quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:44 schreef mschol het volgende:
claymore, eclipse + H.264 kan ik niet vinden?
Dat wil niet zeggen dat het niet te vinden isquote:
maar niet op a-sukiquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat het niet te vinden is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We fear that which we cannot see
niet gekeken..quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:06 schreef msnk het volgende:
[..]
Hij staat toch gewoon op de site van eclipse zelf
ik heb trouwens de DVD versie, geen idee hoe die is in vergelijking met h264. Zal wel ongeveer hetzelfde zijn?
Dat is toch de eerste plek waar je kijkt joh flapdrolquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:34 schreef mschol het volgende:
[..]
niet gekeken..
inmiddels wel gevonden
dvd = ~60MB per episode groter
AHQ heeft wel een H264 versie van Gungrave. Is volgens mij ook gewoon een dvd source.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:40 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat is toch de eerste plek waar je kijkt joh flapdrol!
Grootte boeit me niet zoveel, zolang de kwaliteit dan ook maar beter is. Of misschien extra (uncut) content
Ik probeer zelf trouwens Gungrave te vinden van KAA, maar dat lijkt ook echt van de aardbodem verdwenen te zijn. Kan alleen maar AonE vinden![]()
Range murataquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:59 schreef Ascendancy het volgende:
@ iedereen voor Ef. De animatie is speciaal aan ef. Noem een betere art director, ik ken er in ieder geval geen
Bedankt voor de tip, zal eens gaan opzoekenquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:07 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
AHQ heeft wel een H264 versie van Gungrave. Is volgens mij ook gewoon een dvd source.![]()
check btjunkie.org...quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:40 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat is toch de eerste plek waar je kijkt joh flapdrol!
Grootte boeit me niet zoveel, zolang de kwaliteit dan ook maar beter is. Of misschien extra (uncut) content
Ik probeer zelf trouwens Gungrave te vinden van KAA, maar dat lijkt ook echt van de aardbodem verdwenen te zijn. Kan alleen maar AonE vinden![]()
Gundam Seed en Destiny kwamen mij echt de strot uit. Stelletje emo's. Gelukkig ging het grootste zeikwijf, Fray, uiteindelijk dood.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:12 schreef Jajong het volgende:
Gundam 00... Ergens tijdens 't eerste seizoen blijven steken. Vond de vorigen sterker. Dunno waarom, misschien binnenkort nog een kans geven.
Priscillaquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:45 schreef wdn het volgende:
Claymore was ook geweldig. Je moet gewoon langs dat joch heen kijkenClare
Vond Claymore vermakelijk, maar zou het niet een 2e keer kijken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 07:02 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Priscilla![]()
![]()
Claymore is best te kijken, goede actie als je er van houdt
En niet te vergeten dat het een Romance + Slife of Life is. Die combinatie+seinen zie je niet zo veel van, denk ik.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:06 schreef Ascendancy het volgende:
Net begonnen met bitter virgin. Toch wel even wat anders als je niet veel seinen leest.
die lijkt me wel aardig voer voor een goed uitgewerkte animequote:Op donderdag 5 maart 2009 18:06 schreef Ascendancy het volgende:
Net begonnen met bitter virgin. Toch wel even wat anders als je niet veel seinen leest.
30 weekly chapters is wel vrij weinig, dus dan krijg je misschien een uitgerekte anime.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:25 schreef mschol het volgende:
[..]
die lijkt me wel aardig voer voor een goed uitgewerkte anime
geen verstand van manga'squote:Op donderdag 5 maart 2009 21:47 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
30 weekly chapters is wel vrij weinig, dus dan krijg je misschien een uitgerekte anime.
Maar ik ben benieuwd.
Wat snap je er niet aan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
geen verstand van manga's
maar ging mij erom dat een anime (die goed uitgewerkt is qua verhaal volgen) mij best zal boeien
verhaal lijkt iig erg intressant..
alleen van manga's snap ik geen snars (en kan mij er minder goed in verplaatsen, waardoor je dus minder inleving in het verhaal hebt, imho wel belangrijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |