dit is al de 2e keer dat je een dl aanbied int HS-topic (allebei van ST nog welquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:16 schreef RijstNatie het volgende:
Ik heb hulp nodig
weet iemand de titel van de plaat die op deze live set gedraait wordt tijdens minuut 11:00
http://rapidshare.com/fil(...)AM_FM_01-02-2009.mp3
showtek @ slam fm
het nummer wat je dus op de achtergrond hoort als hun in gesprek zijn
allebei van ST, wat is ST?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:19 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
dit is al de 2e keer dat je een dl aanbied int HS-topic (allebei van ST nog wel) , maar ik laat 'm wel ff staan om te kijken of we je een antwoord kunnen geven
kun je zelf alvast wat zoekenquote:01. Abyss & Judge - Rok it
02. Mr Puta - La Vida Narcotica
03. Showtek - Dominate (Remix)
04. DutchMaster - Floorspin
05. Showtek - Down Under (X-Qlusive Australia Anthem 2008)
06. Southstylers - Industrieel
07. TNT - Double Dutch Darkies
08. Showtek - Party Lover (Sydney Mix)
09. DutchMaster - Motion
10. Wildstylez - Muzic Or Noize
11. Showtek - FTS
ok bedankt voor de info, maar hij staat niet in de tracklistquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:24 schreef Da_Ripper het volgende:
ST = showtek
en om het gevaar van warez tegen te gaan, is er gewoon een algemeen verbod op downloads in MUZ
de tracklist van de desbetreffende set is
[..]
kun je zelf alvast wat zoeken![]()
dudequote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:16 schreef RijstNatie het volgende:
Ik heb hulp nodig
weet iemand de titel van de plaat die op deze live set gedraait wordt tijdens minuut 11:00
http://rapidshare.com/fil(...)AM_FM_01-02-2009.mp3
showtek @ slam fm
het nummer wat je dus op de achtergrond hoort als hun in gesprek zijn
Hey bedankt man !quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:49 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
dudeze hebben het er de hele tijd over, Mental kondigd hem nog aan ook
volgens mij
Nu op FearFMquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:44 schreef Quyxz_ het volgende:
Ze draaien nu al weer het nummer van de TT op Hard FM. Vorige keer was 1.5 uur geleden
mwa..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:56 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
wat een helden van showtek![]()
geweldig begin van het nummer
Verkeerde topicquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:56 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
Hey bedankt man !
ik had dominate al geluisterd, maar dat was zeker een andere mix.
wat een helden van showtek![]()
geweldig begin van het nummer
Netjesquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:24 schreef Da_Ripper het volgende:
ST = showtek
en om het gevaar van warez tegen te gaan, is er gewoon een algemeen verbod op downloads in MUZ
de tracklist van de desbetreffende set is
[..]
kun je zelf alvast wat zoeken![]()
Behalve bij Bleeding For Teh Harderstyles en Spacer.quote:Op zondag 15 februari 2009 08:56 schreef 16meter het volgende:
publiek dat niet meedeed, zelfs vooraan leefde het niet echt.
dat stond al in de reacties van het filmpje zag ikquote:
gefeliciteerdquote:Op zondag 15 februari 2009 15:07 schreef Silaz het volgende:
Eindelijk de leeftijd van 18 bereikt. Big Party's here i come
quote:Op zondag 15 februari 2009 16:17 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Hardbass was vet. Ik verwachte niks van het geluid, misschien dat ik daarom niet teleurgesteld ben.
Team Blue was best wel aardig, jammer van Bleeding maar op die Showtek nummers vond ik niks aan te merken (het lijkt wel een sport hier om alles te haten van Showtek).
Team Red & Green waren het beste. Red gelijk met green vanwege de DR, wat een gare shit was dat zeg.. Ik snap die absurde verering echt niet en dan draaien ze ook nog eens de NC remix van Followers..
Yellow was ook best vet, jammer dat de mixer het ff begaf en dat Deepack een paar speakers opblies met Hardstyle Mafia - Boom & Blast (HELDIG dat ze die draaide!)
Ja dat was mooi... en iedereen hem elke keer maar oprapen totdat hij in 1 redelijk rechte streep wegliepquote:Op zondag 15 februari 2009 15:58 schreef 16meter het volgende:
trouwens die marokkaan met bloed op z'n kop die steeds omviel.. wtf![]()
Ben ook een donkey fan maar dit was toch het minste optreden wat ik van ze heb gezien. Kwam ook door het geluid wat op dat moment weer net zo beroerd was als in het begin van de avond. Persoonlijk vond ik het trouwens wel jammer dat de mixer het begaf tijdens like thizz en die plaat uiteindelijk niet gedraaid meer werdquote:Op zondag 15 februari 2009 16:22 schreef LeonH het volgende:
[..]
Showtek credits geven en de Donkeys afkraken![]()
Gaat u zich nog maar eens goed in echte hardstyle verdiepen mijn jong
Ben overigens niet geweest dus, maar Donkeys stellen mij nooit teleur
Iddquote:Op zondag 15 februari 2009 20:14 schreef NLS04 het volgende:
Persoonlijk vond ik het trouwens wel jammer dat de mixer het begaf tijdens like thizz en die plaat uiteindelijk niet gedraaid meer werd
dat was dacht ik op Scantraxx, halverwege 2 Sidez Live rechts van de DJ boothquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:19 schreef de_huig het volgende:
[..]
jepperoni
vroeg gisteren trouwens aan bartman: heb jij remcore eigenlijk al wel es ontmoet..?
"ja op <insert feest>..maar die zegt niet zoveel..die heeft zn kop naar beneden en geeft gas"![]()
wijs man dus..
om ff lekkûh aan dûh rest tûh rammûllûûûûûûh!!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:20 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
*prophet zegt: Heb jij ook so een sin ?*
dat was echt zondequote:Op zondag 15 februari 2009 20:14 schreef NLS04 het volgende:
Persoonlijk vond ik het trouwens wel jammer dat de mixer het begaf tijdens like thizz en die plaat uiteindelijk niet gedraaid meer werd
Haha ja dat was mooiquote:Op zondag 15 februari 2009 21:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik heb 16 meter, rip en NLS gezien afgezien van Huig en Krusty waar ik mee was
Ik zag die noisecontrollerkameraad van jou nog en had nog naar je gevraagd maar toen was je net ff pleitte zei ie. Over NC gesproken trouwes. Ik zeg Inqontrol anthemquote:Op zondag 15 februari 2009 21:05 schreef ReMcOrE het volgende:
heb trouwens alleen Bert gezien gisteren, waar waren de andere FOK!-kers?
owja, toen ook jahquote:Op zondag 15 februari 2009 21:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
nee rmecore dat was op Quotndown tijdens de set van A2 recordsmaar het beeld was hetzelfde
we waren niet helemaal meer compleet, maar met een mannetje of 6/7 toch aardig flink losgegaan links vooraan bij de subsquote:Op zondag 15 februari 2009 21:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
k heb toen het nr van 2-sidez werd gedraaid nog ff zitten kijken of ik 1 groep (die van jullie dus) echt heel erg hard zag gaan.. maar het viel niet op
doen jullie dat ook jah??quote:Op zondag 15 februari 2009 21:32 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Haha ja dat was mooiSamen ff lekker stampen en natuurlijk het wie-raadt-als-eerste-de-volgende-plaat
![]()
owja, toen was ik denk ik ff op de tribune met m'n vriendin denk ikquote:Op zondag 15 februari 2009 21:32 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik zag die noisecontrollerkameraad van jou nog en had nog naar je gevraagd maar toen was je net ff pleitte zei ie. Over NC gesproken trouwes. Ik zeg Inqontrol anthem
Flink beuqquuuh en rammeluuuhquote:Op zondag 15 februari 2009 21:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
De fokkers bewogen zich tussen het midden van de zaal redelijk voor in en Links daarvank heb toen het nr van 2-sidez werd gedraaid nog ff zitten kijken of ik 1 groep (die van jullie dus
) echt heel erg hard zag gaan.. maar het viel niet op
ik heb 16 meter, rip en NLS gezien afgezien van Huig en Krusty waar ik mee was
TOOOOO LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETquote:It's too late to apologize
Revenge vd Wildstylezquote:Op zondag 15 februari 2009 22:54 schreef cherrycoke het volgende:
jaja daar is ie weer
ik zoek deze keer
dit nummer
klinkt op zich aardig, maar denk dat ik live moet horen voor een goede beoordeling.quote:
dan zien we je daar vanzelf voorbijstuiteren dusquote:Op maandag 16 februari 2009 15:21 schreef Sethje het volgende:
Weer een vette lineup van Intents, word ieder jaar beter:) 10 minutjes fietsen voor mij
quote:Op maandag 16 februari 2009 00:30 schreef Dalton_ het volgende:
Met trots wordt een sterkere line-up dan ooit tevoren gepresenteerd!
Tatanka vs. Activator
D-Block & S-te-Fan
The Prophet
Deepack
Dutch Master
Frontliner
The Pitcher
Live: Noisecontrollers
Noize Suppressor
Evil Activities
Art of Fighters
Endymion
Ophidian (live)
Josh & Wesz, vs. Low-E
Vince
Bass Modulators
Alphaverb
Live: 2-Sidez
Wie is wie?quote:Op maandag 16 februari 2009 16:28 schreef NLS04 het volgende:
Foto van de toevallige harstylefok bijeenkomst![]()
[ afbeelding ]
onderste foto is Da_Ripper, op bovenste foto 3e van links... rest weet ik zo niet meer, al ken ik die gozert rechts van Da_Ripper welquote:
weet ik dat ook weerquote:Op maandag 16 februari 2009 16:45 schreef SE.Fireworks het volgende:
NLS - Ripper - Bartman - CrustyClown - de_huig
helemaal links en helemaal rechts ken ik niet
rechts was iemand die er even snel bij kwam rennen geloof ikquote:Op maandag 16 februari 2009 16:45 schreef SE.Fireworks het volgende:
NLS - Ripper - Bartman - CrustyClown - de_huig
helemaal links en helemaal rechts ken ik niet
hehe dat was idd een maat van mij alleen hoe weet jij datquote:Op maandag 16 februari 2009 17:01 schreef SE.Fireworks het volgende:
maatje van NLS dacht ik.
of bert met een masker op.
idd, hoe ken jij al die namenquote:
kheb mijn momenten ...quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 18:56 schreef ReMcOrE het volgende:
maar voor wie was dat blaadje nou Harm?
Ik had hem jouw nummer ff gegeveng.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:28 schreef Da_Ripper het volgende:
ReM, was jij dat trouwens die mij smste met: "op Hard bass mang" ?
Was van nummer wat ik nog niet had & jij bent de enigste die ik ken die mang zegt
jij vragen waar ik was, ik smsen: op Hard Bass, krijg ik niks terugquote:Op maandag 16 februari 2009 19:28 schreef Da_Ripper het volgende:
ReM, was jij dat trouwens die mij smste met: "op Hard bass mang" ?
Was van nummer wat ik nog niet had & jij bent de enigste die ik ken die mang zegt
Hej ik vond het wel mooiquote:Op maandag 16 februari 2009 19:28 schreef Da_Ripper het volgende:
... iedere keer alsk dat ding tevoorschijn haalde draaiden er allemaal koppies om het ook te lezen met dit soort blikken daarna -->![]()
owja, daar heb ik nog weer op gereageerdquote:Op maandag 16 februari 2009 19:45 schreef Da_Ripper het volgende:
zkers wel terug-gsmst, iets van: "very funny, klig in n deuk met de NC. Wie ben je dan?Nu sta je als ? in mn tel.boek.". Had nog aan die blonde van je groep gevraagd (van de Freakin' @ QD-filmpje) waar je was. Ze wees wel helemaal naar links, maar had geen zin meer in om er heen te lopen![]()
wel deze opmerking, maar niet ff zeggen dat ie jou en mij door elkaar had?quote:Op maandag 16 februari 2009 16:55 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
rechts was iemand die er even snel bij kwam rennen geloof ik
quote:
hij heeft er qua gezicht wel iets van weg jahquote:Op maandag 16 februari 2009 20:49 schreef LeonH het volgende:
Waren er nog meer die Rip aanzagen voor Pavo in die groepsfoto?![]()
hahaha ja ik hoor m nu, gaat aaaaaardigquote:Op maandag 16 februari 2009 20:49 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Jullie trouwens die Degos & Re-Done - Synthgeweld (Uncensored) gehoord? .... wat 'n geweld![]()
Lacebag is een forum voor allerlei modellen schoenen, maar voornamelijk toch wel nieuwe releases. Wie weet staat tie er tussen ... happy huntingquote:Op maandag 16 februari 2009 23:08 schreef Elwood1802 het volgende:
Iemand die een site weet met alle air max modellen zodat ik kan zien welke mijne zijn?
Ik dacht dat ik de enige was die dat hoordequote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:34 schreef Elwood1802 het volgende:
Die stem op 0,16 doet me aan Patriek Sjumpen denken
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:45 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik las iets van 132 aanhoudingen. Hoewel ik wel hondjes heb gezien waren ze niet in actie![]()
Sprak wel een gozer die gepakt was toen die stond te pissen op de parkeerplaats met 3 pillen op zak. Hij had gewoon antwoord gegeven op de vraag: Heb je nog iets in je broek - Ja, mn piemel![]()
Nog iets meer - Ja, mn ballen![]()
![]()
Ook drugs? - Ja, 3 pillen. Inleveren en hij mocht weer naar binnen (wel met n strafblad)
Idd fireworks kent ons wel erg goedquote:Op maandag 16 februari 2009 20:24 schreef de_huig het volgende:
[ afbeelding ]
maatje van NLS - NLS - Ripper - Bartman - Huig - Crusty - (...)
en fireworks, heb ik jou wel eens gezien?![]()
[..]
quote:wel deze opmerking, maar niet ff zeggen dat ie jou en mij door elkaar had?maar ik snap t wel hoor, dat je wil dat iedereen denkt dat jij die knappe jongen bent
![]()
Waarquote:Jullie trouwens die Degos & Re-Done - Synthgeweld (Uncensored) gehoord? .... wat 'n geweld
iig in de Music In Control Presents: T1 vs Degos & Re-Done - Achterhoeks Beuken 10th Editionquote:
quote:Hardstyle:
00. Take A Moment Of Silence
01. Dj Kubrik - This Song (A.I Mix)
02. Spy-core vs Jim Noizer - Party Control
03. Speedwave - Here The Drummer Get Wicked (Raw Mix)
04. Tronik - Sensational (Altronik Mix)
05. Brooklyn Bounce - X2X (Deepack Remix)
06. 3DJ’s - 3 Seconds
07. Nightbass DJ Team - Hardstyle On A Trip (Upsynth Remix)
08. Donkey Rollers - Motherf*ck (DJ Zany Remix)
09. Brennan & Heart - Hardstate Channel
10. Donkey Rollers - Immeasurably
11. TATANKA PROJECT - Floor Massacre
12. Hyperdrive - Oldschool Rule
13. Trilok & Chiren - The Music Is Banging
14. Freqz vs Neck & Decepticon - Ta Reine
15. Insiderz - Different View
16. The KGB’s - Yerba Diabolika (TBY Remix)
17. Tatanka & Zany - Connection
18. Bruno Power mts. Dark Oscillators - The Box
19. Charley Lownoise & Mental Theo Ft. Donny Larusso - Fuck With The DJ (Degos & Re-Done Version)
20. Ran-D ft. Redixx - My Sound
21. Zany Ft. Harmonik - Evolution
22. The Beatproviders - Darkest Dream
23. Dj Norman - Killed
24. Tatact - W.u.w.h.
25. Project One - Rate Reducer
26. Degos & Re-Done - Hardsound Amplifier
27. Zero Vision - Style Dropping
28. Alpha Twins Ft. Seizure - Sick MF (Remix)
29. Wild Motherfuckers - B2BW (Wild Mix)
30. Degos & Re-Done - Synthgeweld (Uncensored)
Hardcore:
31. DJ D & Hellsystem - Step On Stage
32. The Viper - Blow Down Da Club (Dirty Mix)
33. Dj D - Shock The Future
34. Evil Activities ft. Neophyte - To you Who Doubt Me (Tommyknocker Remix)
35. Dj D Ft. The Viper - Loose Control
36. Nexes & Tha Playah - True To The Game
37. Angerfist Ft. Vince - No Fucking Soul
38. The Wishmaster - Back Forever
39. Re-Style - Right Here, Right Now
40. Dj Inyoung & Static - Keep Yappin
41. Nosferatu - Outshine Any Competition
42. Nosferatu & Endymion vs. The Viper ft. MC Alee - Project Hardcore (Pro Evolution Mix)
43. Amnesys - Wordwide Crisis
44. Weapon X - Planet Rocker
45. Noize Suppressor - Bone Crusher
46. Tha Playah & Evil Activities - Cold As Me
47. Evil Activities - Harder & Harder (Nosferatu Remix)
48. Mad Dog - Awful Sound
49. TRSE Creatures Allied - Disposal Of Outer Power (Eardrums On Blood Mix)
quote:01. Crypsis ft. Sasha F - TBA (????)
02. Dark Oscillators - Trapped (Solaio Mix)
03. Crypsis - Oppose The Majors
04. Zentiments ft. MC DL - Twisted Vision (Original Mix)
05. Dutchmaster - Motion
06. ID
07. Davide Sonar - Dedication
08. Zatox presents Vyolet - Master & Slave
09. Hardstyle Mafia - Distorted Reality
10. Crypsis ft. Sasha F - Get Hit!
11. Angerfist meets Catscan - Chronic Counter
12. Nosferatu & Endymion - Act of God
13. ID
14. Angerfist - Broken Chain (Mad Dog Remix)
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:37 schreef Da_Ripper het volgende:
staat nog nix op de JijBuis ... eens kijken of ik dalijk mn naam eer kan aandoen![]()
Hij is lekkelllekkelquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:14 schreef HarryVanDeTap het volgende:
hahaha ja dat nummer is redelijk aan de debiele kant
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:24 schreef CrustyClown het volgende:
Idd fireworks kent ons wel erg goed
Zitten wel een hoop kansloze/niet kloppende opmerkingen tussen zeg:quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:32 schreef Tha_Bartman het volgende:
Sensation breidt uit naar twee dagen
nou het is definitef: geen black meer dit jaar
wel 2 dagen white
Eerste jaren van black waren wel uitgerust met dezelfde show als White. De megamix met al die rare personages uit de show die dan rondliepen etc.quote:Geruchten waren vorig jaar al dat het de laatste editie zou zijn. Aangezien ze voor Black gewoon wat DJ's neer planten, geen show totaal niets. Je merkte echt dat ze het maar gewoon ff na White deden.
Ohw..??quote:Huh? Het was toch altijd al 2 dagen? Of hebben ze nu Sensation White uitgebreid naar 2 dagen?
Slaat je dan ook nog wel redelijk de plank mis, aangezien White altijd wel de populaire muziekstijlen als invulling van de avond heeft gebruikt, voor echt trance moet je naar feesten gaan die daar daadwerkelijk ook op gericht zijnquote:Met al die oppervlakkige house meuk trekt het natuurlijk wel het grootst mogelijke publiek.
Nu weet ik het zeker:quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:47 schreef RiKe het volgende:
Free to do whatever we want to do, free...in SERENITY!
Die synth en melodiequote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:47 schreef RiKe het volgende:
Free to do whatever we want to do, free...in SERENITY!
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:25 schreef Elwood1802 het volgende:
Jarig
Ik trakteer mezelf op een nummertje van Showtek (het is tenslotte woensdag)
Dank! Eens kijken of ik 1 van jullie een keer spot op een feestquote:Op maandag 16 februari 2009 20:24 schreef de_huig het volgende:
[ afbeelding ]
maatje van NLS - NLS - Ripper - Bartman - Huig - Crusty - (...)
Best jammer..... Ik heb me vorig jaar prima vermaakt op Black, en was ook dit jaar wel van plan om te gaan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:32 schreef Tha_Bartman het volgende:
Sensation breidt uit naar twee dagen
nou het is definitef: geen black meer dit jaar
aldus het berichtje op partyflockquote:BLACK verhuist naar nieuwe lokatie
Na zeven mooie edities van BLACK in de Amsterdam ArenA is het tijd geworden voor een andere locatie. BLACK, dat door de jaren heen een uniek karakter heeft gekregen, verdient nu een onafhankelijke positie. Het evenement werd de afgelopen jaren overschaduwd door Sensation en daarin maakt ID&T voor 2010 een andere keuze. BLACK slaat dit jaar een editie over om volgend jaar op een nieuwe locatie keihard terug te komen met een volwaardige eigen identiteit.
is officieel persbericht, hopelijk komt Black volgend jaar in een beter concept terug, met een normale prijsquote:Het bekende dancefeest Sensation overspoelt dit jaar niet een, maar twee dagen achtereen de ArenA in Amsterdam met in het wit gehulde feestgangers. Het thema van het evenement, dat op 3 en 4 juli plaatsheeft, is deze keer Wicked Wonderland. Dat maakte Sensation-voorman Duncan Stutterheim vandaag bekend.
Om de tiende editie van Sensation te vieren en om de duizenden geïnteresseerde buitenlanders een plek te geven, is besloten Sensation 2009 uit te breiden naar twee dagen. Van de in totaal 70.000 beschikbare kaarten, verwacht Stutterheim er dit jaar 20.000 tot 25.000 aan feestgangers uit het buitenland te verkopen.
Met de uitbreiding van Sensation komt Black, de hardere editie die traditiegetrouw de dag na de witte variant plaatsheeft, dit jaar te vervallen.
Na zeven mooie edities van BLACK in de Amsterdam ArenA is het tijd geworden voor een andere locatie. BLACK dat door de jaren heen een uniek karakter heeft gekregen verdient nu een onafhankelijke positie. Het evenement werd de afgelopen jaren overschaduwd door Sensation en daarin maken we voor 2010 een andere keuze. BLACK slaat dit jaar een editie over om volgend jaar op een nieuwe locatie keihard terug te komen met een volwaardige eigen identiteit.
Het Gelredomequote:Op woensdag 18 februari 2009 09:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is officieel persbericht, hopelijk komt Black volgend jaar in een beter concept terug, met een normale prijsen ben dan benieuwd welke nieuwe locatie het wordt
Volgens mij was er laatst nog iemand jarig ... kon voor het eerst naar grote feesten ... moest ik ook nog ff feliciteren ... bij deze voor jullie beide:quote:
In de HMH betekent wel dat het feest 10x zo klein wordt he.. Ziggodome of het Gelredome lijken me logischere opties. Ze mogen dan trouwens de entree wel verlagen gezien ze met een 2daagse white, nog duurdere kaartjes en uur minder, weer een betere manier hebben gevonden om het concept zo ver mogelijk uit te melken..quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:02 schreef ReMcOrE het volgende:
als het in de HMH is, dan ga ik!! dat geluid daar is hemels![]()
en bespreekkosten heb je inderdaad overal, maar dan nog: 69 euro voor een kaartje, dat is 15 euro!!! duurder dan bijvoorbeeld Qlimax![]()
en die van Showtek is inderdaad niet slecht
als normale kaartjes 69 kosten denk ik niet dat je voor 75,50 VIP hebtquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:10 schreef CrustyClown het volgende:
@Remcore. Zijn het niet verkapte VIP plaatsen? ipv alleen staanplaatsen?
x2quote:Wel beter overigens dat Black ook naar een andere locatie gaat. Hopenlijk naar een wat betere akoestieke plek *HMH*. Ben benieuwd
Seth, wat zijn de Haarense plannen vanaf zaterdag?quote:Frontliner
Scope DJ
Trilok & Chiren
MC: Da Syndrome
Idd, staat ook vloerkaarten bij (even vergeten).quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:14 schreef ReMcOrE het volgende:
als normale kaartjes 69 kosten denk ik niet dat je voor 75,50 VIP hebtgewoon bespreekkosten denk ik ik dan...
dat zou nog wel kunnen, soort Early Birds...quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:28 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Idd, staat ook vloerkaarten bij (even vergeten).
Miss mag je extra betalen omdat je dan om 0.00 's nachts niets aan de tel hoeft te hangen voordat e binnen 15 minuten weer uitverkocht zijn
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:10 schreef CrustyClown het volgende:
@Bartman. 4 E-tickets? uhmm we waren toch maar met zijn 3en?
x2quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
vrijdagavond tot en met dinsdag weinig tot geen Fok voor deze jongen..want dan is het weer partytime...
![]()
VASTENAVEND
![]()
![]()
het gaat me weer een jaar worden![]()
Aanwezigquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:28 schreef Da_Ripper het volgende:
ZAK is weer nog steeds goed bezig![]()
Mensen hier die zaterdag gaan? Van de Brabanders weet ik 't wrschnlijk wel
Nee vastenavEnd -> wij brabanders kunnen dat ook hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:45 schreef LeonH het volgende:
maarre Vastenavond???
Laat dat carnaval nou maar aan de Limburgers over![]()
BoZ, heb ik ook een n keer door de stad gelopen met carnaval toen ik daar gelegerd zat, in een ver verleden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
Nee vastenavEnd -> wij brabanders kunnen dat ook hoor
En in Bergen op zoom mijn hometown doen ze neit aan carnaval met stomme apenpakkies maar aan vastenavend, met tradities enzo
gordijnen jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:10 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
BoZ, heb ik ook een n keer door de stad gelopen met carnaval toen ik daar gelegerd zat, in een ver verleden.
Carnaval daar is toch met witte, gehaakte tafelkleden rondlopen?![]()
Geen last van de oren ZONDER oordoppen, wel last van mn rug door t gedreun.. was niet heel slecht idd. Aankleding moet dan wel meer aan gebeuren. Maar TT-hallen wilde wel meerdere feesten per jaar gaan binnenhalen zoals MOH (En in dat plaatje vallen vast dingen als Black ook wel, muzikale kennis van zulke mensen kennende) dus wie weet...quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:00 schreef Da_Ripper het volgende:
Geluid van de laatste Masters Of Hardcore @ de TT-hal was toch ook niet al te slecht ...
sorry leesfoutjequote:Op woensdag 18 februari 2009 10:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Nee vastenavEnd -> wij brabanders kunnen dat ook hoor
En in Bergen op zoom mijn hometown doen ze neit aan carnaval met stomme apenpakkies maar aan vastenavend, met tradities enzo
Zaterdag optocht in Haaren met wss een bezoek van DBSTF aan onze wagenquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:28 schreef Da_Ripper het volgende:
Seth, wat zijn de Haarense plannen vanaf zaterdag?![]()
Daar zat ik bij Hardbass ook wel opquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:40 schreef de_huig het volgende:
man man man...anthony, da ken toch nie?!
dan snap ik duncan ook wel ja..black dat niet uitverkocht raakt en waar ze slechts een schamele 65eu aan overhouden of 2 dagen uitverkocht huis voor fucking 75,50
75,50 kaartje
40,00 muntjes
20,00 treinen
135,50..dat is 300 ouderwetse guldens..![]()
Damn dat is n stuk beter dan de carnavals'wagens' met piratenmuziek hier.. Zo af en toe eentje met een groep stampers erop..quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:40 schreef Sethje het volgende:
[..]
Zaterdag optocht in Haaren met wss een bezoek van DBSTF aan onze wagendan na de optocht even blazen in het dorp en dan naar de prijsuitreiking.
Zondag optocht in Udenhout met daarna Mega Outdoor Carnavalsparty 2009 met een optreden van DBSTF en MC Villain komt ook mee dacht ik.
Maandag Dweilen in Moergestel met Faistos,Jones en Zentiments vanaf onze wagen.
Dinsdag Dweilen in Udenhout en Helvoirt met weer allerlei dj's en harde bassen etc.
Kortom 4 dagen zuipen en stampen
¤ 50 voor kaartjequote:Op woensdag 18 februari 2009 13:45 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Daar zat ik bij Hardbass ook wel op
50eur kaartje
70eur muntjes
15eur trein
Maakt samen 145
Volume 9 is album van het feest, volgend jaar deel 10... hoe dat met de Chapters zit weet ik niet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:01 schreef Koepert het volgende:
maar wat is nu t verschil zeg maar tussen Hardbass Chapter 16 en Hardbass vol 09?
De Chapter-serie heeft altijd een harddance CD gemixt door Bass-T vs Rocco en de 2e CD gemixt door een hardstyle DJ. Heeft verder niks met het feest te maken. De Volume-serie hoort bij het feest.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:01 schreef Koepert het volgende:
maar wat is nu t verschil zeg maar tussen Hardbass Chapter 16 en Hardbass vol 09? Eerste is verzamelaar ala Thunderome-cd's ed, en tweede is album over t feest? zoiets?
ben jij zo iemand die van elk eettentje alles probeertquote:
Nuchter erheen gegaan, eerst biertjes gedronken, stuk of 10, daarna hapje eten en toen aan de water (5flesjes) Aan het eind veel cola gedronken en 2 pizzapuntenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:54 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
What the... onderhoud je meerdere chickies met al die muntjes joh
precies, ik heb ook een baan die goed verdient en woon ook nog thuis; dus geld voor alle feestjes heb ik welquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:19 schreef Elwood1802 het volgende:
Ach ja, ga toch niet elke week naar zo'n feest dus kan wel een keer. Volgend feest word wss. Emporium.
En hoe ik aan het geld kom? Gewoon bijbaantje lijkt mij?Woon nog thuis en zulks dus dat kost ook niks
Hier staat Dance Dossier 1997 op; Party Animals - Hava Naguilaquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:38 schreef ReMcOrE het volgende:
nu de beste 3 dance-platen uit de 00's met op 3 Gigi d'Agostino - L'amour Toujours![]()
geen hakkûh!!-uit-je-dip-tip deze week, helaasquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:42 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Hier staat Dance Dossier 1997 op; Party Animals - Hava Naguila
*Crusty hakt old-skool door zijn kamertje*
Zit ook in Nexus - My Music. Maar das dan weer hardcorequote:Op woensdag 18 februari 2009 17:58 schreef mstx het volgende:
Ik kwam er gisteren trouwens achter dat Guardian Angel en Mayday Dream dezelfde tekst gebruiken (Now I lay me down to sleep, I pray the lord my soul to keep. If I shall die before I wake. I pray the lord my soul to take. ).
IG Bounce & Darqtaiquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:07 schreef Haghorst het volgende:
Even tussen door:
The overminds and MC Apster - I wish
quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:37 schreef RiKe het volgende:
Optreden gister was ruk, er was werkelijk geen hond...hooguit een man of 25/30.
NIEMAND ging los terwijl we echt hele dikke klappers draaiden (get hit,voice of conscience, nieuwe hhz, still here en thunderstyle van alphaverb , dark symphony...)
Pas bij de laatste 2 a 3 nummers kwamen de mensen een beetje los, wel zeker 5 man![]()
Heb de speakers wel aardig hun best laten doen
zelfs niet los op Dark Symphonyquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:37 schreef RiKe het volgende:
NIEMAND ging los terwijl we echt hele dikke klappers draaiden (get hit,voice of conscience, nieuwe hhz, still here en thunderstyle van alphaverb , dark symphony...)
Pas bij de laatste 2 a 3 nummers kwamen de mensen een beetje los, wel zeker 5 man![]()
Heb de speakers wel aardig hun best laten doen
maar die lui zijn zo laag van niveau dat ze elk feestje terror verwachtenquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:46 schreef RiKe het volgende:
Toen hij vroeg waarom zeiden ze, "ja wij houden alleen van terror"
WTF GAST!? Het feest heet HARDSTYLE unlimited....
JeWeetz!!quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:07 schreef SE.Fireworks het volgende:
laat me raden... meest gereden auto is daar de opel kadett? en ze hebben allemaal zo'n tribal sticker op hun achterruit, evt. met de tekst 'NO FEAR' eronder.
de 1e kende ik, de 2e nog nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:07 schreef SE.Fireworks het volgende:
TERRREEEUR IN JE EEEURRR... kALE KOPPeuh NIET TE STOPPEeuH!H!!11
whehehe die was mij ook nog onbekend jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
JeWeetz!!
[..]
de 1e kende ik, de 2e nog niet![]()
T hoeft van mij verder ook niet zo... Hardstyle en Hardcore is op feestjes en in mn kamer prima te luisteren, Terror trek ik op feestjes soms, afhankelijk van de vibe (MOH was ook niet alleen mainstream HCquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:17 schreef JortK het volgende:
RAG RAG TERRORRRRR JE MOEEDEERR GEEEFFTTTTT BAAAARDDE EEN ERRRORRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Best raar op een dinsdagquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:37 schreef RiKe het volgende:
Klopt dat vinden wel meer mensen vreemd, maar aan de andere kant is het ook wel weer een schoolvakantie (ja ik weet het...het is ook een 16+ feest...)quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:03 schreef Sethje het volgende:
[..]
Best raar op een dinsdagis toch gedoempt om geen succesvolle avond te worden.....
Zelf gemaakt? Klinkt een beetje simpel, maar opzich niet verkeerd. Robo-Cop sample goed gebruikt 14.gifquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:51 schreef _Fonz het volgende:
Wat .. vinden jullie van dit sampeltje.
http://www1.zippyshare.com/v/36918493/file.html
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:20 schreef Silaz het volgende:
....aan het einde van de maand een poll maken met de gereleasde tracks.
Al hèquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:41 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Trouwens, je moet echt ff Sasha F @ Hard FM Bloody Valentine checken, heerlijke set.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:33 schreef Koepert het volgende:
T volk wat er naar luistert heft echt volgens mij onder n box gelegen, of iets te vaak hun kop gestoten tegen die vette vleugeldeuren (jwtz) op hun Civic of Golf...
vanavond ff doenquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:41 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Trouwens, je moet echt ff Sasha F @ Hard FM Bloody Valentine checken, heerlijke set.
Ja, het is een begin .. de riedeltjes moeten iets anders.quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:56 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Zelf gemaakt? Klinkt een beetje simpel, maar opzich niet verkeerd. Robo-Cop sample goed gebruikt 14.gif
God ja sorry, niet helemaal wakker, zat aan Willem te denken. My bad.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:11 schreef Dalton_ het volgende:
Gast, wat ie bedoelt te zeggen is,
dat showtek geen hem is, maar dat ze met 2en zijn
en het dus HUN show is
En natuurlijk vraagt ie zich af hoe je er op los kan gaan-O-
Kudo's voor jouwquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:41 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Iemand het met me eens, das ze al die Abyss & Judge vinyls beter op 1 grote vinyl hadden kunnen stoppen?
Ze gebruiken precies dezelfde geluidjes enzo
Abyss & Judge - Rapture
Abyss & Judge - Shadows
Abyss & Judge - The Vision
Abyss & Judge - Rokit
laat ik nu tijdens mijn stage de hele dag hetzelfde gedacht hebben,quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:22 schreef SE.Fireworks het volgende:
Williams Syndrome - Emotion![]()
Secrets is wel een lekker rustig plaatje voor de B-kant.
Tevens nog een eervolle vermelding voor The Yellow Minute![]()
Alles en iedereen kapot!quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:26 schreef SE.Fireworks het volgende:
idd ze zijn nog nooit te betrappen geweest op een kutproductie
haha..quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:36 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Alles en iedereen kapot!
![]()
Voorderest zijn het inderdaad gigantische helden
SMD had idd toch ook wat NC in zich ... met namen wordt is het een stuk duidelijker ...quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:36 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Alles en iedereen kapot!
![]()
Voorderest zijn het inderdaad gigantische helden
Heb Rate Reducer altijd al vet gevonden dus deze wannabe mag er ook zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:22 schreef SE.Fireworks het volgende:
Tevens nog een eervolle vermelding voor The Yellow Minute![]()
Als je zown beetje de tracks nagaat die deze gasten onderhand hebben gemaakt kunnen ze wel 3 supervette live acts maken zonder dat ze gebruik maken van dezelfde platen..quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:42 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
SMD had idd toch ook wat NC in zich ... met namen wordt is het een stuk duidelijker ...![]()
Williams Syndrome = bas in zn eentje..
![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:39 schreef SE.Fireworks het volgende:
Bas Oskam = Williams Syndrome + Kasparov
Arjan Terpstra = Killer Clown
SMD = Noisecontrollers = Bas en Arjan
Zouden ze ook ooit nog wel eens slapen die jongens? Of zijn ze net als the pitcher en TBY, eventjes naar de wc geweest en voila een nieuwe track?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:59 schreef ReMcOrE het volgende:
en meen trouwens dat Bas ook nog een trance-alias heeft gehad ofzo, maar dat kan ik zo niet vinden
Hij is zoizo eigenlijk ook een deel van het Donkey's team, maar dacht altijd dat hij bij meer projectjes betrokken was. Maar miss heb ik me vergistquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:54 schreef ReMcOrE het volgende:
TBY die heeft 30 aliassen, die blijft bezigen SMD is nog niks van bekend, Kasparov ook niet echt, Williams Syndrome en Noisecontrollers wel; dus het valt mee
maar The Pitcher veel tracks maken, wat maakt hij nog meer behalve voor zijn The Pitcher-alias?
het gerucht gaat inderdaad dat hij overal bij Fusion/Superplastik een handje meehelptquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:11 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Hij is zoizo eigenlijk ook een deel van het Donkey's team, maar dacht altijd dat hij bij meer projectjes betrokken was. Maar miss heb ik me vergist
Zie mijn post + bronquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het gerucht gaat inderdaad dat hij overal bij Fusion/Superplastik een handje meehelptmaar wat daar van klopt, geen idee...
zo héquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:16 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Zie mijn post + bron
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewProfile&friendID=109680531
quote:Projects:
Syntone
Nexus (remix van DR plaat gemaakt, Sounf Of The Beast dacht ik)
The Pitcher
Cenoginerz
040 ft. Erica Baxter
Donkey Rollers
Club Robbers
Jowan
Dalucia
Silverblue
Sticks
Mos Phat (Infectious)
Raine (Analog Needle Tweak![]()
)
Project Deviate
Lisa&Tori
Zini&Kantini
Camilia
Dj Tony
Kim Leoni
Zany&DV8
Refresh
Dozer
The Goggler
Lenny B
Zany
Wat zeg je nouquote:en SMD is nog niks van bekend, Kasparov ook niet echt
beetje verkeerde woordkeuzequote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:31 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Wat zeg je nou.. Het Kasparov alias is er al en heeft al een stuk langer succes dan de NC hoor..
2 tieten in een envelop ROFLz0R!11!!!11111:Dquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
dus.... kent er iemand nog een mop?
michel pollen en de noisecontrollers in een envelopquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
dus.... kent er iemand nog een mop?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:37 schreef de_huig het volgende:
[..]
michel pollen en de noisecontrollers in een envelop
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:36 schreef mstx het volgende:
[..]
2 tieten in een envelop ROFLz0R!11!!!11111:Ddd;
D:
Achter de schermen is Pollen zo'n beetje de grote man wat producties betreft bij Fusion. Donkeys helpt ie een handje mee in de studio, maar schijnt dat Jowan daar ook flink in zit.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:11 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Hij is zoizo eigenlijk ook een deel van het Donkey's team, maar dacht altijd dat hij bij meer projectjes betrokken was. Maar miss heb ik me vergist
Volgens zijn myspace (projects)
The Pitcher
Donkey Rollers
Jowan
Project Deviate
Dj Tony
Zany&DV8
Dozer
Zany
Kortom redelijk wat projectjes naast zijn officiele producties![]()
ik wilde hem niet maken, te makkelijkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:36 schreef mstx het volgende:
[..]
2 tieten in een envelop ROFLz0R!11!!!11111:Ddd;
D:
zijn er genoeg!! zoek maar uit --> http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htmquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
[..]
Helden jullie![]()
![]()
![]()
waarom is er geen bierdrink poppetje?
Op die manierquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
beetje verkeerde woordkeuzevan Kasparov en SMD is nog niks bekend qua nieuwe platen, dus zijn Bas en Arjan samen alleen bezig met Noisecontrollers en is Bas zelf ook nog bezig met Williams Syndrome
Iedere alias met een eigen soundquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:11 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Op die manier. Met SMD ging toch niets meer gebeuren?
Ik snap overigens niet helemaal het nut van het hebben van meerdere aliassen en dan alsnog releasen onder hetzelfde label.
geen idee, zal eens vragen aan een NC-fanaatquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:11 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Op die manier. Met SMD ging toch niets meer gebeuren?
Ik snap overigens niet helemaal het nut van het hebben van meerdere aliassen en dan alsnog releasen onder hetzelfde label.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:48 schreef Elwood1802 het volgende:
dedication to the UK people and to our own wallet
Wat een kk nr, weg ermee
op zich is er niks mis met inkomen verdienen door het produceren/uitbrengen van platen, alleen is het bij Showtek wel heel duidelijk dat de drang naar meer en meer uitbrengen (= meer geld) de kwaliteit niet ten goede komt!!quote:
is ook zeker niks mee, maar ik typte het naar wat jij zei. Showtek doet het in mijn ogen alleen maar om het geld. Dat bewijst die track ook. Ze hoorden het die Engelse gasten schreeuwen dus maken ze er een cheesy plaatje omheen zodat ze zeker weten dat het in de UK goed verkoopt. Ze maken niet meer platen naar eigen smaak zo heb ik het idee....quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op zich is er niks mis met inkomen verdienen door het produceren/uitbrengen van platen, alleen is het bij Showtek wel heel duidelijk dat de drang naar meer en meer uitbrengen (= meer geld) de kwaliteit niet ten goede komt!!
daat heb je wel een goed punt, had ik nog niet aan gedacht: platen zo maken dat ze goed aanslaan en dus verkopen en totaal geen platen naar eigen smaak (meer) maken..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:17 schreef LeonH het volgende:
Ze hoorden het die Engelse gasten schreeuwen dus maken ze er een cheesy plaatje omheen zodat ze zeker weten dat het in de UK goed verkoopt. Ze maken niet meer platen naar eigen smaak zo heb ik het idee....
is er ook deurverkoop dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:37 schreef HarryVanDeTap het volgende:
NOG MENSEN NAAR TIME-OUT VANAVOND?!?
wij zitten in de twijfel, is zo een tering end voor ons maar die lineup is wel 3dubbelbaas
ja... dubio... keuzes, laat nog weten als je wel gaat danquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daat heb je wel een goed punt, had ik nog niet aan gedacht: platen zo maken dat ze goed aanslaan en dus verkopen en totaal geen platen naar eigen smaak (meer) maken..
[..]
is er ook deurverkoop dan?want zie op PF alleen nog vvk staan... en denk niet dat er vanuit hier veel animo is, ook ver reizen. maar inderdaad strakke lijn
EDIT: ow wacht, op de verkoopsite staat dat je nog tot 20.00 uit de vvk kan halen, misschien dan wel deurverkoop voor daarna.
Maat van mij moet draaien vanaf een carnavalswagen met The Beholder en B-front.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:16 schreef ReMcOrE het volgende:
denk dat de kans dat ik ga iets van 1% iswant het zal wel café worden, of de tent die vanwege carnaval in het dorp staat
Dat klinkt als iemand uit de buurt van Moergestelquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maat van mij moet draaien vanaf een carnavalswagen met The Beholder en B-front.
Hij komt uit tilburg maar moet draaien in haghorstquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:59 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
Dat klinkt als iemand uit de buurt van Moergestel
dat kun je wel aan jou overlaten, jij weet wel hoe je je geluid moet regelenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:34 schreef Sethje het volgende:
Ons geluid is werkelijk zo ziek op de carnavalswagen...we hebben van die funktion f221 kasten die zijn zo loeigroot en de bass gaat zo hard en diep.... echt de bass valt gewoon keihard tegen je lichaam aan als je ervoor staat
heerlijk
Oeh als dat eens konquote:
wat ik weet is dat ze wel beetje op hun flikker hebben gekregen dat ze nummers doorstuurden etc. dus dat doen ze nu niet meer... maar hoe die 320kbps-versies dan komen, geen ideequote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:51 schreef mstx het volgende:
Ligt het aan mij of is het wel erg toevallig dat élk nummer van de Noisecontrollers uitlekt?
Kom kom, dat is wel heeel paranoia.. straks ga je nog zeggen dat Scantraxx expres alle releases uitstelt en Showtek echt niet de Milli Vanilli van de Hardstyle zijn....tssquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:51 schreef mstx het volgende:
Ligt het aan mij of is het wel erg toevallig dat élk nummer van de Noisecontrollers uitlekt?
Showtek is een duo....quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:52 schreef Koepert het volgende:
[..]
Kom kom, dat is wel heeel paranoia.. straks ga je nog zeggen dat Scantraxx expres alle releases uitstelt en Showtek echt niet de Milli Vanilli van de Hardstyle zijn....tss
Diep gaan ze ook wel.... tot aan mn maag zelfs..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:53 schreef ReMcOrE het volgende:
straks beweert hij nog dat Jump niet dood is en dat Showtek geen commerciële platen maakt, maar alleen platen met een diepgaande vocal![]()
![]()
maar daarna komt het weer omhoogquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:56 schreef Koepert het volgende:
[..]
Diep gaan ze ook wel.... tot aan mn maag zelfs..
welke is er nu weer uitgelekt dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:51 schreef mstx het volgende:
Jammer, maar ja een ouderwets avondje puzzelen is ook tofquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:42 schreef Koepert het volgende:
[..]
Oeh als dat eens konhaha.. Nee line-up is wel dik idd, maar heb met kameraden n puzzeltocht
(lees: veel drank, buiten en schreeuwen..)
is dat Johnny Cash?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:32 schreef Sethje het volgende:
revolutie is hier
Jepquote:
Cashquote:
Amen brotherquote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:04 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Cash![]()
Verder; ik heb geen draagbare muziek-afspeel-dinges. Moest ik laatst weer een treinreis van bijna 3 uur maken, kreeg ik een i-pod vol met hs mee .... en onderweg, naar buiten starend, terwijl het landschap voorbij raast, luister ik dan naar de beats & melodies over de koptelefoon (geen dopjes/oortjes).
Als een chirurg ontleed ik dan de track en hoor hoe ieder spoor erin komt/wegfade, kleine nuances, vocals of pingeltjes die de haren op mn armen recht omhoog laten staan ...
dat zijn die momenten dat je weet dat je van HS houdt
Met een degelijke mp3 speler en dito headphone leer je je tracks inderdaad het best/mooist kennen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:04 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Cash![]()
Wajooo gasten (zag 'm vorige week 'n keer langskomen, is mn nieuwe "roep van verbazing" geworden)
Allereerst, tis weer weekend![]()
Allertweeds, dit kan toch zeker niet, 't is verdomme carnaval![]()
Allerdriets, Time-Out; voor mij ist te doen (20min rijden) maar om helemaal van onder uit die tap te komen, naar Gèmert te moeten rijden ... denk dat je teleurgesteld gaat worden
(geluid & volk meegerekend)
Verder; ik heb geen draagbare muziek-afspeel-dinges. Moest ik laatst weer een treinreis van bijna 3 uur maken, kreeg ik een i-pod vol met hs mee .... en onderweg, naar buiten starend, terwijl het landschap voorbij raast, luister ik dan naar de beats & melodies over de koptelefoon (geen dopjes/oortjes).
Als een chirurg ontleed ik dan de track en hoor hoe ieder spoor erin komt/wegfade, kleine nuances, vocals of pingeltjes die de haren op mn armen recht omhoog laten staan ...
dat zijn die momenten dat je weet dat je van HS houdt
Vette plaat blijft dat, Venomquote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:22 schreef SE.Fireworks het volgende:
[..]
Bijv. die schreeuw in venom die van het linker naar het rechter kanaal gaat, evenals de bliepjes in de intro van elektronik.
Zit hier keihard naar schatje mag ik je foto, balletjes van de koningin, hyves is hyves, lekkere lau(quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:27 schreef SE.Fireworks het volgende:
zit trouwens gewoon keihard achtereenvolgens no harder, colours of the harder styles en no one can stop us kwartjes remix te luisteren![]()
op Nederland 1 een half uur terugquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:18 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Zit hier keihard naar schatje mag ik je foto, balletjes van de koningin, hyves is hyves, lekkere lau() en nie zinge nie en nie belle nie te luisteren
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:15 schreef ElDani het volgende:
Dames, ik ben terug!
Dus ik ga later even alles doorlezen, zo carnavallen!
ik zoek de artiest en titel van een nummer dat nu heel populair is bij ons: beetje schel synthesizer deuntje en mensen die je hoort zingen: jalalalalalalala; klinkt beetje alsof je in een voetbalstadion zit met veel sfeer en gezangquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:18 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Zit hier keihard naar schatje mag ik je foto, balletjes van de koningin, hyves is hyves, lekkere lau() en nie zinge nie en nie belle nie te luisteren
![]()
![]()
die was inderdaad van verdomd goed toenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:19 schreef HarryVanDeTap het volgende:
luister noisecontroller set @ inqontrol 2008 maar is met kwaliteits headphone, kan wel janken, zo heerlijke set is dat![]()
![]()
![]()
![]()
Die edit staat echt in mijn top10 all-time hitsquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:27 schreef kollie het volgende:
lekker!! Dit was de eerste plaat die ik hoorde op XQ tby. Dan kan je avond niet meer stuk![]()
Goede tipquote:Op zondag 22 februari 2009 12:41 schreef de_huig het volgende:
pavo en zany's bday bash (hopelijk doen ze dat dit jaar weer)
Normaal is dat rond deze tijd weer aan de gang dacht ik. Met als hoofdprijs een plekje op Decibel.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:05 schreef CrustyClown het volgende:
Ik was trouwens van de week even snel aan het opzoeken of er nog wat bekend was over de B2S rookie nights, maar jammer genoeg was er weinig nieuws te vinden
Miss weten de DJ's in dit topic er miss meer over?
TEMPLE OF SACRIFICEquote:MONTEZUMAS MASK
* Tocadisco (GER)
* Green Velvet (USA)
* Sander van Doorn
* Joachim Garraud (LIVE) (FR)
* Secret Cinema (LIVE)
* Funkerman
* Benny Rodrigues
* Sidney Samson
* Quintino
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Hosted by: MC Mighty Mike