Oke, ik zal Klopkoek links laten liggen voortaan als er dan maar wel een mod is die een keer optreed tegen al die misselijke vergelijkingen zoals in de rest van FB aangegeven (door veel meer users dan ik alleen)quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Trouwens dat geldt voor beide
dat je het zegt wanneer het fout gaat is goed (ik heb niet de tijd alles te lezen immers) echter doelde ik meer op je aanvallen op KK met oneliners etcquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:31 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Oke, ik zal Klopkoek links laten liggen voortaan als er dan maar wel een mod is die een keer optreed tegen al die misselijke vergelijkingen zoals in de rest van FB aangegeven (door veel meer users dan ik alleen)
Ik zal de wijste zijn.
Poets de spiegel eens een keer...quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:08 schreef Klopkoek het volgende:
Nou, als ie zo flink is anderen hard aan te pakken dan moet ie niet zeuren als ie zelf een keer wat naar zijn beperkte brein krijgt toegeslingerd.
Die zal ik achterwegen laten. Ik zal me als ik met KK discusier puur richten op de inhoud en niet meer op de man spelenquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
dat je het zegt wanneer het fout gaat is goed (ik heb niet de tijd alles te lezen immers) echter doelde ik meer op je aanvallen op KK met oneliners etc
Verstandig. Ik laat rellertje Klopkoek ook maar links liggen tegenwoordig.quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:31 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Oke, ik zal Klopkoek links laten liggen voortaan als er dan maar wel een mod is die een keer optreed tegen al die misselijke vergelijkingen zoals in de rest van FB aangegeven (door veel meer users dan ik alleen)
Ik zal de wijste zijn.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:59 schreef sigme het volgende:
NWS -> POL?
Vogelaar overleeft motie van wantrouwen
kloptquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:34 schreef Montov het volgende:
[..]
Inderdaad.
De rest van de reacties zijn ook afgehandeld zie ik.
Je moet niet huilen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:12 schreef Klopkoek het volgende:
Boekestijn: "Mark Rutte heeft geen ideeën"
Ik wordt door Monidique en Scaurus meteen weer afgebrand zonder argumenten
Ik ben voor soortgelijke teksten geband maarja, met twee maten meten hè? Daar is deze D'66 toko goed inquote:FAIL van de FAIL-kloon.
Wat een vreselijke ingreep zou dat zijn.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:23 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat Verkiezingtsopic mag wel dicht. Het is 1 grote deernis geworden.
Nee, niet vreselijk per definitie. Per definitie normatief.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat een vreselijke ingreep zou dat zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |