Het stond in de Pers inderdaad. En de Pers noem ik nou niet echt een "krantje". Staan vaak goede dingen in.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:12 schreef Lkw het volgende:
Ach gossie, heb je vandaag ook de gratis krantjes gelezen waarin ze dit onderwerp voorschotelden?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb wel een ernstig verband ontdekt
[ afbeelding ]
Zozo, jij hebt paint ontdekt. Knap hoor.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind de Pers kwalitatief beter dan de andere gratis krantjes.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het stond in de Pers inderdaad. En de Pers noem ik nou niet echt een "krantje". Staan vaak goede dingen in.
Dat klopt, maar dit was bladvulling, een artikeltje van niks. Agnes Kant werd ook genoemd, met als voornaamste opmerking dat ze 'bleek' ziet. Wat een niveau.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het stond in de Pers inderdaad. En de Pers noem ik nou niet echt een "krantje". Staan vaak goede dingen in.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:27 schreef IHVK het volgende:
het interesseert hem geen enkele meter
Meki...
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:36 schreef Koewam het volgende:
De website van de PVVklik
"geschenken:
Ontvangen een zak aardappelen tijdens werkbezoek in zeeland"
Jezus, dat lijkt wel een pot ofzo.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:36 schreef Koewam het volgende:
De website van de PVVklik
"geschenken:
Ontvangen een zak aardappelen tijdens werkbezoek in zeeland"
[ afbeelding ]
quote:'Islamitische machtsovername Rotterdam is een feit'
Uitgegeven: 17 oktober 2008 18:20
Laatst gewijzigd: 17 oktober 2008 20:01
BRUSSEL - 'Marokkaan burgemeester van Rotterdam: islamitische machtsovername is een feit', schrijft Vlaams Belang-voorman Filip Dewinter vrijdag boven zijn reactie op de voordracht van Ahmed Aboutaleb.
Dewinter schrijft op zijn website "dat de aanstelling van een Rotterdamse Marokkaanse burgemeester overal in Europa de arrogantie van de Marokkaanse allochtonen alleen maar zal doen toenemen".
Dewinter vindt dat "de betrokkene", die een dubbele nationaliteit heeft, op zijn minst de keuze zou moeten maken tussen de nationaliteit van het land van herkomst en de nationaliteit van het verblijfsland.
"Langzaam maar zeker komen we terecht in een apartheidssysteem met twee samenlevingen waarbij de steden overwegend door vreemdelingen en allochtonen en de rest van het land door autochtonen zullen worden bevolkt", aldus Dewinter.
Hier heeft hij helaas grotendeels wel gelijk in.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:53 schreef poepeneesje het volgende:
Ik weet trouwens wat de PVV als oplossing ziet voor de kredietcrisis. De Moslims natuurlijk, allemaal eruit gooien die lui dan is het zo opgelost.
Trouwens die bemoeizuchtige Belg Dewinter:
[..]
"Langzaam maar zeker komen we terecht in een apartheidssysteem met twee samenlevingen waarbij de steden overwegend door vreemdelingen en allochtonen en de rest van het land door autochtonen zullen worden bevolkt", aldus Dewinter.
Leg uit.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:49 schreef Hexagon het volgende:
Wilders zegt liever niets want deze crisis is een resultaat van zijn eigen neocon-religie en zijn hogepriester Bush
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |