abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 november 2008 @ 10:39:08 #201
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62857314
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 10:33 schreef Gimmick het volgende:

[..]

Token Liberal, dus nog veel erger dan Hannity.
Ok, maar ik heb het idee dat Hannity en O'Reilly verder ook niet compleet oprecht zijn in hun meningen. Het is een rol die ze spelen voor hun publiek.
  zaterdag 1 november 2008 @ 10:45:40 #202
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_62857399
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 10:39 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Ok, maar ik heb het idee dat Hannity en O'Reilly verder ook niet compleet oprecht zijn in hun meningen. Het is een rol die ze spelen voor hun publiek.
Dat is voor een deel zeker waar. En dat maakt Colmes ook zo vreselijk om naar te kijken omdat hij zo gemakkelijk 'weggespeeld' wordt. Colmes vertegenwoordigd Fox idee van een liberaal: een miezerig mannetje die het steeds verliest van de conservatief.
I am a black hole shitting into the void
  zaterdag 1 november 2008 @ 10:49:34 #203
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62857453
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 10:45 schreef Gimmick het volgende:

[..]

Dat is voor een deel zeker waar. En dat maakt Colmes ook zo vreselijk om naar te kijken omdat hij zo gemakkelijk 'weggespeeld' wordt. Colmes vertegenwoordigd Fox idee van een liberaal: een miezerig mannetje die het steeds verliest van de conservatief.
Klopt wel van wat ik gezien heb ja, maar aan de andere kant is hij soms toch best kritisch, en het feit dat die andere kant te horen is op Fox News viel me al mee. Ondanks dat het inderdaad een ontzettende 'tool' is.
pi_62857477
Dat gezeur over FOX weer.
  zaterdag 1 november 2008 @ 10:55:02 #205
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_62857533
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 23:20 schreef Caesu het volgende:
vrijheid van meningsuiting
en ze wordt Paylin genoemd daar.
elk verband met Palin berust op toeval.
Toch was ik ook niet zo blij met die link. Ik klikte het niets vermoedend aan met mijn zoontje op schoot.
Je kan dat best wat duidelijker brengen, dan weet iedereen waar die aan toe is.
Life is what you make it.
pi_62857544
Het gaat wel spannend worden de komende dagen.
pi_62857558
Dat zeker. Iedereen is overtuigd van een landslide victory van Obama, maar ik moet het nog zien.
pi_62857564
quote:
Trick or Treat
Friday, October 31, 2008

Do you spook easily?

Judging by the response in my inbox, some of you do.

Matt Drudge is touting the results of a one-day sample in a Zogby poll, which apparently showed John McCain ahead by 1 point.

There are a couple of significant problems with this.

Firstly, there is a reason that pollsters include multiple days of interviewing in their tracking polls; a one-day sample is extremely volatile, and have very high margins for error.

Secondly, the Zogby polls have been particularly volatile, because he uses nonsensical party ID weightings, which mean that his weighting process involves making numbers doing naughty things that they usually don't like to do.

Thirdly, Zogby polls are generally a lagging rather than a leading indicator. This is because he splits his interviewing period over two days; most of the interviews that were conducted in this sample took place on Thursday night, with a few this afternoon. The reason this is significant is because lots of other pollsters were in the field on Thursday night, and most of them evidently showed good numbers for Obama, as he improved his standing in 6 of the 7 non-Zogby trackers.

Finally, there was no favorable news for McCain to drive these numbers. Polls don't move without a reason (or at least they don't move much).

So go out to your Halloween parties and enjoy yourself, and we'll be back to covering the polls for you tomorrow.
Calm down, please!
  zaterdag 1 november 2008 @ 11:00:04 #209
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_62857591
Duberstein, Reagans chief of staff steunt Obama en zegt I think it has very much undermined the whole question of John McCain’s judgment. You know what most Americans I think realized is that you don’t offer a job, let alone the vice presidency, to a person after one job interview. Even at McDonald’s, you’re interviewed three times before you get a job.

Ouch.
Géén kloon van tvlxd!
pi_62857609
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 10:57 schreef Halcon het volgende:
Dat zeker. Iedereen is overtuigd van een landslide victory van Obama, maar ik moet het nog zien.
Inderdaad. Ik denk dat McCainn gaat winnen, maar ik hoop op Obama.
Maar de voorsprong van Obama is niet zo groot, wat iemand al zei: straks gaan veel mensen die denken dat hij toch wel gaat winnen uit luiheid niet naar de stembus, of worden veel twijfelaars toch over de streep getrokken om op McCainn te gaan stemmen.
Het kan nog alle kanten opgaan.

Verder zie ik Obama niet als een of andere Godheid die alle problemen op gaat lossen, als je die speeches van hem ziet en mensen die tranen met tuiten huilen om hoe geweldig hij niet is en dat ie de man is die de VS nodig heeft denk ik toch:
Maar ja, ben dan ook een nuchtere Hollandse.

Onvoorstelbaar dat wij een minister-presidentskandidaat zo zullen aanbidden.
  zaterdag 1 november 2008 @ 11:01:43 #211
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_62857616
quote:
The thrust of the McCain campaign, especially for the past month, has been that Barack Obama is evil and scary: a metrosexual cosmopolitan celebrity who wants to molest your children while his terrorist friends plot to kill you and his homeboy welfare chiselers from ACORN steal elections so they can then steal your money. Now, four days before the election, McCain shows the voters Obama "reaching across the aisle" to praise his rival in his best calm, reasonable, thoughtful tone.

What am I missing here? Is Steve Schmidt in the tank?

http://www.samefacts.com/(...)ical_malpractice.php
Merkwaardig spotje van McCain inderdaad.
Géén kloon van tvlxd!
pi_62857649
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 11:01 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik denk dat McCainn gaat winnen, maar ik hoop op Obama.
Maar de voorsprong van Obama is niet zo groot, wat iemand al zei: straks gaan veel mensen die denken dat hij toch wel gaat winnen uit luiheid niet naar de stembus, of worden veel twijfelaars toch over de streep getrokken om op McCainn te gaan stemmen.
Het kan nog alle kanten opgaan.

Verder zie ik Obama niet als een of andere Godheid die alle problemen op gaat lossen, als je die speeches van hem ziet en mensen die tranen met tuiten huilen om hoe geweldig hij niet is en dat ie de man is die de VS nodig heeft denk ik toch:
Maar ja, ben dan ook een nuchtere Hollandse.

We heben in Nederland ooit ene Pim Fortuyn gehad.

Ik denk dat een groot aantal twijfelaars uiteindelijk toch voor McCain kiezen. Een hoop mensen zijn wellicht ook niet eens stemgerechtigd omdat formulieren niet juist of te laat zijn ingeleverd. Dat soort dingen.

Mocht Obama winnen, dan wordt het de slechtste president ooit denk ik. Mensen zien hem als een soort verlosser, met het betwetende Europa voorop. Hij gaat het nooit waar kunnen maken.
pi_62857654
quote:

Jij bent vergeten welke emoties Pim Fortuijn bij veel Hollanders losmaakte?
Calm down, please!
  zaterdag 1 november 2008 @ 11:05:24 #214
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_62857672
quote:

Maar de voorsprong van Obama is niet zo groot, wat iemand al zei: straks gaan veel mensen die denken dat hij toch wel gaat winnen uit luiheid niet naar de stembus
Onder de aanhang van McCain speelt dit gevoel ook mee en die mensen kunnen ook thuis blijven. Teleurstelling is een groter probleem voor McCain dan optimisme voor Obama.
Géén kloon van tvlxd!
pi_62857693
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 11:03 schreef Halcon het volgende:

Mocht Obama winnen, dan wordt het de slechtste president ooit denk ik. Mensen zien hem als een soort verlosser, met het betwetende Europa voorop. Hij gaat het nooit waar kunnen maken.
Slechter dan Bush kan gewoon niet puur om het feit dat Obama meer dan één hersen heeft.
Het wordt tijd dat er weer eens een president in het Witte Huis komt op basis van verstandelijk vermogen i.p.v. hoe invloedrijk de vriendjes van je pa zijn.
Calm down, please!
pi_62857720
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 11:06 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Slechter dan Bush kan gewoon niet puur om het feit dat Obama meer dan één hersen heeft.
Het wordt tijd dat er weer eens een president in het Witte Huis komt op basis van verstandelijk vermogen i.p.v. hoe invloedrijk de vriendjes van je pa zijn.
Gaaaaaaaap. Je weet best dat Obama er niets van gaat bakken, dus ga je maar even Bush-bashen. Iets te kort door de bocht.
pi_62857754
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 11:08 schreef Halcon het volgende:

[..]

Gaaaaaaaap. Je weet best dat Obama er niets van gaat bakken, dus ga je maar even Bush-bashen. Iets te kort door de bocht.
Oja ... jij was die kloon
Calm down, please!
pi_62857773
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 11:10 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Oja ... jij was die kloon

Beetje zeuren over FOX, zeiken over Bush en aan je ondermaatse piemel trekken terwijl je een Obama-bericht leest.... tot zover de inhoudelijke analyse van de doorsnee Nederlander die pretendeert het te volgen.
  zaterdag 1 november 2008 @ 11:16:21 #219
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_62857835
quote:
PIPER PALIN: We start at, like, 9:00 o'clock, when it's, like, midnight and we ...

GOV. SARAH PALIN: True. I love your concept of time. It's nonexistent. That's so nice. Yes.

http://www.dailykos.com/storyonly/2008/11/1/42832/3024/198/635429
Géén kloon van tvlxd!
pi_62857858
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 11:11 schreef Halcon het volgende:

[..]

Beetje zeuren over FOX, zeiken over Bush en aan je ondermaatse piemel trekken terwijl je een Obama-bericht leest.... tot zover de inhoudelijke analyse van de doorsnee Nederlander die pretendeert het te volgen.
Beetje op 11 oktober registreren op FOK!, vanaf dat moment 42 posts per dag spammen met onzin verhaaltjes, tegen andere mensen ingaan waarmee je dat niet durft vanaf je eigen account omdat je dan dingen kan zeggen als "ondermaatse piemel" en van het complete Nederlandse volk kunt zeggen dat ze geen verstand hebben van dingen omdat ze het niet eens zijn met jouw bekrompen, geleende mening.

Wat een leven heb jij, zeg.
Calm down, please!
  zaterdag 1 november 2008 @ 11:23:38 #221
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_62857939
Kunnen de kleuters even ophouden met hun speelkwartier?
Géén kloon van tvlxd!
pi_62858143
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 11:23 schreef Montov het volgende:
Kunnen de kleuters even ophouden met hun speelkwartier?
Naast m'n mening is niets wat ik zeg onwaar of zelfs maar beledigend.

Calm down, please!
pi_62858145
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 10:49 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Klopt wel van wat ik gezien heb ja, maar aan de andere kant is hij soms toch best kritisch, en het feit dat die andere kant te horen is op Fox News viel me al mee. Ondanks dat het inderdaad een ontzettende 'tool' is.
Ja Holmes is wel kritisch maar Hannity kiest elke keer de onderwerpen uit dus het gaat steeds over "spread the wealth", dinner Barack Obama met Rachid Khalidi, het wegsturen van drie McCain kranten van de airplane door Obama. Dus Colmes moet de hele tijd in de verdediging en moet de hele tijd de onzin verbeteren die gespuit wordt.

En Hannity heeft Palin en McCain nu meerdere keren geinterviewd en hun de grootste softballs ooit gegeven. Maar je ziet Colmes nooit Biden of Obama interviewen, Biden zou best geinterviewd willen worden door Colmes.

O'Reilly vindt ik objectiever dan Hannity maar kiest natuurlijk ook alleen maar conservatieve onderwerpen.
lollig
  zaterdag 1 november 2008 @ 11:37:53 #224
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_62858146
John Kerry mogelijk minister onder Obama'

WASHINGTON - De Democratische presidentskandidaat bij de vorige verkiezingen, John Kerry, wordt mogelijk minister van Buitenlandse Zaken als Barack Obama de verkiezingen wint.
ANP

Dat meldden de Amerikaanse zender ABC en nieuwswebsite Politico vrijdag (plaatselijke tijd) op basis van bronnen binnen de Democratische partij. Click here to find out more!

Een andere kandidaat voor de belangrijke post is Bill Richardson. De huidige gouverneur van de staat New Mexico is populair onder Latino's, een belangrijke kiezersgroep in de Verenigde Staten.

Gates

De Republikeinse minister van Defensie Robert Gates blijft volgens de media wellicht in functie na het aantreden van Obama.

De Democraat Obama had enkele dagen geleden al laten doorschemerendat hij "absoluut" Republikeinen in zijn kabinet zou opnemen, zonder daarbij namen te noemen.

Gore

Obama zou ook Nobelprijswinnaar en voormalig vice-president Al Gore in zijn regering willen opnemen.

Gore, die in 2007 een Oscar won voor de documentaire An Inconvenient Truth, zou gaan werken als bijzonder ambassadeur tegen klimaatverandering. Caroline Kennedy, dochter van voormalige president John F. Kennedy, wordt genoemd als nieuwe gezant van de Verenigde Staten bij de VN.

http://www.nu.nl/news/181(...)_onder_Obama%27.html
pi_62858444
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 10:02 schreef Montov het volgende:
Handig overzicht met slutiingstijdn van de stembureau's.
http://swingstateproject.com/showDiary.do?diaryId=3641
Idd. handig. Beetje raar dat de polls in Indiana al zo vroeg dichtgaan. Willen ze niet dat je daar stemt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')