Ja.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:18 schreef Toad het volgende:
http://elections.foxnews.(...)ossible-endorsement/
Zou Powell nog voor de verkiezingen hier duidelijkheid over geven?
Denk ik ook. En een endorsement voor Obama zou Huge (met hoofdletter H) zijn.quote:
Dat zei ik ook al in het dubbele topic... Zo uitgebreid, respectvol en rustig uitleggen zie ik McCain echt, echt neit doen - Nederlandse politici ook niet trouwens.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:23 schreef Dunckie het volgende:
Jongens jongens. Als je die filmpjes aan het eind van het laatste topic toch na elkaar bekijkt, eerst het complete gesprek tussen Obama en de loodgieter, en vervolgens het Fox-filmpje plus hun analyse ervan....dat is toch gewoon crimineel?
Ik kan er met m`n hoofd niet bij dat mensen daarmee wegkomen.
Idd, maar ik ben vooral opgelucht dat ik eens wat normale Amerikaanse mensen in beeld zie en niet van die domme, achterlijke schreeuwers... Ze bestaan nogquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:13 schreef Zith het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al in het dubbele topic... Zo uitgebreid, respectvol en rustig uitleggen zie ik McCain echt, echt neit doen - Nederlandse politici ook niet trouwens.
Dat gaat niet gebeuren , mensen zijn zo geschrokken van dat domme kalf Palinquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:20 schreef rubbereend het volgende:
wanneer begint McCain nou met inlopen, naar het einde kruipt het altijd naar elkaar toe hoor ik al weken, maar het gaat eerder andersom
dit lijkt toch op een ongenadig harde afstraffing af te gaanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:21 schreef henkway het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren , mensen zijn zo geschrokken van dat domme kalf Palin
Hij zal toch echt een klinkende overwinning in het debat nodig hebben vannacht.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:20 schreef rubbereend het volgende:
wanneer begint McCain nou met inlopen, naar het einde kruipt het altijd naar elkaar toe hoor ik al weken, maar het gaat eerder andersom
Op Gallup is hij een beetje ingelopen, maar we moeten even afwachten of die trend zich doorzet:quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:20 schreef rubbereend het volgende:
ik hoop dat ze nog goed inlopen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:20 schreef rubbereend het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |