Belachelijk dat je bij dat bedrijf 5 euro verzending moet betalen. Dat kan zeker goedkoper.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:01 schreef msnk het volgende:
Archonia houdt een winter sale zie ik nu. Iemand al wat gekocht? Zelf zit ik krap bij kas dus meh
het is wel vanuit belgie en 5eu is een prima normaal bedragquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Belachelijk dat je bij dat bedrijf 5 euro verzending moet betalen. Dat kan zeker goedkoper.
Weet er iemand nog leuke manga om te lezen? Ik zit een beetje zonder.
Een beetje serieuzere shonen of een seinen.
niks echt intressants...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:01 schreef msnk het volgende:
Archonia houdt een winter sale zie ik nu. Iemand al wat gekocht? Zelf zit ik krap bij kas dus meh
neuh, niet echt...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Belachelijk dat je bij dat bedrijf 5 euro verzending moet betalen. Dat kan zeker goedkoper.
Maar waarom vragen ze dan zelfs voor ophalen 2 euroquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:31 schreef mschol het volgende:
[..]
neuh, niet echt...
5 euro is zelfs goedkoop voor zendingen uit belgie..
omdat ophalen manuren kost en in princiepe voor een internet shop een extra service naar de klanten toe is en waar dus gelegenheid voor gemaakt moet worden..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:34 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar waarom vragen ze dan zelfs voor ophalen 2 euro
mwha hier niet echt op to watch list zovan "ik moet em een keer zijn" eerder "ik wil em best een keertje zien"quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:51 schreef msnk het volgende:
Staat ook al een dikke tijd op mijn To Watch list
Tijdje geleden gezien. Viel een klein beetje tegen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:45 schreef wdn het volgende:
Vandaag The Cat Returns gezien. Leuke film![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Cat_Returns
[ afbeelding ]
Erg leuk, vind ik dan tenminste.quote:
Niet zo goed als Lovely Complex of als Skip Beatquote:
Ik ben bijna klaar met lovely complex nog 3 eps, ook een erg leuke anime.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet zo goed als Lovely Complex of als Skip Beat
Maar ook Tora Dora is een erg goede anime.
Ik heb aflevering 1 geprobeerd te kijken.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:17 schreef Kuwaro het volgende:
Ik ben nu bezig met Kurogane No Linebarrel
Ik ben er al helemaal niet aan begonnen.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:34 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik heb aflevering 1 geprobeerd te kijken.
Ik kon het niet.![]()
![]()
Waarschijnlijk gewoon een waardeloze upscale.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:05 schreef msnk het volgende:
Ik hoor net dat er een filler-loze HD versie van DBZ wordt geaired vanaf april. Dragon Ball Kai genaamd. Er is ook een MAL pagina.
Iemand met meer info? Echt geen fillers? Zou wel sjiek zijn
Volgens mij ook geen uitgemolken gevechten maar straight van de mangaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:05 schreef msnk het volgende:
Ik hoor net dat er een filler-loze HD versie van DBZ wordt geaired vanaf april. Dragon Ball Kai genaamd. Er is ook een MAL pagina.
Iemand met meer info? Echt geen fillers? Zou wel sjiek zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |