abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61908250
[NB: ik bedoelde natuurlijk "veRkrachte vrouwen"]

De titel zegt het al, ondanks dat CNN zegt dat ze geen betrokkenheid hebben gevonden lijkt het hoogst onwaarschijnlijk dat Paal-in er niets vanaf wist, aangezien ze:
1. Zelf de politie chef heeft aangesteld die deze walgelijk praktijk publiekelijk heeft verdedigd
2. Deze wet werd ingevoerd ten tijde van haar tijd als burgemeester.

Saillant detail: Met ong 5 verkrachtings slachtoffers per jaar, zou Wassilla ong 1500 - 6000 dollar kwijt zijn geweest, HOOGUIT. Stel het maar op 3750 dollar. De kosten van de politie honden? 7500 dollar

Kosten van een Sport complex, voor dit durrepie van 6000 mensen 14.5 MILJOEN DOLLAR.

LACHU!

http://www.youtube.com/results?search_query=sarah+palin+rape+kit

[ Bericht 3% gewijzigd door BogardeRules op 25-09-2008 18:24:33 ]

- Als de PVV de 25 procent bereikt, stop ik met werken, en ga ik lekker uitkering trekken van jullie belastinggeld. Dan importeer ik een importbruid en adopteren we 7 Afghaanse oorlogsweesjes, puur voor de kinderbijslag. Net zo makkelijk.
pi_61908344
Wouw...een topic over verkrachting openen en dan zelf een seksistische "grap" maken in de eerste zin
pi_61908347
waar heb je het over dude?
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_61908367
Dit is nieuws van twee weken geleden. Niet opgepikt door de massamedia, dus het heeft geen invloed op de verkiezingen.
pi_61908466
Topic wissen.
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
pi_61908479
Ik zie geen bewijs van het publiekelijk verdedigen...
Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men.
John F. Kennedy
pi_61908565
HEIL AMERICAN JESUS

Free people own guns! Slaves do not!
pi_61908893
quote:
Op donderdag 25 september 2008 16:46 schreef Herr_Gunter het volgende:
Ik zie geen bewijs van het publiekelijk verdedigen...
Ten eerste beweer ik niet dat ze voor een camera is gaan staan en het "publiekelijk verdedigt" heeft.
Ten tweede, als je niet ziet dat ze hier achter stond, ligt dat toch ECHT aan jou.
Ten derde, als je beweert dat je al die filmpjes in die ACHT minuten hebt gezien en verwacht dat ik dat geloof .... NOT!

Voor de luilakken zal ik de PDF posten met het budget waarin het staat aangegeven.

een goeie palin site is hier
met videos.

PS
de pdf

[ Bericht 19% gewijzigd door BogardeRules op 25-09-2008 18:10:21 ]

- Als de PVV de 25 procent bereikt, stop ik met werken, en ga ik lekker uitkering trekken van jullie belastinggeld. Dan importeer ik een importbruid en adopteren we 7 Afghaanse oorlogsweesjes, puur voor de kinderbijslag. Net zo makkelijk.
pi_61909153
intussen, hier is een andere link
en hier:
http://www.frontiersman.com/articles/2000/05/23/news.txt

pi_61909244
volgens mij is d'r dochter wel goed te doen
pi_61920508
factcheck wil graag objectief lijken, dus ze zeggen niet expliciet dat ze er vanaf wist, maar nogmaals, de politiechef die ZIJ ZELF heeft aangenomen was een groot voorvechter van verkrachte vrouwen zelf laten betalen, dus dat ze er niet volledig mee akkoord ging, of er niet vanaf wist lijkt me superstug.
En het past wel bij haar standpunt dat abortus niet mag bij verkrachting of incest.

http://www.factcheck.org/(...)ape_victims_pay.html

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')