Misschien is AM wel Meki? Who knows.quote:Op woensdag 12 november 2008 05:05 schreef maartena het volgende:
Het zou zomaar een Meki topic kunnen zijn dit....
Nee. Alleen wanneer.quote:Op woensdag 12 november 2008 06:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Mag je ook voorspellen hoe?
Ik denk dat hij een magnetron zelf gaat repareren, zodat de beveiliging dat hij niet werkt met de deur open er af gaat. Helaas slaagt de reparatie niet helemaal, en steekt Obama zijn hoofd in de magnetron om te kijken wat het euvel is. Op dat moment begint de magnetron spontaan weer te werken, en ontploft zijn hoofd.
Ik denk eerder dat hij zal stikken in een roze eenhoorn.quote:Op woensdag 12 november 2008 06:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik denk dat ie niet onthoofd wordt, maar ontlichaamd sluit ik niet uit.
Op dat moment zal de wereld opgelucht ademhalen. Eindelijk verlost van deze gruwelijke dictator, die zoveel erger bleek dan Bush. (Ja Salvad0r, je hebt me overtuigdquote:Op woensdag 12 november 2008 06:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind mijn scenario wel iets voor een seniele bejaarde, dus ik zeg 2047
quote:Op woensdag 12 november 2008 07:57 schreef lightbearer het volgende:
[..]
Op dat moment zal de wereld opgelucht ademhalen. Eindelijk verlost van deze gruwelijke dictator, die zoveel erger bleek dan Bush. (Ja Salvad0r, je hebt me overtuigd)
Als Obama doodgaat wordt Joe Biden de nieuwe president.quote:Op woensdag 12 november 2008 08:16 schreef LaTiNo het volgende:
erin slagen om hem te vermoorden (...) Staatsgreep volbracht.
Je hebt veel fantasie... Alleen heel onrealistischquote:Op woensdag 12 november 2008 08:16 schreef LaTiNo het volgende:
Zou me niks verbazen, als een groepje rightwing rednecks, gesponserd door de Bush-clan, erin slagen om hem te vermoorden slaan alle Blacks in de US op tilt waarna er grootschalige riots ontstaan. Bush kan dan de National Guard inzetten, Martial Law uitspreken en de macht indefinetely behouden. Staatsgreep volbracht.
Wel als hij al president is, maar als hij voor 20 januari word gekilld (sorry vermoord) dan is Bushie nog gewoon president.quote:Op woensdag 12 november 2008 08:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als Obama doodgaat wordt Joe Biden de nieuwe president.
Sorry, ben geen taalpurist en in deze context moet het gewoon kunnenquote:Op woensdag 12 november 2008 08:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je hebt veel fantasie... Alleen heel onrealistisch![]()
Ps. leer eens Nederlandse woorden, in plaats van Engelse
Neen.quote:Op woensdag 12 november 2008 09:36 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Wel als hij al president is, maar als hij voor 20 januari word gekilld (sorry vermoord) dan is Bushie nog gewoon president.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |