Ik word er een beetje moe van om voor trol uitgemaakt te worden omdat ik toevallig iemand of iets steun of niet steun.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
kom op je meent het zelf ook niet, ik kijk het nog een dag aan en dan gaat de kloon scan aan als je je niet gedraagd
nee dat is omdat je je als troll gedraagtquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:21 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik word er een beetje moe van om voor trol uitgemaakt te worden omdat ik toevallig iemand of iets steun of niet steun.
Dat doe ik niet, ik geef mijn mening en discussier mee over de onderwerpen die aan bod komen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nee dat is omdat je je als troll gedraagt
hij is bijna vol ik laat hem een zachte dood stervenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:03 schreef pberends het volgende:
[Special] Volg het debat tussen Joe Biden & Michael Palin #2
Kan wel een slotje op dit topic trouwens, beetje dubbel allemaal met de normale topicreeks.
Dat maakt de uitspraak niet minder misselijk. Dus graag actie!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
klacht 1: hij bedoelde dat ironisch
Ik snap het niet..quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:49 schreef Martijn_77 het volgende:
Europa staat in brand en Sarkozy zet de kleintjes buitenspel
Kan een mod iets aan deze uitspraken doen?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Volksopstand 2008! Doe iets tegende privacyschending!
Spam!
Er is toch een centraal topic waar dit soort zaken besproken wordt? Dit spamtopic is dus overbodig en niks anders dan spam. Wat is daarover te bespreken?quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Natuurlijk spam maar er valt iets voor te zeggen ik ga even overleggen
een centraal demonstratie topicquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
[..]
Er is toch een centraal topic waar dit soort zaken besproken wordt? Dit spamtopic is dus overbodig en niks anders dan spam. Wat is daarover te bespreken?
Een centraal 'bespreek hier de privacybeperkende maatregelen' topic.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
een centraal demonstratie topic
zag het jaquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Een centraal 'bespreek hier de privacybeperkende maatregelen' topic.
quequote:Op zondag 5 oktober 2008 20:50 schreef Gamer_V het volgende:
Is topics verwijderen in plaats van een slotje gewoonte in dit forum?![]()
Zie Het Jodendomquote:
Ik heb hem niet gedeletequote:Op zondag 5 oktober 2008 22:12 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Zie Het Jodendom
Iets met valse quotes en Hitleraanmoediging. Toch was een slotje met een goede sluitpost netter geweest.
Alleen FA's en hoger kunnen verwijderde topics zien.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:26 schreef Gamer_V het volgende:
Ja, dat is het vervolgtopic.Het origineel kan ik niet meer vinden als ie verwijderd is. Maar ergens is dus een wat overenthousiaste mod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |