Links complot!!1einsquote:
Affirmatie!quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:22 schreef du_ke het volgende:
Met elkaar goed aan de Whisky en sigaren zou Aaah meer waarderen gok ik zo.
Okee, is een beetje voor de beeldvorming, zeg maar. Ik begrijp dat je niet veel over jezelf en je huidige situatie kwijt wilt, maar juist daarom is een beetje beeldvorming wel handig. Lijkt me een subtiel verschil te zitten tussen iemand die iedere dag het hoekje om kan gaan, en half kreupel in een ziekenhuisbed (verzorgd door het groene kruis) in de woonkamer ligt, en iemand die wellicht nog 5 jaar te leven heeft.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Overleven niet, ik werk ook nog wat en kan nog gewoon naar buiten. De rest hou ik voor mezelf.
Kan 1 maand zijn, maar ook 5 jaar.
Nee, gewoon anual.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zullen we er dan annual van maken?
Ja, ik denk dat ik gvd eerder madeliefjes omhoog duw als Aah, met een beetje pech...quote:
Waarom? Heb je ook kanker?quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik gvd eerder madeliefjes omhoog duw als Aah, met een beetje pech...
quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik gvd eerder madeliefjes omhoog duw als Aah, met een beetje pech...
Dat zou je zeggen he?quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:05 schreef Klopkoek het volgende:
Aaahhh zal er heus niet slecht bijliggen nu, dan doe je wel wat anders dan achter de pc hangen.
21 juni had ik, wat leek op een voorhoofdsholte ontsteking, duurde 3 dagen, maar kort, maar daarna bleef mijn oog staan, kon niet meer naar buiten draaien. Ik (met Stali) naar de huisarts, meteen naar het ziekenhuis, ct-scan, wat ander onderzoek. Maar niets te zien. Wrs vocht. Mri heb ik niet meer laten doen, want mijn oog kon na 3 weken weer meedoen en ik zag weer gewoon ipv dubbel. Ben alweer vanaf 8 augustus uit de zw. Maar goed, een beginnend niet juist gelocaliseerde tumor kan nog steeds tot de mogelijkheden behoren...quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waarom? Heb je ook kanker?
Ik wil wel dat Aah eerder dood gaat dan ik idd.quote:
....heel lang....quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:11 schreef Wheelgunner het volgende:
Inderdaad Aaah, geniet van de tijd die je nog rest, en dat die liever lang en gelukkig mag zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |