quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Is deze Obama-spot van een half uur die afgelopen woensdag is uitgezonden op 7 netten tegelijk in Amerika, al gepost?
Zo niet, bij deze dan:
![]()
Dat betekend tevens (en net zo goed voor mij trouwens) dat je WEL een opleiding in Nederland hebt genoten op kosten van de staat (want het grootste deel komt uit de schatkist), en NIET daarna 10, 15 jaar werkt om die kosten weer netjes terug te betalen aan de staat.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:42 schreef laforest het volgende:
ik woon in Ierland
Triest is het wel. Fox 'vergeet' bijv. ook even dat McCain precies hetzelfde flikte met journalisten in zijn vliegtuig.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:58 schreef BB-boy het volgende:
Na joep de loodgieter hebben de republikeinen ook Tito the Builder (geen familie van).
http://www.liveleak.com/view?i=246_1225462307
Het wordt steeds sneuer.
Fijn dat je je weer laat lijden door de pers of een verkeerde uitspraak in plaats van gewoon even het feitelijke plan te lezen:quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:30 schreef laforest het volgende:
En weer gaat het Obama-kamp de definitie van middle class aanpassen, maar het was inmiddels al bekend dat zijn campagne team de verwachting van stemmers omlaag wil brengen omdat Obama nooit zoveel change kan brengen dan dat hij beloofd.
Nu is de taxcut al voor onder de 120000 dollar
Nou uit de monden van zijn eigen kamp is dat dus niet meer zo, waarom negeer je alle uitspraken voor 1 pdf-je?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:26 schreef maartena het volgende:
[..]
Fijn dat je je weer laat lijden door de pers of een verkeerde uitspraak in plaats van gewoon even het feitelijke plan te lezen:
http://www.barackobama.com/pdf/taxes/Factsheet_Tax_Plan_FINAL.pdf
Daar betrap ik je wel vaker op trouwens.
Wellicht handiger om je een beetje beter aan de feiten te houden? Het plan van Obama is nog steeds: "Middle class families will see their taxes cut – and no family making less than $250,000 will see
their taxes increase."
Daar hebben mijn ouders dan ook heel veel belasting voor betaald.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:14 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat betekend tevens (en net zo goed voor mij trouwens) dat je WEL een opleiding in Nederland hebt genoten op kosten van de staat (want het grootste deel komt uit de schatkist), en NIET daarna 10, 15 jaar werkt om die kosten weer netjes terug te betalen aan de staat.
Toch grappig dat iemand uit katholiek Ierland niet voor de kandidaat met een katholieke VP is.... In dit geval Biden.
Omdat uitspraken nogal uit z'n verband kunnen worden getrokken. Of mag ik op basis van McCain uitspraken zoals de "100 jaar in Irak" en "bomb bomb Iran" ook opmaken dat hij daarom een oorlogzuchtig monster is?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:37 schreef laforest het volgende:
Nou uit de monden van zijn eigen kamp is dat dus niet meer zo, waarom negeer je alle uitspraken voor 1 pdf-je?
Over vijf minuten kan je hem zien in CNN's The Situation Room.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:55 schreef tong80 het volgende:
gO oBAMA
Feit is dat deze mensen die namens Obama beweren en hij dit niet tegenspreekt. Je kunt dit horen en zien op de radio.filmpjes, facts. Je bent gewoon blind voor kritiek op Obama.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:53 schreef maartena het volgende:
[..]
Omdat uitspraken nogal uit z'n verband kunnen worden getrokken. Of mag ik op basis van McCain uitspraken zoals de "100 jaar in Irak" en "bomb bomb Iran" ook opmaken dat hij daarom een oorlogzuchtig monster is?
Lijkt me net zo min terecht namelijk. Het lijkt me gewoon handiger om je gewoon te houden aan de feiten, in plaats van je aan bepaalde uitspraken te houden.
Fact-checks zijn OK.
dat wordt een regelrechte WW3 zo natuurlijk...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:58 schreef laforest het volgende:
[..]
Feit is dat deze mensen die namens Obama beweren en hij dit niet tegenspreekt. Je kunt dit horen en zien op de radio.filmpjes, facts. Je bent gewoon blind voor kritiek op Obama.
Ik hoop dat McCain en Palin Iran bombarderen in samenwerking met Europa en Israel en ik hoop dat men Irak pas verlaat als alle terroristen daar zijn uitgeroeid.
Heb je je pilletjes al ingenomen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:58 schreef laforest het volgende:
[..]
Feit is dat deze mensen die namens Obama beweren en hij dit niet tegenspreekt. Je kunt dit horen en zien op de radio.filmpjes, facts. Je bent gewoon blind voor kritiek op Obama.
Ik hoop dat McCain en Palin Iran bombarderen in samenwerking met Europa en Israel en ik hoop dat men Irak pas verlaat als alle terroristen daar zijn uitgeroeid.
Klopt het is een groter probleem maar eerst Irak afmaken en dan pas daar weggaan. Je kunt de mensen die we daar democratie hebben gegeven niet in de steek laten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:59 schreef Toad het volgende:
De terroristen zitten ergens anders laforest. Dat is juist het probleem.
Irak zal nooit ophouden, tenzij men terug komt , geen oorlog jongenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:01 schreef laforest het volgende:
[..]
Klopt het is een groter probleem maar eerst Irak afmaken en dan pas daar weggaan. Je kunt de mensen die we daar democratie hebben gegeven niet in de steek laten.
Uiteindelijk moeten alle vijanden van het Westen verwijderd worden, waar dan ook ter wereld, er mag nooit een veilige thuishaven voor terroristen zijn,
hier is je Palin nog even voordat je gaat dromen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:05 schreef laforest het volgende:
Nou nog even een laatste en dan sluit ik de PC af, ik wil naar bed.
Nee, ik heb gewoon liever dat je je bij de feiten houdt. We weten allemaal dat BEIDE campagnes zich in speeches wel eens verspreken, of een uitspraak van een andere kandidaat totaal uit verband halen. Het is daarom beter om de feiten na te gaan, dan loops achter de media aan te lopen. Er is genoeg kritiek te leveren op Obama natuurlijk, net zoals er genoeg kritiek te leveren is op McCain.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:58 schreef laforest het volgende:
Die mening deelt zelfs Bush niet meer met je.quote:Ik hoop dat McCain en Palin Iran bombarderen in samenwerking met Europa en Israel en ik hoop dat men Irak pas verlaat als alle terroristen daar zijn uitgeroeid.
Bekende thuishavens van terroristen: Syrië, Jemen, Sudan, Somalië, Iran, Pakistan, Libanon, Turkmenistan, Indonesië, en Saudi-Arabië.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:01 schreef laforest het volgende:
Klopt het is een groter probleem maar eerst Irak afmaken en dan pas daar weggaan. Je kunt de mensen die we daar democratie hebben gegeven niet in de steek laten.
Uiteindelijk moeten alle vijanden van het Westen verwijderd worden, waar dan ook ter wereld, er mag nooit een veilige thuishaven voor terroristen zijn,
Weer de kapitale denkfout die het rechtvaardigt om McCain/Palin aanhangers 'dom' te noemen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:58 schreef laforest het volgende:
Yep. En ik vind dat ie het goed doet als gouverneur.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:18 schreef Toad het volgende:
Heb jij ook op Schwarzenegger gestemd maartena?Hij valt toch best mee.
Die Cindy McCain staat daadwerkelijk echt bij ELKE rally die McCain houdt als gehoorzame dame vlak achter em...... ze kan/wil zelf niet campagne voeren. Ook de vent van Palin doet zelf niets.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:38 schreef Klopkoek het volgende:
Die Cindy McCain is al over de 50 maar heeft hele lagen plamuur op haar gezicht zitten
Neen hoor, daarom zeg ik al zovaak dat ik het zat ben en dat deze verkiezingen 'anders' zijn. Wie er ook wint, straks is het weer over.quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:09 schreef Toad het volgende:
Serieus?.
Zegt dan wel iets over de 'hardheid' van deze race.
Of doen mensen altijd raar bij verkiezingen?
LOL, Fox toch niet...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Triest is het wel. Fox 'vergeet' bijv. ook even dat McCain precies hetzelfde flikte met journalisten in zijn vliegtuig.
Je woont in een goede buurt dus.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:55 schreef popolon het volgende:
Het is grappig, we zijn de zwarte schapen in de buurt. Als enige, in een McCain gebied, een Obama sign en de ouders lopen mooi door met hun kinderen voor het snoep.
't Zal mij een biet wezen, het zegt meer over hun dan over ons maar dat isdus zoiets dat wat zegt over de bekrompen mensen.
Heel vreemd, over een week zijn ze weer heel aardig.
Ik hoor trouwens zowel voor en tegenstaders van Fox News constant over Hannity, maar wat vinden jullie eigenlijk van Colmes?quote:Op zaterdag 1 november 2008 05:53 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
LOL, Fox toch niet...
[ afbeelding ]
Token Liberal, dus nog veel erger dan Hannity.quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:11 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik hoor trouwens zowel voor en tegenstaders van Fox News constant over Hannity, maar wat vinden jullie eigenlijk van Colmes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |