Zitten wel een hoop kansloze/niet kloppende opmerkingen tussen zeg:quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:32 schreef Tha_Bartman het volgende:
Sensation breidt uit naar twee dagen
nou het is definitef: geen black meer dit jaar
wel 2 dagen white
Eerste jaren van black waren wel uitgerust met dezelfde show als White. De megamix met al die rare personages uit de show die dan rondliepen etc.quote:Geruchten waren vorig jaar al dat het de laatste editie zou zijn. Aangezien ze voor Black gewoon wat DJ's neer planten, geen show totaal niets. Je merkte echt dat ze het maar gewoon ff na White deden.
Ohw..??quote:Huh? Het was toch altijd al 2 dagen? Of hebben ze nu Sensation White uitgebreid naar 2 dagen?
Slaat je dan ook nog wel redelijk de plank mis, aangezien White altijd wel de populaire muziekstijlen als invulling van de avond heeft gebruikt, voor echt trance moet je naar feesten gaan die daar daadwerkelijk ook op gericht zijnquote:Met al die oppervlakkige house meuk trekt het natuurlijk wel het grootst mogelijke publiek.
Nu weet ik het zeker:quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:47 schreef RiKe het volgende:
Free to do whatever we want to do, free...in SERENITY!
Die synth en melodiequote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:47 schreef RiKe het volgende:
Free to do whatever we want to do, free...in SERENITY!
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:25 schreef Elwood1802 het volgende:
Jarig
Ik trakteer mezelf op een nummertje van Showtek (het is tenslotte woensdag)
Dank! Eens kijken of ik 1 van jullie een keer spot op een feestquote:Op maandag 16 februari 2009 20:24 schreef de_huig het volgende:
[ afbeelding ]
maatje van NLS - NLS - Ripper - Bartman - Huig - Crusty - (...)
Best jammer..... Ik heb me vorig jaar prima vermaakt op Black, en was ook dit jaar wel van plan om te gaan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:32 schreef Tha_Bartman het volgende:
Sensation breidt uit naar twee dagen
nou het is definitef: geen black meer dit jaar
aldus het berichtje op partyflockquote:BLACK verhuist naar nieuwe lokatie
Na zeven mooie edities van BLACK in de Amsterdam ArenA is het tijd geworden voor een andere locatie. BLACK, dat door de jaren heen een uniek karakter heeft gekregen, verdient nu een onafhankelijke positie. Het evenement werd de afgelopen jaren overschaduwd door Sensation en daarin maakt ID&T voor 2010 een andere keuze. BLACK slaat dit jaar een editie over om volgend jaar op een nieuwe locatie keihard terug te komen met een volwaardige eigen identiteit.
is officieel persbericht, hopelijk komt Black volgend jaar in een beter concept terug, met een normale prijsquote:Het bekende dancefeest Sensation overspoelt dit jaar niet een, maar twee dagen achtereen de ArenA in Amsterdam met in het wit gehulde feestgangers. Het thema van het evenement, dat op 3 en 4 juli plaatsheeft, is deze keer Wicked Wonderland. Dat maakte Sensation-voorman Duncan Stutterheim vandaag bekend.
Om de tiende editie van Sensation te vieren en om de duizenden geïnteresseerde buitenlanders een plek te geven, is besloten Sensation 2009 uit te breiden naar twee dagen. Van de in totaal 70.000 beschikbare kaarten, verwacht Stutterheim er dit jaar 20.000 tot 25.000 aan feestgangers uit het buitenland te verkopen.
Met de uitbreiding van Sensation komt Black, de hardere editie die traditiegetrouw de dag na de witte variant plaatsheeft, dit jaar te vervallen.
Na zeven mooie edities van BLACK in de Amsterdam ArenA is het tijd geworden voor een andere locatie. BLACK dat door de jaren heen een uniek karakter heeft gekregen verdient nu een onafhankelijke positie. Het evenement werd de afgelopen jaren overschaduwd door Sensation en daarin maken we voor 2010 een andere keuze. BLACK slaat dit jaar een editie over om volgend jaar op een nieuwe locatie keihard terug te komen met een volwaardige eigen identiteit.
Het Gelredomequote:Op woensdag 18 februari 2009 09:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is officieel persbericht, hopelijk komt Black volgend jaar in een beter concept terug, met een normale prijsen ben dan benieuwd welke nieuwe locatie het wordt
Volgens mij was er laatst nog iemand jarig ... kon voor het eerst naar grote feesten ... moest ik ook nog ff feliciteren ... bij deze voor jullie beide:quote:
In de HMH betekent wel dat het feest 10x zo klein wordt he.. Ziggodome of het Gelredome lijken me logischere opties. Ze mogen dan trouwens de entree wel verlagen gezien ze met een 2daagse white, nog duurdere kaartjes en uur minder, weer een betere manier hebben gevonden om het concept zo ver mogelijk uit te melken..quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:02 schreef ReMcOrE het volgende:
als het in de HMH is, dan ga ik!! dat geluid daar is hemels![]()
en bespreekkosten heb je inderdaad overal, maar dan nog: 69 euro voor een kaartje, dat is 15 euro!!! duurder dan bijvoorbeeld Qlimax![]()
en die van Showtek is inderdaad niet slecht
als normale kaartjes 69 kosten denk ik niet dat je voor 75,50 VIP hebtquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:10 schreef CrustyClown het volgende:
@Remcore. Zijn het niet verkapte VIP plaatsen? ipv alleen staanplaatsen?
x2quote:Wel beter overigens dat Black ook naar een andere locatie gaat. Hopenlijk naar een wat betere akoestieke plek *HMH*. Ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |