dit is al de 2e keer dat je een dl aanbied int HS-topic (allebei van ST nog welquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:16 schreef RijstNatie het volgende:
Ik heb hulp nodig
weet iemand de titel van de plaat die op deze live set gedraait wordt tijdens minuut 11:00
http://rapidshare.com/fil(...)AM_FM_01-02-2009.mp3
showtek @ slam fm
het nummer wat je dus op de achtergrond hoort als hun in gesprek zijn
allebei van ST, wat is ST?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:19 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
dit is al de 2e keer dat je een dl aanbied int HS-topic (allebei van ST nog wel) , maar ik laat 'm wel ff staan om te kijken of we je een antwoord kunnen geven
kun je zelf alvast wat zoekenquote:01. Abyss & Judge - Rok it
02. Mr Puta - La Vida Narcotica
03. Showtek - Dominate (Remix)
04. DutchMaster - Floorspin
05. Showtek - Down Under (X-Qlusive Australia Anthem 2008)
06. Southstylers - Industrieel
07. TNT - Double Dutch Darkies
08. Showtek - Party Lover (Sydney Mix)
09. DutchMaster - Motion
10. Wildstylez - Muzic Or Noize
11. Showtek - FTS
ok bedankt voor de info, maar hij staat niet in de tracklistquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:24 schreef Da_Ripper het volgende:
ST = showtek
en om het gevaar van warez tegen te gaan, is er gewoon een algemeen verbod op downloads in MUZ
de tracklist van de desbetreffende set is
[..]
kun je zelf alvast wat zoeken![]()
dudequote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:16 schreef RijstNatie het volgende:
Ik heb hulp nodig
weet iemand de titel van de plaat die op deze live set gedraait wordt tijdens minuut 11:00
http://rapidshare.com/fil(...)AM_FM_01-02-2009.mp3
showtek @ slam fm
het nummer wat je dus op de achtergrond hoort als hun in gesprek zijn
Hey bedankt man !quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:49 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
dudeze hebben het er de hele tijd over, Mental kondigd hem nog aan ook
volgens mij
Nu op FearFMquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:44 schreef Quyxz_ het volgende:
Ze draaien nu al weer het nummer van de TT op Hard FM. Vorige keer was 1.5 uur geleden
mwa..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:56 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
wat een helden van showtek![]()
geweldig begin van het nummer
Verkeerde topicquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:56 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
Hey bedankt man !
ik had dominate al geluisterd, maar dat was zeker een andere mix.
wat een helden van showtek![]()
geweldig begin van het nummer
Netjesquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:24 schreef Da_Ripper het volgende:
ST = showtek
en om het gevaar van warez tegen te gaan, is er gewoon een algemeen verbod op downloads in MUZ
de tracklist van de desbetreffende set is
[..]
kun je zelf alvast wat zoeken![]()
Behalve bij Bleeding For Teh Harderstyles en Spacer.quote:Op zondag 15 februari 2009 08:56 schreef 16meter het volgende:
publiek dat niet meedeed, zelfs vooraan leefde het niet echt.
dat stond al in de reacties van het filmpje zag ikquote:
gefeliciteerdquote:Op zondag 15 februari 2009 15:07 schreef Silaz het volgende:
Eindelijk de leeftijd van 18 bereikt. Big Party's here i come
quote:Op zondag 15 februari 2009 16:17 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Hardbass was vet. Ik verwachte niks van het geluid, misschien dat ik daarom niet teleurgesteld ben.
Team Blue was best wel aardig, jammer van Bleeding maar op die Showtek nummers vond ik niks aan te merken (het lijkt wel een sport hier om alles te haten van Showtek).
Team Red & Green waren het beste. Red gelijk met green vanwege de DR, wat een gare shit was dat zeg.. Ik snap die absurde verering echt niet en dan draaien ze ook nog eens de NC remix van Followers..
Yellow was ook best vet, jammer dat de mixer het ff begaf en dat Deepack een paar speakers opblies met Hardstyle Mafia - Boom & Blast (HELDIG dat ze die draaide!)
Ja dat was mooi... en iedereen hem elke keer maar oprapen totdat hij in 1 redelijk rechte streep wegliepquote:Op zondag 15 februari 2009 15:58 schreef 16meter het volgende:
trouwens die marokkaan met bloed op z'n kop die steeds omviel.. wtf![]()
Ben ook een donkey fan maar dit was toch het minste optreden wat ik van ze heb gezien. Kwam ook door het geluid wat op dat moment weer net zo beroerd was als in het begin van de avond. Persoonlijk vond ik het trouwens wel jammer dat de mixer het begaf tijdens like thizz en die plaat uiteindelijk niet gedraaid meer werdquote:Op zondag 15 februari 2009 16:22 schreef LeonH het volgende:
[..]
Showtek credits geven en de Donkeys afkraken![]()
Gaat u zich nog maar eens goed in echte hardstyle verdiepen mijn jong
Ben overigens niet geweest dus, maar Donkeys stellen mij nooit teleur
Iddquote:Op zondag 15 februari 2009 20:14 schreef NLS04 het volgende:
Persoonlijk vond ik het trouwens wel jammer dat de mixer het begaf tijdens like thizz en die plaat uiteindelijk niet gedraaid meer werd
dat was dacht ik op Scantraxx, halverwege 2 Sidez Live rechts van de DJ boothquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:19 schreef de_huig het volgende:
[..]
jepperoni
vroeg gisteren trouwens aan bartman: heb jij remcore eigenlijk al wel es ontmoet..?
"ja op <insert feest>..maar die zegt niet zoveel..die heeft zn kop naar beneden en geeft gas"![]()
wijs man dus..
om ff lekkûh aan dûh rest tûh rammûllûûûûûûh!!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:20 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
*prophet zegt: Heb jij ook so een sin ?*
dat was echt zondequote:Op zondag 15 februari 2009 20:14 schreef NLS04 het volgende:
Persoonlijk vond ik het trouwens wel jammer dat de mixer het begaf tijdens like thizz en die plaat uiteindelijk niet gedraaid meer werd
Haha ja dat was mooiquote:Op zondag 15 februari 2009 21:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik heb 16 meter, rip en NLS gezien afgezien van Huig en Krusty waar ik mee was
Ik zag die noisecontrollerkameraad van jou nog en had nog naar je gevraagd maar toen was je net ff pleitte zei ie. Over NC gesproken trouwes. Ik zeg Inqontrol anthemquote:Op zondag 15 februari 2009 21:05 schreef ReMcOrE het volgende:
heb trouwens alleen Bert gezien gisteren, waar waren de andere FOK!-kers?
owja, toen ook jahquote:Op zondag 15 februari 2009 21:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
nee rmecore dat was op Quotndown tijdens de set van A2 recordsmaar het beeld was hetzelfde
we waren niet helemaal meer compleet, maar met een mannetje of 6/7 toch aardig flink losgegaan links vooraan bij de subsquote:Op zondag 15 februari 2009 21:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
k heb toen het nr van 2-sidez werd gedraaid nog ff zitten kijken of ik 1 groep (die van jullie dus) echt heel erg hard zag gaan.. maar het viel niet op
doen jullie dat ook jah??quote:Op zondag 15 februari 2009 21:32 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Haha ja dat was mooiSamen ff lekker stampen en natuurlijk het wie-raadt-als-eerste-de-volgende-plaat
![]()
owja, toen was ik denk ik ff op de tribune met m'n vriendin denk ikquote:Op zondag 15 februari 2009 21:32 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik zag die noisecontrollerkameraad van jou nog en had nog naar je gevraagd maar toen was je net ff pleitte zei ie. Over NC gesproken trouwes. Ik zeg Inqontrol anthem
Flink beuqquuuh en rammeluuuhquote:Op zondag 15 februari 2009 21:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
De fokkers bewogen zich tussen het midden van de zaal redelijk voor in en Links daarvank heb toen het nr van 2-sidez werd gedraaid nog ff zitten kijken of ik 1 groep (die van jullie dus
) echt heel erg hard zag gaan.. maar het viel niet op
ik heb 16 meter, rip en NLS gezien afgezien van Huig en Krusty waar ik mee was
TOOOOO LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETquote:It's too late to apologize
Revenge vd Wildstylezquote:Op zondag 15 februari 2009 22:54 schreef cherrycoke het volgende:
jaja daar is ie weer
ik zoek deze keer
dit nummer
klinkt op zich aardig, maar denk dat ik live moet horen voor een goede beoordeling.quote:
dan zien we je daar vanzelf voorbijstuiteren dusquote:Op maandag 16 februari 2009 15:21 schreef Sethje het volgende:
Weer een vette lineup van Intents, word ieder jaar beter:) 10 minutjes fietsen voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |