Ze hebben van de posts af te blijven de policy over het editten van de posts zijn erg duidelijk en mods hebben zich daar aan te houden.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:51 schreef Klopkoek het volgende:
Martijn_77, ze passen alleen wat typefoutjes van je aanDat is erg flauw maar je zult er heus niet voor genote of geband worden
Zeg er één keer wat van en laat het daarna zitten
Dat zegt behoorlijk wat over je modcapaciteiten. Het bevestigd wat vele fokkers al dachtenquote:Op zaterdag 20 september 2008 11:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]Ik vond het grappig.
De islamisering van de Nederlandse taal zouden conservatieven zeggen.quote:
Moet ik je nu alles toelichten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:37 schreef Martijn_77 het volgende:
Dat zegt behoorlijk wat over je modcapaciteiten. Het bevestigd wat vele fokkers al dachten
God o god o god o god o god. Je doet het erom he?!? Leer spellen!!quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:37 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ze hebben van de posts af te blijven de policy over het editten van de posts zijn erg duidelijk en mods hebben zich daar aan te houden.
[..]
Dat zegt behoorlijk wat over je modcapaciteiten. Het bevestigdTTTTTT wat vele fokkers al dachten
quote:Ook kunnen mods topics sluiten of verwijderen en berichten wijzigen of verwijderen als dit nodig wordt geacht.
Leg mij dan uit waarom je het nodig had.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik heb zelf een mooie quote uit de policy:
[..]
Dat heb ik al gezegd: omdat ik het grappig vond.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:44 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Leg mij dan uit waarom je het nodig had.
En graag eerlijk zijn he. Stangen en / of een hetze zijn ook een reden
Waarom zou een conservatieve dat zeggen als hij kan beredeneren dat moslims dat niet zouden zeggen?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:51 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De islamisering van de Nederlandse taal zouden conservatieven zeggen.
KlopKoek gaat je opvolgen?quote:Op zondag 21 september 2008 22:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Succes heren!
Ik dacht het maar wilde dat niet zeggen.quote:
Maar ik ben lief!quote:Op zondag 21 september 2008 23:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik dacht het maar wilde dat niet zeggen.
Gelukkig dat ze mij niet tot mod benoemen, want dan zou ik iedereen voordragen voor een ban![]()
Hee je bent een neger gewordenquote:Op zondag 21 september 2008 22:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Succes heren!
Ja. Het gaat toch over politiek? Er gaan hier legio topics over de wereldpolitiek en ook specifiek de VS.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:39 schreef ColdFeet het volgende:
Een topic over de politieke problemen in Belgie, hoort dat hier in POL thuis?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Die Rock die schopt het nog eens tot mod!
Ik zei het toch: iranquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
afkickverschijnselen.
Kom op Aah, op zich een ludiek initiatief, toch?quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Anual Aah memorial
Mag van mij op een andere titel staan, ik hoef deze "eer" niet zo.
Als hij dat niet wilt, dan vind ik dat mod gehoor moet geven en TT wijzigen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kom op Aah, op zich een ludiek initiatief, toch?
In het teken van de humor..
En dus de relativiteit.
De juiste keuze Rockquote:
Idd, jij zou voor de censuur gaan tot dat iedereen het met je eens isquote:Op zondag 21 september 2008 23:23 schreef EchtGaaf het volgende:
Gelukkig dat ze mij niet tot mod benoemen, want dan zou ik iedereen voordragen voor een ban![]()
Ik ben het wel met je eens, laat dat schrappen (ik zou het niet voorhands censuur willen noemen toch, dat is te beladen) voortaan achterwege.quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:16 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
De juiste keuze Rock![]()
[..]
Idd, jij zou voor de censuur gaan tot dat iedereen het met je eens is
Als ik mod zou worden, dan zal iedereen achteraf zeggen dat het erg meevielquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:16 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
De juiste keuze Rock![]()
[..]
Idd, jij zou voor de censuur gaan tot dat iedereen het met je eens is
Idd, zijn betoog klinkt goed. Maar ik zou de uitvoering er van de ook wel willen zien.quote:Op zondag 28 september 2008 09:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel voor EchtGaaf. Hij heeft me overtuigd en zonder te proberen weet je nooit zeker of het wat is.
quote:Op zondag 28 september 2008 17:17 schreef EchtGaaf het volgende:
Mwoa, wil er best over nadenken. Of een topic Wilt u EchtGaaf als mod? daaraan helpt weet ik niet.![]()
Crew weet (nog) niet of de vacature wordt ingevuld. Een echte topmod wordt natuurlijk gewoon gevraagd
Je kan dat zelf ook sturen,middels meer stelling te nemen in OP. Een krachtige OP maakt of breekt je topic.quote:Op zondag 28 september 2008 22:47 schreef DrWolffenstein het volgende:
Conservatief verlies in Beieren.
Eigenlijk is alleen de eerste reactie van Klopkoek ontopic. De rest kan weg, me dunkt.
Hoezo, het gaat toch over Palin.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:31 schreef laforest het volgende:
Er is een Palin fan topic maar men loopt er alleen maar te bashen, wat dus volledig off topic is
mooi zoquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:31 schreef laforest het volgende:
Er is een Palin fan topic maar men loopt er alleen maar te bashen, wat dus volledig off topic is
Pardon?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/146299
Kan het getroll van Laforest afgestopt worden? Het is nu wel weer leuk geweest. Speelkwartier is over.
kom op je meent het zelf ook niet, ik kijk het nog een dag aan en dan gaat de kloon scan aan als je je niet gedraagdquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:55 schreef laforest het volgende:
[..]
Pardon?
Als je dus voorstander van Sarah Palin en John McCain bent dan trol je en als je voor Bider en Obama bent dan trol je niet?
Dude get a life
Te triest gewoon.
Ik word er een beetje moe van om voor trol uitgemaakt te worden omdat ik toevallig iemand of iets steun of niet steun.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
kom op je meent het zelf ook niet, ik kijk het nog een dag aan en dan gaat de kloon scan aan als je je niet gedraagd
nee dat is omdat je je als troll gedraagtquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:21 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik word er een beetje moe van om voor trol uitgemaakt te worden omdat ik toevallig iemand of iets steun of niet steun.
Dat doe ik niet, ik geef mijn mening en discussier mee over de onderwerpen die aan bod komen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nee dat is omdat je je als troll gedraagt
hij is bijna vol ik laat hem een zachte dood stervenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:03 schreef pberends het volgende:
[Special] Volg het debat tussen Joe Biden & Michael Palin #2
Kan wel een slotje op dit topic trouwens, beetje dubbel allemaal met de normale topicreeks.
Dat maakt de uitspraak niet minder misselijk. Dus graag actie!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
klacht 1: hij bedoelde dat ironisch
Ik snap het niet..quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:49 schreef Martijn_77 het volgende:
Europa staat in brand en Sarkozy zet de kleintjes buitenspel
Kan een mod iets aan deze uitspraken doen?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Volksopstand 2008! Doe iets tegende privacyschending!
Spam!
Er is toch een centraal topic waar dit soort zaken besproken wordt? Dit spamtopic is dus overbodig en niks anders dan spam. Wat is daarover te bespreken?quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Natuurlijk spam maar er valt iets voor te zeggen ik ga even overleggen
een centraal demonstratie topicquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
[..]
Er is toch een centraal topic waar dit soort zaken besproken wordt? Dit spamtopic is dus overbodig en niks anders dan spam. Wat is daarover te bespreken?
Een centraal 'bespreek hier de privacybeperkende maatregelen' topic.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
een centraal demonstratie topic
zag het jaquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Een centraal 'bespreek hier de privacybeperkende maatregelen' topic.
quequote:Op zondag 5 oktober 2008 20:50 schreef Gamer_V het volgende:
Is topics verwijderen in plaats van een slotje gewoonte in dit forum?![]()
Zie Het Jodendomquote:
Ik heb hem niet gedeletequote:Op zondag 5 oktober 2008 22:12 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Zie Het Jodendom
Iets met valse quotes en Hitleraanmoediging. Toch was een slotje met een goede sluitpost netter geweest.
Alleen FA's en hoger kunnen verwijderde topics zien.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:26 schreef Gamer_V het volgende:
Ja, dat is het vervolgtopic.Het origineel kan ik niet meer vinden als ie verwijderd is. Maar ergens is dus een wat overenthousiaste mod.
Slotje inderdaad, dank voor het melden.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:40 schreef Chewie het volgende:
Ik ben slachtoffer van een groepstalking in onze straat
Dicht, BNW of TRU lijken me betere plekken voor dit topic
Maar die kan wel zien of het uberhaupt is verwijderd, wie het heeft gedaan en wanneer...quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:37 schreef Gamer_V het volgende:
Dat weet ik, maar dat is het punt helemaal niet.
Leken mij tamelijk informatieve feitenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:53 schreef Bluesdude het volgende:
Linkse Criminelen
bashtopic van een notoire basher...
gedaanquote:Op zondag 12 oktober 2008 10:25 schreef EchtGaaf het volgende:
Geef hier Wouter Bos een schouderklop.
Kijken jullie daar even na?
Ben ik niet met je eens.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:20 schreef SCH het volgende:
Protesteer woensdag mee tegen Duyvendak
Spam
quote:
sind we geen centraal kondig hier je manifestaties aan topic hebben.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet aan de orde. Het is spam, dat is een vaststelling. De TT is gewoon spam dus die had je moeten veranderen. Sinds wanneer is het toegestaan topics te openen om demonstraties en manifestaties aan te kondigen en daarvoor een oproep te doen?
Dus spammende topics rond demonstraties e.d. zijn toegestaan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
sind we geen centraal kondig hier je manifestaties aan topic hebben.
Het is politiek
het wordt per zaak gekekenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Dus spammende topics rond demonstraties e.d. zijn toegestaan?
Dat was namelijk ooit ten strengste verboden.
Ik vind het geen goede ontwikkeling maar als jullie het zo besloten hebben dan zal ik er wel gebruik van maken.
En wat zijn de criteria?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
het wordt per zaak gekeken
Als hety tregen linkse terroristen is mag hetquote:
getrol... discriminerend... kloterijquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:26 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Waarom...is hij of ik minder dan zo'n noordafrikaanse geitenneucker van een mohammedaanbidder, welk wel recht heeft op een Nederlands paspoort.
Niks ervanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:34 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
getrol... discriminerend... kloterij
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:50 schreef SCH het volgende:
Gewoon kappen met dat soort taalgebruik. Maar dat wordt straks wel weggehaald BD, daar kan je beter TR voor gebruiken, dan heeft dat gastje er geen lol van verder.
getrol... discriminerend... kloterijquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:43 schreef SCH het volgende:
Ben wel benieuwd naar die bruinhemden begrafenis, wordt dat echt zo''n nazi-bijeenkomst?
Goede feitelijke constatering SCH.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:32 schreef desiredbard het volgende:
yeah bush yeah bus yeah bush
Gimme A b gimme a U gimme a S gimme a H
Gimme more dead morrocans
En even de 8 voorgaande posts lezen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Goede feitelijke constatering SCH.![]()
Nee dat hoeft niet, ik maakte even een kruispostje over een andere bruinhemd namelijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:21 schreef desiredbard het volgende:
[..]
En even de 8 voorgaande posts lezen.
Disciminerend om nazi's die zichzelf nazi noemen nazi's te noemen? Zou eerder discriminatie zijn als ik dat niet zou doen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:07 schreef desiredbard het volgende:
[..]
[..]
getrol... discriminerend... kloterij
dus
Oh maar jij hebt er een handje van om iedereen die rechtse ideeen heeft nazi te noemen ...en dar kom je mee weg.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Disciminerend om nazi's die zichzelf nazi noemen nazi's te noemen? Zou eerder discriminatie zijn als ik dat niet zou doen.
nog meer getrol en kloterijquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:50 schreef desiredbard het volgende:
Moet je weer iemand in de rugsteken.... waarom ga je niet links van me staan voordat je de trekker overhaald?
Miezerig mannetje dat je er bent! .
Als diogenes op zoek was naar een rat.....
Ik houd het in de gaten. Ik wil niet direct ingrijpen bij 1 youtube filmpje.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:14 schreef Monolith het volgende:
Mag dit soort geneuzel even lekker wegblijven uit POL.
heb zijn vorige topic naar klaagbaak geschopt maar daar loopt het niet echt stormquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:35 schreef Montov het volgende:
desiredbrad is gecorrigeerd, en is hierbij gewaarschuwd. De posts in NWS zijn voor de NWS mods.
[..]
Ik houd het in de gaten. Ik wil niet direct ingrijpen bij 1 youtube filmpje.
Wat ben jij toch een min ventje zeg.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:41 schreef desiredbard het volgende:
Gewaarschuwd...waar?
Gaat een end fietsenstellen zoals de kameraden van je opa.
De continue verwijzingen van SCH komen me de strot mijlenver uit daar er in haar geval niet op ingegrepen wordt.
Ik denk dat dat inderdaad de juiste optie is.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:44 schreef freako het volgende:
" Rotterdam kiest Aboutaleb als burgemeester " in NWS.
Burgemeester Rotterdam: Leers of Aboutaleb? in POL.
Mergen?
2 zelfs:quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:45 schreef MacBright het volgende:
Was er nog een speciaal topic over het debat van vannacht?
Ik kan zo gauw niets vinden.
vind het wel meevallen typische meki ongein (en dit is 1 van zijn betere op`squote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:57 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat voor oplossingen heeft PVV voor kredietcrisis
Weer een bash hier de PVV topic van Meki
Toch triest dat je zou iets eigenlijk al een goede OP moet noemen van Mekiquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
vind het wel meevallen typische meki ongein (en dit is 1 van zijn betere op`s)
Och het zijn dezelfde aarslikkers die dezelfde aarsen likken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:20 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Toch triest dat je zou iets eigenlijk al een goede OP moet noemen van Meki
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:51 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Och het zijn dezelfde aarslikkers die dezelfde aarsen likken.
SCH likt meki's aarsje zo graag je zou zowat denken dat ie Pim Fortuin reincarnated is. Ware het niet dat ie continue meki schijt uitbraakt.
De ijscoboer is niet anders
Takes one to know one...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:51 schreef desiredbard het volgende:
Och het zijn dezelfde aarslikkers die dezelfde aarsen likken.
Mea Culpa Ijscoboer.... ik verschrijf me...niet dat wij grote vrienden zijn...maar sarcasme spot ik wel ik verschreef me. Daar had een andere naam moeten staan maar ik heb geen zin dit te corrigerenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
![]()
Ik lik meki`s aars![]()
Persoonlijk heb ik een hekel aan hem maar hij doet geen dingen die niet door de beugel kunnen
ok echter laten we stoppen over dat aars likkenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:25 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Mea Culpa Ijscoboer.... ik verschrijf me...niet dat wij grote vrienden zijn...maar sarcasme spot ik wel ik verschreef me. Daar had een andere naam moeten staan maar ik heb geen zin dit te corrigeren
Trouwens ook lekker dubbelquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:57 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat voor oplossingen heeft PVV voor kredietcrisis
Weer een bash hier de PVV topic van Meki
Doe er dan wat aanquote:
Het is mijn onderdeel niet.quote:
Volgens mij kun je een topic merge aanvragen of het topic in Pol dicht knallen (iets wat je nu al terrecht gedaan hebt)quote:
ja bedacht dat ook was toch al een bout topic en nu heb ik een mooie reden om hem te sluitenquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:53 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je een topic merge aanvragen of het topic in Pol dicht knallen (iets wat je nu al terrecht gedaan hebt)
Goede actiequote:Op zondag 19 oktober 2008 16:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ja bedacht dat ook was toch al een bout topic en nu heb ik een mooie reden om hem te sluiten
Ik vermoed dat het bij Henkway geen opzet is, maar dat hij gewoon echt niet begrijpt hoe of wat. Dan krijg je al snel dat soort posts. Het nadeel bij Henkway is vooral dat hij niet gehinderd door enige kennis van zaken boude stellingen in neemt... die dan ook 9 vd 10 keer volslagen onzinnig zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2008 07:04 schreef Lyrebird het volgende:
Ik wil klagen over user henkway, die op een Meki-achtige manier de discussie's in verschillende topics stillegt door Bush overal de schuld van te geven.
Heb je de spiegel gepoetst?quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:33 schreef EchtGaaf het volgende:
Klopt. Ik ken ze ook. Mensen die last hebben van tunnelvisies en daarin blijven vastbijten tegen beter weten in.
Nee, vrouwen horen spiegels te poetsen. En aangezien ze hier niet in huis rondlopen gebeurt dat niet.quote:
Daar moet je ze dan ook voor inhuren. Maar goed, we hebben vastgesteld dat jij in een zwijnenstal woont... ik zou daar zelf niet trots op zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:02 schreef EchtGaaf het volgende:
Nee, vrouwen horen spiegels te poetsen. En aangezien ze hier niet in huis rondlopen gebeurt dat niet.![]()
"Takes one to know one" luidt het spreekwoord tenslotte niet voor niets.quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het bij Henkway geen opzet is, maar dat hij gewoon echt niet begrijpt hoe of wat. Dan krijg je al snel dat soort posts. Het nadeel bij Henkway is vooral dat hij niet gehinderd door enige kennis van zaken boude stellingen in neemt... die dan ook 9 vd 10 keer volslagen onzinnig zijn.
Maar goed, ik ken nog wel een paar users die volharden in het beweren van onjuistheden en zich bemoeien met zaken waar ze helemaal niets van begrijpen.
Mijn god, heb je nu echt dagen nodig om met een jij-bak te komen? Triest...quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:43 schreef desiredbard het volgende:
"Takes one to know one" luidt het spreekwoord tenslotte niet voor niets.
Is desirebard koninklijk?quote:
quote:
Pluralis majestatis...quote:
Ik stel vast: dat is niet relevant. Ik stel slechts vast dat statisch de kans veel groter is dat jij jezelf in de spiegel hebt gezien dan ik mijzelf.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Daar moet je ze dan ook voor inhuren. Maar goed, we hebben vastgesteld dat jij in een zwijnenstal woont... ik zou daar zelf niet trots op zijn.
Ik ben ijdel, dus zie mijzelf vaak genoeg in de spiegel (niet in het minst omdat een lekkere Roemeense alle spiegels minimaal 1x in de week netjes poetst, dus dat nodigt meer uit dan de kennelijke smeerpoel die jij spiegel noemt), maar dat staat los van mijn opmerkingen over de spiegel bij jou.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:05 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik stel slechts vast dat statisch de kans veel groter is dat jij jezelf in de spiegel hebt gezien dan ik mijzelf.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:54 schreef Klopkoek het volgende:
Kortom, het CDA ontpopt zich als een autoritaire reincarnatie van Hitler
En DrFascistenstein juicht vrolijk mee.
Der Staat hat immer recht!
Koekje draait weer door. Kan hij niet 2 dagen met vakantie? Die arme jongen heeft 't hard nodig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:05 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
In de jaren 30 zaten mensen als jij bij de NSB, nu duiken ze ook bij het CDA op en pleiten ze voor meer ongebreidelde staatsmacht.
![]()
Ik ben niet ijdel. IJdele mensen die vaak in de spiegel kijken zijn stiekum een beetje onzeker.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ben ijdel, dus zie mijzelf vaak genoeg in de spiegel (niet in het minst omdat een lekkere Roemeense alle spiegels minimaal 1x in de week netjes poetst, dus dat nodigt meer uit dan de kennelijke smeerpoel die jij spiegel noemt), maar dat staat los van mijn opmerkingen over de spiegel bij jou.
Oeps.........een verkapte banverzoekquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:09 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
[..]
Koekje draait weer door. Kan hij niet 2 dagen met vakantie? Die arme jongen heeft 't hard nodig.
zal hem er eens op aan spreken echter een ban gaat te verquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:09 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
[..]
Koekje draait weer door. Kan hij niet 2 dagen met vakantie? Die arme jongen heeft 't hard nodig.
Of gewoon: Italiaanse voorouders...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:09 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ben niet ijdel. IJdele mensen die vaak in de spiegel kijken zijn stiekum een beetje onzeker.![]()
Oeps , ik heb een zoon gekregenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:00 schreef Reya het volgende:
Nee, er wordt jou tenslotte niets ontnomen; ik zou zelfs van vermenigvuldigng van geluk spreken, gezien nu twee personen, in plaats van één persoon het geluk mogen proeven van het openen van een topic in de betreffende reeks.
niet veel heb ook andere dingen te doenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:10 schreef sigme het volgende:
Kijkt er nog wel eens een POLmod in NWS?
Geen spoeddebat over voordracht Aboutaleb voor PVV
VVD vraagt Balkenende naar bestaan ’sideletter’
PvdA krabbelt op door kredietcrisis
"Stop loterijsubsidie aan Greenpeace"
provincie hebben miljarden in kas
Of moeten de subfora maar eens gemerged worden?
Ik heb het al naar achter genomenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:34 schreef sigme het volgende:
Ik vraag het dan ook niet aan de NWSmods
tja beiden zitten al in zwaar weer na aex.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik had ook al meerdere keren aangegeven dat op deze manier de scheiding tussen NWS en POL totaal overbodig is. Door het nieuwebeleid dat er niks meer overgeschopt wordt krijg je overal incest groepjes die in hun eigen subforum hetzelfde bespreken.
Zo te lezen heeft het nog niet echt geholpenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
zal hem er eens op aan spreken echter een ban gaat te ver
KUT beleid.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
tja beiden zitten al in zwaar weer na aex.
Ja, en daarbij al redelijk wat topics overgeheveld trouwens.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:10 schreef sigme het volgende:
Kijkt er nog wel eens een POLmod in NWS?
hij brengt het scherp echter niet scherper dan sommige rechtse users op dit fora.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:50 schreef Chewie het volgende:
[..]
Zo te lezen heeft het nog niet echt geholpen
Volkskrant: "deze tijd vraagt om linkse ideeën"
Wat brengt hij danquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:34 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hij brengt het scherp echter niet scherper dan sommige rechtse users op dit fora.
Ik heb je er al vaker op gewezen dat ik met een groot deel van je reacties geen problemen heb alleen kun jij blijkbaar zo slecht tegen kritiek of ontbreekt het je aan een weerwoord dat je gaat reageren op de manier waarover ik klaag.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:52 schreef Klopkoek het volgende:
Zucht.... ik word er niet goed van...
De rechtse censuurbrigade is weer bezig, is Klopkoek uit de weg geruimd dan gaan we gewoon weer verder met ongehinderd onze driften botvieren op uitkeringsgerechtigden, allochtonen en anderen die een kleiner mondje hebben.
éh je weet zelf ook wel dat je taalgebruik niet bijster fatsoenlijk is en beginnen met een godwin nergens op slaat.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:52 schreef Klopkoek het volgende:
De rechtse censuurbrigade is weer bezig, is Klopkoek uit de weg geruimd dan gaan we gewoon weer verder met ongehinderd onze driften botvieren op uitkeringsgerechtigden, allochtonen en anderen die een kleiner mondje hebben.
Tsk tsk Klopkoek. Je bent echt geen Robin Hood.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:52 schreef Klopkoek het volgende:
Tja, de argumenten van de SP-Groningen hoeven niet automatisch geweldige argumenten te zijn. Eerlijk is eerlijk, de meeste argumenten die ik van de SP hoor, werken op mijn lachspieren. Of het zijn van die argumenten waarvan ik zo'nquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:38 schreef Klopkoek het volgende:
Ik merk juist dat ik als ik goede argumenten geef men mij persoonlijk gaat aanvallen.
Sowieso wordt er weinig met argumenten gediscuseerd, zoals bij dat flatscreen topic. Ik probeerde dat nog de stroomlijnen door de argumenten van SP-Groningen neer te zetten maar nee hoor, dat hielp niet echt.
Verbeter de wereld begin bij je zelf Klopkoekquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:52 schreef Klopkoek het volgende:
Als je een regeling afkraakt dan moet je niet als een oermens even je frustraties de vrije loop laten, wat te vaak gebeurt
dat wordt toch onder andere gedaanquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:52 schreef Klopkoek het volgende:
En hier krijg ik weer eengezicht van
Als je een regeling afkraakt dan moet je niet als een oermens even je frustraties de vrije loop laten, wat te vaak gebeurt, maar de argumenten, pijnpunten, problemen en overwegingen van de SP op zijn merites beoordelen
Goh dat is gek, ik zie jou voornamelijk mensen uitschelden als je geen argumenten hebt.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:38 schreef Klopkoek het volgende:
Ik merk juist dat ik als ik goede argumenten geef men mij persoonlijk gaat aanvallen.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:45 schreef Chewie het volgende:
[..]
Goh dat is gek, ik zie jou voornamelijk mensen uitschelden als je geen argumenten hebt.
Dit is overigens geen incident, maar zo ongeveer de teneur die de betreffende user al enige tijd in verscheidene topics erop nahoudt. De honden lusten er geen brood van.quote:
De Troll Klopkoek houdt zich in meerdere topics op, waar het z'n enige taak lijkt om zo onsympathiek mogelijk over te komen en zoveel mogelijk mensen tegen de schenen te schoppen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:50 schreef Reya het volgende:
[..]
[..]
Dit is overigens geen incident, maar zo ongeveer de teneur die de betreffende user al enige tijd in verscheidene topics erop nahoudt. De honden lusten er geen brood van.
Misschien tijd voor de Modjes om er actie op te nemen? Want bovenstaande vergelijken zijn gewoon te misselijk voor woordenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De Troll Klopkoek houdt zich in meerdere topics op, waar het z'n enige taak lijkt om zo onsympathiek mogelijk over te komen en zoveel mogelijk mensen tegen de schenen te schoppen.
Nee jouw herhaaldelijke pogingen om mijn topic te verstangen zijn leuk.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:59 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Misschien tijd voor de Modjes om er actie op te nemen? Want bovenstaande vergelijken zijn gewoon te misselijk voor woorden
Probeer een beetje rustiger aan te doen, Klopske, want de meute hangt je straks op.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:50 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nee jouw herhaaldelijke pogingen om mijn topic te verstangen zijn leuk.
Het zou fijn zijn als jij dan ook mee opgeruimd zou worden. Goed voorstel Martijn!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:59 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Misschien tijd voor de Modjes om er actie op te nemen? Want bovenstaande vergelijken zijn gewoon te misselijk voor woorden
ja merk het ik had gehoopt dat een waarschuwing zou helpen maar we gaan maar weer notenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:50 schreef Reya het volgende:
[..]
[..]
Dit is overigens geen incident, maar zo ongeveer de teneur die de betreffende user al enige tijd in verscheidene topics erop nahoudt. De honden lusten er geen brood van.
KLopt KK is hard en martijn zuigt en probeert KK dingen te laten zeggen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als jij dan ook mee opgeruimd zou worden. Goed voorstel Martijn!
Notes, sure .quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ja merk het ik had gehoopt dat een waarschuwing zou helpen maar we gaan maar weer noten
Zuigen hoort bij een forum, meneer. Dat is de deal, en een kunst. Ook nog eens een subjectieve kunst. Sommigen zullen het niet eens doorhebben, anderen gaan uit hun dak.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
KLopt KK is hard en martijn zuigt en probeert KK dingen te laten zeggen.
Het is af en toe net de kleuterklas waar mee ik op de bus wacht
De vraag is dan: ga je daar op in zodat hij zijn zin krijgt, of laat je het waaien, opdat het helemaal geen zin heeft om te zuigen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:50 schreef Klopkoek het volgende:
Wat Martijn deed in dat topic is niet 1 keer zuigen maar 3 keer een derail poging plaatsen.
Maar het geeft je wel veel voldoening.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Het is af en toe net de kleuterklas waar mee ik op de bus wacht
Als ik voor mijzelf spreek: ik kan best hard in de discussie vliegen, maar om nu te zeggen dat er een vijandige ondertoon in zit... zonder meer niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:05 schreef EchtGaaf het volgende:
Naast baby gedrag maak ik me vooral zorgen over hostiliteit tussen de users.
nee eigenlijk niet, de drang om ze eens fysiek aan te pakken wordt alleen maar groterquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:40 schreef Chewie het volgende:
[..]
Maar het geeft je wel veel voldoening.
De laatste tijd merk ik toch een beetje een vijandigheid. En dat vind ik best jammer, want dat ik een reden waarom ik soms posten negeer de laatste tijd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als ik voor mijzelf spreek: ik kan best hard in de discussie vliegen, maar om nu te zeggen dat er een vijandige ondertoon in zit... zonder meer niet.
Inderdaad we zijn niet van porselein. Maar maak er geen gewoonte van zou ik zeggen.quote:Kwestie van uitdelen en kunnen ontvangen.
En dus mag je harder uithalen?quote:Het blijft gewoon internet.
Je zou beter kunnen weten denk ik. Maar goed: bij dezen mag je gerustgesteld zijn. Hoewel ik het wel erg jammer vind dat je vragen van mij blijft negeren. Ik vind dat vooral niet chiq, omdat je nu er niet aan ontkomt om een koppeling los te laten die jij eerder te vuur en te zwaard verdedigde om de lagere inkomens te beschermen en ik al langer geleden heb geschreven dat die koppeling gewoon onverstandig is precies om die reden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:39 schreef EchtGaaf het volgende:
De laatste tijd merk ik toch een beetje een vijandigheid.
Ik gedraag mij zoals de discussie mij vormt. Hoe meer er op argumenten ingegaan wordt, hoe liever ik wordt. Ook met Klopkoek heb ik momenteel een leuke inhoudelijke discussie (waarbij we het volgens mij voor een groot deel met elkaar eens zijn) lopen.quote:Inderdaad we zijn niet van porselein. Maar maak er geen gewoonte van zou ik zeggen.
Nee, het komt harder over. Ik heb al een aantal jaar de gewoonte om kritische noten niet meer via email te kraken. Als er iemand iets doet waar ik op wil corrigeren vraag ik mijn secretaresses om ze in te plannen (of als het meteen kan, meteen) zodat ik het face-to-face kan afhandelen. Gaat stukken beter.quote:En dus mag je harder uithalen?
Dat merk ik ook steeds meer en de aanvallen worden ook persoonlijker en veel grofer. Zie de FB voor voorbeelden....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:39 schreef EchtGaaf het volgende:
De laatste tijd merk ik toch een beetje een vijandigheid. En dat vind ik best jammer, want dat ik een reden waarom ik soms posten negeer de laatste tijd.
Als je naar de reacties kijkt soms denk je haast van wel (Helaas)quote:
En een andere vraag is: Is het een derail poging of gewoon een pogin om de zeer gekleurde bron in het juiste perspectief te plaatsen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:45 schreef DS4 het volgende:
De vraag is dan: ga je daar op in zodat hij zijn zin krijgt, of laat je het waaien, opdat het helemaal geen zin heeft om te zuigen?
Geweld lost niets op door zijn zat voorbeelden vanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:19 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
nee eigenlijk niet, de drang om ze eens fysiek aan te pakken wordt alleen maar groter
Ik word een beetje moe van het creatieve gebruik van het woord "kanker" door Klopske. Kan er wat aan gedaan worden?quote:
Idd, jij bent niet de enige die er moe van word ik ook.quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:27 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van het creatieve gebruik van het woord "kanker" door Klopske. Kan er wat aan gedaan worden?
Dat moet Klopske ook niet doen. En naar mij luistert hij zeker wel.quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:27 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van het creatieve gebruik van het woord "kanker" door Klopske. Kan er wat aan gedaan worden?
Tsja, eerlijk ik loop soms ook tegen een muur, mijn beste. Ik weet waarom dingen fout gaan in dit doorgeschoten kapitalistisch bestel. En wat ten grondslag ligt aan de huidige kredietcrisis. Ik weet absoluut 100% zeker wat er misgegaan is. Dat zowel uit sociaal-economisch perspectief (het doorgeslagen ik-aandeel vs het gemeenschappelijke) en vanuit religieus perspectief: geld als doel maar geen middel is je reinste afgoderij! Het is straf van God en dus terecht, (je reinste mammomverering ipv Hem te dienen) zeker weten. Iedereen heeft een zeker aandeel, maar de top gaf het slechte voorbeeld: ultiem slecht leiderschap en nog erger vreselijk gegraai. Het moest dus wel fout gaan, het kon ook echt niet anders.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:55 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je zou beter kunnen weten denk ik. Maar goed: bij dezen mag je gerustgesteld zijn. Hoewel ik het wel erg jammer vind dat je vragen van mij blijft negeren. Ik vind dat vooral niet chiq, omdat je nu er niet aan ontkomt om een koppeling los te laten die jij eerder te vuur en te zwaard verdedigde om de lagere inkomens te beschermen en ik al langer geleden heb geschreven dat die koppeling gewoon onverstandig is precies om die reden.
Neteligheid, giftigheid en hostiliteit bevordert de discussie nooit. Het nodigt namelijk niet uit. Ik word niet giftig als mensen het chronisch met me oneens zijn Hooguit erg moe. Niettemin ben ik blij als er steeds meer mensen gaan inzien hoe gelijk ik heb.quote:Ik gedraag mij zoals de discussie mij vormt. Hoe meer er op argumenten ingegaan wordt, hoe liever ik wordt. Ook met Klopkoek heb ik momenteel een leuke inhoudelijke discussie (waarbij we het volgens mij voor een groot deel met elkaar eens zijn) lopen.
[..]
Dat klopt. Geschreven tekst komt allicht vierkanter over. Misschien dat mijn secretaresse eens contact met die van jou moet opnemen.quote:Nee, het komt harder over. Ik heb al een aantal jaar de gewoonte om kritische noten niet meer via email te kraken. Als er iemand iets doet waar ik op wil corrigeren vraag ik mijn secretaresses om ze in te plannen (of als het meteen kan, meteen) zodat ik het face-to-face kan afhandelen. Gaat stukken beter.
Ik weet niet of jij wilt dat mijn telefoonnummer van mij bij 1 van jouw secretaresses komt. Want dan zou ze mij zowaar kunnen bellen voor een gezellige afspraak voor een kop Italiaanse koffiequote:Op het internet kan dat niet. Al is het maar omdat mijn secretaresses jouw telefoonnummer niet hebben.
Blijven benoemen, zou ik zeggen. Blijven zaaien.....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:37 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat merk ik ook steeds meer en de aanvallen worden ook persoonlijker en veel grofer. Zie de FB voor voorbeelden....
[..]
Ik hoop dat mensen eerst nadenken voordat ze postknop gaan indrukken.quote:Als je naar de reacties kijkt soms denk je haast van wel (Helaas)
[..]
Ok.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:59 schreef DS4 het volgende:
EG, ik neem jouw post mee naar het marktconforme CEO draadje, waar deze m.i. meer op zijn plaats is.
Even voor de duidelijkheid ik ben al even gestopt met huilen. Maar als de andere pagina's van het topic door kijkt zie ik nog wel iemand anders die wel door blijft gaanquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:07 schreef du_ke het volgende:
kunnen martijn en klopkoek in dit topic Welke politieke STROMING hang jij aan evt. met partij kappen met tegen elkaar te huilen? Ze zijn weer hard bezig een topic te verkloten.
Jij komt ook aan met domme plaatjes van een mannetje met een aluminium hoedje. Dat maakt je geen haar beter.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:17 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid ik ben al even gestopt met huilen. Maar als de andere pagina's van het topic door kijkt zie ik nog wel iemand anders die wel door blijft gaan
He, ik zie niet overal een samenzwering in. Andere personen daarin tegen wel en daar was dat plaatje voor bedoeldquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:50 schreef du_ke het volgende:
Jij komt ook aan met domme plaatjes van een mannetje met een aluminium hoedje. Dat maakt je geen haar beter.
Kan een moet eens iets doen aan dit soort misselijke uitsprakenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:57 schreef Klopkoek het volgende:
Waarom jij nikk(er) daar zo blij mee bent is me een raadsel
Deze reluser verdient het om in de gaten gehouden te wordenquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Beetje zeuren over FOX, zeiken over Bush en aan je ondermaatse piemel trekken terwijl je een Obama-bericht leest.... tot zover de inhoudelijke analyse van de doorsnee Nederlander die pretendeert het te volgen.
Klikkenquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:14 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Deze reluser verdient het om in de gaten gehouden te worden
Als de Mods dan maar eerst iets doen aan die constante stroom van misselijke uitspraken van jou. Want die lopen echt de spuigaten uit.quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:14 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Deze reluser verdient het om in de gaten gehouden te worden
Is niet als zuigen bedoeld maar de mods ier mogen wel eens wat harder optreden wat het loopt de laatste tijd wel de spuigaten uit met al die misselijke opmerkingen naar elkaarquote:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:08 schreef Klopkoek het volgende:
Martijn_77, jij bent wel de laatste die een opmerking moet maken. Jij met je pindahersens doet in elketopic een niet-onderbouwde poging om mij zwart te maken of het topic te vergallen.
En dat ik nikk verbaster tot nikker komt omdat het een wanstaltige racist is die geregeld marrokanen, antilianen etc. voor alle smerige dingen van de wereld uit maakt. Nou, als ie zo flink is anderen hard aan te pakken dan moet ie niet zeuren als ie zelf een keer wat naar zijn beperkte brein krijgt toegeslingerd.
Het escaleert. De een ageert. De andere reageert. En gaat maar door.quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:10 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Is niet als zuigen bedoeld maar de mods ier mogen wel eens wat harder optreden wat het loopt de laatste tijd wel de spuigaten uit met al die misselijke opmerkingen naar elkaar
En gelijk komt er een voorbeeld langs van wat ik bedoel
[..]
leuk en aardig maar wat je deed en nu doet kan echt niet, KK dit gaat nergens meer overquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:08 schreef Klopkoek het volgende:
Martijn_77, jij bent wel de laatste die een opmerking moet maken. Jij met je pindahersens doet in elketopic een niet-onderbouwde poging om mij zwart te maken of het topic te vergallen.
En dat ik nikk verbaster tot nikker komt omdat het een wanstaltige racist is die geregeld marrokanen, antilianen etc. voor alle smerige dingen van de wereld uit maakt. Nou, als ie zo flink is anderen hard aan te pakken dan moet ie niet zeuren als ie zelf een keer wat naar zijn beperkte brein krijgt toegeslingerd.
Oke, ik zal Klopkoek links laten liggen voortaan als er dan maar wel een mod is die een keer optreed tegen al die misselijke vergelijkingen zoals in de rest van FB aangegeven (door veel meer users dan ik alleen)quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Trouwens dat geldt voor beide
dat je het zegt wanneer het fout gaat is goed (ik heb niet de tijd alles te lezen immers) echter doelde ik meer op je aanvallen op KK met oneliners etcquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:31 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Oke, ik zal Klopkoek links laten liggen voortaan als er dan maar wel een mod is die een keer optreed tegen al die misselijke vergelijkingen zoals in de rest van FB aangegeven (door veel meer users dan ik alleen)
Ik zal de wijste zijn.
Poets de spiegel eens een keer...quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:08 schreef Klopkoek het volgende:
Nou, als ie zo flink is anderen hard aan te pakken dan moet ie niet zeuren als ie zelf een keer wat naar zijn beperkte brein krijgt toegeslingerd.
Die zal ik achterwegen laten. Ik zal me als ik met KK discusier puur richten op de inhoud en niet meer op de man spelenquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
dat je het zegt wanneer het fout gaat is goed (ik heb niet de tijd alles te lezen immers) echter doelde ik meer op je aanvallen op KK met oneliners etc
Verstandig. Ik laat rellertje Klopkoek ook maar links liggen tegenwoordig.quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:31 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Oke, ik zal Klopkoek links laten liggen voortaan als er dan maar wel een mod is die een keer optreed tegen al die misselijke vergelijkingen zoals in de rest van FB aangegeven (door veel meer users dan ik alleen)
Ik zal de wijste zijn.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:59 schreef sigme het volgende:
NWS -> POL?
Vogelaar overleeft motie van wantrouwen
kloptquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:34 schreef Montov het volgende:
[..]
Inderdaad.
De rest van de reacties zijn ook afgehandeld zie ik.
Je moet niet huilen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:12 schreef Klopkoek het volgende:
Boekestijn: "Mark Rutte heeft geen ideeën"
Ik wordt door Monidique en Scaurus meteen weer afgebrand zonder argumenten
Ik ben voor soortgelijke teksten geband maarja, met twee maten meten hè? Daar is deze D'66 toko goed inquote:FAIL van de FAIL-kloon.
Wat een vreselijke ingreep zou dat zijn.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:23 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat Verkiezingtsopic mag wel dicht. Het is 1 grote deernis geworden.
Nee, niet vreselijk per definitie. Per definitie normatief.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat een vreselijke ingreep zou dat zijn.
Ik wacht ook op excuses van anderen.quote:Op maandag 10 november 2008 21:44 schreef Tizitl het volgende:
Wil hier nog even mijn excuses aanbieden aan Fastmatti, die opmerking van mij dat hij tuig zou zijn was natuurlijk beneden pijl en sloeg helemaal nergens op. Was een beetje verhit geraakt door zijn eerdere posts waarna deze opmerking ertussen schoot, had niet mogen gebeuren.
Bij mijn weten heb ik jou niets aangedaanquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik wacht ook op excuses van anderen.
Valt wel mee toch? Een knipoog moet kunnen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:06 schreef SCH het volgende:
Het gevaar van de CDA-jeugd
Wat een vervelende TT
Ik hou mij nog steeds aan deze afspraak alleen KK kan het niet latenquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:52 schreef Martijn_77 het volgende:
Die zal ik achterwegen laten. Ik zal me als ik met KK discusier puur richten op de inhoud en niet meer op de man spelen
je hebt gelijk al zegt hij niets wat niet door de beugel kanquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:09 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik hou mij nog steeds aan deze afspraak alleen KK kan het niet laten
Minister Vogelaar treedt af
dat ben ik met je eens maar ook dat mag en crossposten haal ik ook weg maar ben nu een achterstand van 2 dagen aan het wegwerkenquote:Op zondag 16 november 2008 13:10 schreef Klopkoek het volgende:
Ik zeg dat Martijn_77 op de oude voet door gaat door te crossposten (is in Feedback al reeds besproken) en simpele nieuwsdumps te plaatsen die helemaal niet zo origineel zijn en weinig toevoegen aan hetgeen besproken is. Hij geeft er ook zijn eigen commetaar niet op.
Gelukkig zitten die nu in je portefeuille.quote:Op maandag 17 november 2008 20:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat een kleuters zijn jullie...
is goed ik zal er beddebat van makenquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:25 schreef EchtGaaf het volgende:
Speddebat Vogelaar vandaag? Hoe laat?????????
Speddebat.
Met Vogelaar?quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
is goed ik zal er beddebat van maken
toelaatbare scheldwoorden ?quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:40 schreef zoalshetis het volgende:
alleen een blanke kuttenicht is tegen zwarte piet en alleen een zwarte gilnikker is tegen onschuldige tradities
Dit lijkt me in ieder geval niet op z'n plek in POL.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:22 schreef One_of_the_few het volgende:
Plannen christenen voor actie tegen Darwin hoort denk ik meer in NWS..
krijg ik ook nog antwoord ?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:19 schreef Montov het volgende:
Het topic past meer in WFL, en die reactie is weggehaald.
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:19 schreef Montov het volgende:
Het topic past meer in WFL, en die reactie is weggehaald.
duidelijk...maar geef dan gewoon antwoord en zit niet je snor te drukken door niks te zeggen..quote:Op woensdag 19 november 2008 16:13 schreef Montov het volgende:
[..]
M. geef al antwoord.
Volgens mij vat je het te serieus op.
Vind ik welquote:
Soms kan iets langer duren wanneer iemand alleen tijd heeft voor 'kleine' issues vanwege drukte, of overleg achter de schermen en soms moet de M zijn Oordeel geven.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:46 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
duidelijk...maar geef dan gewoon antwoord en zit niet je snor te drukken door niks te zeggen..
toe maar... je lult erom heen...je was gewoon bang om eerlijk antwoord te gevenquote:Op woensdag 19 november 2008 19:02 schreef Montov het volgende:
[..]
Soms kan iets langer duren wanneer iemand alleen tijd heeft voor 'kleine' issues vanwege drukte, of overleg achter de schermen en soms moet de M zijn Oordeel geven.
laat je dit getrol en gescheld ook weer toe ?quote:Op woensdag 19 november 2008 18:56 schreef desiredbard het volgende:
Nou kunnen we weer terug ouwehoeren over witte en zwarte relnichten
want blauwe huftertjes gaan zich anders vervelen .
Nee, dat is niet toelaatbaar.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:06 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
toe maar... je lult erom heen...je was gewoon bang om eerlijk antwoord te geven
dit soort bevestigend gedrag van de verhuftering stimuleert de notoire reltrappers
zie hier
[..]
laat je dit getrol en gescheld ook weer toe ?
mooi nu moet het nog tot je doordringen dat mensen minachten met verwijzing naar hun ras of ethniciteit iemand persoonlijk aanvallen is... moderatietechnisch gesproken is het getrol... .. een argument erbij omdat je niet in staat bent om het discriminerende karakter van de bedoelde termen te onderkennenquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Echt geweldig "dat is niet toelaatbaar". Zo briljant dat men al bezig is. Spreek me svp ff aan voordat je het laat gaan.
De OP is een regelrechte copy / paste van een persbericht, inclusief linkje, zonder aanzet of uitnodiging tot discussie.quote:
Oh, dan is het een dubbeltopic. Er staat een kwalitatief veel beter topic in NWS: Sörensen (Leefbaar R'dam) start populistische omroepquote:
iets te persoonlijk idd maar hij heeft hier een puntquote:Op zondag 23 november 2008 12:50 schreef Martijn_77 het volgende:
Weer op de man spelen en niet inhoudelijk reageren
Gaat niet echt snel, he, dat mergen?quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:49 schreef Montov het volgende:
Je hebt gelijk. Ik zal even een merge aanvragen.
Ik zal er even achteraan.quote:Op zondag 23 november 2008 17:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Gaat niet echt snel, he, dat mergen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |