Oh maar jij hebt er een handje van om iedereen die rechtse ideeen heeft nazi te noemen ...en dar kom je mee weg.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Disciminerend om nazi's die zichzelf nazi noemen nazi's te noemen? Zou eerder discriminatie zijn als ik dat niet zou doen.
nog meer getrol en kloterijquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:50 schreef desiredbard het volgende:
Moet je weer iemand in de rugsteken.... waarom ga je niet links van me staan voordat je de trekker overhaald?
Miezerig mannetje dat je er bent! .
Als diogenes op zoek was naar een rat.....
Ik houd het in de gaten. Ik wil niet direct ingrijpen bij 1 youtube filmpje.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:14 schreef Monolith het volgende:
Mag dit soort geneuzel even lekker wegblijven uit POL.
heb zijn vorige topic naar klaagbaak geschopt maar daar loopt het niet echt stormquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:35 schreef Montov het volgende:
desiredbrad is gecorrigeerd, en is hierbij gewaarschuwd. De posts in NWS zijn voor de NWS mods.
[..]
Ik houd het in de gaten. Ik wil niet direct ingrijpen bij 1 youtube filmpje.
Wat ben jij toch een min ventje zeg.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:41 schreef desiredbard het volgende:
Gewaarschuwd...waar?
Gaat een end fietsenstellen zoals de kameraden van je opa.
De continue verwijzingen van SCH komen me de strot mijlenver uit daar er in haar geval niet op ingegrepen wordt.
Ik denk dat dat inderdaad de juiste optie is.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:44 schreef freako het volgende:
" Rotterdam kiest Aboutaleb als burgemeester " in NWS.
Burgemeester Rotterdam: Leers of Aboutaleb? in POL.
Mergen?
2 zelfs:quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:45 schreef MacBright het volgende:
Was er nog een speciaal topic over het debat van vannacht?
Ik kan zo gauw niets vinden.
vind het wel meevallen typische meki ongein (en dit is 1 van zijn betere op`squote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:57 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat voor oplossingen heeft PVV voor kredietcrisis
Weer een bash hier de PVV topic van Meki
Toch triest dat je zou iets eigenlijk al een goede OP moet noemen van Mekiquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
vind het wel meevallen typische meki ongein (en dit is 1 van zijn betere op`s)
Och het zijn dezelfde aarslikkers die dezelfde aarsen likken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:20 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Toch triest dat je zou iets eigenlijk al een goede OP moet noemen van Meki
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:51 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Och het zijn dezelfde aarslikkers die dezelfde aarsen likken.
SCH likt meki's aarsje zo graag je zou zowat denken dat ie Pim Fortuin reincarnated is. Ware het niet dat ie continue meki schijt uitbraakt.
De ijscoboer is niet anders
Takes one to know one...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:51 schreef desiredbard het volgende:
Och het zijn dezelfde aarslikkers die dezelfde aarsen likken.
Mea Culpa Ijscoboer.... ik verschrijf me...niet dat wij grote vrienden zijn...maar sarcasme spot ik wel ik verschreef me. Daar had een andere naam moeten staan maar ik heb geen zin dit te corrigerenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
![]()
Ik lik meki`s aars![]()
Persoonlijk heb ik een hekel aan hem maar hij doet geen dingen die niet door de beugel kunnen
ok echter laten we stoppen over dat aars likkenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:25 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Mea Culpa Ijscoboer.... ik verschrijf me...niet dat wij grote vrienden zijn...maar sarcasme spot ik wel ik verschreef me. Daar had een andere naam moeten staan maar ik heb geen zin dit te corrigeren
Trouwens ook lekker dubbelquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:57 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat voor oplossingen heeft PVV voor kredietcrisis
Weer een bash hier de PVV topic van Meki
Doe er dan wat aanquote:
Het is mijn onderdeel niet.quote:
Volgens mij kun je een topic merge aanvragen of het topic in Pol dicht knallen (iets wat je nu al terrecht gedaan hebt)quote:
ja bedacht dat ook was toch al een bout topic en nu heb ik een mooie reden om hem te sluitenquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:53 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je een topic merge aanvragen of het topic in Pol dicht knallen (iets wat je nu al terrecht gedaan hebt)
Goede actiequote:Op zondag 19 oktober 2008 16:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ja bedacht dat ook was toch al een bout topic en nu heb ik een mooie reden om hem te sluiten
Ik vermoed dat het bij Henkway geen opzet is, maar dat hij gewoon echt niet begrijpt hoe of wat. Dan krijg je al snel dat soort posts. Het nadeel bij Henkway is vooral dat hij niet gehinderd door enige kennis van zaken boude stellingen in neemt... die dan ook 9 vd 10 keer volslagen onzinnig zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2008 07:04 schreef Lyrebird het volgende:
Ik wil klagen over user henkway, die op een Meki-achtige manier de discussie's in verschillende topics stillegt door Bush overal de schuld van te geven.
Heb je de spiegel gepoetst?quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:33 schreef EchtGaaf het volgende:
Klopt. Ik ken ze ook. Mensen die last hebben van tunnelvisies en daarin blijven vastbijten tegen beter weten in.
Nee, vrouwen horen spiegels te poetsen. En aangezien ze hier niet in huis rondlopen gebeurt dat niet.quote:
Daar moet je ze dan ook voor inhuren. Maar goed, we hebben vastgesteld dat jij in een zwijnenstal woont... ik zou daar zelf niet trots op zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:02 schreef EchtGaaf het volgende:
Nee, vrouwen horen spiegels te poetsen. En aangezien ze hier niet in huis rondlopen gebeurt dat niet.![]()
"Takes one to know one" luidt het spreekwoord tenslotte niet voor niets.quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het bij Henkway geen opzet is, maar dat hij gewoon echt niet begrijpt hoe of wat. Dan krijg je al snel dat soort posts. Het nadeel bij Henkway is vooral dat hij niet gehinderd door enige kennis van zaken boude stellingen in neemt... die dan ook 9 vd 10 keer volslagen onzinnig zijn.
Maar goed, ik ken nog wel een paar users die volharden in het beweren van onjuistheden en zich bemoeien met zaken waar ze helemaal niets van begrijpen.
Mijn god, heb je nu echt dagen nodig om met een jij-bak te komen? Triest...quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:43 schreef desiredbard het volgende:
"Takes one to know one" luidt het spreekwoord tenslotte niet voor niets.
Is desirebard koninklijk?quote:
quote:
Pluralis majestatis...quote:
Ik stel vast: dat is niet relevant. Ik stel slechts vast dat statisch de kans veel groter is dat jij jezelf in de spiegel hebt gezien dan ik mijzelf.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Daar moet je ze dan ook voor inhuren. Maar goed, we hebben vastgesteld dat jij in een zwijnenstal woont... ik zou daar zelf niet trots op zijn.
Ik ben ijdel, dus zie mijzelf vaak genoeg in de spiegel (niet in het minst omdat een lekkere Roemeense alle spiegels minimaal 1x in de week netjes poetst, dus dat nodigt meer uit dan de kennelijke smeerpoel die jij spiegel noemt), maar dat staat los van mijn opmerkingen over de spiegel bij jou.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:05 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik stel slechts vast dat statisch de kans veel groter is dat jij jezelf in de spiegel hebt gezien dan ik mijzelf.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:54 schreef Klopkoek het volgende:
Kortom, het CDA ontpopt zich als een autoritaire reincarnatie van Hitler
En DrFascistenstein juicht vrolijk mee.
Der Staat hat immer recht!
Koekje draait weer door. Kan hij niet 2 dagen met vakantie? Die arme jongen heeft 't hard nodig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:05 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
In de jaren 30 zaten mensen als jij bij de NSB, nu duiken ze ook bij het CDA op en pleiten ze voor meer ongebreidelde staatsmacht.
![]()
Ik ben niet ijdel. IJdele mensen die vaak in de spiegel kijken zijn stiekum een beetje onzeker.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ben ijdel, dus zie mijzelf vaak genoeg in de spiegel (niet in het minst omdat een lekkere Roemeense alle spiegels minimaal 1x in de week netjes poetst, dus dat nodigt meer uit dan de kennelijke smeerpoel die jij spiegel noemt), maar dat staat los van mijn opmerkingen over de spiegel bij jou.
Oeps.........een verkapte banverzoekquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:09 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
[..]
Koekje draait weer door. Kan hij niet 2 dagen met vakantie? Die arme jongen heeft 't hard nodig.
zal hem er eens op aan spreken echter een ban gaat te verquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:09 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
[..]
Koekje draait weer door. Kan hij niet 2 dagen met vakantie? Die arme jongen heeft 't hard nodig.
Of gewoon: Italiaanse voorouders...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:09 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ben niet ijdel. IJdele mensen die vaak in de spiegel kijken zijn stiekum een beetje onzeker.![]()
Oeps , ik heb een zoon gekregenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:00 schreef Reya het volgende:
Nee, er wordt jou tenslotte niets ontnomen; ik zou zelfs van vermenigvuldigng van geluk spreken, gezien nu twee personen, in plaats van één persoon het geluk mogen proeven van het openen van een topic in de betreffende reeks.
niet veel heb ook andere dingen te doenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:10 schreef sigme het volgende:
Kijkt er nog wel eens een POLmod in NWS?
Geen spoeddebat over voordracht Aboutaleb voor PVV
VVD vraagt Balkenende naar bestaan ’sideletter’
PvdA krabbelt op door kredietcrisis
"Stop loterijsubsidie aan Greenpeace"
provincie hebben miljarden in kas
Of moeten de subfora maar eens gemerged worden?
Ik heb het al naar achter genomenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:34 schreef sigme het volgende:
Ik vraag het dan ook niet aan de NWSmods
tja beiden zitten al in zwaar weer na aex.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik had ook al meerdere keren aangegeven dat op deze manier de scheiding tussen NWS en POL totaal overbodig is. Door het nieuwebeleid dat er niks meer overgeschopt wordt krijg je overal incest groepjes die in hun eigen subforum hetzelfde bespreken.
Zo te lezen heeft het nog niet echt geholpenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
zal hem er eens op aan spreken echter een ban gaat te ver
KUT beleid.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
tja beiden zitten al in zwaar weer na aex.
Ja, en daarbij al redelijk wat topics overgeheveld trouwens.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:10 schreef sigme het volgende:
Kijkt er nog wel eens een POLmod in NWS?
hij brengt het scherp echter niet scherper dan sommige rechtse users op dit fora.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:50 schreef Chewie het volgende:
[..]
Zo te lezen heeft het nog niet echt geholpen
Volkskrant: "deze tijd vraagt om linkse ideeën"
Wat brengt hij danquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:34 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hij brengt het scherp echter niet scherper dan sommige rechtse users op dit fora.
Ik heb je er al vaker op gewezen dat ik met een groot deel van je reacties geen problemen heb alleen kun jij blijkbaar zo slecht tegen kritiek of ontbreekt het je aan een weerwoord dat je gaat reageren op de manier waarover ik klaag.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:52 schreef Klopkoek het volgende:
Zucht.... ik word er niet goed van...
De rechtse censuurbrigade is weer bezig, is Klopkoek uit de weg geruimd dan gaan we gewoon weer verder met ongehinderd onze driften botvieren op uitkeringsgerechtigden, allochtonen en anderen die een kleiner mondje hebben.
éh je weet zelf ook wel dat je taalgebruik niet bijster fatsoenlijk is en beginnen met een godwin nergens op slaat.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:52 schreef Klopkoek het volgende:
De rechtse censuurbrigade is weer bezig, is Klopkoek uit de weg geruimd dan gaan we gewoon weer verder met ongehinderd onze driften botvieren op uitkeringsgerechtigden, allochtonen en anderen die een kleiner mondje hebben.
Tsk tsk Klopkoek. Je bent echt geen Robin Hood.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:52 schreef Klopkoek het volgende:
Tja, de argumenten van de SP-Groningen hoeven niet automatisch geweldige argumenten te zijn. Eerlijk is eerlijk, de meeste argumenten die ik van de SP hoor, werken op mijn lachspieren. Of het zijn van die argumenten waarvan ik zo'nquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:38 schreef Klopkoek het volgende:
Ik merk juist dat ik als ik goede argumenten geef men mij persoonlijk gaat aanvallen.
Sowieso wordt er weinig met argumenten gediscuseerd, zoals bij dat flatscreen topic. Ik probeerde dat nog de stroomlijnen door de argumenten van SP-Groningen neer te zetten maar nee hoor, dat hielp niet echt.
Verbeter de wereld begin bij je zelf Klopkoekquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:52 schreef Klopkoek het volgende:
Als je een regeling afkraakt dan moet je niet als een oermens even je frustraties de vrije loop laten, wat te vaak gebeurt
dat wordt toch onder andere gedaanquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:52 schreef Klopkoek het volgende:
En hier krijg ik weer eengezicht van
Als je een regeling afkraakt dan moet je niet als een oermens even je frustraties de vrije loop laten, wat te vaak gebeurt, maar de argumenten, pijnpunten, problemen en overwegingen van de SP op zijn merites beoordelen
Goh dat is gek, ik zie jou voornamelijk mensen uitschelden als je geen argumenten hebt.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:38 schreef Klopkoek het volgende:
Ik merk juist dat ik als ik goede argumenten geef men mij persoonlijk gaat aanvallen.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:45 schreef Chewie het volgende:
[..]
Goh dat is gek, ik zie jou voornamelijk mensen uitschelden als je geen argumenten hebt.
Dit is overigens geen incident, maar zo ongeveer de teneur die de betreffende user al enige tijd in verscheidene topics erop nahoudt. De honden lusten er geen brood van.quote:
De Troll Klopkoek houdt zich in meerdere topics op, waar het z'n enige taak lijkt om zo onsympathiek mogelijk over te komen en zoveel mogelijk mensen tegen de schenen te schoppen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:50 schreef Reya het volgende:
[..]
[..]
Dit is overigens geen incident, maar zo ongeveer de teneur die de betreffende user al enige tijd in verscheidene topics erop nahoudt. De honden lusten er geen brood van.
Misschien tijd voor de Modjes om er actie op te nemen? Want bovenstaande vergelijken zijn gewoon te misselijk voor woordenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De Troll Klopkoek houdt zich in meerdere topics op, waar het z'n enige taak lijkt om zo onsympathiek mogelijk over te komen en zoveel mogelijk mensen tegen de schenen te schoppen.
Nee jouw herhaaldelijke pogingen om mijn topic te verstangen zijn leuk.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:59 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Misschien tijd voor de Modjes om er actie op te nemen? Want bovenstaande vergelijken zijn gewoon te misselijk voor woorden
Probeer een beetje rustiger aan te doen, Klopske, want de meute hangt je straks op.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:50 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nee jouw herhaaldelijke pogingen om mijn topic te verstangen zijn leuk.
Het zou fijn zijn als jij dan ook mee opgeruimd zou worden. Goed voorstel Martijn!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:59 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Misschien tijd voor de Modjes om er actie op te nemen? Want bovenstaande vergelijken zijn gewoon te misselijk voor woorden
ja merk het ik had gehoopt dat een waarschuwing zou helpen maar we gaan maar weer notenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:50 schreef Reya het volgende:
[..]
[..]
Dit is overigens geen incident, maar zo ongeveer de teneur die de betreffende user al enige tijd in verscheidene topics erop nahoudt. De honden lusten er geen brood van.
KLopt KK is hard en martijn zuigt en probeert KK dingen te laten zeggen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als jij dan ook mee opgeruimd zou worden. Goed voorstel Martijn!
Notes, sure .quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ja merk het ik had gehoopt dat een waarschuwing zou helpen maar we gaan maar weer noten
Zuigen hoort bij een forum, meneer. Dat is de deal, en een kunst. Ook nog eens een subjectieve kunst. Sommigen zullen het niet eens doorhebben, anderen gaan uit hun dak.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
KLopt KK is hard en martijn zuigt en probeert KK dingen te laten zeggen.
Het is af en toe net de kleuterklas waar mee ik op de bus wacht
De vraag is dan: ga je daar op in zodat hij zijn zin krijgt, of laat je het waaien, opdat het helemaal geen zin heeft om te zuigen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:50 schreef Klopkoek het volgende:
Wat Martijn deed in dat topic is niet 1 keer zuigen maar 3 keer een derail poging plaatsen.
Maar het geeft je wel veel voldoening.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Het is af en toe net de kleuterklas waar mee ik op de bus wacht
Als ik voor mijzelf spreek: ik kan best hard in de discussie vliegen, maar om nu te zeggen dat er een vijandige ondertoon in zit... zonder meer niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:05 schreef EchtGaaf het volgende:
Naast baby gedrag maak ik me vooral zorgen over hostiliteit tussen de users.
nee eigenlijk niet, de drang om ze eens fysiek aan te pakken wordt alleen maar groterquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:40 schreef Chewie het volgende:
[..]
Maar het geeft je wel veel voldoening.
De laatste tijd merk ik toch een beetje een vijandigheid. En dat vind ik best jammer, want dat ik een reden waarom ik soms posten negeer de laatste tijd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als ik voor mijzelf spreek: ik kan best hard in de discussie vliegen, maar om nu te zeggen dat er een vijandige ondertoon in zit... zonder meer niet.
Inderdaad we zijn niet van porselein. Maar maak er geen gewoonte van zou ik zeggen.quote:Kwestie van uitdelen en kunnen ontvangen.
En dus mag je harder uithalen?quote:Het blijft gewoon internet.
Je zou beter kunnen weten denk ik. Maar goed: bij dezen mag je gerustgesteld zijn. Hoewel ik het wel erg jammer vind dat je vragen van mij blijft negeren. Ik vind dat vooral niet chiq, omdat je nu er niet aan ontkomt om een koppeling los te laten die jij eerder te vuur en te zwaard verdedigde om de lagere inkomens te beschermen en ik al langer geleden heb geschreven dat die koppeling gewoon onverstandig is precies om die reden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:39 schreef EchtGaaf het volgende:
De laatste tijd merk ik toch een beetje een vijandigheid.
Ik gedraag mij zoals de discussie mij vormt. Hoe meer er op argumenten ingegaan wordt, hoe liever ik wordt. Ook met Klopkoek heb ik momenteel een leuke inhoudelijke discussie (waarbij we het volgens mij voor een groot deel met elkaar eens zijn) lopen.quote:Inderdaad we zijn niet van porselein. Maar maak er geen gewoonte van zou ik zeggen.
Nee, het komt harder over. Ik heb al een aantal jaar de gewoonte om kritische noten niet meer via email te kraken. Als er iemand iets doet waar ik op wil corrigeren vraag ik mijn secretaresses om ze in te plannen (of als het meteen kan, meteen) zodat ik het face-to-face kan afhandelen. Gaat stukken beter.quote:En dus mag je harder uithalen?
Dat merk ik ook steeds meer en de aanvallen worden ook persoonlijker en veel grofer. Zie de FB voor voorbeelden....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:39 schreef EchtGaaf het volgende:
De laatste tijd merk ik toch een beetje een vijandigheid. En dat vind ik best jammer, want dat ik een reden waarom ik soms posten negeer de laatste tijd.
Als je naar de reacties kijkt soms denk je haast van wel (Helaas)quote:
En een andere vraag is: Is het een derail poging of gewoon een pogin om de zeer gekleurde bron in het juiste perspectief te plaatsen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:45 schreef DS4 het volgende:
De vraag is dan: ga je daar op in zodat hij zijn zin krijgt, of laat je het waaien, opdat het helemaal geen zin heeft om te zuigen?
Geweld lost niets op door zijn zat voorbeelden vanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:19 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
nee eigenlijk niet, de drang om ze eens fysiek aan te pakken wordt alleen maar groter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |