Gefaalde poging tot het verdraaien van woorden. Boekestijn zij: 'Je [van Rossem] hebt geen idee, geen idee'.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:56 schreef Klopkoek het volgende:
Boekestijn: "We hebben Rita eruit gewerkt..."
Van Rossem: "Die Rutte is nou ook niet bepaald..."
Boekestijn: "Hij heeft geen ideeën, geen ideeën" (sic)
Ik weet dat je de pik op me hebt en me graag voor joker zet maar ik hoorde het toch echt goed. Er is zelfs een persbericht:quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:01 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Gefaalde poging tot het verdraaien van woorden. Boekestijn zij: 'Je [van Rossem] hebt geen idee, geen idee'.
FAIL.
Komt er nog even eentje over heenquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:03 schreef Monidique het volgende:
FAIL van de FAIL-kloon. Blijft natuurlijk wel dat Arend-Jan een drolletje is, Maarten 0wnt, en Mark inderdaad geen ideeën heeft.
Nog een keer kijken dan. Hij zegt het echt. Daarna nog: 'Schokkend hoor'quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:01 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Gefaalde poging tot het verdraaien van woorden. Boekestijn zij: 'Je [van Rossem] hebt geen idee, geen idee'.
FAIL.
Het was toch 'geen praktische ideeën'? straks nog maar eens terug zienquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:56 schreef Klopkoek het volgende:
Boekestijn: "We hebben Rita eruit gewerkt..."
Van Rossem: "Die Rutte is nou ook niet bepaald..."
Boekestijn: "Hij heeft geen ideeën, geen ideeën" (sic)
Praktisch beleid. Volgens mij roemde Van Rossem Pechtold daarop, dat ie praktisch beleid voorstelt.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:06 schreef Chewie het volgende:
Het was toch 'geen praktische ideeën'? straks nog maar eens terug zien
Jij zet een grote waffel tegen me op terwijl je het niet eens gezien hebtquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:06 schreef Scaurus het volgende:
Eerst goed zien, dan geloven. Ik weet vrij zeker dat Boekestijn iets in de trant van 'Je hebt geen idee' heeft gezegd.
Heb je het al wel gezien?quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:06 schreef Scaurus het volgende:
Eerst goed zien, dan geloven. Ik weet vrij zeker dat Boekestijn iets in de trant van 'Je hebt geen idee' heeft gezegd.
Van wie ben ik een kloon dan? Deze beschuldiging wordt al een jaar gemaakt en nu moet ook een keer man en paard worden genoemd.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:05 schreef Monidique het volgende:
Hoe dan ook een FAIL-kloon.
Je bent het alter-ego van Scaurus.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:09 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Van wie ben ik een kloon dan? Deze beschuldiging wordt al een jaar gemaakt en nu moet ook een keer man en paard worden genoemd.
Het hoogtepunt was meer die lieve woorden tegen die christen en hem later op de week genadeloos afbranden: "Die christen met dat enge gebitje"quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:06 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het was toch 'geen praktische ideeën'? straks nog maar eens terug zien
Boekestijn heeft wat dat betreft wel gelijk en dit was ook het hoogtepunt van het item over van Rossem.
Ik heb het zeer zeker gezien. Met bovengemiddelde interesse, daar ik college van Van Rossem heb gehad, zijn lezingen tijdens de President's Night gezien heb en studeer op de Drift waar hij in de reportage over loopt (samen met prof. Maarten Prak).quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:07 schreef Klopkoek het volgende:
Jij zet een grote waffel tegen me op terwijl je het niet eens gezien hebt
Jij was op de Presidents Night in de melkweg?quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:12 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Ik heb het zeer zeker gezien. Met bovengemiddelde interesse, daar ik college van Van Rossem heb gehad, zijn lezingen tijdens de President's Night gezien heb en studeer op de Drift waar hij in de reportage over loopt (samen met prof. Maarten Prak).
Ja. Jij ook?quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:13 schreef Klopkoek het volgende:
Jij was op de Presidents Night in de melkweg?
Nee, maar had ik niet van je verwachtquote:
Ik ging ook als spion voor de Rechts-Reactionaire Revolutie Partij.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:16 schreef Klopkoek het volgende:
Nee, maar had ik niet van je verwacht
Tsja, het individu staat voorop he?quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:14 schreef NLweltmeister het volgende:
Vrindenpartij voor Vrijheid en Democratie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |