Ik zei het toch: iranquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
afkickverschijnselen.
Kom op Aah, op zich een ludiek initiatief, toch?quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Anual Aah memorial
Mag van mij op een andere titel staan, ik hoef deze "eer" niet zo.
Als hij dat niet wilt, dan vind ik dat mod gehoor moet geven en TT wijzigen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kom op Aah, op zich een ludiek initiatief, toch?
In het teken van de humor..
En dus de relativiteit.
De juiste keuze Rockquote:
Idd, jij zou voor de censuur gaan tot dat iedereen het met je eens isquote:Op zondag 21 september 2008 23:23 schreef EchtGaaf het volgende:
Gelukkig dat ze mij niet tot mod benoemen, want dan zou ik iedereen voordragen voor een ban![]()
Ik ben het wel met je eens, laat dat schrappen (ik zou het niet voorhands censuur willen noemen toch, dat is te beladen) voortaan achterwege.quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:16 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
De juiste keuze Rock![]()
[..]
Idd, jij zou voor de censuur gaan tot dat iedereen het met je eens is
Als ik mod zou worden, dan zal iedereen achteraf zeggen dat het erg meevielquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:16 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
De juiste keuze Rock![]()
[..]
Idd, jij zou voor de censuur gaan tot dat iedereen het met je eens is
Idd, zijn betoog klinkt goed. Maar ik zou de uitvoering er van de ook wel willen zien.quote:Op zondag 28 september 2008 09:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel voor EchtGaaf. Hij heeft me overtuigd en zonder te proberen weet je nooit zeker of het wat is.
quote:Op zondag 28 september 2008 17:17 schreef EchtGaaf het volgende:
Mwoa, wil er best over nadenken. Of een topic Wilt u EchtGaaf als mod? daaraan helpt weet ik niet.![]()
Crew weet (nog) niet of de vacature wordt ingevuld. Een echte topmod wordt natuurlijk gewoon gevraagd
Je kan dat zelf ook sturen,middels meer stelling te nemen in OP. Een krachtige OP maakt of breekt je topic.quote:Op zondag 28 september 2008 22:47 schreef DrWolffenstein het volgende:
Conservatief verlies in Beieren.
Eigenlijk is alleen de eerste reactie van Klopkoek ontopic. De rest kan weg, me dunkt.
Hoezo, het gaat toch over Palin.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:31 schreef laforest het volgende:
Er is een Palin fan topic maar men loopt er alleen maar te bashen, wat dus volledig off topic is
mooi zoquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:31 schreef laforest het volgende:
Er is een Palin fan topic maar men loopt er alleen maar te bashen, wat dus volledig off topic is
Pardon?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/146299
Kan het getroll van Laforest afgestopt worden? Het is nu wel weer leuk geweest. Speelkwartier is over.
kom op je meent het zelf ook niet, ik kijk het nog een dag aan en dan gaat de kloon scan aan als je je niet gedraagdquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:55 schreef laforest het volgende:
[..]
Pardon?
Als je dus voorstander van Sarah Palin en John McCain bent dan trol je en als je voor Bider en Obama bent dan trol je niet?
Dude get a life
Te triest gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |