abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 oktober 2008 @ 12:20:17 #201
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_62684893
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 11:27 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Ik word een beetje moe van het creatieve gebruik van het woord "kanker" door Klopske. Kan er wat aan gedaan worden?
Idd, jij bent niet de enige die er moe van word ik ook.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_62687369
kunnen martijn en klopkoek in dit topic Welke politieke STROMING hang jij aan evt. met partij kappen met tegen elkaar te huilen? Ze zijn weer hard bezig een topic te verkloten.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_62690328
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 11:27 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Ik word een beetje moe van het creatieve gebruik van het woord "kanker" door Klopske. Kan er wat aan gedaan worden?
Dat moet Klopske ook niet doen. En naar mij luistert hij zeker wel.
pi_62690855
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 17:55 schreef DS4 het volgende:

[..]

Je zou beter kunnen weten denk ik. Maar goed: bij dezen mag je gerustgesteld zijn. Hoewel ik het wel erg jammer vind dat je vragen van mij blijft negeren. Ik vind dat vooral niet chiq, omdat je nu er niet aan ontkomt om een koppeling los te laten die jij eerder te vuur en te zwaard verdedigde om de lagere inkomens te beschermen en ik al langer geleden heb geschreven dat die koppeling gewoon onverstandig is precies om die reden.
Tsja, eerlijk ik loop soms ook tegen een muur, mijn beste. Ik weet waarom dingen fout gaan in dit doorgeschoten kapitalistisch bestel. En wat ten grondslag ligt aan de huidige kredietcrisis. Ik weet absoluut 100% zeker wat er misgegaan is. Dat zowel uit sociaal-economisch perspectief (het doorgeslagen ik-aandeel vs het gemeenschappelijke) en vanuit religieus perspectief: geld als doel maar geen middel is je reinste afgoderij! Het is straf van God en dus terecht, (je reinste mammomverering ipv Hem te dienen) zeker weten. Iedereen heeft een zeker aandeel, maar de top gaf het slechte voorbeeld: ultiem slecht leiderschap en nog erger vreselijk gegraai. Het moest dus wel fout gaan, het kon ook echt niet anders.

Maar hoe ik ook overtuigend ben, ik weet absoluut 100% zeker dat ik het bij het recht eind heb. Maar sommige mensen zijn niet te overtuigen en willen de waarheid niet onder ogen zien . Maar lees de Bijbel, daarin staat feitelijk alles. Kijk om je heen en zie wat gebeurt.

Deze wereld vraagt om leiderschap. Mensen die kunnen analyseren en stappen durven te zetten. Die leiders lijken nu op te staan: Wouter Bos, die het voortreffelijk doet en HARDOP durft te zeggen dat deze soort van kapitalisme wat hem betreft voorgoed voorbij is. Een president Sarkozy die de nieuwe realiteit onder ogen durft en wil zien en een veel grotere rol van de staat in het bestel opeist. Een premier Leterme van België die ook van plan is om het gegraai in de private sector wil gaan aanpakken. Hoopvolle maar ozo nodige stappen. Dit alles om het bestel weer op de rit te krijgen en de balans in sociaal economisch opzicht weer te herstellen.

Stuk voor stuk Leiders, die impliciet stellen dat het liberalisme in extreme vorm de dood in de pot is. Het kan gewoon niet werken. Leiders die het zien en stellen dat het echt anders moet. Zelf een Scheepbouwer van KPN die de Staat lof toezwaaide met betrekking tot de crisis gaat kennelijk het licht zien....een ultieme liberaal die nu moet inzien dat het liberalisme nou zeker niet zonder grootste staatsinvloed kan.

Ik wil mij niet op de borst slaan, maar het licht wat deze leiders zien verkondig ik hier al bijna 2,5 jaar. Ik probeer mensen te overtuigen. Maar wordt soms moe, van alle hardnekkige tegenwerpingen, die ozo vaak op klinkklare nonsens berusten. De wens teveel vader van de gedachte.
quote:
Ik gedraag mij zoals de discussie mij vormt. Hoe meer er op argumenten ingegaan wordt, hoe liever ik wordt. Ook met Klopkoek heb ik momenteel een leuke inhoudelijke discussie (waarbij we het volgens mij voor een groot deel met elkaar eens zijn) lopen.
[..]
Neteligheid, giftigheid en hostiliteit bevordert de discussie nooit. Het nodigt namelijk niet uit. Ik word niet giftig als mensen het chronisch met me oneens zijn Hooguit erg moe. Niettemin ben ik blij als er steeds meer mensen gaan inzien hoe gelijk ik heb.
quote:
Nee, het komt harder over. Ik heb al een aantal jaar de gewoonte om kritische noten niet meer via email te kraken. Als er iemand iets doet waar ik op wil corrigeren vraag ik mijn secretaresses om ze in te plannen (of als het meteen kan, meteen) zodat ik het face-to-face kan afhandelen. Gaat stukken beter.
Dat klopt. Geschreven tekst komt allicht vierkanter over. Misschien dat mijn secretaresse eens contact met die van jou moet opnemen.
quote:
Op het internet kan dat niet. Al is het maar omdat mijn secretaresses jouw telefoonnummer niet hebben.
Ik weet niet of jij wilt dat mijn telefoonnummer van mij bij 1 van jouw secretaresses komt. Want dan zou ze mij zowaar kunnen bellen voor een gezellige afspraak voor een kop Italiaanse koffie

[ Bericht 2% gewijzigd door EchtGaaf op 26-10-2008 17:23:09 ]
pi_62691470
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 19:37 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Dat merk ik ook steeds meer en de aanvallen worden ook persoonlijker en veel grofer. Zie de FB voor voorbeelden....
[..]
Blijven benoemen, zou ik zeggen. Blijven zaaien.....
quote:
Als je naar de reacties kijkt soms denk je haast van wel (Helaas)
[..]
Ik hoop dat mensen eerst nadenken voordat ze postknop gaan indrukken.
pi_62692990
EG, ik neem jouw post mee naar het marktconforme CEO draadje, waar deze m.i. meer op zijn plaats is.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_62693626
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 16:59 schreef DS4 het volgende:
EG, ik neem jouw post mee naar het marktconforme CEO draadje, waar deze m.i. meer op zijn plaats is.
Ok.
  zondag 26 oktober 2008 @ 19:17:21 #208
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_62697132
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 14:07 schreef du_ke het volgende:
kunnen martijn en klopkoek in dit topic Welke politieke STROMING hang jij aan evt. met partij kappen met tegen elkaar te huilen? Ze zijn weer hard bezig een topic te verkloten.
Even voor de duidelijkheid ik ben al even gestopt met huilen. Maar als de andere pagina's van het topic door kijkt zie ik nog wel iemand anders die wel door blijft gaan
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_62698166
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 19:17 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid ik ben al even gestopt met huilen. Maar als de andere pagina's van het topic door kijkt zie ik nog wel iemand anders die wel door blijft gaan
Jij komt ook aan met domme plaatjes van een mannetje met een aluminium hoedje. Dat maakt je geen haar beter.
  zondag 26 oktober 2008 @ 19:54:09 #210
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_62698307
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 19:50 schreef du_ke het volgende:
Jij komt ook aan met domme plaatjes van een mannetje met een aluminium hoedje. Dat maakt je geen haar beter.
He, ik zie niet overal een samenzwering in. Andere personen daarin tegen wel en daar was dat plaatje voor bedoeld
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_62724400
Er wordt weer leuk gediscussieerd in mijn topics

Krijg ik nu de Nobelprijs voor de vrede?
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 18:54:15 #212
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_62845122
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 09:57 schreef Klopkoek het volgende:
Waarom jij nikk(er) daar zo blij mee bent is me een raadsel
Kan een moet eens iets doen aan dit soort misselijke uitspraken
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_62856157
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 1 november 2008 @ 11:14:42 #214
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_62857818
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 11:11 schreef Halcon het volgende:

[..]

Beetje zeuren over FOX, zeiken over Bush en aan je ondermaatse piemel trekken terwijl je een Obama-bericht leest.... tot zover de inhoudelijke analyse van de doorsnee Nederlander die pretendeert het te volgen.
Deze reluser verdient het om in de gaten gehouden te worden
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_62857826
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 11:14 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Klikken
  zaterdag 1 november 2008 @ 11:29:38 #216
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_62858025
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 11:14 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Als de Mods dan maar eerst iets doen aan die constante stroom van misselijke uitspraken van jou. Want die lopen echt de spuigaten uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Martijn_77 op 01-11-2008 12:07:52 ]
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_62858540
Het is elk weekend weer raak
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zaterdag 1 november 2008 @ 12:07:06 #218
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_62858569
Als je als mod nu eens een keer goed optreed heb je het volgend weekend echt wel rustiger hoor
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_62858582
Martijn, je zuigt.
  zaterdag 1 november 2008 @ 12:08:26 #220
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_62858590
Martijn_77, jij bent wel de laatste die een opmerking moet maken. Jij met je pindahersens doet in elketopic een niet-onderbouwde poging om mij zwart te maken of het topic te vergallen.

En dat ik nikk verbaster tot nikker komt omdat het een wanstaltige racist is die geregeld marrokanen, antilianen etc. voor alle smerige dingen van de wereld uit maakt. Nou, als ie zo flink is anderen hard aan te pakken dan moet ie niet zeuren als ie zelf een keer wat naar zijn beperkte brein krijgt toegeslingerd.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 1 november 2008 @ 12:10:28 #221
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_62858618
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 12:07 schreef EchtGaaf het volgende:
Martijn, je zuigt.
Is niet als zuigen bedoeld maar de mods ier mogen wel eens wat harder optreden wat het loopt de laatste tijd wel de spuigaten uit met al die misselijke opmerkingen naar elkaar

En gelijk komt er een voorbeeld langs van wat ik bedoel
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 12:08 schreef Klopkoek het volgende:
Martijn_77, jij bent wel de laatste die een opmerking moet maken. Jij met je pindahersens doet in elketopic een niet-onderbouwde poging om mij zwart te maken of het topic te vergallen.

En dat ik nikk verbaster tot nikker komt omdat het een wanstaltige racist is die geregeld marrokanen, antilianen etc. voor alle smerige dingen van de wereld uit maakt. Nou, als ie zo flink is anderen hard aan te pakken dan moet ie niet zeuren als ie zelf een keer wat naar zijn beperkte brein krijgt toegeslingerd.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_62858708
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 12:10 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Is niet als zuigen bedoeld maar de mods ier mogen wel eens wat harder optreden wat het loopt de laatste tijd wel de spuigaten uit met al die misselijke opmerkingen naar elkaar

En gelijk komt er een voorbeeld langs van wat ik bedoel
[..]
Het escaleert. De een ageert. De andere reageert. En gaat maar door.

Dit principe dus.
  zaterdag 1 november 2008 @ 12:17:24 #223
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_62858719
Hier een voorbeeld van een derail poging van Martijn_77

CDA-maffia jaloers op PvdA

Je herkent ze uit duizenden.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 1 november 2008 @ 12:21:51 #224
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_62858788
Nog een voorbeeld:

Ontslag wordt goedkoper

Vaak, en deze keer ook, heeft het de trant van "Klopkoek snapt er niks van", "zet je linkse oogkleppen af", "gekleurde teksten"........ dan wacht je op de onderbouwing die komen gaat.... en die komt niet. Wanneer je er naar vraagt (daar ben ik dus mee opgehouden) krijg je antwoorden als "begrijp je dat niet "

Chewie heeft btw er ook een handje van om anderen voor nitwit uit te maken en desgevraagd als onderbouwing geeft "ga maar eerst je economieboekjes weer goed doorlezen".
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_62858806
quote:

leuk en aardig maar wat je deed en nu doet kan echt niet, KK dit gaat nergens meer over
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_62858861
Trouwens dat geldt voor beide
  zaterdag 1 november 2008 @ 12:31:06 #227
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_62858927
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 12:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Trouwens dat geldt voor beide
Oke, ik zal Klopkoek links laten liggen voortaan als er dan maar wel een mod is die een keer optreed tegen al die misselijke vergelijkingen zoals in de rest van FB aangegeven (door veel meer users dan ik alleen)

Ik zal de wijste zijn.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 1 november 2008 @ 12:41:30 #228
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_62859101
Nogmaals: nikk is normaal gesproken een ongeleid projectiel. Dat weet hij zelf ook wel. Vooral op NWS is het een dertien in een dozijn user die alles wat los en vast zit beledigd. Daar wordt ook niet tegen opgetreden en daar valt ook wel wat voor te zeggen.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_62859244
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 12:31 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Oke, ik zal Klopkoek links laten liggen voortaan als er dan maar wel een mod is die een keer optreed tegen al die misselijke vergelijkingen zoals in de rest van FB aangegeven (door veel meer users dan ik alleen)

Ik zal de wijste zijn.
dat je het zegt wanneer het fout gaat is goed (ik heb niet de tijd alles te lezen immers) echter doelde ik meer op je aanvallen op KK met oneliners etc
pi_62859268
quote:
Nou, als ie zo flink is anderen hard aan te pakken dan moet ie niet zeuren als ie zelf een keer wat naar zijn beperkte brein krijgt toegeslingerd.
Poets de spiegel eens een keer...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zaterdag 1 november 2008 @ 12:52:49 #231
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_62859299
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 12:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
dat je het zegt wanneer het fout gaat is goed (ik heb niet de tijd alles te lezen immers) echter doelde ik meer op je aanvallen op KK met oneliners etc
Die zal ik achterwegen laten. Ik zal me als ik met KK discusier puur richten op de inhoud en niet meer op de man spelen
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 1 november 2008 @ 15:33:20 #232
228921 poepa
Nergens vies van
pi_62862294
Ik lurk nog wel eens, maar ook ik vind het jammer dat er zoveel ruzie is
Daar sta je dan.
pi_62876439
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 12:31 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Ik zal de wijste zijn.
Verstandig. Ik laat rellertje Klopkoek ook maar links liggen tegenwoordig.
pi_62876441
Hmm, tvptje
  zondag 2 november 2008 @ 23:47:42 #235
226456 Stephe
Steve! Steve!
pi_62897569
mag ik een merge aanvragen tussen EPD, electronisch patiëntendossier
en Elektronisch Patienten Dossier (beoordeel het zelf, als het een andere insteek betreft, laat het dan maar zo)
'Till next time, take care of yourself... and each other
pi_62989447
Ik heb per ongeluk een Amerikaanse Presidentsverkiezingen #78 topic geopend terwijl er al eentje actief was.
Dit is degene die actief was:
Amerikaanse Presidentsverkiezingen #78 The Aftermath

en deze heb ik geopend terwijl de hierboven genoemde nog niet vol was:
Amerikaanse Presidentsverkiezingen #78 Obama as President

Dus misschien is er een mogelijkheid deze twee topics samen te voegen, of om die van mij (Obama as President) gewoon te sluiten, totdat de eerste vol is (en dan #78 veranderen in #79 natuurlijk).
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_63023775
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 7 november 2008 @ 10:34:40 #240
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_63024455
quote:
Inderdaad.

De rest van de reacties zijn ook afgehandeld zie ik.
Géén kloon van tvlxd!
pi_63029679
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:34 schreef Montov het volgende:

[..]

Inderdaad.

De rest van de reacties zijn ook afgehandeld zie ik.
klopt
  zaterdag 8 november 2008 @ 19:12:54 #242
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_63058561
Boekestijn: "Mark Rutte heeft geen ideeën"

Ik wordt door Monidique en Scaurus meteen weer afgebrand zonder argumenten
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 8 november 2008 @ 21:19:14 #243
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_63061960
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 19:12 schreef Klopkoek het volgende:
Boekestijn: "Mark Rutte heeft geen ideeën"

Ik wordt door Monidique en Scaurus meteen weer afgebrand zonder argumenten
Je moet niet huilen.
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 8 november 2008 @ 21:36:16 #244
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_63062387
Ik moet niet huilen
quote:
FAIL van de FAIL-kloon.
Ik ben voor soortgelijke teksten geband maarja, met twee maten meten hè? Daar is deze D'66 toko goed in
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_63063429
Dat Verkiezingtsopic mag wel dicht. Het is 1 grote deernis geworden.

[ Bericht 0% gewijzigd door EchtGaaf op 09-11-2008 00:42:26 ]
  † In Memoriam † zaterdag 8 november 2008 @ 23:27:41 #246
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_63064819
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 22:23 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat Verkiezingtsopic mag wel dicht. Het is 1 grote deernis geworden.
Wat een vreselijke ingreep zou dat zijn.
Carpe Libertatem
pi_63065647
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 23:27 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Wat een vreselijke ingreep zou dat zijn.
Nee, niet vreselijk per definitie. Per definitie normatief.
pi_63068853
Apollyon is erg vermoeiend met zijn/haar constante getroll en gescheld in elk topic.
pi_63080519
LId worden van een politieke partij

Wil iemand het lid even rechtzetten?
  zondag 9 november 2008 @ 20:20:36 #250
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_63083216
Done.
Géén kloon van tvlxd!
pi_63092103
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:20 schreef Montov het volgende:
Done.
Ben jij orthopeed?
  maandag 10 november 2008 @ 21:44:07 #252
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_63114468
Wil hier nog even mijn excuses aanbieden aan Fastmatti, die opmerking van mij dat hij tuig zou zijn was natuurlijk beneden pijl en sloeg helemaal nergens op. Was een beetje verhit geraakt door zijn eerdere posts waarna deze opmerking ertussen schoot, had niet mogen gebeuren.
pi_63125126
quote:
Op maandag 10 november 2008 21:44 schreef Tizitl het volgende:
Wil hier nog even mijn excuses aanbieden aan Fastmatti, die opmerking van mij dat hij tuig zou zijn was natuurlijk beneden pijl en sloeg helemaal nergens op. Was een beetje verhit geraakt door zijn eerdere posts waarna deze opmerking ertussen schoot, had niet mogen gebeuren.
Ik wacht ook op excuses van anderen.
pi_63131817
Het gevaar van de CDA-jugend

Wat een vervelende TT
pi_63131941
Vrije dag ambtenaren / Burgerinitiatief haalbaar?
Typfoutje in het woord burgerinitiatief... - wil iemand dit herstellen?

EDIT: Bedankt !

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2008 16:38:49 ]
  dinsdag 11 november 2008 @ 16:36:20 #256
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_63132630
Beide TT's aangepast.
Géén kloon van tvlxd!
  dinsdag 11 november 2008 @ 19:56:11 #257
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_63138286
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 11:43 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik wacht ook op excuses van anderen.
Bij mijn weten heb ik jou niets aangedaan
  woensdag 12 november 2008 @ 09:25:40 #258
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_63150704
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:06 schreef SCH het volgende:
Het gevaar van de CDA-jeugd

Wat een vervelende TT
Valt wel mee toch? Een knipoog moet kunnen.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_63153217
[Centraal] Voorspel Obama's onthoofding

TT niet een beetje smakeloos?
  woensdag 12 november 2008 @ 11:14:36 #260
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_63153447
Topic is ook dubbel, dus dicht.
Géén kloon van tvlxd!
pi_63228110
Waarom de posts van wolfke over Vogelaar weghalen? Toont z'n niet al te frisse geest alleen maar goed aan.
  zaterdag 15 november 2008 @ 13:09:04 #262
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_63242396
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 12:52 schreef Martijn_77 het volgende:
Die zal ik achterwegen laten. Ik zal me als ik met KK discusier puur richten op de inhoud en niet meer op de man spelen
Ik hou mij nog steeds aan deze afspraak alleen KK kan het niet laten

Minister Vogelaar treedt af
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_63259862
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 13:09 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Ik hou mij nog steeds aan deze afspraak alleen KK kan het niet laten

Minister Vogelaar treedt af
je hebt gelijk al zegt hij niets wat niet door de beugel kan
  zondag 16 november 2008 @ 13:10:13 #264
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_63259953
Ik zeg dat Martijn_77 op de oude voet door gaat door te crossposten (is in Feedback al reeds besproken) en simpele nieuwsdumps te plaatsen die helemaal niet zo origineel zijn en weinig toevoegen aan hetgeen besproken is. Hij geeft er ook zijn eigen commetaar niet op.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_63265070
quote:
Op zondag 16 november 2008 13:10 schreef Klopkoek het volgende:
Ik zeg dat Martijn_77 op de oude voet door gaat door te crossposten (is in Feedback al reeds besproken) en simpele nieuwsdumps te plaatsen die helemaal niet zo origineel zijn en weinig toevoegen aan hetgeen besproken is. Hij geeft er ook zijn eigen commetaar niet op.
dat ben ik met je eens maar ook dat mag en crossposten haal ik ook weg maar ben nu een achterstand van 2 dagen aan het wegwerken
  maandag 17 november 2008 @ 19:41:11 #266
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_63297254
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_63298837
Jullie houden elkaar wel bezig hè? Is het niet tijd voor een groepskloon? Zoals Kloptijn_77? Met als signatuur "A cynic is a man who knows the price of when you don't get what you wanted".

Het heeft wel wat.

[ Bericht 40% gewijzigd door DrWolffenstein op 17-11-2008 20:44:16 ]
  maandag 17 november 2008 @ 20:42:17 #268
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_63298955
Wat een kleuters zijn jullie...
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  maandag 17 november 2008 @ 20:46:30 #269
66825 Reya
Fier Wallon
pi_63299080
quote:
Op maandag 17 november 2008 20:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat een kleuters zijn jullie...
Gelukkig zitten die nu in je portefeuille.
  maandag 17 november 2008 @ 20:49:31 #270
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_63299187
De leraar mag niet dalen.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_63313639
quote:
is goed ik zal er beddebat van maken
pi_63313857
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 12:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

is goed ik zal er beddebat van maken
Met Vogelaar?
pi_63330949
De overheid eist fatsoen
Notice beeer.
Ik klaag zelden over users maar ik vond dit nu juist een interessant topic, laat zo'n figuur het aub niet vernaggelen.
pi_63331187
Hij zit anders meer op jouw lijn qua overheidsinmenging in dit soort zaken dan op de lijn van degenen die er wel wat in zien uit conservatieve idealen.
pi_63333315
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 18:40 schreef zoalshetis het volgende:
alleen een blanke kuttenicht is tegen zwarte piet en alleen een zwarte gilnikker is tegen onschuldige tradities
toelaatbare scheldwoorden ?
pi_63345248
Plannen christenen voor actie tegen Darwin hoort denk ik meer in NWS..
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_63346648
quote:
Op woensdag 19 november 2008 14:22 schreef One_of_the_few het volgende:
Plannen christenen voor actie tegen Darwin hoort denk ik meer in NWS..
Dit lijkt me in ieder geval niet op z'n plek in POL.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 19 november 2008 @ 15:19:52 #279
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_63346881
Het topic past meer in WFL, en die reactie is weggehaald.
Géén kloon van tvlxd!
pi_63347277
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:19 schreef Montov het volgende:
krijg ik ook nog antwoord ?
pi_63347284
Nee.
pi_63347370
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:19 schreef Montov het volgende:
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  woensdag 19 november 2008 @ 16:13:43 #283
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_63348506
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:32 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

krijg ik ook nog antwoord ?
M. geef al antwoord.
Volgens mij vat je het te serieus op.
Géén kloon van tvlxd!
pi_63352331
quote:
Op woensdag 19 november 2008 16:13 schreef Montov het volgende:

[..]

M. geef al antwoord.
Volgens mij vat je het te serieus op.
duidelijk...maar geef dan gewoon antwoord en zit niet je snor te drukken door niks te zeggen..

getrol, discriminatie vind je "moet kunnen"
je stimuleert de verhuftering van de samenleving zo..
pi_63352555
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 23:48 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

toelaatbare scheldwoorden ?
Vind ik wel
Duidelijk staaltje hufter=hufter ongeacht je huidskleur.

Of je nu White Black of Blue bent
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  woensdag 19 november 2008 @ 19:02:35 #286
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_63352777
quote:
Op woensdag 19 november 2008 18:46 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

duidelijk...maar geef dan gewoon antwoord en zit niet je snor te drukken door niks te zeggen..
Soms kan iets langer duren wanneer iemand alleen tijd heeft voor 'kleine' issues vanwege drukte, of overleg achter de schermen en soms moet de M zijn Oordeel geven.
Géén kloon van tvlxd!
pi_63352924
quote:
Op woensdag 19 november 2008 19:02 schreef Montov het volgende:

[..]

Soms kan iets langer duren wanneer iemand alleen tijd heeft voor 'kleine' issues vanwege drukte, of overleg achter de schermen en soms moet de M zijn Oordeel geven.
toe maar... je lult erom heen...je was gewoon bang om eerlijk antwoord te geven
dit soort bevestigend gedrag van de verhuftering stimuleert de notoire reltrappers
zie hier
quote:
Op woensdag 19 november 2008 18:56 schreef desiredbard het volgende:
Nou kunnen we weer terug ouwehoeren over witte en zwarte relnichten
want blauwe huftertjes gaan zich anders vervelen .
laat je dit getrol en gescheld ook weer toe ?
  donderdag 20 november 2008 @ 08:43:30 #288
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_63365859
quote:
Op woensdag 19 november 2008 19:06 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

toe maar... je lult erom heen...je was gewoon bang om eerlijk antwoord te geven
dit soort bevestigend gedrag van de verhuftering stimuleert de notoire reltrappers
zie hier
[..]

laat je dit getrol en gescheld ook weer toe ?
Nee, dat is niet toelaatbaar.
Géén kloon van tvlxd!
  donderdag 20 november 2008 @ 18:46:46 #289
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_63380885
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_63381257
quote:
Op donderdag 20 november 2008 08:43 schreef Montov het volgende:

[..]

Nee, dat is niet toelaatbaar.
mooi nu moet het nog tot je doordringen dat mensen minachten met verwijzing naar hun ras of ethniciteit iemand persoonlijk aanvallen is... moderatietechnisch gesproken is het getrol... .. een argument erbij omdat je niet in staat bent om het discriminerende karakter van de bedoelde termen te onderkennen
je gaat natuurlijk zeer lafjes deze discussie uit de weg ?
  vrijdag 21 november 2008 @ 09:17:34 #291
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_63396165

[ Bericht 100% gewijzigd door ExtraWaskracht op 22-11-2008 11:10:51 ]
  vrijdag 21 november 2008 @ 09:52:38 #292
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_63396910
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 09:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Echt geweldig "dat is niet toelaatbaar". Zo briljant dat men al bezig is. Spreek me svp ff aan voordat je het laat gaan.
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 21 november 2008 @ 09:54:40 #293
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_63396957
quote:
Op donderdag 20 november 2008 18:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nieuwe Omroep Nederland

Spam
Oneens, het is nieuws.
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 21 november 2008 @ 15:09:29 #294
66444 Lord_Vetinari
pi_63405853
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 09:54 schreef Montov het volgende:

[..]

Oneens, het is nieuws.
De OP is een regelrechte copy / paste van een persbericht, inclusief linkje, zonder aanzet of uitnodiging tot discussie.
  vrijdag 21 november 2008 @ 15:11:14 #295
66444 Lord_Vetinari
pi_63405907
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 09:54 schreef Montov het volgende:

[..]

Oneens, het is nieuws.
Oh, dan is het een dubbeltopic. Er staat een kwalitatief veel beter topic in NWS: Sörensen (Leefbaar R'dam) start populistische omroep
  vrijdag 21 november 2008 @ 15:49:03 #296
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_63407090
Je hebt gelijk. Ik zal even een merge aanvragen.
Géén kloon van tvlxd!
  zondag 23 november 2008 @ 12:50:29 #297
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_63446602
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_63448910
quote:
iets te persoonlijk idd maar hij heeft hier een punt
  zondag 23 november 2008 @ 16:45:49 #299
66444 Lord_Vetinari
pi_63453210
Column Diererik Samsom: Droom dertigers ruw verstoord

Topic is al een paar dagen oud en geen mod die de TT heeft gecorrigeerd. Geeft de mate van interesse in de politiek wel aan, jongens
  zondag 23 november 2008 @ 17:05:04 #300
66444 Lord_Vetinari
pi_63453761
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 15:49 schreef Montov het volgende:
Je hebt gelijk. Ik zal even een merge aanvragen.
Gaat niet echt snel, he, dat mergen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')