Links complot!!1einsquote:
Affirmatie!quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:22 schreef du_ke het volgende:
Met elkaar goed aan de Whisky en sigaren zou Aaah meer waarderen gok ik zo.
Okee, is een beetje voor de beeldvorming, zeg maar. Ik begrijp dat je niet veel over jezelf en je huidige situatie kwijt wilt, maar juist daarom is een beetje beeldvorming wel handig. Lijkt me een subtiel verschil te zitten tussen iemand die iedere dag het hoekje om kan gaan, en half kreupel in een ziekenhuisbed (verzorgd door het groene kruis) in de woonkamer ligt, en iemand die wellicht nog 5 jaar te leven heeft.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Overleven niet, ik werk ook nog wat en kan nog gewoon naar buiten. De rest hou ik voor mezelf.
Kan 1 maand zijn, maar ook 5 jaar.
Nee, gewoon anual.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zullen we er dan annual van maken?
Ja, ik denk dat ik gvd eerder madeliefjes omhoog duw als Aah, met een beetje pech...quote:
Waarom? Heb je ook kanker?quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik gvd eerder madeliefjes omhoog duw als Aah, met een beetje pech...
quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik gvd eerder madeliefjes omhoog duw als Aah, met een beetje pech...
Dat zou je zeggen he?quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:05 schreef Klopkoek het volgende:
Aaahhh zal er heus niet slecht bijliggen nu, dan doe je wel wat anders dan achter de pc hangen.
21 juni had ik, wat leek op een voorhoofdsholte ontsteking, duurde 3 dagen, maar kort, maar daarna bleef mijn oog staan, kon niet meer naar buiten draaien. Ik (met Stali) naar de huisarts, meteen naar het ziekenhuis, ct-scan, wat ander onderzoek. Maar niets te zien. Wrs vocht. Mri heb ik niet meer laten doen, want mijn oog kon na 3 weken weer meedoen en ik zag weer gewoon ipv dubbel. Ben alweer vanaf 8 augustus uit de zw. Maar goed, een beginnend niet juist gelocaliseerde tumor kan nog steeds tot de mogelijkheden behoren...quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waarom? Heb je ook kanker?
Ik wil wel dat Aah eerder dood gaat dan ik idd.quote:
....heel lang....quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:11 schreef Wheelgunner het volgende:
Inderdaad Aaah, geniet van de tijd die je nog rest, en dat die liever lang en gelukkig mag zijn.
Voor een arbeidsverleden hoef je niet zozeer te leven ieg.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik wil wel dat Aah eerder dood gaat dan ik idd.
Ik of iig mijn nabestaanden zouden erg teleurgesteld zijn indien niet zo.
Waarom moet ik eerder doodgaan?quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik wil wel dat Aah eerder dood gaat dan ik idd.
Ik of iig mijn nabestaanden zouden erg teleurgesteld zijn indien niet zo.
Komt dat dan niet op het bordje te liggen van je nageslacht/familie? Stel dat je schulden hoger zijn dan je erfenis, wat dan?quote:Dat zou je zeggen he?
Ik zou flink wat schulden maken, maar ja, die heb ik al en geen perspectief op een vroeg overlijden, helaas.
Ik heb inmiddels begrepen dat ik niet echt hoef te lijden, dus dat is op een gekke manier wel weer fijn.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:11 schreef Wheelgunner het volgende:
Inderdaad Aaah, geniet van de tijd die je nog rest, en dat die liever lang en gelukkig mag zijn.
Ryan heeft graag het laatste woord.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waarom moet ik eerder doodgaan?
Maar dan is die niet haantje de voorste.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:15 schreef Stali het volgende:
[..]
Ryan heeft graag het laatste woord..
Ga je nog iets meer uitwijden?quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels begrepen dat ik niet echt hoef te lijden, dus dat is op een gekke manier wel weer fijn.
Omdat je hier gezegd hebt dat je kanker hebt en bijna dood bent, dit afgezien van auto-ongelukken of idioten die je, nadat er paar jaar overheen gegaan zijn, alsnog vermoorden.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waarom moet ik eerder doodgaan?
Een erfenis kun je ook weigeren. Zeker wanneer je vermoed dat er niets te halen valt dan schulden.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Komt dat dan niet op het bordje te liggen van je nageslacht/familie? Stel dat je schulden hoger zijn dan je erfenis, wat dan?
Dus je hebt leukemie?quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels begrepen dat ik niet echt hoef te lijden, dus dat is op een gekke manier wel weer fijn.
Die eer krijg jij van hem.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar dan is die niet haantje de voorste.
Och, het is een ouwe lul he? Dat jaartje werkloos zijn zal het pensioen niet kosten hoor.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:13 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Voor een arbeidsverleden hoef je niet zozeer te leven ieg.
moeje wel met 'm trouwen, anders heb je er nog niets aan.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:26 schreef Stali het volgende:
[..]
Och, het is een ouwe lul he? Dat jaartje werkloos zijn zal het pensioen niet kosten hoor..
Ik wijd niets uit, het gaat je verder geen zak aan.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Ga je nog iets meer uitwijden?
Ik vind het gegeven drie maanden en een jaar wat angstiger dan een maand en vijf jaar he.
Uiteraard gun ik je 100 jaar maar het laatste is wat minder paniek omdat er behandeling mogelijk is.
Dat zou ik persoonlijk ook een hele opluchting vinden. Ik heb gezien dat ziekte wel ergere dingen met iemand kan doen dan de dood, en die komt voor ons allemaal.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Even kijken, deze maand terrasverwarming, Canadian chairs, allerlei electrisch apparatuur voor de tuin, nieuwe wasdroger.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:29 schreef Stali het volgende:
[..]
Je zet wel genoeg voor me opzij he?.
We zijn al getrouwd, wat denk jij dan?quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:29 schreef Aoristus het volgende:
[..]
moeje wel met 'm trouwen, anders heb je er nog niets aan.
Ik denk dat je beter kan liegen, in het belang van je eigen welzijnquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Even kijken, deze maand terrasverwarming, Canadian chairs, allerlei electrisch apparatuur voor de tuin, nieuwe wasdroger.
En dat maand in maand uit..
There'll be no buck to scratch your back.
Dat gaat niemand wat aan toch?quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik wijd niets uit, het gaat je verder geen zak aan.
Ik meldde het, omdat dat beter voelt. Welke matties vanmiddag?quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat gaat niemand wat aan toch?
Waarom dan melden?
En bij je matties niet, zag ik vanmiddag. Ook lullig voor hen.
Als zij er niet zou zijn geweest, had ik die spullen niet gekocht iig.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:32 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter kan liegen in het belang van je eigen welzijn
We willen een lijdende Aaah, anders telt het niet. Wat is dit nou voor slap gedoe man!quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik meldde het, omdat dat beter voelt. Welke matties vanmiddag?
Uiteraard jouw goedrecht. Maar de voorspelling dat je nog drie maanden tot een jaar hebt en vier dagen later zegt dat dit gewijzigd is naar een maand tot vijf jaar maakt je summiere verhaal wat vreemd.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik wijd niets uit, het gaat je verder geen zak aan.
Maar waarom niet wat meer inzage bwvs, 1 maand of 5 jaar is vrij vaag.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik meldde het, omdat dat beter voelt. Welke matties vanmiddag?
Dat klopt, we willen een lijdende Aah, een Aah die mild is, zoals wij altijd al zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:36 schreef Aoristus het volgende:
[..]
We willen een lijdende Aaah, anders telt het niet. Wat is dit nou voor slap gedoe man!
Volgens mij ben je nog altijd veel met jezelf bezig. Ik ben blij dat ik van zo'n bekrompen geest bevrijd ben.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar waarom niet wat meer inzage bwvs, 1 maand of 5 jaar is vrij vaag.
De matties die je na aan het hart liggen, ging ik vanmiddag even checken.
Niets.
Dat je er niet post, juich ik alleen toe, maar die mannen en hun ideeën liggen je veel meer nader dan de users op dit kinderforum toch?
Aardig antwoord, van een user die zegt dat-ie over 1 maand of 5 jaar dood gaat.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nog altijd veel met jezelf bezig. Ik ben blij dat ik van zo'n bekrompen geest bevrijd ben.
Laat mij maar verder met rust, dat geldt ook voor stali.
Dat is al jaren mijn verstervingsproces, de vermeerderende mediocre samenleving waar alles een formulegebaseerde eenheid voorstaat.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat klopt, we willen een lijdende Aah, een Aah die mild is, zoals wij altijd al zijn..
2012 Aluhoedje?quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:48 schreef Stali het volgende:
Ach, over vijf jaar bestaat heel FOK! niet meer..
dat denk ik ook wel eens. Het lijkt er soms wel eens op alsof Fok! zijn piek heeft gehad en dat internetters naar meer uitdrukkingsvrijheid verlangen. Zo posten in een gemeenschap is best aardig natuurlijk, maar het mist toch wel een binding met de werkelijkheid.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:48 schreef Stali het volgende:
Ach, over vijf jaar bestaat heel FOK! niet meer..
dan leeft Aaah tenminste nogquote:
Kut voor je.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:06 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen he?
Ik zou flink wat schulden maken, maar ja, die heb ik al en geen perspectief op een vroeg overlijden, helaas.
het wordt nog leuker met kinderenquote:
Ja, ik denk dat Danny een youtube-achtig iets moet opzetten ook.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:53 schreef Aoristus het volgende:
[..]
dat denk ik ook wel eens. Het lijkt er soms wel eens op alsof Fok! zijn piek heeft gehad en dat internetters naar meer uitdrukkingsvrijheid verlangen. Zo posten in een gemeenschap is best aardig natuurlijk, maar het mist toch wel een binding met de werkelijkheid.
Die Scaurus moet je niet al te serieus nemen hoor, die is nl. conservatief.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:57 schreef Stali het volgende:
Leuk dat er weer iemand zomaar ineens spontaan op komt draven om van onderwerp te veranderen na een normale en logische vraag die zo open blijft staan..
Ik heb wel een bmi gelijk aan mijn leeftijd dus mijn overlijden is in ieder geval veilig gesteld.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:56 schreef Aoristus het volgende:
[..]
het wordt nog leuker met kinderen
ben ik met je eens de userbase neemt af, echter zijn er weinig fatsoenlijke alternatieven voor een alles in 1 forum wat fok! nu isquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat Danny een youtube-achtig iets moet opzetten ook.
Ik denk dat 5 jaar iig wel een lakmoes test zal zijn, of zelfs wel eerder ook, 3 jaar oid.
Als hij over 3 jaar deze site nog in de lucht heeft dan kan hij wrs lange bestaan, tenzij er weerr wat anders komt waarbij hij achter loopt.
Neemt niet weg dat ons Aahtje ook na die lakmoes grens gewoon nog rond kan vogelen op inet hè.
Ja, idd, het zou wel zonde zijn, ik ben wel gehecht geraakt aan Fok! .quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ben ik met je eens de userbase neemt af, echter zijn er weinig fatsoenlijke alternatieven voor een alles in 1 forum wat fok! nu is
Kunnen we eindelijk eens een normale discussie voeren over Houellebecq, die tegen die tijd natuurlijk in het rijtje Homerus, Shakespeare en Flaubert thuishoort.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:05 schreef Ryan3 het volgende:
Kunnen de conservatiefjes tzt mij zien doodgaan..
Nee, tzt is Huilebek met mij meegegaan.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:06 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Kunnen we eindelijk eens een normale discussie voeren over Houellebecq, die tegen die tijd natuurlijk in het rijtje Homerus, Shakespeare en Flaubert thuishoort.
Ik heb hem nooit horen reppen over de concrete invulling van de verbetering van fok!quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, idd, het zou wel zonde zijn, ik ben wel gehecht geraakt aan Fok! .
Misschien moeten er wat meer mensen een ab nemen, kan Danny wat investeren voor onze playground.
He hallo, zo ruim als het er nu uitziet gaat heel FOK! nog eerder dood dan Aaah.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:05 schreef Ryan3 het volgende:
Kunnen de conservatiefjes tzt mij zien doodgaan..
Zit jij in Tsjechië joh?quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:08 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit horen reppen over de concrete invulling van de verbetering van fok!
Nu ik in Czechie studeer en dus eigenlijk iemand zijn internetverbinding moet claimen om te interneppen, kijk ik een stuk nuchterder naar dat hele fok! gebeuren. Hier heb je nog veel meer reuring op straat, alsof er nog vanalles staat te gebeuren.
Ja, en er zitten toch een zooi pubers in POL.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:10 schreef Stali het volgende:
[..]
He hallo, zo ruim als het er nu uitziet gaat heel FOK! nog eerder dood dan Aaah..
Wtf? Waarom ben jij niet een beetje op de toekomst voorbereid in Polen gaan studeren?quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:08 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit horen reppen over de concrete invulling van de verbetering van fok!
Nu ik in Czechie studeer en dus eigenlijk iemand zijn internetverbinding moet claimen om te interneppen, kijk ik een stuk nuchterder naar dat hele fok! gebeuren. Hier heb je nog veel meer reuring op straat, alsof er nog vanalles staat te gebeuren.
Omdat ik een hekel heb aan Polen. Het zijn vaak leugenachtige onbetrouwbare klagerige mensen. Teveel zelfherkenning, denk ikquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:11 schreef Stali het volgende:
[..]
Wtf? Waarom ben jij niet een beetje op de toekomst voorbereid in Polen gaan studeren?
Door de gehaktmolen moeten zequote:Op dinsdag 23 september 2008 21:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die Scaurus moet je niet al te serieus nemen hoor, die is nl. conservatief..
We zijn beschaafd toch, Klopkoek, juist wij doen dat niet.quote:
Godzijdank hebben je vrienden in de Sovjet-Unie dat al gedaan. Wel jammer dat ze die vervloekte conservatief Alexander Solzhenitsyn niet hebben kunnen opruimen.quote:
Solzhenitsyin is een vrijheidslievend figuur.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:27 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Godzijdank hebben je vrienden in de Sovjet-Unie dat al gedaan. Wel jammer dat ze die vervloekte conservatief Alexander Solzhenitsyn niet hebben kunnen opruimen.
Ik zal eens om me heen kijken, maar het is een trots volkje, ze houden van 'schone schijn', d.w.z. oude mercedessen en audi's zie je hier best veel.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:16 schreef Ryan3 het volgende:
Kan jij trouwens geen VAZ 2103 opscharrelen voor mij?.
Ja je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We zijn beschaafd toch, Klopkoek, juist wij doen dat niet..
Alleen in onze dagdromen misschien.
Mijn God, hoe onwetendheid kan je zijnquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:28 schreef Ryan3 het volgende:
Solzhenitsyin is een vrijheidslievend figuur.
De Sovjets waren en zijn conservatief..
Een Mercedes heb ik al.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:32 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik zal eens om me heen kijken, maar het is een trots volkje, ze houden van 'schone schijn', d.w.z. oude mercedessen en audi's zie je hier best veel.
Behoorlijk, als ik jouw posts lees, maar het gaat hier niet om jou btw.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:35 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Mijn God, hoe onwetendheid kan je zijn
Zelfs in het conservatieve České Budějovice (hier zaten de klootzakken in WOII), zijn ze met hun tijd meegegaan, ik hoop binnenkort eens naar Brno te gaan, dat is een soort Rotterdam van Czechie, waar Praag natuurlijk het Amsterdam is. Het is wel modern hier, maar het lijkt allemaal wat obstructief onwennig te gaan.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Een Mercedes heb ik al.
Maar ik las het boek van Arjan Erkel, en Mercedes 600 sel oid is idd het meest voorkomende merk in Oost-Europa.
Maw een mensch kan tegenwoordig niet eens meer fatsoenlijk aan een VAZ 2103 komen..
Ja, Tsjechië was wel wat klantvriendelijker voor 1989 als Joegoslavië iig. En ik dacht eigenlijk dat Praha het Den Haag van Tsjechoslowakije was vroeger. Nu kan Bratislava dat imago hebben overgenomen van Praha natuurlijk, maar dat ligt tegenwoordig wel weer in Slowakije natuurlijk en dat telt niet echt mee.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:38 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Zelfs in het conservatieve České Budějovice (hier zaten de klootzakken in WOII), zijn ze met hun tijd meegegaan, ik hoop binnenkort eens naar Brno te gaan, dat is een soort Rotterdam van Czechie, waar Praag natuurlijk het Amsterdam is. Het is wel modern hier, maar het lijkt allemaal wat obstructief onwennig te gaan.
Ik dacht ook elke keer dat ze met Praha 'Praag' bedoelden, maar zoveel liefde voor een stad bestaat natuurlijk nietquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, Tsjechië was wel wat klantvriendelijker voor 1989 als Joegoslavië iig. En ik dacht eigenlijk dat Praha het Den Haag van Tsjechoslowakije was vroeger. Nu kan Bratislava dat imago hebben overgenomen van Praha natuurlijk, maar dat ligt tegenwoordig wel weer in Slowakije natuurlijk en dat telt niet echt mee..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |