abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65343278

Het topic over de Japanse Anime serie Naruto. Deze serie is gebaseerd op de gelijknamige manga, die uiteraard al een stuk verder is. Het gaat over een groep ninja's die verschillende missies moeten ondernemen.

Geschiedenis
Twaalf jaar geleden werd het ninjadorp Konoha aangevallen door de Kyuubi (Nine-Tails Demon Fox), dit is een heel sterk wezen. Deze Kyuubi had bijna alle ninja's verslagen. Maar toen kwam de vierde Hokage van Hidden Leaf Village opdagen en versloeg het monster door hem op te sluiten in een zegel. Deze zegel werd geplaatst op een baby genaamd Uzumaki Naruto.(In Japan is altijd eerst de familienaam en daarna de eigen naam, dus zijn voornaam is Naruto.) De Kage is de sterkste ninja van heel het dorp. Hij neemt alle beslissingen. Zijn taak is om het dorp te beschermen met al de middelen.

Na twaalf jaar zijn de mensen nog steeds bang voor de Kyuubi, en dus ook voor Naruto. Hierdoor roept hij steeds om aandacht en erkenning door de meest opvallende maar stomme dingen te doen. Zijn droom is om Hokage te worden, zodat mensen hem niet meer zien als een monster en hem zullen respecteren.

Uiteindelijk wordt hij ingedeeld in een groep met Sasuke en Sakura. Eerst hebben ze een hekel aan elkaar, maar langzaam aan groeien ze naar elkaar toe.
De groep staat onder leiding van Hatake Kakashi, een sterke Ninja. Van hem leren ze nog beter hoe ze met bepaalde situaties om moeten gaan. Samen vormen ze team 7.

In dit topic worden alle uitgekomen afleveringen van de anime besproken.
Dus als je nog niet helemaal bij bent, kan je beter niet te veel lezen.

De OP staat hier. Voel je vrij om iets aan te passen, maar overleg het dan wel eerst met de rest in dit topic.

Als laatste: Praten over de manga mag, maar zet dat dan wel in spoilertags.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik had even wat moeite is mijn eerste op

[ Bericht 7% gewijzigd door ArcticBlizzard op 23-01-2009 13:41:23 ]
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_65343646
Manga
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[quote]Op vrijdag 23 januari 2009 13:06 schreef Dethroned het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Een real life jutsu van naruto

sexy no jitsu

[ Bericht 37% gewijzigd door ArcticBlizzard op 23-01-2009 14:02:57 ]
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
  vrijdag 23 januari 2009 @ 14:23:24 #3
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_65344833
Haha, mensen met teveel vrije tijd zo te zien...
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  vrijdag 23 januari 2009 @ 16:01:08 #4
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_65348019
Jeej een nieuwe topic goeie TT
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_65355362
バツチコイ バツチコイ BABY!!
pi_65357151
tvp morgen maar ff de manga en anime bekijken
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  zaterdag 24 januari 2009 @ 00:46:13 #7
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_65364032
Wat een nietszeggende aflevering.
pi_65364088
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 00:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wat een nietszeggende aflevering.
Idd....
pi_65365002
tvp
pi_65365854
cosplay

It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
pi_65371863
Waar kan ik het best ep 93 downloaden? heb overal gezocht en paar gedownload van horrible subs. Maar elke keer krijg ik ze zonder subs
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  zaterdag 24 januari 2009 @ 23:29:30 #12
189430 Anonymousz
pi_65372266
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 23:17 schreef GrupoBalanca het volgende:
Waar kan ik het best ep 93 downloaden? heb overal gezocht en paar gedownload van horrible subs. Maar elke keer krijg ik ze zonder subs
http://www.anime-ss.com/narutoshippuuden.html hoeft niet down te loaden
  zondag 25 januari 2009 @ 00:11:13 #13
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_65373593
Hmmz, wat is nyaa eigenlijk, is dit een uiting van een schreeuw of een kreun?
Even googlen.
MaxiTitan City
  zondag 25 januari 2009 @ 01:28:58 #14
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_65375186
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 23:17 schreef GrupoBalanca het volgende:
Ik neem aan dat je mpc-speler gebruikt en de juiste codecs hebt. Want ik heb hem gewoon gegooglet en kwam toen meteen goed uit.
  zondag 25 januari 2009 @ 01:45:07 #15
194233 Friday12
Originele kloon
pi_65375428
quote:
Op zondag 25 januari 2009 01:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je mpc-speler gebruikt en de juiste codecs hebt. Want ik heb hem gewoon gegooglet en kwam toen meteen goed uit.
gebruik vlc dan ken je ondertiteling spoor kiezen
pi_65376255
Toch wel lullig, Sasuke krijgt kapoterge moord/fight skills trainingen en Naruto speelt en danst met kikkers
wat heeft hij nou trouwens geleerd in die 3 jaar dat hij weg was, volgens mij alleen ze rasengan verbeterd en kyuubi chakra beetje leren beheersen, maar dat kan hij in een maandje fixen. Ik had verwacht dat hij met een aantal technieken erbij in shippuuden kwam
pi_65378264
Waarom laat horriblesubs niet die stukjes grappige info zien die altijd na de preview komt?

Weet iemand een subber die het wel laat zien?

En weet iemand hoe je de subs behoudt in HD versies wanneer je ze omzet van mkv naar mp4?

wat een vragen allemaal...
pi_65382694
quote:
Op zondag 25 januari 2009 10:20 schreef capital_P het volgende:
Waarom laat horriblesubs niet die stukjes grappige info zien die altijd na de preview komt?

Weet iemand een subber die het wel laat zien?

En weet iemand hoe je de subs behoudt in HD versies wanneer je ze omzet van mkv naar mp4?

wat een vragen allemaal...
Same here. ik 'verzamel' de eps. en brand ze dan op cd zodat ik ze nog een keer kan bekijken. ik kijk de eps graag op pc of op de ps3, maar één of andere reden pakt hij de subs niet.
  zondag 25 januari 2009 @ 14:05:15 #19
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_65383787
quote:
Op zondag 25 januari 2009 01:45 schreef Friday12 het volgende:

[..]

gebruik vlc dan ken je ondertiteling spoor kiezen
Dat kan ook uitstekend met MPC... Dus daar hoef je het niet voor te laten...
Rechtermuisknop op het beeld van MPC > Subtitles en kiezen maar welke je wilt hebben.
Ik ben zelf ook wel te spreken over de ingebouwde codecs van MPC HC voor mijn anime werkt het gewoon uitstekend. Ook met DXVA voor HD content enzo.
MaxiTitan City
pi_65384537
Meesterlijke Cosplay

It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
  zondag 25 januari 2009 @ 14:42:53 #21
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_65384981
Die Gai sensei
Wat moet Sakura met een Vikingen (oid) strijdbijl?
Dat is weer voor een andere anime.
MaxiTitan City
pi_65460530
Super vroege spoilers voor de manga
SPOILER
pi_65472967
quote:
Op zondag 25 januari 2009 14:27 schreef Dethroned het volgende:
Meesterlijke Cosplay

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
pi_65537120
teeveepere
pi_65541178
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:47 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Super vroege spoilers voor de manga
SPOILER
Hopelijk brengen ze dan ook de manga super vroeg uit!
  donderdag 29 januari 2009 @ 20:03:29 #26
189430 Anonymousz
pi_65542009
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 19:41 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:

[..]

Hopelijk brengen ze dan ook de manga super vroeg uit!
ik hoop vandaag nog
  donderdag 29 januari 2009 @ 20:43:33 #27
194233 Friday12
Originele kloon
pi_65543684
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:03 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

ik hoop vandaag nog
waarschijnlijk niet het komt denk ik pas vannacht of morgen ochtend
pi_65543960
DL Links 094
SPOILER
Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
pi_65559607
tvp

Manga is weer geniaal
SPOILER
RAH RAH
pi_65561752
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:51 schreef Blackninjadude het volgende:
DL Links 094
SPOILER
Anime hoeft niet in spoiler tag. Ik moet eerllijk toegeven wat een waardeloze epi. Vorige epi had nog een doel, maar dit is echt waardeloos. De enige "vordering" is dat we nu weten dat oro die 2 wil combineren op een manier.

En ik word ook de eenvoud van Naruto beetje zat in deze filler. Hij kan toch op zijn minst ff vragen of die toads uberhaupt een jutsu kennen....

In de preview was er nog niks te zien van een battle oid, dus zal wel weer schijt zijn.
Bleh
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')