Oh maar jij hebt er een handje van om iedereen die rechtse ideeen heeft nazi te noemen ...en dar kom je mee weg.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Disciminerend om nazi's die zichzelf nazi noemen nazi's te noemen? Zou eerder discriminatie zijn als ik dat niet zou doen.
nog meer getrol en kloterijquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:50 schreef desiredbard het volgende:
Moet je weer iemand in de rugsteken.... waarom ga je niet links van me staan voordat je de trekker overhaald?
Miezerig mannetje dat je er bent! .
Als diogenes op zoek was naar een rat.....
Ik houd het in de gaten. Ik wil niet direct ingrijpen bij 1 youtube filmpje.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:14 schreef Monolith het volgende:
Mag dit soort geneuzel even lekker wegblijven uit POL.
heb zijn vorige topic naar klaagbaak geschopt maar daar loopt het niet echt stormquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:35 schreef Montov het volgende:
desiredbrad is gecorrigeerd, en is hierbij gewaarschuwd. De posts in NWS zijn voor de NWS mods.
[..]
Ik houd het in de gaten. Ik wil niet direct ingrijpen bij 1 youtube filmpje.
Wat ben jij toch een min ventje zeg.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:41 schreef desiredbard het volgende:
Gewaarschuwd...waar?
Gaat een end fietsenstellen zoals de kameraden van je opa.
De continue verwijzingen van SCH komen me de strot mijlenver uit daar er in haar geval niet op ingegrepen wordt.
Ik denk dat dat inderdaad de juiste optie is.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:44 schreef freako het volgende:
" Rotterdam kiest Aboutaleb als burgemeester " in NWS.
Burgemeester Rotterdam: Leers of Aboutaleb? in POL.
Mergen?
2 zelfs:quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:45 schreef MacBright het volgende:
Was er nog een speciaal topic over het debat van vannacht?
Ik kan zo gauw niets vinden.
vind het wel meevallen typische meki ongein (en dit is 1 van zijn betere op`squote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:57 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat voor oplossingen heeft PVV voor kredietcrisis
Weer een bash hier de PVV topic van Meki
Toch triest dat je zou iets eigenlijk al een goede OP moet noemen van Mekiquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
vind het wel meevallen typische meki ongein (en dit is 1 van zijn betere op`s)
Och het zijn dezelfde aarslikkers die dezelfde aarsen likken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:20 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Toch triest dat je zou iets eigenlijk al een goede OP moet noemen van Meki
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:51 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Och het zijn dezelfde aarslikkers die dezelfde aarsen likken.
SCH likt meki's aarsje zo graag je zou zowat denken dat ie Pim Fortuin reincarnated is. Ware het niet dat ie continue meki schijt uitbraakt.
De ijscoboer is niet anders
Takes one to know one...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:51 schreef desiredbard het volgende:
Och het zijn dezelfde aarslikkers die dezelfde aarsen likken.
Mea Culpa Ijscoboer.... ik verschrijf me...niet dat wij grote vrienden zijn...maar sarcasme spot ik wel ik verschreef me. Daar had een andere naam moeten staan maar ik heb geen zin dit te corrigerenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
![]()
Ik lik meki`s aars![]()
Persoonlijk heb ik een hekel aan hem maar hij doet geen dingen die niet door de beugel kunnen
ok echter laten we stoppen over dat aars likkenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:25 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Mea Culpa Ijscoboer.... ik verschrijf me...niet dat wij grote vrienden zijn...maar sarcasme spot ik wel ik verschreef me. Daar had een andere naam moeten staan maar ik heb geen zin dit te corrigeren
Trouwens ook lekker dubbelquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:57 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat voor oplossingen heeft PVV voor kredietcrisis
Weer een bash hier de PVV topic van Meki
Doe er dan wat aanquote:
Het is mijn onderdeel niet.quote:
Volgens mij kun je een topic merge aanvragen of het topic in Pol dicht knallen (iets wat je nu al terrecht gedaan hebt)quote:
ja bedacht dat ook was toch al een bout topic en nu heb ik een mooie reden om hem te sluitenquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:53 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je een topic merge aanvragen of het topic in Pol dicht knallen (iets wat je nu al terrecht gedaan hebt)
Goede actiequote:Op zondag 19 oktober 2008 16:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ja bedacht dat ook was toch al een bout topic en nu heb ik een mooie reden om hem te sluiten
Ik vermoed dat het bij Henkway geen opzet is, maar dat hij gewoon echt niet begrijpt hoe of wat. Dan krijg je al snel dat soort posts. Het nadeel bij Henkway is vooral dat hij niet gehinderd door enige kennis van zaken boude stellingen in neemt... die dan ook 9 vd 10 keer volslagen onzinnig zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2008 07:04 schreef Lyrebird het volgende:
Ik wil klagen over user henkway, die op een Meki-achtige manier de discussie's in verschillende topics stillegt door Bush overal de schuld van te geven.
Heb je de spiegel gepoetst?quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:33 schreef EchtGaaf het volgende:
Klopt. Ik ken ze ook. Mensen die last hebben van tunnelvisies en daarin blijven vastbijten tegen beter weten in.
Nee, vrouwen horen spiegels te poetsen. En aangezien ze hier niet in huis rondlopen gebeurt dat niet.quote:
Daar moet je ze dan ook voor inhuren. Maar goed, we hebben vastgesteld dat jij in een zwijnenstal woont... ik zou daar zelf niet trots op zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:02 schreef EchtGaaf het volgende:
Nee, vrouwen horen spiegels te poetsen. En aangezien ze hier niet in huis rondlopen gebeurt dat niet.![]()
"Takes one to know one" luidt het spreekwoord tenslotte niet voor niets.quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het bij Henkway geen opzet is, maar dat hij gewoon echt niet begrijpt hoe of wat. Dan krijg je al snel dat soort posts. Het nadeel bij Henkway is vooral dat hij niet gehinderd door enige kennis van zaken boude stellingen in neemt... die dan ook 9 vd 10 keer volslagen onzinnig zijn.
Maar goed, ik ken nog wel een paar users die volharden in het beweren van onjuistheden en zich bemoeien met zaken waar ze helemaal niets van begrijpen.
Mijn god, heb je nu echt dagen nodig om met een jij-bak te komen? Triest...quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:43 schreef desiredbard het volgende:
"Takes one to know one" luidt het spreekwoord tenslotte niet voor niets.
Is desirebard koninklijk?quote:
quote:
Pluralis majestatis...quote:
Ik stel vast: dat is niet relevant. Ik stel slechts vast dat statisch de kans veel groter is dat jij jezelf in de spiegel hebt gezien dan ik mijzelf.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Daar moet je ze dan ook voor inhuren. Maar goed, we hebben vastgesteld dat jij in een zwijnenstal woont... ik zou daar zelf niet trots op zijn.
Ik ben ijdel, dus zie mijzelf vaak genoeg in de spiegel (niet in het minst omdat een lekkere Roemeense alle spiegels minimaal 1x in de week netjes poetst, dus dat nodigt meer uit dan de kennelijke smeerpoel die jij spiegel noemt), maar dat staat los van mijn opmerkingen over de spiegel bij jou.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:05 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik stel slechts vast dat statisch de kans veel groter is dat jij jezelf in de spiegel hebt gezien dan ik mijzelf.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:54 schreef Klopkoek het volgende:
Kortom, het CDA ontpopt zich als een autoritaire reincarnatie van Hitler
En DrFascistenstein juicht vrolijk mee.
Der Staat hat immer recht!
Koekje draait weer door. Kan hij niet 2 dagen met vakantie? Die arme jongen heeft 't hard nodig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:05 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
In de jaren 30 zaten mensen als jij bij de NSB, nu duiken ze ook bij het CDA op en pleiten ze voor meer ongebreidelde staatsmacht.
![]()
Ik ben niet ijdel. IJdele mensen die vaak in de spiegel kijken zijn stiekum een beetje onzeker.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ben ijdel, dus zie mijzelf vaak genoeg in de spiegel (niet in het minst omdat een lekkere Roemeense alle spiegels minimaal 1x in de week netjes poetst, dus dat nodigt meer uit dan de kennelijke smeerpoel die jij spiegel noemt), maar dat staat los van mijn opmerkingen over de spiegel bij jou.
Oeps.........een verkapte banverzoekquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:09 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
[..]
Koekje draait weer door. Kan hij niet 2 dagen met vakantie? Die arme jongen heeft 't hard nodig.
zal hem er eens op aan spreken echter een ban gaat te verquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:09 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
[..]
Koekje draait weer door. Kan hij niet 2 dagen met vakantie? Die arme jongen heeft 't hard nodig.
Of gewoon: Italiaanse voorouders...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:09 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ben niet ijdel. IJdele mensen die vaak in de spiegel kijken zijn stiekum een beetje onzeker.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |