Dropped Getbackersquote:Op maandag 2 maart 2009 19:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
http://myanimelist.net/animelist/arnxx
Dat vind ik van FMA, maar dat doe je af als standaard shonen. Niet echt waarquote:Op maandag 2 maart 2009 19:26 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik heb wel een zwak voor dat soort series. Last exile moet je gewoon kijken om de artworkm alsof je een artbook aan 't kijken bent. ParaKiss is denk ik niet zo super als je Nana niet leuk vond.
NGE is verplichte kost voor iedereen die anime kijkt
ik heb FMA ook uitgekekenquote:Op maandag 2 maart 2009 21:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat vind ik van FMA, maar dat doe je af als standaard shonen. Niet echt waar
En wat bevalt je er niet aan? Ik vond het verhaal erg aangrijpend. Kwaliteit van de animatie is voor mij meer een bijzaak.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:38 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik doe geen manga, de FMA anime is echt niet zo goed als veel fans 'm doen lijken
Vond 't verhaal cliche, voorspelbaar en kutquote:Op maandag 2 maart 2009 22:29 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
En wat bevalt je er niet aan? Ik vond het verhaal erg aangrijpend. Kwaliteit van de animatie is voor mij meer een bijzaak.
Nu noem je precies de redenen waarom ik nooit horrorfilms kijk.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:52 schreef zquing het volgende:
[..]
Vond 't verhaal cliche, voorspelbaar en kut
En daarom heb ik NGE nog steeds niet gekekenquote:Op maandag 2 maart 2009 19:26 schreef zquing het volgende:
[..]
NGE is verplichte kost voor iedereen die anime kijkt
leuk lijstjequote:Op maandag 2 maart 2009 19:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
http://myanimelist.net/animelist/arnxx
Zo te zien hebben wij wel een beetje dezelfde smaak (behalve elfen lied gedropped, wtf?). Wat raad je me aan (liefst iets wat kan tippen aan de uiterst geniale serie HxH series). Jij moe trouwens een Claymore gaan kijkenquote:
Vergeet niet dat ze aan een stopcontact zitten!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 01:23 schreef Sh0g het volgende:
...maar nee... één of andere mecha die eruit ziet als een felgekleurde pokémon hahaha, nee bedankt.
dude, dat was onizuka stijl! die had je gewoon kunnen verwachten!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 06:14 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze aan een stopcontact zitten!
GTO is gewoon stoer.(Alleen het aller, aller einde vond ik stom.
)
Waarom heb je in godsnaam Elfen Lied gedropt?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:39 schreef Apogist het volgende:![]()
[..]
leuk lijstje
hunter x hunter![]()
monster gedropped ?!vind ik toch wel een toppertje hoor
maar kan het me wel voorstellen, monster is toch wel traag, maar met zo'n goed verhaal
![]()
check mijn lijst http://myanimelist.net/animelist/blackice123![]()
Bij mij komt animatie op de 2e plaats, verhaal gaat voor. Veel vrienden van mij vinden Berserk bijvoorbeeld lelijke animatie hebben en hebben die daarom gedroppedINFIDELS!
Heb trouwens ook een nieuwe manga gelezen, Pluto, erg leukis een beetje in de sfeer van 20th century boys, helaas was de serie nog niet compleet >.< . Ik heb een hekel om aan anime's/manga's te beginnen die nog niet compleet zijn, of waarvan het nog niet zeker is hoelang ze door gaan (major, prince of tennis hihi)
ik vind de meeste best vermakelijk ,quote:
Ge4ce heeft hem zelfs niet in zijn lijstje!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:31 schreef Quir het volgende:
Al die reacties op het droppen van Elfen Lied!
Oh lord.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:49 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Ge4ce heeft hem zelfs niet in zijn lijstje!
Ik vond 't eigenlijk best zo,quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:10 schreef Ascendancy het volgende:
Elfen lied niet kijken kan echt niet.
Maar wederom, de manga was beter. De anime had geen eens een eind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
heeft de manga dan wel een eind die verder gaat na de anime?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:10 schreef Ascendancy het volgende:
Elfen lied niet kijken kan echt niet.
Maar wederom, de manga was beter. De anime had geen eens een eind.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:40 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik vond 't eigenlijk best zo,lucySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |