Oh, en Monster #13quote:Op maandag 23 februari 2009 19:06 schreef Quir het volgende:
[..]
Oh, ik moet Bleach numero 4 nog vinden.
En hoe zet in dat in mijn boekenkast?quote:
Printenquote:Op maandag 23 februari 2009 19:18 schreef wdn het volgende:
[..]
En hoe zet in dat in mijn boekenkast?
Die zijn toch nog niet vertaald, of wel?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:27 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Printen![]()
Als je het wilt bewaren wordt het inderdaad moeilijker.
Maar waarom zou je Bleach willen bewaren![]()
Moet binnenkort de elfenlied volumes maar eens kopen.
Niet? Zo'n goede manga niet. Dat valt tegenquote:Op maandag 23 februari 2009 20:04 schreef Quir het volgende:
[..]
Die zijn toch nog niet vertaald, of wel?
Ik zocht 'm ook, vandaar.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:12 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Niet? Zo'n goede manga niet. Dat valt tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
quote:Op maandag 23 februari 2009 23:20 schreef msnk het volgende:
Ik begin echt weer een voorliefde voor Pokémon te krijgen, wat is 't toch leuk hč
er staat nog een release op Isohunt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alleen geen idee of dat de 1080p versie is?
ow en ook een @ nyaa , zie PM die ik je gestuurt heb
Jap sport anime zijn altijd flexquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:49 schreef msnk het volgende:
Major kende ik nog niet, ziet er best interessant uit. Honkbal ligt niet echt in mijn straatje, maar sport anime zijn vaak toch wel behoorlijk goed gemaakt, ook voor buitenstaanders.
One Outs(super), Capeta(super), Eyeshield 21, Over Drive en Initial D zijn ook goed.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:02 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Jap sport anime zijn altijd flexPOT, Ippo, Major zijn super
Ik word ecchi al zat, laat staan hentai...quote:Op woensdag 25 februari 2009 05:59 schreef blessed19 het volgende:
hentai is tof!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We fear that which we cannot see
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:32 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Oh damn de upcoming Bleach en Naruto chapters worden te ziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:32 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Oh damn de upcoming Bleach en Naruto chapters worden te ziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:23 schreef ArcticBlizzard het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:23 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:32 schreef Ascendancy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker nutteloos speculeren..![]()
zit je nu daar? Doe eens foto's postenquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:22 schreef Crashcat het volgende:
Damn.. Akihabara is niet goed voor mijn portemonnee.
Ik heb Majo wel gezien, vooral eerste seizoen vond ik erg goed.. latere seizoenen zijn stuk minder vinnik, toch een beetje het dragonball idee.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:49 schreef msnk het volgende:
Major kende ik nog niet, ziet er best interessant uit. Honkbal ligt niet echt in mijn straatje, maar sport anime zijn vaak toch wel behoorlijk goed gemaakt, ook voor buitenstaanders.
Ik moet denk ik eerst wel een nieuwe HD kopen, ik heb nog maar 20GB over en die zijn al gereserveerd voor andere series
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |