Nou iedere week staat er een 20 page chapter in een soort donald duck(kort door de bocht).quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:59 schreef mschol het volgende:
[..]
chapters, volumes, pages, scanlations.. etc etc..
ben niet thuis in de manga wereld
wel een gaar gezicht , ze lijkt op kelly van big brotherquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:27 schreef Sh0g het volgende:
Yeah lekker samen Dragonball Z kijken!! En iedereen die iets anders beweert is een viezerik.![]()
en toch zou ik dan het risico nemenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wel een gaar gezicht , ze lijkt op kelly van big brother
welke groep?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 07:43 schreef Ge4ce het volgende:
Gisteren is er een dergelijke groep tijdelijk (gelukkig tijdelijk) gestopt en zitten nu 3 manga series en vele anime series zonder een groep die eraan werkt.
Psycho loli?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:50 schreef Ascendancy het volgende:
Elfen Lied![]()
De meisjes in bitter vrigin zijn eng
Ik merk er vrij weinig van, de scans zijn zoiezo gewoon goed, net als typeset.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:12 schreef Ge4ce het volgende:
Nou, als je de andere opinies hoort over Sleepyfan's Bakuman scanlations, kun je het van mij aannemen dat het echt slecht is.
Overigens, de leukste fout in de nieuwste Bakuman van hun op pagina 28: "I'll do it if it kills me."
Idd...quote:
Ik had wel zo'n idee maar ik bedoel, zoveel 'kauwgombal' automaten bij elkaar?quote:Op zondag 8 maart 2009 21:31 schreef Ge4ce het volgende:
Dat zijn van die 'kauwgomballen'-automaten, maar dan met 'goodies.' Gok ik zo.
Het is wel goed in gevoel overbrengen, ja.quote:Op maandag 9 maart 2009 03:37 schreef DJ_ het volgende:
clannad is echt de beste serie ooit , iedere week weer weet het me zo mee te slepen .
de laatste eps (af) was ook echt tear jerking !
deze serie verdient echt prijzen <3
Jij volgt nooit series per week?quote:Op maandag 9 maart 2009 13:18 schreef mschol het volgende:
Clannad: AS moet ik nog mee beginnen, wacht wel totie compleet is
heb ik vroeger wel gedaan... nu gewoon geen zin meer in...quote:Op maandag 9 maart 2009 22:01 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jij volgt nooit series per week?
Ik heb er nu 9 lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We fear that which we cannot see
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:29 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Naruto
Voor Naruto kun je ook naar dit topic gaan Klik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook weer bij met Gundam 00.
De serie blijft verrassen, maar het voelt een beetje gerushed aan nu ze naar het einde toe werken.
IK ben ook nu bezig met Clannad, het concept doet me denken aan Lucky Star (twins), en Chobits.quote:Op maandag 9 maart 2009 03:37 schreef DJ_ het volgende:
clannad is echt de beste serie ooit , iedere week weer weet het me zo mee te slepen .
de laatste eps (af) was ook echt tear jerking !
deze serie verdient echt prijzen <3
\quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:08 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
IK ben ook nu bezig met Clannad, het concept doet me denken aan Lucky Star (twins), en Chobits.
Heb ik nooit last van gehadquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:52 schreef Jajong het volgende:
Toch maar Claymore gedownload. En is heel anders dan ik gedacht had, goeie shit. Alleen soms is 't me wat te donker. Zo een paar minuten dialoog terwijl je beeld zo goed als zwart is de hele tijd.
Ik vond de kwaliteit van die van eclipse ook niet goed, terwijl dat een quality group is.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:35 schreef msnk het volgende:
Of slechte subgroup? Geen idee welke je hebt namelijk.
Maar ik heb net als wdn geen problemen. Eclipse.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:17 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vond de kwaliteit van die van eclipse ook niet goed, terwijl dat een quality group is.
Maar het donker zijn zou alleen door de encode kunnen komen, maar in de praktijk verander je nooit het contrast en de brightness.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:38 schreef wdn het volgende:
Trouwens: ik zag een promo langskomen van Hayate. Krijgen we een nieuw seizoen? Zou niet verkeerd zijn.
Die was ik vergeten te downloaden. Even BT aanslingeren.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:22 schreef wdn het volgende:
Heb net even gekeken..
Omg zelfs eps 00 is![]()
.
1 van de ondertiles leest"
"Service,Service,Service,Service,Service,Service,Service."
Nog 1 "Are you ready to die from moe"
Het kon ook niet uitblijven dat er een vervolg op deze leuke serie kwam.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 06:03 schreef wdn het volgende:
July: Spice and Wolf s2![]()
Oktober: nieuwe Nodame Cantabile
Of te wel, nieuwe harde schijf nodigquote:Op vrijdag 13 maart 2009 06:03 schreef wdn het volgende:
April anime:
http://www.animeph.com/anime-season-list-spring-2009.html
Hayate begint 4 april
remake van FMA
remake van Shinkyoku Soukai Polyphonica Crimson S
en nog wat nieuwe anime.
Valkyrie ChroniclesWat een game was dat
Dit word een leuke anime maand![]()
July: Spice and Wolf s2![]()
Oktober: nieuwe Nodame Cantabile
Soul eater werd gelicensed rond episode 35-40, dus dat verklaard het niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:39 schreef wdn het volgende:
Ascendary: souleater zijn de meeste mee gestopt omdat er een licentie van is verkocht. 99 van de 100 subbers stopt er dan mee omdat op dat moment copyright wetten overtreden worden die afgedwongen gaan worden door de licentie houder.
Tales of the abyss en Torodora werden ook ineens zo slecht gesubbed.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:07 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Soul eater werd gelicensed rond episode 35-40, dus dat verklaard het niet.
Tales of the abyss is toch gewoon constant door gg gesubbed? En pas deze week gedropped.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:13 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Tales of the abyss en Torodora werden ook ineens zo slecht gesubbed.
Belachelijk dat je bij dat bedrijf 5 euro verzending moet betalen. Dat kan zeker goedkoper.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:01 schreef msnk het volgende:
Archonia houdt een winter sale zie ik nu. Iemand al wat gekocht? Zelf zit ik krap bij kas dus meh
het is wel vanuit belgie en 5eu is een prima normaal bedragquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Belachelijk dat je bij dat bedrijf 5 euro verzending moet betalen. Dat kan zeker goedkoper.
Weet er iemand nog leuke manga om te lezen? Ik zit een beetje zonder.
Een beetje serieuzere shonen of een seinen.
niks echt intressants...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:01 schreef msnk het volgende:
Archonia houdt een winter sale zie ik nu. Iemand al wat gekocht? Zelf zit ik krap bij kas dus meh
neuh, niet echt...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Belachelijk dat je bij dat bedrijf 5 euro verzending moet betalen. Dat kan zeker goedkoper.
Maar waarom vragen ze dan zelfs voor ophalen 2 euroquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:31 schreef mschol het volgende:
[..]
neuh, niet echt...
5 euro is zelfs goedkoop voor zendingen uit belgie..
omdat ophalen manuren kost en in princiepe voor een internet shop een extra service naar de klanten toe is en waar dus gelegenheid voor gemaakt moet worden..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:34 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar waarom vragen ze dan zelfs voor ophalen 2 euro
mwha hier niet echt op to watch list zovan "ik moet em een keer zijn" eerder "ik wil em best een keertje zien"quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:51 schreef msnk het volgende:
Staat ook al een dikke tijd op mijn To Watch list
Tijdje geleden gezien. Viel een klein beetje tegen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:45 schreef wdn het volgende:
Vandaag The Cat Returns gezien. Leuke film![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Cat_Returns
[ afbeelding ]
Erg leuk, vind ik dan tenminste.quote:
Niet zo goed als Lovely Complex of als Skip Beatquote:
Ik ben bijna klaar met lovely complex nog 3 eps, ook een erg leuke anime.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet zo goed als Lovely Complex of als Skip Beat
Maar ook Tora Dora is een erg goede anime.
Ik heb aflevering 1 geprobeerd te kijken.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:17 schreef Kuwaro het volgende:
Ik ben nu bezig met Kurogane No Linebarrel
Ik ben er al helemaal niet aan begonnen.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:34 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik heb aflevering 1 geprobeerd te kijken.
Ik kon het niet.![]()
![]()
Waarschijnlijk gewoon een waardeloze upscale.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:05 schreef msnk het volgende:
Ik hoor net dat er een filler-loze HD versie van DBZ wordt geaired vanaf april. Dragon Ball Kai genaamd. Er is ook een MAL pagina.
Iemand met meer info? Echt geen fillers? Zou wel sjiek zijn
Volgens mij ook geen uitgemolken gevechten maar straight van de mangaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:05 schreef msnk het volgende:
Ik hoor net dat er een filler-loze HD versie van DBZ wordt geaired vanaf april. Dragon Ball Kai genaamd. Er is ook een MAL pagina.
Iemand met meer info? Echt geen fillers? Zou wel sjiek zijn
LC was soms frustrerend, omdat het echt captain obvious was. Toradora heeft nog een paar plottwists.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet zo goed als Lovely Complex of als Skip Beat
Maar ook Tora Dora is een erg goede anime.
sodemieter op, sukkel!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:18 schreef RipCore het volgende:
Jammer dat ze allemaal doodgaan op het einde.
LC bleef imho errug leuk ondanks inderdaad dat het er 3 dubbel dik bovenop lagquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:02 schreef blessed19 het volgende:
[..]
LC was soms frustrerend, omdat het echt captain obvious was. Toradora heeft nog een paar plottwists.
TAIGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eens. Dat maakt de anime ook zoveel beter dan normaal. Op 1 of andere manier is het allemaal zo overduidelijk vooraf te voorspellen maar het werkt bij elke aflevering weer (behalve die x-dresser. Die zag ik dus niet aankomenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:44 schreef mschol het volgende:
[..]
LC bleef imho errug leuk ondanks inderdaad dat het er 3 dubbel dik bovenop lag
Dat was inderdaad enorm lachen!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:50 schreef wdn het volgende:
[..]
(behalve die x-dresser. Die zag ik dus niet aankomenMan wat lag ik in een deuk (en NU weer))
die had ik ook niet verwacht, ik denk heeel weinig mensenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:50 schreef wdn het volgende:
[..]
(behalve die x-dresser. Die zag ik dus niet aankomenMan wat lag ik in een deuk (en NU weer))
leuk voor mensen die er:quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:36 schreef Sh0g het volgende:
Vandaag (donderdag) om 10.00 uur gaan de deuren open van de eerste boekenbeurs van dit jaar in de Home Boxx in Nieuwegein. Vier dagen lang kun je daar manga kopen van ¤ 2,00 per stuk (soms licht beschadigd). Ik sta er dit keer ook echt om 10.00 uur, want de meer bekende titels gaan hard. Vorige keer heb ik DN Angel 1, 2 en 3 weten te bemachtigen en Suikoden III 1 t/m 10 op deel 2 na compleet. Dat wordt weer hamsteren!
Ik heb me vriendin erop afgestuurd, geen zin om op zo'n beurs te staan want ik haat lezen (Buiten Manga)...quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:36 schreef Sh0g het volgende:
Vandaag (donderdag) om 10.00 uur gaan de deuren open van de eerste boekenbeurs van dit jaar in de Home Boxx in Nieuwegein. Vier dagen lang kun je daar manga kopen van ¤ 2,00 per stuk (soms licht beschadigd). Ik sta er dit keer ook echt om 10.00 uur, want de meer bekende titels gaan hard. Vorige keer heb ik DN Angel 1, 2 en 3 weten te bemachtigen en Suikoden III 1 t/m 10 op deel 2 na compleet. Dat wordt weer hamsteren!
A) 4 dagen van 10.00 tot 21.00 uur. Ook het weekend. Tja als je al die tijd aan het werk bent houdt het op.quote:Op donderdag 19 maart 2009 07:59 schreef mschol het volgende:
[..]
leuk voor mensen die er:
A) tijd voor hebben
B) dicht bij in de buurt wonen
B onzin? nee hoor.. de kosten voor OV zijn hoog genoeg om het gewoon on aantrekkelijk te maken (trein, bus/tram)quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:27 schreef Sh0g het volgende:
[..]
A) 4 dagen van 10.00 tot 21.00 uur. Ook het weekend. Tja als je al die tijd aan het werk bent houdt het op.
B) onzin. Openbaar vervoer ftw. De tram stopt praktisch voor de deur.
Herkansingen in Maastricht, Apeldoorn, Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Eindhoven en verschillende plaatsen in België.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:09 schreef mschol het volgende:
[..]
B onzin? nee hoor.. de kosten voor OV zijn hoog genoeg om het gewoon on aantrekkelijk te maken (trein, bus/tram)
Oh, dit klinkt dan wél interessant. Heb je info over datum/adres?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:30 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Herkansingen in Maastricht, Apeldoorn, Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Eindhoven en verschillende plaatsen in België.
Voor 4 euro kun je daar trouwens een setje CLAMP schaakfiguurtjes kopen, van bijv. XXX-Holic.
aha! apeldoorn, dus... komt mooit uit! :pquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:30 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Herkansingen in Maastricht, Apeldoorn, Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Eindhoven en verschillende plaatsen in België.
Voor 4 euro kun je daar trouwens een setje CLAMP schaakfiguurtjes kopen, van bijv. XXX-Holic.
inderdaad , 10 min rijden met de auto voor mijquote:Op vrijdag 20 maart 2009 06:29 schreef blessed19 het volgende:
[..]
aha! apeldoorn, dus... komt mooit uit! :p
Terwijl shonen nog wel een veel grotere doelgroep is.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:47 schreef Sh0g het volgende:
Eén ding wat wel waar is, is dat meisjes het makkelijker hebben met zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |