Zouden ze ook ooit nog wel eens slapen die jongens? Of zijn ze net als the pitcher en TBY, eventjes naar de wc geweest en voila een nieuwe track?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:59 schreef ReMcOrE het volgende:
en meen trouwens dat Bas ook nog een trance-alias heeft gehad ofzo, maar dat kan ik zo niet vinden
Hij is zoizo eigenlijk ook een deel van het Donkey's team, maar dacht altijd dat hij bij meer projectjes betrokken was. Maar miss heb ik me vergistquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:54 schreef ReMcOrE het volgende:
TBY die heeft 30 aliassen, die blijft bezigen SMD is nog niks van bekend, Kasparov ook niet echt, Williams Syndrome en Noisecontrollers wel; dus het valt mee
maar The Pitcher veel tracks maken, wat maakt hij nog meer behalve voor zijn The Pitcher-alias?
het gerucht gaat inderdaad dat hij overal bij Fusion/Superplastik een handje meehelptquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:11 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Hij is zoizo eigenlijk ook een deel van het Donkey's team, maar dacht altijd dat hij bij meer projectjes betrokken was. Maar miss heb ik me vergist
Zie mijn post + bronquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het gerucht gaat inderdaad dat hij overal bij Fusion/Superplastik een handje meehelptmaar wat daar van klopt, geen idee...
zo héquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:16 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Zie mijn post + bron
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewProfile&friendID=109680531
quote:Projects:
Syntone
Nexus (remix van DR plaat gemaakt, Sounf Of The Beast dacht ik)
The Pitcher
Cenoginerz
040 ft. Erica Baxter
Donkey Rollers
Club Robbers
Jowan
Dalucia
Silverblue
Sticks
Mos Phat (Infectious)
Raine (Analog Needle Tweak![]()
)
Project Deviate
Lisa&Tori
Zini&Kantini
Camilia
Dj Tony
Kim Leoni
Zany&DV8
Refresh
Dozer
The Goggler
Lenny B
Zany
Wat zeg je nouquote:en SMD is nog niks van bekend, Kasparov ook niet echt
beetje verkeerde woordkeuzequote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:31 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Wat zeg je nou.. Het Kasparov alias is er al en heeft al een stuk langer succes dan de NC hoor..
2 tieten in een envelop ROFLz0R!11!!!11111:Dquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
dus.... kent er iemand nog een mop?
michel pollen en de noisecontrollers in een envelopquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
dus.... kent er iemand nog een mop?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:37 schreef de_huig het volgende:
[..]
michel pollen en de noisecontrollers in een envelop
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:36 schreef mstx het volgende:
[..]
2 tieten in een envelop ROFLz0R!11!!!11111:Ddd;
D:
Achter de schermen is Pollen zo'n beetje de grote man wat producties betreft bij Fusion. Donkeys helpt ie een handje mee in de studio, maar schijnt dat Jowan daar ook flink in zit.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:11 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Hij is zoizo eigenlijk ook een deel van het Donkey's team, maar dacht altijd dat hij bij meer projectjes betrokken was. Maar miss heb ik me vergist
Volgens zijn myspace (projects)
The Pitcher
Donkey Rollers
Jowan
Project Deviate
Dj Tony
Zany&DV8
Dozer
Zany
Kortom redelijk wat projectjes naast zijn officiele producties![]()
ik wilde hem niet maken, te makkelijkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:36 schreef mstx het volgende:
[..]
2 tieten in een envelop ROFLz0R!11!!!11111:Ddd;
D:
zijn er genoeg!! zoek maar uit --> http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htmquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
[..]
Helden jullie![]()
![]()
![]()
waarom is er geen bierdrink poppetje?
Op die manierquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
beetje verkeerde woordkeuzevan Kasparov en SMD is nog niks bekend qua nieuwe platen, dus zijn Bas en Arjan samen alleen bezig met Noisecontrollers en is Bas zelf ook nog bezig met Williams Syndrome
Iedere alias met een eigen soundquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:11 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Op die manier. Met SMD ging toch niets meer gebeuren?
Ik snap overigens niet helemaal het nut van het hebben van meerdere aliassen en dan alsnog releasen onder hetzelfde label.
geen idee, zal eens vragen aan een NC-fanaatquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:11 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Op die manier. Met SMD ging toch niets meer gebeuren?
Ik snap overigens niet helemaal het nut van het hebben van meerdere aliassen en dan alsnog releasen onder hetzelfde label.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:48 schreef Elwood1802 het volgende:
dedication to the UK people and to our own wallet
Wat een kk nr, weg ermee
op zich is er niks mis met inkomen verdienen door het produceren/uitbrengen van platen, alleen is het bij Showtek wel heel duidelijk dat de drang naar meer en meer uitbrengen (= meer geld) de kwaliteit niet ten goede komt!!quote:
is ook zeker niks mee, maar ik typte het naar wat jij zei. Showtek doet het in mijn ogen alleen maar om het geld. Dat bewijst die track ook. Ze hoorden het die Engelse gasten schreeuwen dus maken ze er een cheesy plaatje omheen zodat ze zeker weten dat het in de UK goed verkoopt. Ze maken niet meer platen naar eigen smaak zo heb ik het idee....quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op zich is er niks mis met inkomen verdienen door het produceren/uitbrengen van platen, alleen is het bij Showtek wel heel duidelijk dat de drang naar meer en meer uitbrengen (= meer geld) de kwaliteit niet ten goede komt!!
daat heb je wel een goed punt, had ik nog niet aan gedacht: platen zo maken dat ze goed aanslaan en dus verkopen en totaal geen platen naar eigen smaak (meer) maken..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:17 schreef LeonH het volgende:
Ze hoorden het die Engelse gasten schreeuwen dus maken ze er een cheesy plaatje omheen zodat ze zeker weten dat het in de UK goed verkoopt. Ze maken niet meer platen naar eigen smaak zo heb ik het idee....
is er ook deurverkoop dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:37 schreef HarryVanDeTap het volgende:
NOG MENSEN NAAR TIME-OUT VANAVOND?!?
wij zitten in de twijfel, is zo een tering end voor ons maar die lineup is wel 3dubbelbaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |