SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op vrijdag 23 januari 2009 13:06 schreef Dethroned het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een real life jutsu van naruto
sexy no jitsu![]()
[ Bericht 37% gewijzigd door ArcticBlizzard op 23-01-2009 14:02:57 ]I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces![]()
Haha, mensen met teveel vrije tijd zo te zien...
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City![]()
Jeej een nieuwe topic goeie TT
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
tvpmorgen maar ff de manga en anime bekijken
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.![]()
Idd....quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wat een nietszeggendeaflevering.
![]()
cosplay
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
Waar kan ik het best ep 93 downloaden? heb overal gezocht en paar gedownload van horrible subs. Maar elke keer krijg ik ze zonder subs
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.![]()
http://www.anime-ss.com/narutoshippuuden.html hoeft niet down te loadenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:17 schreef GrupoBalanca het volgende:
Waar kan ik het best ep 93 downloaden? heb overal gezocht en paar gedownload van horrible subs. Maar elke keer krijg ik ze zonder subs
Hmmz, wat is nyaa eigenlijk, is dit een uiting van een schreeuw of een kreun?
Even googlen.
MaxiTitan City![]()
Ik neem aan dat je mpc-speler gebruikt en de juiste codecs hebt. Want ik heb hem gewoon gegooglet en kwam toen meteen goed uit.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:17 schreef GrupoBalanca het volgende:
![]()
gebruik vlc dan ken je ondertiteling spoor kiezenquote:Op zondag 25 januari 2009 01:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je mpc-speler gebruikt en de juiste codecs hebt. Want ik heb hem gewoon gegooglet en kwam toen meteen goed uit.![]()
![]()
Toch wel lullig, Sasuke krijgt kapoterge moord/fight skills trainingen en Naruto speelt en danst met kikkers![]()
wat heeft hij nou trouwens geleerd in die 3 jaar dat hij weg was, volgens mij alleen ze rasengan verbeterd en kyuubi chakra beetje leren beheersen, maar dat kan hij in een maandje fixen. Ik had verwacht dat hij met een aantal technieken erbij in shippuuden kwam![]()
![]()
Waarom laat horriblesubs niet die stukjes grappige info zien die altijd na de preview komt?
Weet iemand een subber die het wel laat zien?
En weet iemand hoe je de subs behoudt in HD versies wanneer je ze omzet van mkv naar mp4?
wat een vragen allemaal...Het Mighty Max forum
http://z11.invisionfree.com/Mighty_Max_Archives/![]()
Same here. ik 'verzamel' de eps. en brand ze dan op cd zodat ik ze nog een keer kan bekijken. ik kijk de eps graag op pc of op de ps3, maar één of andere reden pakt hij de subs niet.quote:Op zondag 25 januari 2009 10:20 schreef capital_P het volgende:
Waarom laat horriblesubs niet die stukjes grappige info zien die altijd na de preview komt?
Weet iemand een subber die het wel laat zien?
En weet iemand hoe je de subs behoudt in HD versies wanneer je ze omzet van mkv naar mp4?
wat een vragen allemaal...
Dat kan ook uitstekend met MPC... Dus daar hoef je het niet voor te laten...quote:Op zondag 25 januari 2009 01:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
gebruik vlc dan ken je ondertiteling spoor kiezen
Rechtermuisknop op het beeld van MPC > Subtitles en kiezen maar welke je wilt hebben.
Ik ben zelf ook wel te spreken over de ingebouwde codecs van MPC HC voor mijn anime werkt het gewoon uitstekend. Ook met DXVA voor HD content enzo.
MaxiTitan City![]()
Meesterlijke Cosplay
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
Die Gai sensei
Wat moet Sakura met een Vikingen (oid) strijdbijl?
Dat is weer voor een andere anime.
MaxiTitan City![]()
Super vroege spoilers voor de mangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op zondag 25 januari 2009 14:27 schreef Dethroned het volgende:
Meesterlijke Cosplay
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie![]()
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:47 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Super vroege spoilers voor de mangaHopelijk brengen ze dan ook de manga super vroeg uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik hoop vandaag nogquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:41 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]
Hopelijk brengen ze dan ook de manga super vroeg uit!
DL Links 094SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie![]()
tvp
Manga is weer geniaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RAH RAH![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:51 schreef Blackninjadude het volgende:
DL Links 094Anime hoeft niet in spoiler tag. Ik moet eerllijk toegeven wat een waardeloze epi. Vorige epi had nog een doel, maar dit is echt waardeloos. De enige "vordering" is dat we nu weten dat oro die 2 wil combineren op een manier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik word ook de eenvoud van Naruto beetje zat in deze filler. Hij kan toch op zijn minst ff vragen of die toads uberhaupt een jutsu kennen....
In de preview was er nog niks te zien van een battle oid, dus zal wel weer schijt zijn.
BlehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:06 schreef D3ft0n3 het volgende:
tvp
Manga is weer geniaalHet was ook wel heel erg voorspelbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tvp
![]()
Manga 434 Spoiler + picsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door GrupoBalanca op 05-02-2009 14:51:54 ]Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:44 schreef GrupoBalanca het volgende:
Manga 434 Spoiler + pics1 ste plaatje moet na het 2e plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:33 schreef MaxiTitan het volgende:
waarom spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij is toch de 9 tails host
als ze hem hebben hebben ze ook de demon-fox
maar als ze hem meenemen komt hij bij de echte pain en dan gaat het weer verder(dat denk ik)
![]()
Dingen over de manga moeten altijd in een spoiler!
anime nog niet gezien de manga wel gelezen en ik was toch wel verrast ondanks de spoiller.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
waarom spoiler?
hij is toch de 9 tails host
als ze hem hebben hebben ze ook de demon-fox
maar als ze hem meenemen komt hij bij de echte pain en dan gaat het weer verder(dat denk ik)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, volgende week zien wij meer...Zoek maar eens op google of "nyaa" een schreeuw of een kreun is.quote:
[ Bericht 11% gewijzigd door MaxiTitan op 06-02-2009 15:06:32 ]Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City![]()
TVPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
narutofan.comquote:I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:57 schreef marvdeparv het volgende:
TVPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: