Ze hebben van de posts af te blijven de policy over het editten van de posts zijn erg duidelijk en mods hebben zich daar aan te houden.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:51 schreef Klopkoek het volgende:
Martijn_77, ze passen alleen wat typefoutjes van je aanDat is erg flauw maar je zult er heus niet voor genote of geband worden
Zeg er één keer wat van en laat het daarna zitten
Dat zegt behoorlijk wat over je modcapaciteiten. Het bevestigd wat vele fokkers al dachtenquote:Op zaterdag 20 september 2008 11:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]Ik vond het grappig.
De islamisering van de Nederlandse taal zouden conservatieven zeggen.quote:
Moet ik je nu alles toelichten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:37 schreef Martijn_77 het volgende:
Dat zegt behoorlijk wat over je modcapaciteiten. Het bevestigd wat vele fokkers al dachten
God o god o god o god o god. Je doet het erom he?!? Leer spellen!!quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:37 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ze hebben van de posts af te blijven de policy over het editten van de posts zijn erg duidelijk en mods hebben zich daar aan te houden.
[..]
Dat zegt behoorlijk wat over je modcapaciteiten. Het bevestigdTTTTTT wat vele fokkers al dachten
quote:Ook kunnen mods topics sluiten of verwijderen en berichten wijzigen of verwijderen als dit nodig wordt geacht.
Leg mij dan uit waarom je het nodig had.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik heb zelf een mooie quote uit de policy:
[..]
Dat heb ik al gezegd: omdat ik het grappig vond.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:44 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Leg mij dan uit waarom je het nodig had.
En graag eerlijk zijn he. Stangen en / of een hetze zijn ook een reden
Waarom zou een conservatieve dat zeggen als hij kan beredeneren dat moslims dat niet zouden zeggen?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:51 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De islamisering van de Nederlandse taal zouden conservatieven zeggen.
KlopKoek gaat je opvolgen?quote:Op zondag 21 september 2008 22:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Succes heren!
Ik dacht het maar wilde dat niet zeggen.quote:
Maar ik ben lief!quote:Op zondag 21 september 2008 23:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik dacht het maar wilde dat niet zeggen.
Gelukkig dat ze mij niet tot mod benoemen, want dan zou ik iedereen voordragen voor een ban![]()
Hee je bent een neger gewordenquote:Op zondag 21 september 2008 22:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Succes heren!
Ja. Het gaat toch over politiek? Er gaan hier legio topics over de wereldpolitiek en ook specifiek de VS.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:39 schreef ColdFeet het volgende:
Een topic over de politieke problemen in Belgie, hoort dat hier in POL thuis?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Die Rock die schopt het nog eens tot mod!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |