Kunnen we eindelijk eens een normale discussie voeren over Houellebecq, die tegen die tijd natuurlijk in het rijtje Homerus, Shakespeare en Flaubert thuishoort.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:05 schreef Ryan3 het volgende:
Kunnen de conservatiefjes tzt mij zien doodgaan..
Nee, tzt is Huilebek met mij meegegaan.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:06 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Kunnen we eindelijk eens een normale discussie voeren over Houellebecq, die tegen die tijd natuurlijk in het rijtje Homerus, Shakespeare en Flaubert thuishoort.
Ik heb hem nooit horen reppen over de concrete invulling van de verbetering van fok!quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, idd, het zou wel zonde zijn, ik ben wel gehecht geraakt aan Fok! .
Misschien moeten er wat meer mensen een ab nemen, kan Danny wat investeren voor onze playground.
He hallo, zo ruim als het er nu uitziet gaat heel FOK! nog eerder dood dan Aaah.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:05 schreef Ryan3 het volgende:
Kunnen de conservatiefjes tzt mij zien doodgaan..
Zit jij in Tsjechië joh?quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:08 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit horen reppen over de concrete invulling van de verbetering van fok!
Nu ik in Czechie studeer en dus eigenlijk iemand zijn internetverbinding moet claimen om te interneppen, kijk ik een stuk nuchterder naar dat hele fok! gebeuren. Hier heb je nog veel meer reuring op straat, alsof er nog vanalles staat te gebeuren.
Ja, en er zitten toch een zooi pubers in POL.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:10 schreef Stali het volgende:
[..]
He hallo, zo ruim als het er nu uitziet gaat heel FOK! nog eerder dood dan Aaah..
Wtf? Waarom ben jij niet een beetje op de toekomst voorbereid in Polen gaan studeren?quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:08 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit horen reppen over de concrete invulling van de verbetering van fok!
Nu ik in Czechie studeer en dus eigenlijk iemand zijn internetverbinding moet claimen om te interneppen, kijk ik een stuk nuchterder naar dat hele fok! gebeuren. Hier heb je nog veel meer reuring op straat, alsof er nog vanalles staat te gebeuren.
Omdat ik een hekel heb aan Polen. Het zijn vaak leugenachtige onbetrouwbare klagerige mensen. Teveel zelfherkenning, denk ikquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:11 schreef Stali het volgende:
[..]
Wtf? Waarom ben jij niet een beetje op de toekomst voorbereid in Polen gaan studeren?
Door de gehaktmolen moeten zequote:Op dinsdag 23 september 2008 21:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die Scaurus moet je niet al te serieus nemen hoor, die is nl. conservatief..
We zijn beschaafd toch, Klopkoek, juist wij doen dat niet.quote:
Godzijdank hebben je vrienden in de Sovjet-Unie dat al gedaan. Wel jammer dat ze die vervloekte conservatief Alexander Solzhenitsyn niet hebben kunnen opruimen.quote:
Solzhenitsyin is een vrijheidslievend figuur.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:27 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Godzijdank hebben je vrienden in de Sovjet-Unie dat al gedaan. Wel jammer dat ze die vervloekte conservatief Alexander Solzhenitsyn niet hebben kunnen opruimen.
Ik zal eens om me heen kijken, maar het is een trots volkje, ze houden van 'schone schijn', d.w.z. oude mercedessen en audi's zie je hier best veel.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:16 schreef Ryan3 het volgende:
Kan jij trouwens geen VAZ 2103 opscharrelen voor mij?.
Ja je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We zijn beschaafd toch, Klopkoek, juist wij doen dat niet..
Alleen in onze dagdromen misschien.
Mijn God, hoe onwetendheid kan je zijnquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:28 schreef Ryan3 het volgende:
Solzhenitsyin is een vrijheidslievend figuur.
De Sovjets waren en zijn conservatief..
Een Mercedes heb ik al.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:32 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik zal eens om me heen kijken, maar het is een trots volkje, ze houden van 'schone schijn', d.w.z. oude mercedessen en audi's zie je hier best veel.
Behoorlijk, als ik jouw posts lees, maar het gaat hier niet om jou btw.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:35 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Mijn God, hoe onwetendheid kan je zijn
Zelfs in het conservatieve České Budějovice (hier zaten de klootzakken in WOII), zijn ze met hun tijd meegegaan, ik hoop binnenkort eens naar Brno te gaan, dat is een soort Rotterdam van Czechie, waar Praag natuurlijk het Amsterdam is. Het is wel modern hier, maar het lijkt allemaal wat obstructief onwennig te gaan.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Een Mercedes heb ik al.
Maar ik las het boek van Arjan Erkel, en Mercedes 600 sel oid is idd het meest voorkomende merk in Oost-Europa.
Maw een mensch kan tegenwoordig niet eens meer fatsoenlijk aan een VAZ 2103 komen..
Ja, Tsjechië was wel wat klantvriendelijker voor 1989 als Joegoslavië iig. En ik dacht eigenlijk dat Praha het Den Haag van Tsjechoslowakije was vroeger. Nu kan Bratislava dat imago hebben overgenomen van Praha natuurlijk, maar dat ligt tegenwoordig wel weer in Slowakije natuurlijk en dat telt niet echt mee.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:38 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Zelfs in het conservatieve České Budějovice (hier zaten de klootzakken in WOII), zijn ze met hun tijd meegegaan, ik hoop binnenkort eens naar Brno te gaan, dat is een soort Rotterdam van Czechie, waar Praag natuurlijk het Amsterdam is. Het is wel modern hier, maar het lijkt allemaal wat obstructief onwennig te gaan.
Ik dacht ook elke keer dat ze met Praha 'Praag' bedoelden, maar zoveel liefde voor een stad bestaat natuurlijk nietquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, Tsjechië was wel wat klantvriendelijker voor 1989 als Joegoslavië iig. En ik dacht eigenlijk dat Praha het Den Haag van Tsjechoslowakije was vroeger. Nu kan Bratislava dat imago hebben overgenomen van Praha natuurlijk, maar dat ligt tegenwoordig wel weer in Slowakije natuurlijk en dat telt niet echt mee..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |