quote:1: Culinesse Slowchat - Deel 1 - Sjampie voor iedereen!
2: [CUL] SC - Deel 2 - en toen was het eerste deel vol :D
3: [CUL-SC] Deel 3 Gezellig babbelen over eten!
4: [CUL-SC] Deel 4 Gezellig babbelen over eten!
5: [CUL-SC] Deel 5 Komt ie dan hè, komt ie dan hè!
6: [CUL-SC] Deeltje 6. Koken met ballen!
7: [CUL-SC] Deeltje 7, Koken met (Paas)Eitjes
8: [CUL-SC] Deel 8. There's whisky in the jar!
9: [CUL SC] deel 9. Creatief met pannen, flessen en bestek.
10: [CUL-SC] Deel 10. Stages en lekker koken!!
11: [CUL SC] Deel 11: Lekker koken, lekker eten, lekker genieten
12: [CUL-SC] Deel 12. Babbels over eten en drinken.
13: [CUL SC] Deel 13: Ja! We gaan eten!
14: [CUL SC] Deel 14 koken, leren, werken, en eten!
15: [CUL SC] deel 14. koken is best moeilijk soms!
16: [CUL SC] deel 15 Eten drinken en gezelligheid
17: [CUL SC] deel 16 Klutsen, klotsen en kletsen!
18: [CUL SC] deel 17 Koken, met kijkers!
19: [CUL SC] deel 18 Obli Bedankt!
20: [CUL-SC] Deel 19. deze zomer richting La Douce France
21: [CUL-SC] Deel 20 Niet zomaar koken, TOP koken!
22: [CUL-SC] Deel 21. Het is weer vakantie!
23: [CUL SC] Deel 22. Good mood food is okay!
24: [CUL-SC] Deel 23... Keep the Sundried Tomato's Alive
25: [CUL SC] Deel 24. Ik kook, jij ook?
26: [CUL-SC] Deel 25. Het Zilveren uitjes jubileum!
27: [CUL-SC] Aflevering 26: De meeting komt eraan!
28: [CUL-SC] Deel 27:Scholen zijn weer begonnen en nóg geen meet
29: [CUL-SC] Deel 28:Het verhaal van Nembrionic's pikante pics 2
30: [CUL-SC] Deel 29. Herst! Herfstvoer?
31: [CUL-SC] Deel 30: Zie ginds komt de..
32: [CUL-SC] Deel 31: Do you hear what I hear?...
33: [CUL-SC] Deel 32: SHE wil oesters, Nembi augurken met slag..
34: [CUL-SC] Deel 33: Champagne en oliebollen
35: [CUL-SC] deel 34 Martijn zijn verjaardagsdeel!
36: [CUL-SC] Deel 35 Tijd voor Stoofpotjes & Schoonmaaktips
37: [CUL-SC] Deel 36 Pannenkoeken enzo
38: [CUL-SC] Deel 37 Hotels, Restaurants, Cafés enzo
39: [CUL-SC] Deel 38 Het is weg! Op! :(
40: [CUL SC #39] Ober, refill!
41: [CUL SC #40] SMS Brätwurst ON naar 6969
42: [CUL SC #41]Waar paultjuhh een eitje bakt
43: [CUL SC #42] Allemaal aan de kook :7
44: [CUL SC #43] Kleine Wasjes Grote Wasjes
45: [CUL SC #44] Nu met 35% korting!
46: [CUL SC #45]: We zijn SOLidair maar niet SOLitair.
47: [CUL SC #46] Fris en fruitig
48: [CUL SC #47] Met SoL op reis!
49: [CUL SC] Deeltje #48 alweer
50: [CUL SC #49] Op naar de 50 !!
51: [CUL SC # 50] De jubileumversie met véél culmeetjes!!!
52: [CUL SC # 51] Wat zeggie!?
53: [CUL SC # 52] Waar SOL en HIJ een FLUITKETEL gebruiken
54: [CUL SC #53] muizenhapjes voor de poes
55: [CUL Slowchat] Deel 54: Muck's Army!
56: [CUL Slowchat] Deel 55: Tezz doet woef
57: [CUL-SC] #56:Waar Stereotomy zijn hertentamen kei-goed maakt *O*
58: CUL SC #57: lekker hapjes en lekkere mannen :9
59: CUL SC #58 met droge grotjes en spinnenwebben
60: [CUL-SC] #59 R&P, SEX, OUD, VBL, KAA, Waar is CUL!?
61: [CUL-SC] #60 Hondenweer!
62: CUL SC #61 met een glaasje gluhwein
63: PI CUL SC #62 Laaauuuraa, een hele ...
64: [CUL-SC] #63 Meet, of geen meet? That's the question!
65: CUL-SC #64 met kerstballen
66: [CUL SC #65] Lekker SOPPEN!!
67: [CUL SC] #66 Kerstdiner try-out
68: [CUL-SC] #67 The land of the free, home of the brave
69: [Cul-SC] #69.. met 69 de kerst in :9
70: [Cul-SC] #70 Ik wou dat ik op de Costa Del SOL lag....
71: [Cul-SC] #71 Champagne & Vuurwerk
72: [CUL SC # 72] We hyven wat af!
73: [CUL SC #73] Taart!
74: [CUL SC #74] Met liefde bereid
75: [CUL SC #75] Albasten jubileum
76: [CUL SC #76] A dirty mind is a joy forever
77: [CUL SC #77] The single or not show
78: [CUL SC #78] Bier is ook eten.
79: [CUL SC#79] Met één bal kun je ook koken
80: [CUL-SC] #80 Er iiiiis en poeseke geboren op aard!
81: [CUL-SC] #81 Waar de echte mannen zich profileren
82: [CUL-SC ] #82 nu nog een OP ;)
83: [CUL-SC] #83 Mini-shopmeet!
84: [CUL SC] Deel 84 no perfume!
85: [CUL SC] Deel 85, waarin drank een centrale rol zal spelen.
86: [CUL-SC] Deel 86 Ontslakken met Steer!
87: [CUL-SC] Deel 87: CUL-SC als Werk-Ontwijkend-Gedrag!
88: [CUL SC] Deel 88, de ziekenboeg
89: [CUL SC Deel 89] Het Walhalla
90: [CUL SC Deel 90] Ongeldige paginatitel
91: [CUL SC 91] kwik, kwek en kwak op een bordje
92: [CUL CS92] Waarin we allemaal aan SOL's doosje geroken hebbe
93: [CUL-SC] #93 Opruimwerkzaamheden van allerlei aard!
94: [CUL-SC] #94: Allemaal nazaten van Eucje.
95: [CUL-SC #95] PIEMELSAPJES *O*
96: [CUL-SC #96] manic monday
97: [CUL-SC] #97 Iedereen een bellyrub van Lein!
98: [CUL SC #98] op de knietjes voor HEM O+
99: [CUL SC #99] Waar Nynke geen nieuwe opent!
100: [CUL SC #100] Tijd voor een jubileum-meet!!
101: [CUL SC # 101] In ieder geval schijnt de zon...
102: [CUL-SC] #102 Non-culinair gekrakeel
103: [CUL SC # 103] Waar Steer op zoek is naar Mrs. Right Now!
104: [CUL SC # 104] Met een trampoline in de slaapkamer
Een oester.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:37 schreef Isabeau het volgende:
Met welk voedsel zou je jezelf vergelijken?
Een ribeye: stevig en smaakvolquote:Op zondag 24 februari 2008 23:37 schreef Isabeau het volgende:
Met welk voedsel zou je jezelf vergelijken?
Wel een veel te kleine portie, dat wel.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:56 schreef Stereotomy het volgende:
Een maaltijd uit de universiteitsmensa. Geen idee wat het is, maar het is wel eetbaar.
quote:Op zondag 24 februari 2008 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel een veel te kleine portie, dat wel.
En met 35 % korting verkrijgbaar.quote:
Ah, het lekkerst ben je om gewoon mijn vinger in te steken, en een flinke klodder van je te nemenquote:Op maandag 25 februari 2008 00:06 schreef FleshWound het volgende:
Ik ben een pot pindakaas, gewoon lekker.
Leuk om te lezen, maar natuurlijk willen we vooral de details over die 'andere leuke dingen' weten. Wat was z'n naam en hoe deed ie het?quote:Op maandag 25 februari 2008 00:09 schreef AKnynke het volgende:
Terugkijkend was mijn weekend echt top, heb met verschillende vriendengroepen gemeet, m'n ouders gezien, volleybalwedstrijd gewonnen en nog andere leuke dingen gedaan...een van de betere weekenden!
Niet te veel gekke dingen denken he Golfer! Koffie drinken op een terrasje valt daar ook onder, en een half uurtje op de bank met een boek ook!quote:Op maandag 25 februari 2008 00:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk om te lezen, maar natuurlijk willen we vooral de details over die 'andere leuke dingen' weten. Wat was z'n naam en hoe deed ie het?
Ik normaal ook, maar als ik win vind ik alles leuk. Kan niet zo goed tegen m'n verlies!quote:Op maandag 25 februari 2008 00:15 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke, ik heb dus echt een schurfthekel aan gezelschapsspellen, ik heb nog nooit Carcassonne gespeeld, en het staat hier nota bene in de kast
Afijn, ik ga even Sopranos kijken met de mister
The Sopranosquote:Op maandag 25 februari 2008 00:15 schreef ColdFeet het volgende:
Afijn, ik ga even Sopranos kijken met de mister
Iets van 'Peuters en kleuters, eten ongezond #2 en het deel daarvoor?quote:Op maandag 25 februari 2008 00:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Kan iemand me een linkje geven naar de OUD-rel?
Overigens vind ik het maar een nep-relletje.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Kan iemand me een linkje geven naar de OUD-rel?
Woooooooooo, mental imagequote:Op maandag 25 februari 2008 00:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ah, het lekkerst ben je om gewoon mijn vinger in te steken, en een flinke klodder van je te nemen
Nope.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:36 schreef Stereotomy het volgende:
Even offtopic he, ben ff in een filosofische bui:
Geloven jullie in één ware liefde op de wereld voor jezelf?
Nee.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:36 schreef Stereotomy het volgende:
Even offtopic he, ben ff in een filosofische bui:
Geloven jullie in één ware liefde op de wereld voor jezelf?
Weet je dat ik dat zo ongeveer letterlijk ooit eens tegen mijn ex heb gezegd en die vond dat niet zo romantisch.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:50 schreef beunkster het volgende:
[..]
Nope.
Ik geloof dat er een optimum is bij gegeven omstandigheden.
Huh?quote:Op maandag 25 februari 2008 01:10 schreef SiGNe het volgende:
Ik geloof er ook niet in, degene waar je mee hebt is op dat moment altijd de ware.
Da's net zoiets als je een sleutel kwijt bent, je vindt 'm altijd op de laatste plek waar je zoekt.
Op elke kuisheidsgordel past uiteindelijk een sleutel.quote:Op maandag 25 februari 2008 01:19 schreef SiGNe het volgende:
Als je je sleutel gevonden hebt, heeft het ook geen zin om verder te zoeken.
Dus als je denkt dat je vriendin jouw sleutel is...
Euh, doe de rumdosering eens omlaagquote:Op maandag 25 februari 2008 01:10 schreef SiGNe het volgende:
Ik geloof er ook niet in, degene waar je mee hebt is op dat moment altijd de ware.
Da's net zoiets als je een sleutel kwijt bent, je vindt 'm altijd op de laatste plek waar je zoekt.
En met deze wijze woorden van CF ga ik maar eens naar bed op zoek naar mijn warequote:Op maandag 25 februari 2008 01:21 schreef ColdFeet het volgende:
Nee, dat ben ik niet met je eens. Hoewel ik niet geloof in DE ware, denk ik niet dat degene met wie je samenbent op dat moment per se de ware is. Alsof iedereen op ieder moment goede keuzes maakt....
Isa, heb je koorts?quote:Op maandag 25 februari 2008 01:28 schreef Isabeau het volgende:
Mag toch hopen dat er meer dan 1 ware is, anders ziet het er somber voor me uit
En nee, ik kan niet slapen. Ik snotter en maak onsmakelijke geluiden, heb het bloedheet (balkondeur al open) en lig maar te woelen. En m'n lippen zijn stuk (er zit al lippenspul op). Net nog maar een keer m'n tanden gepoetst tegen onaangename mondsmaak en m'n laptop maar weer open geklapt
Ja, ik heb mijn ouders sinds de breuk nog niet gezien en ik vind dit soort dingen moeilijk over de telefoon te vertellen en mijn ouders zijn nogal raar wat de relaties van mijn zus en mezelf betreffen etc. was ff allemaal wat te moeilijk.quote:
We gingen altijd eerst naar Paradijs tegenover Vredenburg. De laatste 3 keer naar Tai Soen in Hoog Catharijne. Beide zijn authentiek (te herkennen aan de massa's Chinezen die er komen lunchen). Ik moet zeggen dat ik geen voorkeur heb. Bij Tai Soen is het iets minder druk altijd, dus dat is wel fijn.quote:Op maandag 25 februari 2008 01:32 schreef SiGNe het volgende:
Mijn ouders hebben de hoop op kleinkinderen sowieso al opgegeven, dus dat scheelt altijd weer...
Dim Summen? waar? Ben nog op zoek naar een goede in Utrecht.
Op het vredenburg zit trouwens wel een heel goede chinees, die kookt authentiek (of in elk geval zoveel mogelijk, niet te vergelijken met een gewone chinees in elk geval)
Jeetje Isa.quote:Op maandag 25 februari 2008 01:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk het, m'n bed is ook helemaal klam van het zweet![]()
Zo kut om alleen te zijn als je je ziek, zwak en misselijk voelt
Nee,quote:Op maandag 25 februari 2008 01:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik verdenk chinese restaurants vol Chinesen er altijd van dat ze elke avond de hele familie uitnodigen te komen eten omdat wij Hollanders denken dat als er maar veel Chinesen zitten het een goed chinees restaurant is
Ik denk dan altijd aan illegale gokpaleizen en chinese maffia en dan in zo'n achterkamertje de big boss met een berg coke en een stapel geld op z'n buro.quote:Op maandag 25 februari 2008 01:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik verdenk chinese restaurants vol Chinesen er altijd van dat ze elke avond de hele familie uitnodigen te komen eten omdat wij Hollanders denken dat als er maar veel Chinesen zitten het een goed chinees restaurant is
Tai Soen ben ik wel vaak langs gelopen maar heb ik verder geen ervaring mee, moet ik ook maar eens proberen..quote:Op maandag 25 februari 2008 01:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
We gingen altijd eerst naar Paradijs tegenover Vredenburg. De laatste 3 keer naar Tai Soen in Hoog Catharijne. Beide zijn authentiek (te herkennen aan de massa's Chinezen die er komen lunchen). Ik moet zeggen dat ik geen voorkeur heb. Bij Tai Soen is het iets minder druk altijd, dus dat is wel fijn.
Ik wacht gewoon tot het weer kloptquote:Op maandag 25 februari 2008 01:46 schreef Stereotomy het volgende:
En Isa, doe eens wat aan die relatieregel in je fotoboek, zo durven leuke mannen je nooit te benaderen anders he.
Ja, dat kan ookquote:Op maandag 25 februari 2008 01:48 schreef SiGNe het volgende:
Ik denk dan altijd aan illegale gokpaleizen en chinese maffia en dan in zo'n achterkamertje de big boss met een berg coke en een stapel geld op z'n buro.
Huur anders iemand in om die bitch om te leggenquote:Op maandag 25 februari 2008 01:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon tot het weer klopt
Thanks!quote:Op maandag 25 februari 2008 00:27 schreef Stereotomy het volgende:
'Peuters en kleuters eten ongezond'
Hier Doed
De rel begint ongeveer daar waar SHE binnen komt hobbelen.
Klopt helemaal.quote:Op maandag 25 februari 2008 01:48 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik denk dan altijd aan illegale gokpaleizen en chinese maffia en dan in zo'n achterkamertje de big boss met een berg coke en een stapel geld op z'n buro.
Neu valt tegen.quote:Op maandag 25 februari 2008 02:00 schreef Isabeau het volgende:
Kom je even vertellen of dat OUD topic de moeite van het klikken waard is, Dude?
Succes voor joe.. niet te hard werken vandaag..quote:Op maandag 25 februari 2008 06:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo. goedemorgen. Weer een veel te vroege start van de werkweek
quote:Op maandag 25 februari 2008 07:15 schreef cul_non_kul het volgende:
Zo dan, goedenmorgen ...
Meestal ben ik een van de vroegste, maar Lein je spant de kroon vandaag, wat een tijdstip om op te moeten staan zeg
quote:Op maandag 25 februari 2008 07:32 schreef Den_Haag het volgende:
Ik mag zo weer naar de chiropractor. Hij heeft genoeg werk aan mijn vandaag
Je bedoelt Freecell zwanger.quote:Op maandag 25 februari 2008 02:22 schreef Duderinnetje het volgende:
O en tara ook zwangerHet is allemaal één groot feest in OUD
![]()
Ik ga het maar weer eens uit mijn AT's gooien
quote:Op maandag 25 februari 2008 08:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Ik was al een half uur op... Ik haat maandag
[..]genoeg aan jouw wat?
Misschien ben je wel oud aan het wordenquote:Op maandag 25 februari 2008 09:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
mijn rug. Zat goed vast vanochtend. Nu al een heel stukkie soepeler.
Ik vind er niks gezelligs aan zo in m'n uppiequote:Op maandag 25 februari 2008 13:58 schreef Perruche het volgende:
goedemiddag
is, ik ook ziek! gezelllig he, wil je ook thee? maar ik ben wel aan ´t werk
ik ga dit weekend mn hubby weer zien
Wat staat er tegenover?quote:Op maandag 25 februari 2008 14:20 schreef Den_Haag het volgende:
kan er niet iemand ff mij een massage komen geven?
Hier gelukkig niet gevallen, maar iets wat om de zoveel dagen de kop op steekt (aanvalsgewijs zeg maar) .. Ben ik dan een paar dagen zoet mee en dan zakt het weer af.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:30 schreef Perruche het volgende:
Hoezo hebben jullie zoveel pijn dan!! SOL, van de trap gevallen?
Jee, ben jij ook al getrouwdquote:Op maandag 25 februari 2008 13:58 schreef Perruche het volgende:
Jah zoiets, treetje gemist zeg maarquote:Op maandag 25 februari 2008 14:30 schreef Perruche het volgende:
Hoezo hebben jullie zoveel pijn dan!! SOL, van de trap gevallen?
tnx, ook voor Isaquote:Op maandag 25 februari 2008 14:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat staat er tegenover?
Aan iedereen die niet helemaal lekker in zn vel zit, beterschap! Perruche en Isa, denk aan je gezondheid. SOL en DE, wees voorzichtig hehHou jezelf heel want je moet nog langer mee! Even wat helende positieve energie jullie kant op
he getver... hoop dat je je snel beter voeltquote:Op maandag 25 februari 2008 14:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jah zoiets, treetje gemist zeg maar
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:13 schreef Isabeau het volgende:
En was en afwas kunnen op zich wel een dagje wachten.
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:37 schreef SeaOfLove het volgende:
Jah zoiets, treetje gemist zeg maar
nogal jaquote:Op maandag 25 februari 2008 14:43 schreef SeaOfLove het volgende:
Wat een kneuzenclupje zo bij elkaar btw![]()
quote:Hebben we al wat van dat wandelende gipscorset gehoord vandaag?![]()
Het ergste heb ik woensdag al gehad, maar ik voel me er fllink shit onder jaquote:Op maandag 25 februari 2008 14:55 schreef DarkElf het volgende:
nou bluezz das helemaal geen fijn nieuws...![]()
Heh Bluezz, wat afschuwelijk. Flink artrose... Tegenvaller. Zijn er behandemogelijkheden of moet je echt met de pjin leren leven.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:00 schreef Bluezz het volgende:
Het ergste heb ik woensdag al gehad, maar ik voel me er fllink shit onder ja![]()
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Heeft HIJ je van de trap gegooid?
Nou hier is de afwas bijna gedaan eindelijk. Leuk heur dat Gado Gado maken, maar een afwas wat er daarna isquote:Op maandag 25 februari 2008 15:17 schreef AKnynke het volgende:
Ik heb vandaag nog niets nuttigs gedaan, er komt gewoon niets uit m'n handen. Dan maar een dagje niet. Morgen is weer een dag!
Waarom noem je je vriend dan 'hubby', suffie.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:11 schreef Perruche het volgende:
Jullie gaan harddd!!
Nee man stereo, ik ben niet getrouwd, ga je mond spoelen!!
quote:Op maandag 25 februari 2008 13:58 schreef Perruche het volgende:
Grote knufquote:Op maandag 25 februari 2008 15:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het ergste heb ik woensdag al gehad, maar ik voel me er fllink shit onder ja![]()
Je bent altijd welkom heurquote:Op maandag 25 februari 2008 16:08 schreef Bluezz het volgende:
Mag ik ook in pyama bij Milou op de bank SOL
Moet met pijn leren leven, er is alleen wat mensendieck op los te laten.. maar dat zou alleen zijn om erger te voorkomen.
Maar goed. Er zijn nog zoveel leuke dingen
Begonnen in SI gewricht, toen heup, nu nek, en dat laatste is het pijnlijkst.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:09 schreef Isabeau het volgende:
Och jee, Bluezz, dat zijn geen fijne dingen om te horen...waar zit de artrose?
Wat jullie op msn bespreken, hou dat dan ook op msnquote:Op maandag 25 februari 2008 16:32 schreef Den_Haag het volgende:
SOL, zeg maar tegen CNK dat hij zich niet zo moet aanstellen en dat hij nog zat tijd over heeft om er naast te gaan studeren.
vind ik zulks een lief ende teder woordquote:Op maandag 25 februari 2008 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom noem je je vriend dan 'hubby', suffie.
[..]
quote:
U zijt maf ende zot.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:39 schreef Perruche het volgende:
[..]
vind ik zulks een lief ende teder woord
miauwwww is het al 5 uurquote:Op maandag 25 februari 2008 16:36 schreef cul_non_kul het volgende:
prrrt
quote:Op maandag 25 februari 2008 16:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wat jullie op msn bespreken, hou dat dan ook op msn![]()
of heb ik een post van cnk gemist?
Incrowd gedoequote:Op maandag 25 februari 2008 16:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wat jullie op msn bespreken, hou dat dan ook op msn![]()
of heb ik een post van cnk gemist?
En dat geeft zeker pijn bij bewegen, zitten en liggenquote:Op maandag 25 februari 2008 16:31 schreef Bluezz het volgende:
Begonnen in SI gewricht, toen heup, nu nek, en dat laatste is het pijnlijkst.
ik haat mijn SI-gwrichten, door die smak van het weekend heb ik dus onwijs pijn in mijn rechter SI-gewricht, en dat trekt lekker door naar bovenbeen en onderrug, met als gevolg dat ik in een verkeerde houding ga zitten/lopen/liggen om het maar te ontlasten en ik nog meer pijn krijgquote:Op maandag 25 februari 2008 16:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moet je niet een goeie massage krijgen SOL, of de sauna in ter ontspanning?quote:Op maandag 25 februari 2008 17:14 schreef SeaOfLove het volgende:
ik haat mijn SI-gwrichten, door die smak van het weekend heb ik dus onwijs pijn in mijn rechter SI-gewricht, en dat trekt lekker door naar bovenbeen en onderrug, met als gevolg dat ik in een verkeerde houding ga zitten/lopen/liggen om het maar te ontlasten en ik nog meer pijn krijg![]()
Maargoed ik weet al jaren dat mijn lichaam het laat afweten, en als ik geen smakkerds maak, dan is alles zo goed als redelijk in balans (behalve als ik ongesteld ben, of echt te veel heb gedaan)
Goed voor jezelf zorgen, dat kan je eraan doen. En meer ook nietquote:Op maandag 25 februari 2008 17:34 schreef DarkElf het volgende:
zo, voel me weer ietsjes beter.. zometeen eens loeiheet douchenaltijd lekker...
Vanavond lekker makkelijk eten (werkt door) .
Mijn lichaam doet zijn/ haar best altijd maar soms wil het ff niet(slijtage in knie en voeten (waar ik gelukkig niet teveel door gehinderd word maar soms is het ff wat lastiger) en nu dan sinds verleden jaar die reumatische klachten erbij).. Daar heb ik wel regelmatig goed last van.. maar ja, so be it
ach ja ik geloof dat ik genetisch niet echt handig in elkaar zitdoe je niets aan
Klopt en probeer ik ook.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Goed voor jezelf zorgen, dat kan je eraan doen. En meer ook niet
Alles is hier ter leering ende vermaeck.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
moogt ik dat als een compliment bezien?
Ik vind het niet decadentquote:Op maandag 25 februari 2008 17:52 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn ex bewaarde alles
Ik bewaar alleen de wat duurdere spullen, zoals een stukje vlees oid. Maar een handje rijst, tja. Of is dat nou heel decadent?
Ja zoiets dusquote:Op maandag 25 februari 2008 17:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik bewaar kliekjes alleen als ik er de volgende dag iets mee kan/wil doen of als het genoeg is om in te vriezen (nog een hele maaltijd dus).
Lekker glaasje wijn erbij, toastje met brie en loungen maarquote:Op maandag 25 februari 2008 18:12 schreef golfer het volgende:
Zo, dat was weer mij eerste drukke werkdagje van deze week.
Lekker even relaxen nu.
Eerst even een lekker gezond vruchtensapje, daarna een hapje zelfgemaakte nasigoreng en dan even een kort dutje doen.quote:
EmTe is toch zo'n nieuwe supermarktketen?quote:Op maandag 25 februari 2008 19:01 schreef Bluezz het volgende:
Zo, ik giet er nog een klein wijntje in en dan ff slapen
Wat is de emte steer
Nou, momenteel alweer stukken beterquote:
Nog nooit van EmTe gehoordquote:Op maandag 25 februari 2008 19:12 schreef Leintjeuh het volgende:
EmTe is toch zo'n nieuwe supermarktketen?
Ik heb net lekkere zelfgemaakte nasi gegetentoch wel handig dat mama kliekjes rijst bewaard
![]()
Kheb trouwens eendag vandaag! Mn vel zit goed, mn humeur zit goed (op vanmorgen vroeg na, dan) kheb weer lekker hardgelopen en gezond gegeten
En ik ga Mr. Rebound van wat ongewenst haar verlossen vanavond
Emte is iets brabants geloof ik, als ik zo kijk waar ze vestigingen hebben... http://www.em-te.nl/quote:Op maandag 25 februari 2008 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nog nooit van EmTe gehoordZeker alleen in het westen te vinden?
Lekker dat je een lekkere dag hebt
En éérst alle hars aanbrengen voor het verwijderenAnders wil hij niet meer na 1 stripje
Zal vragen aan Mr. Rebound of ie t goed vind... Misschien vindt ie t wel goed als zn knar niet op de foto erbij komtquote:Op maandag 25 februari 2008 19:37 schreef Liejannuh het volgende:
Vergeet je niet voor- en na foto's te maken Leintjeuh?
* Liejannuh geeft een dikke knuffel aan alle zieken hier.
Vlag over zn kop en neuken voor het vaderlandquote:
Kweenie, maar ik neem nu wat personal time opquote:Op maandag 25 februari 2008 20:48 schreef Den_Haag het volgende:
Rustig avondje hier. Iedereen moe van het weekend?
beetje een aanlummel avondjequote:Op maandag 25 februari 2008 20:48 schreef Den_Haag het volgende:
Rustig avondje hier. Iedereen moe van het weekend?
quote:
quote:i can sense it
something important
is about to happen
it's coming up
it takes courage to enjoy it
the hardcore & the gentle
BIG TIME SENSUALITY
we just met
and i know i'm a bit too intimate
but something huge is coming up
and we're both included
BIG TIME SENSUALITY
i don't know my future after this weekend
- and i don't want to!
BIG TIME SENSUALITY
quote:Op maandag 25 februari 2008 21:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Met o.a. Björk lekker hard op de koptel [ afbeelding ]
[..]
Tov!quote:Op maandag 25 februari 2008 21:19 schreef DarkElf het volgende:
Duizend en een smaken van Claudia Roden.
Oh heerlijk, amuses! Ben ik dol op.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tov!
Wij krijgen zaterdag weer eters, wil uit haar italiaanse boek iets maken, met heul veul amuses vooraf op lepeltjes
Als je zo pro-bjork bent, heb je de film Dancer in the Dark wel gezien denk ik? Ik moest er erg van huilen... Zo'n zielige flimquote:Op maandag 25 februari 2008 21:28 schreef Den_Haag het volgende:
Bluezz:
http://www.youtube.com/watch?v=M1tVQ7L_cs0&feature=related
Nooit fijn om te horen als iemand veel pijn heeft..quote:Op maandag 25 februari 2008 16:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Haaai!quote:Op maandag 25 februari 2008 22:03 schreef renzell het volgende:Sea of Love.
![]()
Wat een heerlijk kindje heb je daar!
waarom wilde jij eik meer vegetarisch gaan koken?quote:Op maandag 25 februari 2008 22:07 schreef renzell het volgende:
Die van mij (bijna 3) helpt ook altijd met koken. Leuk is dat. Geef het kind een bot mes en een bak champignons en het is een half uur zoet. Om vervolgens dan wél dat hele bakje gesneden te hebben. Kleine hulpkok, noem ik hem dan. En dan is ie trots.![]()
![]()
Tezzquote:Op maandag 25 februari 2008 22:35 schreef Tezz het volgende:
Pffffffff wat een dag zeg! Eerst hele dag gewerkt. Toen met twee vriendinnen afgesproken om na het werk iets te gaan eten. Wat een leuk avondje klessebessen had moet worden veranderde in een tranenzee, want vriendin 1 had net die dag haar man verlaten en stond met haar koffers en een verzoek tot logeren op de carpoolplaats ons op te wachten. Vriendin 2 had ook een stapel ellende (een vader met een herseninfarct en een zesde mislukte kunstmatige inseminatie-poging om haar kinderwens te vervullen).
Toen ik thuis kwam vertelde mijn man dat een kennis van ons morgen moet bevallen van een doodgeboren kindje. Oh en de hond is ziek.
Mag ik ff gillen: AAAAAAAAAAHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAA HHHHHHHHHHH zo dat lucht op.
ohhhh klinkt meer dan verrukkelijk golferquote:Op maandag 25 februari 2008 22:42 schreef golfer het volgende:
We zijn alvast aan het nadenken geslagen voor a.s. zaterdag als de broer van Bluezz en zijn vrouw bij ons komen eten.
Tot nu toe bedacht:
Amuses: gekookt kwarteleitje op bedje van filet americain, filetto tonatorolletjes gevuld met tonijnmayonaise en bonbons van rookvlees gevuld met uienchutney en roomkaas.
Hoofdgerecht: open lasagna met kastangechamignons, prei, uitgebakken pancetta en ricotta.
Dessert:appelcrumble met roomijs.
ah je vraagt precies wat ik wilde wetenquote:Op maandag 25 februari 2008 22:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ohhhh klinkt meer dan verrukkelijk golfer![]()
receptje van de filetto tonatorolletjes gevuld met tonijnmayonaise, please?
Truste DE, hopelijk jij morgen ook minder pijn
Thanx voor de tip. Het staat op het boodschappenlijstje.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:47 schreef Tezz het volgende:
Oh Golfer, tip voor je appelcrumble: doe er geschaafde amandelen en een flinke scheut amaretto doorheen!
Je kan het je kan het je kan hetquote:Op maandag 25 februari 2008 22:50 schreef ColdFeet het volgende:
Jeetje, TezzDikke knuffel voor jou!
DE, hoe vind je m, mooi is ie he? Ik heb die River Cafe Easy ook, lekkere risottorecepten staan erin joh
Ik kreeg net bezoek van Lein, met cookiesDe oven staat nu voor te verwarmen, ik ga er zo lekker eentje opknabbelen
Ik ben druk!! Niet te geloven. Afstuderen sucks
Moest die niet iemand harsen en nueckseksen dan?quote:Op maandag 25 februari 2008 22:50 schreef ColdFeet het volgende:
Ik kreeg net bezoek van Lein, met cookiesDe oven staat nu voor te verwarmen, ik ga er zo lekker eentje opknabbelen
Twee redenen eigenlijk. 1 = zielige dieren (daarom; immer biologisch, maar zelfs dat is voor geen centimeter te vertrouwen natuurlijk) en 2 = gezondheid. Ik houd van eten. Bourgondisch en overdadig. Ik houd me meer in dan ik geneigd ben te doen. En dat is gevaarlijk. Vraatzucht ligt op de loer.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:26 schreef SeaOfLove het volgende:
waarom wilde jij eik meer vegetarisch gaan koken?
Bij mij is het eik alleen omdat ik sinds ik met cnk (cul_non_kul, post ook weleens) heb ik een paar vegetarische eters erbij heb gekregen, waaronder 'schoonmama'
quote:Op maandag 25 februari 2008 22:54 schreef DarkElf het volgende:
Boek is prachtig! Echt een genot om te lezen en ben heel benieuwd naar de gerechten..
(ok ik ga slapen maar moest eerst nog de tomaten doen om ze vannacht te laten drogen...)
GMTAquote:Op maandag 25 februari 2008 22:55 schreef renzell het volgende:
[..]
Twee redenen eigenlijk. 1 = zielige dieren (daarom; immer biologisch, maar zelfs dat is voor geen centimeter te vertrouwen natuurlijk) en 2 = gezondheid. Ik houd van eten. Bourgondisch en overdadig. Ik houd me meer in dan ik geneigd ben te doen. En dat is gevaarlijk. Vraatzucht ligt op de loer.Een goede wijn met een lekkere kaas erbij. Een mooi stuk vlees met én geroosterde aardappels én een saus er overheen, pasta met een (veel te) vette saus, tapas, spare ribs, biertje, nog een biertje... Kortom; gewoon.... lekker eten!
Twee a drie keer in de week vegetarisch (en het zelfde voor vlees en vis) geeft volgens mij een aardig goede (en hopelijk gezonde
) balans. Vandaar. En die kleine haring van mij weigert stelselmatig zijn groente, dus dit lijkt mij een goede manier om hem er tóch aan te krijgen.
Ohhh ik ben heel slecht denk ik, want ik heb niets met zielige diertjesquote:Op maandag 25 februari 2008 22:55 schreef renzell het volgende:
[..]
Twee redenen eigenlijk. 1 = zielige dieren (daarom; immer biologisch, maar zelfs dat is voor geen centimeter te vertrouwen natuurlijk) en 2 = gezondheid. Ik houd van eten. Bourgondisch en overdadig. Ik houd me meer in dan ik geneigd ben te doen. En dat is gevaarlijk. Vraatzucht ligt op de loer.Een goede wijn met een lekkere kaas erbij. Een mooi stuk vlees met én geroosterde aardappels én een saus er overheen, pasta met een (veel te) vette saus, tapas, spare ribs, biertje, nog een biertje... Kortom; gewoon.... lekker eten!
Twee a drie keer in de week vegetarisch (en het zelfde voor vlees en vis) geeft volgens mij een aardig goede (en hopelijk gezonde
) balans. Vandaar. En die kleine haring van mij weigert stelselmatig zijn groente, dus dit lijkt mij een goede manier om hem er tóch aan te krijgen.
Nou, dat mag dan wel iets héél positiefs worden om alle ellende om je heen te compenseren... Fijn dat het met jou wel goed gaat, maar het is domweg niet leuk als het met de mensen om je heen niet goed gaat.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:48 schreef Tezz het volgende:
Nu heb ik afgelopen zaterdagavond wel mijn hand op het tv scherm gehouden tegen die van Uri Geller aan en deze beste meneer heeft mij beloofd dat er deze week iets positiefs gaat gebeuren dus tja, daar geloof ik dan maar in he!
CF is MrReboundquote:Op maandag 25 februari 2008 22:55 schreef golfer het volgende:
Moest die niet iemand harsen en nueckseksen dan?
Receptquote:Op maandag 25 februari 2008 23:12 schreef SeaOfLove het volgende:
Dat kokos gebeuren was btw een Maleisisch recept, en meer dan verrukkelijk
Laatste aflevering... balen zeg. Maar het is wel een leuke afleveringquote:Op maandag 25 februari 2008 23:13 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik de laatste aflevering van Friends kijken nu
quote:
Uri Geller is een illusionist en in feite een oplichter omdat ie zegt dat hij een "mentalist" is (ook een term die hij zelf heeft verzonnen)quote:Op maandag 25 februari 2008 22:48 schreef Tezz het volgende:
Nu heb ik afgelopen zaterdagavond wel mijn hand op het tv scherm gehouden tegen die van Uri Geller aan en deze beste meneer heeft mij beloofd dat er deze week iets positiefs gaat gebeuren dus tja, daar geloof ik dan maar in he!
Nee joh, da's SHEquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:05 schreef Bluezz het volgende:
Steer, deze hamster deed me aan jou denken
http://www.youtube.com/watch?v=uDFUpJTWY00&feature=related
Hey, je moet wel even de tijd nemen om uit te zieken. Luister naar dokter golfer.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben weer aan de dropjes. Op mijn werk.
SpleeffY volgens mij.quote:Oh ja, misschien een stomme vraag, maar zijn er ook fokkers die misschien tandarts zijn of tandheelkunde studeren? Weet iemand dat?
Jeutje Tezzquote:Op maandag 25 februari 2008 22:35 schreef Tezz het volgende:
Mag ik ff gillen: AAAAAAAAAAHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAA HHHHHHHHHHH zo dat lucht op.
Een vriend van me is tandarts en ik heb zelf veel "gebruikerservaring"quote:Op maandag 25 februari 2008 23:12 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, misschien een stomme vraag, maar zijn er ook fokkers die misschien tandarts zijn of tandheelkunde studeren? Weet iemand dat?
Ja. Bij CF in de buurt. Was dus even op doorreisquote:Op maandag 25 februari 2008 22:55 schreef golfer het volgende:
Moest die niet iemand harsen en nueckseksen dan?
hoest lichamelijk DE?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:26 schreef DarkElf het volgende:
morning, husband alweer de deur uitgebonjourd.. (jaja ik ben een brave vrouw die zorgt dat hij tenminste eet en drinkt 's ochtends )
quote:Op maandag 25 februari 2008 23:10 schreef ColdFeet het volgende:
GMTABehalve die kleine haring
Eet je veel peulvruchten? Ben ik dol op
Vis wordt hier ook met regelmaat gegeten, heb zelfs een hele lange peiode gehad dat we bijna alleen maar vis aten, maar dat ging me op een gegeven moment zo .tegenstaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:24 schreef renzell het volgende:
[..]
@ SOL: Oh, maar het water loopt mij óók in de mond bij het zien van zo'n heerlijk fricandeautje hoor. Zielige diertjes of niet.Maar eens in de zoveel tijd wint dat zielige het weer en ga ik die hard voor de vis en vega. Meestal zo'n week of 3, voor ik zwicht voor een heerlijk varkenshaasje oid.
Peultjes zijn wat anders dan peulvruchten.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:24 schreef renzell het volgende:
[..]
Peultjes eet ik heel veel ja!Lekker!
Wat 'n luxequote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:26 schreef DarkElf het volgende:
morning, husband alweer de deur uitgebonjourd.. (jaja ik ben een brave vrouw die zorgt dat hij tenminste eet en drinkt 's ochtends )
Je hebt het ff niet naar je zin?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:25 schreef AKnynke het volgende:
Zo, ook weer op het werk. Zometeen eerst een ladign van + 0100 boeken naar het postkantoor brengen, die allemaal 1 voor 1 gefrnakeerd meoten worden. En er zit hier een heele chagarijnige vent in het postkantoor!![]()
Ik heb het best naar de zin hoor, vind het heerlijk om een vreselijke chagarijnige vent nog chagarijniger te maken. Dat kan ik wel waarderen!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:31 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Je hebt het ff niet naar je zin?
Hier ben ik chagrijnig, bemoeizucht van collega's mbt mijn werk, terwijl ze er niets van begrijpen en alles dubbel doen...![]()
prrrrrrrrima, ga ik wel ff i-netten
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:29 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb het best naar de zin hoor, vind het heerlijk om een vreselijke chagarijnige vent nog chagarijniger te maken. Dat kan ik wel waarderen!Nu opzoek naar werk!
Beter dan gisteren gelukkig! Tis nog niet weggetrokken maar goed, er zit al vooruitgang in, das ook belangrijkquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hoest lichamelijk DE?
Bij mij op dit moment schouders/nek ietsjes beter nadat cnk me gemasserd had voor we gingen slapen. Hopelijk blijft het heel de dag zo aanvoelen.
Wat is/zijn cnk? Mis ik een soort vakjargon hier?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Vis wordt hier ook met regelmaat gegeten, heb zelfs een hele lange peiode gehad dat we bijna alleen maar vis aten, maar dat ging me op een gegeven moment zo .tegenstaan.
En zeker van het braden van een knappe fricandeau, rosbief of rollade kan ik zo vrolijk worden.
Net als gister, irritatie's met cnk aan het begin van het braden van de fricandeau, en toen de fricandeau na een uurtje klaar was, was de ' ruzie' weer over
had ik in een eerder post al geschreven cnk is cul_non_kul = mijn partner, die hier ook in het topic postquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:31 schreef renzell het volgende:
[..]
Wat is/zijn cnk? Mis ik een soort vakjargon hier?![]()
Joh je hebt dus toestemming vanuit Zweden gekregen, dat je opeens de keuze hebt??quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:32 schreef cul_non_kul het volgende:
@ Beunkster > yep, alleen heel even geduld betrachten tot 3 mrt. en dan weet ik waarheen, ik heb
de keuze
T heeft mij ook wat jaartjes gekost voor ik het ging doen hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:32 schreef cul_non_kul het volgende:
@ DE > kijken of ik zo iemand ergens kan leasen voor de vroege ochtend
Ah, vakjargon dus.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
had ik in een eerder post al geschreven cnk is cul_non_kul = mijn partner, die hier ook in het topic post
quote:
Hoop dat je lekker slaapt en je je straks een stuk beter voeltquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:47 schreef Bluezz het volgende:
Ja, ik ook.
Ik duik mijn bed nog even een uurtje in
(gaat het vandaag wel beter met jullie DE en SOL)
Rozen zijn rood,quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:04 schreef Den_Haag het volgende:
ik ga zo ff mailen naar de stille aanbidster
Alleen een beetje writersblock vandaag
een cup=2,84 dlquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:45 schreef Huppelei het volgende:
Even een vraagje hier als het mag. Als er staat:
# 1/2 cup butter
# 2 cups sugar
Hoeveel gram is dat dan? Wat is zeg maar 1 cup?
En en en? Wat heb je gestuurd?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:05 schreef Den_Haag het volgende:
berichtje verstuurd. nu even afwachten
En, een bekende?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:07 schreef Den_Haag het volgende:
Ik heb een tweede valentijnskaartje gekregen. een vervolg op de eerste. nu met emailadres.
flauw hoor!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:38 schreef Den_Haag het volgende:
Ga niet zeggen wat ik gestuurd heb. En nee, geen bekend emailadres. Die was er speciaal voor aangemaakt
Was je me alweer vergeten??quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
flauw hoor!![]()
Ben benieuwd! Ik realiseerde me net dat we volgende week onze 'date' hebben! Goed dat ik even in de agenda keek!
Ik zou niet durven. Dacht alleen dat het wat verder weg was!quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik zou niet durven. Dacht alleen dat het wat verder weg was!
Ach, een mens moet toch wat doen! Nog een uurtje werken, en dan ga ik naar de gemeenteraadvergadering, kijken of daar wat spannends te beleven is...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:47 schreef SeaOfLove het volgende:
omg dit is het smiley-topic geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |