Een boekenprogramma waarin elke week een nieuw hoofdstuk van een boek van Pim wordt voorgelezenquote:Op donderdag 20 november 2008 12:28 schreef Bommenlegger het volgende:
Aangezien er zelfs een omroep Max is, lijkt het me dat deze club ook zendtijd krijgt.
Ben alleen benieuwd hoe en wat Sörensen uit wil gaan zenden.
Dat kan best kloppen.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:40 schreef MisterGreen het volgende:
http://www.nujij.nl/leefb(...)tische.4095560.lynkx
Ik lees tevens dat Wilders het weerbericht links vind
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:43 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Dat kan best kloppen.
Het weerbericht zit er altijd naast....
http://www.nujij.nl//wild(...)amflet.4095524.lynkxquote:Op donderdag 20 november 2008 12:43 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Dat kan best kloppen.
Het weerbericht zit er altijd naast....
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:27 schreef Koewam het volgende:
Rechts Populistische Omroep? Dat vind ik een heel raar verhaal. Ik ga even op zoek naar andere bronnen.
Wilders komt toch nooit naar actualiteitenrubrieken en als Verdonk op haar gemak wil zijn, koopt ze wel zendtijd bij Harry Mens.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:31 schreef Koewam het volgende:
Sorensen wil "eens een keer actualiteitenrubrieken zien waarin de heer Wilders en mevrouw Verdonk zich op hun gemak voelen. Altijd en eeuwig worden ze in het linkse verdomhoekje gezet."
Wel ja, gooi het geld maar over de balk.........een hele zender !quote:Op donderdag 20 november 2008 14:35 schreef JohnDope het volgende:
Ik vind eigenlijk dat de Staatsomroep helemaal afgeschaft moet worden. Maar tot die tijd is het goed dat deze zender er komt.
De NPS en Vara doen niks anders dan geld over de balk smijten.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:41 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Wel ja, gooi het geld maar over de balk.........een hele zender !
Al lid geworden?quote:Op donderdag 20 november 2008 14:35 schreef JohnDope het volgende:
Ik vind eigenlijk dat de Staatsomroep helemaal afgeschaft moet worden. Maar tot die tijd is het goed dat deze zender er komt.
Nog niet.quote:
Bron?quote:Op donderdag 20 november 2008 14:51 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De NPS en Vara doen niks anders dan geld over de balk smijten.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |