geen hakkûh!!-uit-je-dip-tip deze week, helaasquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:42 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Hier staat Dance Dossier 1997 op; Party Animals - Hava Naguila
*Crusty hakt old-skool door zijn kamertje*
Zit ook in Nexus - My Music. Maar das dan weer hardcorequote:Op woensdag 18 februari 2009 17:58 schreef mstx het volgende:
Ik kwam er gisteren trouwens achter dat Guardian Angel en Mayday Dream dezelfde tekst gebruiken (Now I lay me down to sleep, I pray the lord my soul to keep. If I shall die before I wake. I pray the lord my soul to take. ).
IG Bounce & Darqtaiquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:07 schreef Haghorst het volgende:
Even tussen door:
The overminds and MC Apster - I wish
quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:37 schreef RiKe het volgende:
Optreden gister was ruk, er was werkelijk geen hond...hooguit een man of 25/30.
NIEMAND ging los terwijl we echt hele dikke klappers draaiden (get hit,voice of conscience, nieuwe hhz, still here en thunderstyle van alphaverb , dark symphony...)
Pas bij de laatste 2 a 3 nummers kwamen de mensen een beetje los, wel zeker 5 man![]()
Heb de speakers wel aardig hun best laten doen
zelfs niet los op Dark Symphonyquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:37 schreef RiKe het volgende:
NIEMAND ging los terwijl we echt hele dikke klappers draaiden (get hit,voice of conscience, nieuwe hhz, still here en thunderstyle van alphaverb , dark symphony...)
Pas bij de laatste 2 a 3 nummers kwamen de mensen een beetje los, wel zeker 5 man![]()
Heb de speakers wel aardig hun best laten doen
maar die lui zijn zo laag van niveau dat ze elk feestje terror verwachtenquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:46 schreef RiKe het volgende:
Toen hij vroeg waarom zeiden ze, "ja wij houden alleen van terror"
WTF GAST!? Het feest heet HARDSTYLE unlimited....
JeWeetz!!quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:07 schreef SE.Fireworks het volgende:
laat me raden... meest gereden auto is daar de opel kadett? en ze hebben allemaal zo'n tribal sticker op hun achterruit, evt. met de tekst 'NO FEAR' eronder.
de 1e kende ik, de 2e nog nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:07 schreef SE.Fireworks het volgende:
TERRREEEUR IN JE EEEURRR... kALE KOPPeuh NIET TE STOPPEeuH!H!!11
whehehe die was mij ook nog onbekend jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
JeWeetz!!
[..]
de 1e kende ik, de 2e nog niet![]()
T hoeft van mij verder ook niet zo... Hardstyle en Hardcore is op feestjes en in mn kamer prima te luisteren, Terror trek ik op feestjes soms, afhankelijk van de vibe (MOH was ook niet alleen mainstream HCquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:17 schreef JortK het volgende:
RAG RAG TERRORRRRR JE MOEEDEERR GEEEFFTTTTT BAAAARDDE EEN ERRRORRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Best raar op een dinsdagquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:37 schreef RiKe het volgende:
Klopt dat vinden wel meer mensen vreemd, maar aan de andere kant is het ook wel weer een schoolvakantie (ja ik weet het...het is ook een 16+ feest...)quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:03 schreef Sethje het volgende:
[..]
Best raar op een dinsdagis toch gedoempt om geen succesvolle avond te worden.....
Zelf gemaakt? Klinkt een beetje simpel, maar opzich niet verkeerd. Robo-Cop sample goed gebruikt 14.gifquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:51 schreef _Fonz het volgende:
Wat .. vinden jullie van dit sampeltje.
http://www1.zippyshare.com/v/36918493/file.html
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:20 schreef Silaz het volgende:
....aan het einde van de maand een poll maken met de gereleasde tracks.
Al hèquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:41 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Trouwens, je moet echt ff Sasha F @ Hard FM Bloody Valentine checken, heerlijke set.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:33 schreef Koepert het volgende:
T volk wat er naar luistert heft echt volgens mij onder n box gelegen, of iets te vaak hun kop gestoten tegen die vette vleugeldeuren (jwtz) op hun Civic of Golf...
vanavond ff doenquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:41 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Trouwens, je moet echt ff Sasha F @ Hard FM Bloody Valentine checken, heerlijke set.
Ja, het is een begin .. de riedeltjes moeten iets anders.quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:56 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Zelf gemaakt? Klinkt een beetje simpel, maar opzich niet verkeerd. Robo-Cop sample goed gebruikt 14.gif
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |