is wel vrij weinig, dus dan krijg je misschien een uitgerekte anime.
Maar ik ben benieuwd.
Wat snap je er niet aan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
geen verstand van manga's
maar ging mij erom dat een anime (die goed uitgewerkt is qua verhaal volgen) mij best zal boeien
verhaal lijkt iig erg intressant..
alleen van manga's snap ik geen snars (en kan mij er minder goed in verplaatsen, waardoor je dus minder inleving in het verhaal hebt, imho wel belangrijk)
Nou iedere week staat er een 20 page chapter in een soort donald duck(kort door de bocht).quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:59 schreef mschol het volgende:
[..]
chapters, volumes, pages, scanlations.. etc etc..
ben niet thuis in de manga wereld
wel een gaar gezicht , ze lijkt op kelly van big brotherquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:27 schreef Sh0g het volgende:
Yeah lekker samen Dragonball Z kijken!! En iedereen die iets anders beweert is een viezerik.![]()
en toch zou ik dan het risico nemenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wel een gaar gezicht , ze lijkt op kelly van big brother
welke groep?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 07:43 schreef Ge4ce het volgende:
Gisteren is er een dergelijke groep tijdelijk (gelukkig tijdelijk) gestopt en zitten nu 3 manga series en vele anime series zonder een groep die eraan werkt.
Psycho loli?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:50 schreef Ascendancy het volgende:
Elfen Lied![]()
De meisjes in bitter vrigin zijn eng
Ik merk er vrij weinig van, de scans zijn zoiezo gewoon goed, net als typeset.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:12 schreef Ge4ce het volgende:
Nou, als je de andere opinies hoort over Sleepyfan's Bakuman scanlations, kun je het van mij aannemen dat het echt slecht is.
Overigens, de leukste fout in de nieuwste Bakuman van hun op pagina 28: "I'll do it if it kills me."
Idd...quote:
Ik had wel zo'n idee maar ik bedoel, zoveel 'kauwgombal' automaten bij elkaar?quote:Op zondag 8 maart 2009 21:31 schreef Ge4ce het volgende:
Dat zijn van die 'kauwgomballen'-automaten, maar dan met 'goodies.' Gok ik zo.
Het is wel goed in gevoel overbrengen, ja.quote:Op maandag 9 maart 2009 03:37 schreef DJ_ het volgende:
clannad is echt de beste serie ooit , iedere week weer weet het me zo mee te slepen .
de laatste eps (af) was ook echt tear jerking !
deze serie verdient echt prijzen <3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |