Voor een arbeidsverleden hoef je niet zozeer te leven ieg.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik wil wel dat Aah eerder dood gaat dan ik idd.
Ik of iig mijn nabestaanden zouden erg teleurgesteld zijn indien niet zo.
Waarom moet ik eerder doodgaan?quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik wil wel dat Aah eerder dood gaat dan ik idd.
Ik of iig mijn nabestaanden zouden erg teleurgesteld zijn indien niet zo.
Komt dat dan niet op het bordje te liggen van je nageslacht/familie? Stel dat je schulden hoger zijn dan je erfenis, wat dan?quote:Dat zou je zeggen he?
Ik zou flink wat schulden maken, maar ja, die heb ik al en geen perspectief op een vroeg overlijden, helaas.
Ik heb inmiddels begrepen dat ik niet echt hoef te lijden, dus dat is op een gekke manier wel weer fijn.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:11 schreef Wheelgunner het volgende:
Inderdaad Aaah, geniet van de tijd die je nog rest, en dat die liever lang en gelukkig mag zijn.
Ryan heeft graag het laatste woord.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waarom moet ik eerder doodgaan?
Maar dan is die niet haantje de voorste.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:15 schreef Stali het volgende:
[..]
Ryan heeft graag het laatste woord..
Ga je nog iets meer uitwijden?quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels begrepen dat ik niet echt hoef te lijden, dus dat is op een gekke manier wel weer fijn.
Omdat je hier gezegd hebt dat je kanker hebt en bijna dood bent, dit afgezien van auto-ongelukken of idioten die je, nadat er paar jaar overheen gegaan zijn, alsnog vermoorden.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waarom moet ik eerder doodgaan?
Een erfenis kun je ook weigeren. Zeker wanneer je vermoed dat er niets te halen valt dan schulden.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Komt dat dan niet op het bordje te liggen van je nageslacht/familie? Stel dat je schulden hoger zijn dan je erfenis, wat dan?
Dus je hebt leukemie?quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels begrepen dat ik niet echt hoef te lijden, dus dat is op een gekke manier wel weer fijn.
Die eer krijg jij van hem.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar dan is die niet haantje de voorste.
Och, het is een ouwe lul he? Dat jaartje werkloos zijn zal het pensioen niet kosten hoor.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:13 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Voor een arbeidsverleden hoef je niet zozeer te leven ieg.
moeje wel met 'm trouwen, anders heb je er nog niets aan.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:26 schreef Stali het volgende:
[..]
Och, het is een ouwe lul he? Dat jaartje werkloos zijn zal het pensioen niet kosten hoor..
Ik wijd niets uit, het gaat je verder geen zak aan.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Ga je nog iets meer uitwijden?
Ik vind het gegeven drie maanden en een jaar wat angstiger dan een maand en vijf jaar he.
Uiteraard gun ik je 100 jaar maar het laatste is wat minder paniek omdat er behandeling mogelijk is.
Dat zou ik persoonlijk ook een hele opluchting vinden. Ik heb gezien dat ziekte wel ergere dingen met iemand kan doen dan de dood, en die komt voor ons allemaal.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Even kijken, deze maand terrasverwarming, Canadian chairs, allerlei electrisch apparatuur voor de tuin, nieuwe wasdroger.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:29 schreef Stali het volgende:
[..]
Je zet wel genoeg voor me opzij he?.
We zijn al getrouwd, wat denk jij dan?quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:29 schreef Aoristus het volgende:
[..]
moeje wel met 'm trouwen, anders heb je er nog niets aan.
Ik denk dat je beter kan liegen, in het belang van je eigen welzijnquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Even kijken, deze maand terrasverwarming, Canadian chairs, allerlei electrisch apparatuur voor de tuin, nieuwe wasdroger.
En dat maand in maand uit..
There'll be no buck to scratch your back.
Dat gaat niemand wat aan toch?quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik wijd niets uit, het gaat je verder geen zak aan.
Ik meldde het, omdat dat beter voelt. Welke matties vanmiddag?quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat gaat niemand wat aan toch?
Waarom dan melden?
En bij je matties niet, zag ik vanmiddag. Ook lullig voor hen.
Als zij er niet zou zijn geweest, had ik die spullen niet gekocht iig.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:32 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter kan liegen in het belang van je eigen welzijn
We willen een lijdende Aaah, anders telt het niet. Wat is dit nou voor slap gedoe man!quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik meldde het, omdat dat beter voelt. Welke matties vanmiddag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |