Idd, jij bent niet de enige die er moe van word ik ook.quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:27 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van het creatieve gebruik van het woord "kanker" door Klopske. Kan er wat aan gedaan worden?
Dat moet Klopske ook niet doen. En naar mij luistert hij zeker wel.quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:27 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van het creatieve gebruik van het woord "kanker" door Klopske. Kan er wat aan gedaan worden?
Tsja, eerlijk ik loop soms ook tegen een muur, mijn beste. Ik weet waarom dingen fout gaan in dit doorgeschoten kapitalistisch bestel. En wat ten grondslag ligt aan de huidige kredietcrisis. Ik weet absoluut 100% zeker wat er misgegaan is. Dat zowel uit sociaal-economisch perspectief (het doorgeslagen ik-aandeel vs het gemeenschappelijke) en vanuit religieus perspectief: geld als doel maar geen middel is je reinste afgoderij! Het is straf van God en dus terecht, (je reinste mammomverering ipv Hem te dienen) zeker weten. Iedereen heeft een zeker aandeel, maar de top gaf het slechte voorbeeld: ultiem slecht leiderschap en nog erger vreselijk gegraai. Het moest dus wel fout gaan, het kon ook echt niet anders.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:55 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je zou beter kunnen weten denk ik. Maar goed: bij dezen mag je gerustgesteld zijn. Hoewel ik het wel erg jammer vind dat je vragen van mij blijft negeren. Ik vind dat vooral niet chiq, omdat je nu er niet aan ontkomt om een koppeling los te laten die jij eerder te vuur en te zwaard verdedigde om de lagere inkomens te beschermen en ik al langer geleden heb geschreven dat die koppeling gewoon onverstandig is precies om die reden.
Neteligheid, giftigheid en hostiliteit bevordert de discussie nooit. Het nodigt namelijk niet uit. Ik word niet giftig als mensen het chronisch met me oneens zijn Hooguit erg moe. Niettemin ben ik blij als er steeds meer mensen gaan inzien hoe gelijk ik heb.quote:Ik gedraag mij zoals de discussie mij vormt. Hoe meer er op argumenten ingegaan wordt, hoe liever ik wordt. Ook met Klopkoek heb ik momenteel een leuke inhoudelijke discussie (waarbij we het volgens mij voor een groot deel met elkaar eens zijn) lopen.
[..]
Dat klopt. Geschreven tekst komt allicht vierkanter over. Misschien dat mijn secretaresse eens contact met die van jou moet opnemen.quote:Nee, het komt harder over. Ik heb al een aantal jaar de gewoonte om kritische noten niet meer via email te kraken. Als er iemand iets doet waar ik op wil corrigeren vraag ik mijn secretaresses om ze in te plannen (of als het meteen kan, meteen) zodat ik het face-to-face kan afhandelen. Gaat stukken beter.
Ik weet niet of jij wilt dat mijn telefoonnummer van mij bij 1 van jouw secretaresses komt. Want dan zou ze mij zowaar kunnen bellen voor een gezellige afspraak voor een kop Italiaanse koffiequote:Op het internet kan dat niet. Al is het maar omdat mijn secretaresses jouw telefoonnummer niet hebben.
Blijven benoemen, zou ik zeggen. Blijven zaaien.....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:37 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat merk ik ook steeds meer en de aanvallen worden ook persoonlijker en veel grofer. Zie de FB voor voorbeelden....
[..]
Ik hoop dat mensen eerst nadenken voordat ze postknop gaan indrukken.quote:Als je naar de reacties kijkt soms denk je haast van wel (Helaas)
[..]
Ok.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:59 schreef DS4 het volgende:
EG, ik neem jouw post mee naar het marktconforme CEO draadje, waar deze m.i. meer op zijn plaats is.
Even voor de duidelijkheid ik ben al even gestopt met huilen. Maar als de andere pagina's van het topic door kijkt zie ik nog wel iemand anders die wel door blijft gaanquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:07 schreef du_ke het volgende:
kunnen martijn en klopkoek in dit topic Welke politieke STROMING hang jij aan evt. met partij kappen met tegen elkaar te huilen? Ze zijn weer hard bezig een topic te verkloten.
Jij komt ook aan met domme plaatjes van een mannetje met een aluminium hoedje. Dat maakt je geen haar beter.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:17 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid ik ben al even gestopt met huilen. Maar als de andere pagina's van het topic door kijkt zie ik nog wel iemand anders die wel door blijft gaan
He, ik zie niet overal een samenzwering in. Andere personen daarin tegen wel en daar was dat plaatje voor bedoeldquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:50 schreef du_ke het volgende:
Jij komt ook aan met domme plaatjes van een mannetje met een aluminium hoedje. Dat maakt je geen haar beter.
Kan een moet eens iets doen aan dit soort misselijke uitsprakenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:57 schreef Klopkoek het volgende:
Waarom jij nikk(er) daar zo blij mee bent is me een raadsel
Deze reluser verdient het om in de gaten gehouden te wordenquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Beetje zeuren over FOX, zeiken over Bush en aan je ondermaatse piemel trekken terwijl je een Obama-bericht leest.... tot zover de inhoudelijke analyse van de doorsnee Nederlander die pretendeert het te volgen.
Klikkenquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:14 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Deze reluser verdient het om in de gaten gehouden te worden
Als de Mods dan maar eerst iets doen aan die constante stroom van misselijke uitspraken van jou. Want die lopen echt de spuigaten uit.quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:14 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Deze reluser verdient het om in de gaten gehouden te worden
Is niet als zuigen bedoeld maar de mods ier mogen wel eens wat harder optreden wat het loopt de laatste tijd wel de spuigaten uit met al die misselijke opmerkingen naar elkaarquote:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:08 schreef Klopkoek het volgende:
Martijn_77, jij bent wel de laatste die een opmerking moet maken. Jij met je pindahersens doet in elketopic een niet-onderbouwde poging om mij zwart te maken of het topic te vergallen.
En dat ik nikk verbaster tot nikker komt omdat het een wanstaltige racist is die geregeld marrokanen, antilianen etc. voor alle smerige dingen van de wereld uit maakt. Nou, als ie zo flink is anderen hard aan te pakken dan moet ie niet zeuren als ie zelf een keer wat naar zijn beperkte brein krijgt toegeslingerd.
Het escaleert. De een ageert. De andere reageert. En gaat maar door.quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:10 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Is niet als zuigen bedoeld maar de mods ier mogen wel eens wat harder optreden wat het loopt de laatste tijd wel de spuigaten uit met al die misselijke opmerkingen naar elkaar
En gelijk komt er een voorbeeld langs van wat ik bedoel
[..]
leuk en aardig maar wat je deed en nu doet kan echt niet, KK dit gaat nergens meer overquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:08 schreef Klopkoek het volgende:
Martijn_77, jij bent wel de laatste die een opmerking moet maken. Jij met je pindahersens doet in elketopic een niet-onderbouwde poging om mij zwart te maken of het topic te vergallen.
En dat ik nikk verbaster tot nikker komt omdat het een wanstaltige racist is die geregeld marrokanen, antilianen etc. voor alle smerige dingen van de wereld uit maakt. Nou, als ie zo flink is anderen hard aan te pakken dan moet ie niet zeuren als ie zelf een keer wat naar zijn beperkte brein krijgt toegeslingerd.
Oke, ik zal Klopkoek links laten liggen voortaan als er dan maar wel een mod is die een keer optreed tegen al die misselijke vergelijkingen zoals in de rest van FB aangegeven (door veel meer users dan ik alleen)quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Trouwens dat geldt voor beide
dat je het zegt wanneer het fout gaat is goed (ik heb niet de tijd alles te lezen immers) echter doelde ik meer op je aanvallen op KK met oneliners etcquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:31 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Oke, ik zal Klopkoek links laten liggen voortaan als er dan maar wel een mod is die een keer optreed tegen al die misselijke vergelijkingen zoals in de rest van FB aangegeven (door veel meer users dan ik alleen)
Ik zal de wijste zijn.
Poets de spiegel eens een keer...quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:08 schreef Klopkoek het volgende:
Nou, als ie zo flink is anderen hard aan te pakken dan moet ie niet zeuren als ie zelf een keer wat naar zijn beperkte brein krijgt toegeslingerd.
Die zal ik achterwegen laten. Ik zal me als ik met KK discusier puur richten op de inhoud en niet meer op de man spelenquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
dat je het zegt wanneer het fout gaat is goed (ik heb niet de tijd alles te lezen immers) echter doelde ik meer op je aanvallen op KK met oneliners etc
Verstandig. Ik laat rellertje Klopkoek ook maar links liggen tegenwoordig.quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:31 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Oke, ik zal Klopkoek links laten liggen voortaan als er dan maar wel een mod is die een keer optreed tegen al die misselijke vergelijkingen zoals in de rest van FB aangegeven (door veel meer users dan ik alleen)
Ik zal de wijste zijn.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:59 schreef sigme het volgende:
NWS -> POL?
Vogelaar overleeft motie van wantrouwen
kloptquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:34 schreef Montov het volgende:
[..]
Inderdaad.
De rest van de reacties zijn ook afgehandeld zie ik.
Je moet niet huilen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:12 schreef Klopkoek het volgende:
Boekestijn: "Mark Rutte heeft geen ideeën"
Ik wordt door Monidique en Scaurus meteen weer afgebrand zonder argumenten
Ik ben voor soortgelijke teksten geband maarja, met twee maten meten hè? Daar is deze D'66 toko goed inquote:FAIL van de FAIL-kloon.
Wat een vreselijke ingreep zou dat zijn.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:23 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat Verkiezingtsopic mag wel dicht. Het is 1 grote deernis geworden.
Nee, niet vreselijk per definitie. Per definitie normatief.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat een vreselijke ingreep zou dat zijn.
Ik wacht ook op excuses van anderen.quote:Op maandag 10 november 2008 21:44 schreef Tizitl het volgende:
Wil hier nog even mijn excuses aanbieden aan Fastmatti, die opmerking van mij dat hij tuig zou zijn was natuurlijk beneden pijl en sloeg helemaal nergens op. Was een beetje verhit geraakt door zijn eerdere posts waarna deze opmerking ertussen schoot, had niet mogen gebeuren.
Bij mijn weten heb ik jou niets aangedaanquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik wacht ook op excuses van anderen.
Valt wel mee toch? Een knipoog moet kunnen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:06 schreef SCH het volgende:
Het gevaar van de CDA-jeugd
Wat een vervelende TT
Ik hou mij nog steeds aan deze afspraak alleen KK kan het niet latenquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:52 schreef Martijn_77 het volgende:
Die zal ik achterwegen laten. Ik zal me als ik met KK discusier puur richten op de inhoud en niet meer op de man spelen
je hebt gelijk al zegt hij niets wat niet door de beugel kanquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:09 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik hou mij nog steeds aan deze afspraak alleen KK kan het niet laten
Minister Vogelaar treedt af
dat ben ik met je eens maar ook dat mag en crossposten haal ik ook weg maar ben nu een achterstand van 2 dagen aan het wegwerkenquote:Op zondag 16 november 2008 13:10 schreef Klopkoek het volgende:
Ik zeg dat Martijn_77 op de oude voet door gaat door te crossposten (is in Feedback al reeds besproken) en simpele nieuwsdumps te plaatsen die helemaal niet zo origineel zijn en weinig toevoegen aan hetgeen besproken is. Hij geeft er ook zijn eigen commetaar niet op.
Gelukkig zitten die nu in je portefeuille.quote:Op maandag 17 november 2008 20:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat een kleuters zijn jullie...
is goed ik zal er beddebat van makenquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:25 schreef EchtGaaf het volgende:
Speddebat Vogelaar vandaag? Hoe laat?????????
Speddebat.
Met Vogelaar?quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
is goed ik zal er beddebat van maken
toelaatbare scheldwoorden ?quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:40 schreef zoalshetis het volgende:
alleen een blanke kuttenicht is tegen zwarte piet en alleen een zwarte gilnikker is tegen onschuldige tradities
Dit lijkt me in ieder geval niet op z'n plek in POL.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:22 schreef One_of_the_few het volgende:
Plannen christenen voor actie tegen Darwin hoort denk ik meer in NWS..
krijg ik ook nog antwoord ?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:19 schreef Montov het volgende:
Het topic past meer in WFL, en die reactie is weggehaald.
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:19 schreef Montov het volgende:
Het topic past meer in WFL, en die reactie is weggehaald.
duidelijk...maar geef dan gewoon antwoord en zit niet je snor te drukken door niks te zeggen..quote:Op woensdag 19 november 2008 16:13 schreef Montov het volgende:
[..]
M. geef al antwoord.
Volgens mij vat je het te serieus op.
Vind ik welquote:
Soms kan iets langer duren wanneer iemand alleen tijd heeft voor 'kleine' issues vanwege drukte, of overleg achter de schermen en soms moet de M zijn Oordeel geven.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:46 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
duidelijk...maar geef dan gewoon antwoord en zit niet je snor te drukken door niks te zeggen..
toe maar... je lult erom heen...je was gewoon bang om eerlijk antwoord te gevenquote:Op woensdag 19 november 2008 19:02 schreef Montov het volgende:
[..]
Soms kan iets langer duren wanneer iemand alleen tijd heeft voor 'kleine' issues vanwege drukte, of overleg achter de schermen en soms moet de M zijn Oordeel geven.
laat je dit getrol en gescheld ook weer toe ?quote:Op woensdag 19 november 2008 18:56 schreef desiredbard het volgende:
Nou kunnen we weer terug ouwehoeren over witte en zwarte relnichten
want blauwe huftertjes gaan zich anders vervelen .
Nee, dat is niet toelaatbaar.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:06 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
toe maar... je lult erom heen...je was gewoon bang om eerlijk antwoord te geven
dit soort bevestigend gedrag van de verhuftering stimuleert de notoire reltrappers
zie hier
[..]
laat je dit getrol en gescheld ook weer toe ?
mooi nu moet het nog tot je doordringen dat mensen minachten met verwijzing naar hun ras of ethniciteit iemand persoonlijk aanvallen is... moderatietechnisch gesproken is het getrol... .. een argument erbij omdat je niet in staat bent om het discriminerende karakter van de bedoelde termen te onderkennenquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Echt geweldig "dat is niet toelaatbaar". Zo briljant dat men al bezig is. Spreek me svp ff aan voordat je het laat gaan.
De OP is een regelrechte copy / paste van een persbericht, inclusief linkje, zonder aanzet of uitnodiging tot discussie.quote:
Oh, dan is het een dubbeltopic. Er staat een kwalitatief veel beter topic in NWS: Sörensen (Leefbaar R'dam) start populistische omroepquote:
iets te persoonlijk idd maar hij heeft hier een puntquote:Op zondag 23 november 2008 12:50 schreef Martijn_77 het volgende:
Weer op de man spelen en niet inhoudelijk reageren
Gaat niet echt snel, he, dat mergen?quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:49 schreef Montov het volgende:
Je hebt gelijk. Ik zal even een merge aanvragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |