Na al die haatcampagnes van de democraten, is het tijd om terug te slaan.quote:De Republikeinse vicepresidentskandidate Sarah Palin heeft de Democratische presidentskandidaat Barack Obama zaterdag ervan beschuldigd bevriend te zijn met terroristen.
Obama zou volgens een bericht in the New York Times een radicale activist uit de jaren '60, die al tientallen jaren hoogleraar is op een Amerikaanse universiteit, enkele keren hebben ontmoet. Het campagneteam van Obama heeft de beschuldiging afgedaan als laag-bij-de-grondse politiek. Click here to find out more!
Obama loopt in de peilingen steeds verder uit. De Republikeinen hopen met aanvallen op de persoon Barack Obama de winst alsnog naar zich toe te trekken. "Er is een tijd dat het nodig is om iemand zonder handschoenen aan te pakken en dat is nu'', aldus Palin tijdens een verkiezingsbijeenkomst in de staat Colorado.
bron: http://www.nu.nl/news/177(...)_terroristen%27.html
Kan je niet tegen je verlies? Toen Palin aan de lopende band werd aangevallen (met veel hoaxen) vond je het prachtig.quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:24 schreef Pool het volgende:
Er is nog hoop voor je, JD. Ook als debiel maak je nog kans om vice-president van een groot land te worden.
Nee dit is - in tegenstelling tot die vele Paling-roddels - gewoon een feit.quote:
Nee, dit is geen feit.quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:28 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nee dit is - in tegenstelling tot die vele Paling-roddels - gewoon een feit.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:24 schreef Pool het volgende:
Er is nog hoop voor je, JD. Ook als debiel maak je nog kans om vice-president van een groot land te worden.
Is het natuurlijk ook.quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:25 schreef ethiraseth het volgende:
JohnDope die denkt dat dit een goede zet is.![]()
En tijdens het volkslied was hij ook onamerikaans bezig.quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:33 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Is het natuurlijk ook.
Inspelen op alles wat onamerikaans is aan Obama! Hij wordt ervan verdacht een moslim te zijn, hij is neger en heeft een rare naam, en nu zou hij ook nog met terroristen te maken hebben. Waar rook is is vuur, zullen veel stemmers denken en het risico niet nemen.
In die topics heb ik volgens mij niet gereageerd hoor. Ik vind haar wel een incapabel figuur ja, maar dat komt niet door de roddels, maar vooral door wat ze zegt in debatten en interviews. En daar komt deze mislukte en misplaatste opmerking nog bij.quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:26 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Kan je niet tegen je verlies? Toen Palin aan de lopende band werd aangevallen (met veel hoaxen) vond je het prachtig.
fotosjoepquote:Op zondag 5 oktober 2008 11:34 schreef JohnDope het volgende:
[..]
En tijdens het volkslied was hij ook onamerikaans bezig.
[ afbeelding ]
En hij heet Hoessein! Hoessein! Misschien is Saddam wel gereïncarneerd en terug in de tijd gegaan en Obama geworden! Beetje lastig, maar, 'God works in mysterious ways'. En Obama lijkt heel veel op Osama! Nu is Osama een veel gebruikte naam, net zoal Jan of John, maar toch!quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:33 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Is het natuurlijk ook.
Inspelen op alles wat onamerikaans is aan Obama! Hij wordt ervan verdacht een moslim te zijn, hij is neger en heeft een rare naam, en nu zou hij ook nog met terroristen te maken hebben. Waar rook is is vuur, zullen veel stemmers denken en het risico niet nemen.
Binnen de zelfbenoemde kwaliteits media passeerden die roddels ook de revue, maar jij hebt je daar natuurlijk weer afzijdig van gehoudenquote:Op zondag 5 oktober 2008 11:37 schreef Pool het volgende:
[..]
In die topics heb ik volgens mij niet gereageerd hoor. Ik vind haar wel een incapabel figuur ja, maar dat komt niet door de roddels, maar vooral door wat ze zegt in debatten en interviews.
Nee is geen fotosoep.quote:
Maar het werkt wel!quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:39 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En hij heet Hoessein! Hoessein! Misschien is Saddam wel gereïncarneerd en terug in de tijd gegaan en Obama geworden! Beetje lastig, maar, 'God works in mysterious ways'. En Obama lijkt heel veel op Osama! Nu is Osama een veel gebruikte naam, net zoal Jan of John, maar toch!![]()
![]()
.
Jammer genoeg, wijkt het argument 'Obama is vrienden met terroristen' (ze maakt er even meervoud van) niet veel van dat niveau af.
Ik ben benieuwd wie van de twee het uit eindelijk gaat worden zeker met het huidige drama in de USAquote:
Je bent voor rechts, maar je kan niet eens de naam goed schrijven van de running matequote:Op zondag 5 oktober 2008 11:28 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nee dit is - in tegenstelling tot die vele Paling-roddels - gewoon een feit.
De eerste keer schreef ik "Palin" en in die context "Paling-roddels". Wat een figuren hier somsquote:Op zondag 5 oktober 2008 11:47 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Je bent voor rechts, maar je kan niet eens de naam goed schrijven van de running mate
Beetje jammer??? Ze hebben er nu het alle recht toe, want Palin is ongekend door het slijk gehaald, waar het merendeel overigens leugens van waren.quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:50 schreef teamlead het volgende:
triest genoeg zullen flink wat kiezers deze opmerking onthouden en voor waarheid aannemen.. zonder zich af te vragen of het wel of niet klopt
Obama - terroristen da's wat mensen zullen onthouden
beetje jammer dat de republikeinen denken op deze manier campagne te moeten voeren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |