ja... dubio... keuzes, laat nog weten als je wel gaat danquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daat heb je wel een goed punt, had ik nog niet aan gedacht: platen zo maken dat ze goed aanslaan en dus verkopen en totaal geen platen naar eigen smaak (meer) maken..
[..]
is er ook deurverkoop dan?want zie op PF alleen nog vvk staan... en denk niet dat er vanuit hier veel animo is, ook ver reizen. maar inderdaad strakke lijn
EDIT: ow wacht, op de verkoopsite staat dat je nog tot 20.00 uit de vvk kan halen, misschien dan wel deurverkoop voor daarna.
Maat van mij moet draaien vanaf een carnavalswagen met The Beholder en B-front.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:16 schreef ReMcOrE het volgende:
denk dat de kans dat ik ga iets van 1% iswant het zal wel café worden, of de tent die vanwege carnaval in het dorp staat
Dat klinkt als iemand uit de buurt van Moergestelquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maat van mij moet draaien vanaf een carnavalswagen met The Beholder en B-front.
Hij komt uit tilburg maar moet draaien in haghorstquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:59 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
Dat klinkt als iemand uit de buurt van Moergestel
dat kun je wel aan jou overlaten, jij weet wel hoe je je geluid moet regelenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:34 schreef Sethje het volgende:
Ons geluid is werkelijk zo ziek op de carnavalswagen...we hebben van die funktion f221 kasten die zijn zo loeigroot en de bass gaat zo hard en diep.... echt de bass valt gewoon keihard tegen je lichaam aan als je ervoor staat
heerlijk
Oeh als dat eens konquote:
wat ik weet is dat ze wel beetje op hun flikker hebben gekregen dat ze nummers doorstuurden etc. dus dat doen ze nu niet meer... maar hoe die 320kbps-versies dan komen, geen ideequote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:51 schreef mstx het volgende:
Ligt het aan mij of is het wel erg toevallig dat élk nummer van de Noisecontrollers uitlekt?
Kom kom, dat is wel heeel paranoia.. straks ga je nog zeggen dat Scantraxx expres alle releases uitstelt en Showtek echt niet de Milli Vanilli van de Hardstyle zijn....tssquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:51 schreef mstx het volgende:
Ligt het aan mij of is het wel erg toevallig dat élk nummer van de Noisecontrollers uitlekt?
Showtek is een duo....quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:52 schreef Koepert het volgende:
[..]
Kom kom, dat is wel heeel paranoia.. straks ga je nog zeggen dat Scantraxx expres alle releases uitstelt en Showtek echt niet de Milli Vanilli van de Hardstyle zijn....tss
Diep gaan ze ook wel.... tot aan mn maag zelfs..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:53 schreef ReMcOrE het volgende:
straks beweert hij nog dat Jump niet dood is en dat Showtek geen commerciële platen maakt, maar alleen platen met een diepgaande vocal![]()
![]()
maar daarna komt het weer omhoogquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:56 schreef Koepert het volgende:
[..]
Diep gaan ze ook wel.... tot aan mn maag zelfs..
welke is er nu weer uitgelekt dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:51 schreef mstx het volgende:
Jammer, maar ja een ouderwets avondje puzzelen is ook tofquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:42 schreef Koepert het volgende:
[..]
Oeh als dat eens konhaha.. Nee line-up is wel dik idd, maar heb met kameraden n puzzeltocht
(lees: veel drank, buiten en schreeuwen..)
is dat Johnny Cash?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:32 schreef Sethje het volgende:
revolutie is hier
Jepquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |