Ja dat was mooi... en iedereen hem elke keer maar oprapen totdat hij in 1 redelijk rechte streep wegliepquote:Op zondag 15 februari 2009 15:58 schreef 16meter het volgende:
trouwens die marokkaan met bloed op z'n kop die steeds omviel.. wtf![]()
Ben ook een donkey fan maar dit was toch het minste optreden wat ik van ze heb gezien. Kwam ook door het geluid wat op dat moment weer net zo beroerd was als in het begin van de avond. Persoonlijk vond ik het trouwens wel jammer dat de mixer het begaf tijdens like thizz en die plaat uiteindelijk niet gedraaid meer werdquote:Op zondag 15 februari 2009 16:22 schreef LeonH het volgende:
[..]
Showtek credits geven en de Donkeys afkraken![]()
Gaat u zich nog maar eens goed in echte hardstyle verdiepen mijn jong
Ben overigens niet geweest dus, maar Donkeys stellen mij nooit teleur
Iddquote:Op zondag 15 februari 2009 20:14 schreef NLS04 het volgende:
Persoonlijk vond ik het trouwens wel jammer dat de mixer het begaf tijdens like thizz en die plaat uiteindelijk niet gedraaid meer werd
dat was dacht ik op Scantraxx, halverwege 2 Sidez Live rechts van de DJ boothquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:19 schreef de_huig het volgende:
[..]
jepperoni
vroeg gisteren trouwens aan bartman: heb jij remcore eigenlijk al wel es ontmoet..?
"ja op <insert feest>..maar die zegt niet zoveel..die heeft zn kop naar beneden en geeft gas"![]()
wijs man dus..
om ff lekkûh aan dûh rest tûh rammûllûûûûûûh!!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:20 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
*prophet zegt: Heb jij ook so een sin ?*
dat was echt zondequote:Op zondag 15 februari 2009 20:14 schreef NLS04 het volgende:
Persoonlijk vond ik het trouwens wel jammer dat de mixer het begaf tijdens like thizz en die plaat uiteindelijk niet gedraaid meer werd
Haha ja dat was mooiquote:Op zondag 15 februari 2009 21:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik heb 16 meter, rip en NLS gezien afgezien van Huig en Krusty waar ik mee was
Ik zag die noisecontrollerkameraad van jou nog en had nog naar je gevraagd maar toen was je net ff pleitte zei ie. Over NC gesproken trouwes. Ik zeg Inqontrol anthemquote:Op zondag 15 februari 2009 21:05 schreef ReMcOrE het volgende:
heb trouwens alleen Bert gezien gisteren, waar waren de andere FOK!-kers?
owja, toen ook jahquote:Op zondag 15 februari 2009 21:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
nee rmecore dat was op Quotndown tijdens de set van A2 recordsmaar het beeld was hetzelfde
we waren niet helemaal meer compleet, maar met een mannetje of 6/7 toch aardig flink losgegaan links vooraan bij de subsquote:Op zondag 15 februari 2009 21:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
k heb toen het nr van 2-sidez werd gedraaid nog ff zitten kijken of ik 1 groep (die van jullie dus) echt heel erg hard zag gaan.. maar het viel niet op
doen jullie dat ook jah??quote:Op zondag 15 februari 2009 21:32 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Haha ja dat was mooiSamen ff lekker stampen en natuurlijk het wie-raadt-als-eerste-de-volgende-plaat
![]()
owja, toen was ik denk ik ff op de tribune met m'n vriendin denk ikquote:Op zondag 15 februari 2009 21:32 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik zag die noisecontrollerkameraad van jou nog en had nog naar je gevraagd maar toen was je net ff pleitte zei ie. Over NC gesproken trouwes. Ik zeg Inqontrol anthem
Flink beuqquuuh en rammeluuuhquote:Op zondag 15 februari 2009 21:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
De fokkers bewogen zich tussen het midden van de zaal redelijk voor in en Links daarvank heb toen het nr van 2-sidez werd gedraaid nog ff zitten kijken of ik 1 groep (die van jullie dus
) echt heel erg hard zag gaan.. maar het viel niet op
ik heb 16 meter, rip en NLS gezien afgezien van Huig en Krusty waar ik mee was
TOOOOO LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETquote:It's too late to apologize
Revenge vd Wildstylezquote:Op zondag 15 februari 2009 22:54 schreef cherrycoke het volgende:
jaja daar is ie weer
ik zoek deze keer
dit nummer
klinkt op zich aardig, maar denk dat ik live moet horen voor een goede beoordeling.quote:
dan zien we je daar vanzelf voorbijstuiteren dusquote:Op maandag 16 februari 2009 15:21 schreef Sethje het volgende:
Weer een vette lineup van Intents, word ieder jaar beter:) 10 minutjes fietsen voor mij
quote:Op maandag 16 februari 2009 00:30 schreef Dalton_ het volgende:
Met trots wordt een sterkere line-up dan ooit tevoren gepresenteerd!
Tatanka vs. Activator
D-Block & S-te-Fan
The Prophet
Deepack
Dutch Master
Frontliner
The Pitcher
Live: Noisecontrollers
Noize Suppressor
Evil Activities
Art of Fighters
Endymion
Ophidian (live)
Josh & Wesz, vs. Low-E
Vince
Bass Modulators
Alphaverb
Live: 2-Sidez
Wie is wie?quote:Op maandag 16 februari 2009 16:28 schreef NLS04 het volgende:
Foto van de toevallige harstylefok bijeenkomst![]()
[ afbeelding ]
onderste foto is Da_Ripper, op bovenste foto 3e van links... rest weet ik zo niet meer, al ken ik die gozert rechts van Da_Ripper welquote:
weet ik dat ook weerquote:Op maandag 16 februari 2009 16:45 schreef SE.Fireworks het volgende:
NLS - Ripper - Bartman - CrustyClown - de_huig
helemaal links en helemaal rechts ken ik niet
rechts was iemand die er even snel bij kwam rennen geloof ikquote:Op maandag 16 februari 2009 16:45 schreef SE.Fireworks het volgende:
NLS - Ripper - Bartman - CrustyClown - de_huig
helemaal links en helemaal rechts ken ik niet
hehe dat was idd een maat van mij alleen hoe weet jij datquote:Op maandag 16 februari 2009 17:01 schreef SE.Fireworks het volgende:
maatje van NLS dacht ik.
of bert met een masker op.
idd, hoe ken jij al die namenquote:
kheb mijn momenten ...quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 18:56 schreef ReMcOrE het volgende:
maar voor wie was dat blaadje nou Harm?
Ik had hem jouw nummer ff gegeveng.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:28 schreef Da_Ripper het volgende:
ReM, was jij dat trouwens die mij smste met: "op Hard bass mang" ?
Was van nummer wat ik nog niet had & jij bent de enigste die ik ken die mang zegt
jij vragen waar ik was, ik smsen: op Hard Bass, krijg ik niks terugquote:Op maandag 16 februari 2009 19:28 schreef Da_Ripper het volgende:
ReM, was jij dat trouwens die mij smste met: "op Hard bass mang" ?
Was van nummer wat ik nog niet had & jij bent de enigste die ik ken die mang zegt
Hej ik vond het wel mooiquote:Op maandag 16 februari 2009 19:28 schreef Da_Ripper het volgende:
... iedere keer alsk dat ding tevoorschijn haalde draaiden er allemaal koppies om het ook te lezen met dit soort blikken daarna -->![]()
owja, daar heb ik nog weer op gereageerdquote:Op maandag 16 februari 2009 19:45 schreef Da_Ripper het volgende:
zkers wel terug-gsmst, iets van: "very funny, klig in n deuk met de NC. Wie ben je dan?Nu sta je als ? in mn tel.boek.". Had nog aan die blonde van je groep gevraagd (van de Freakin' @ QD-filmpje) waar je was. Ze wees wel helemaal naar links, maar had geen zin meer in om er heen te lopen![]()
wel deze opmerking, maar niet ff zeggen dat ie jou en mij door elkaar had?quote:Op maandag 16 februari 2009 16:55 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
rechts was iemand die er even snel bij kwam rennen geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |