Als je zo pro-bjork bent, heb je de film Dancer in the Dark wel gezien denk ik? Ik moest er erg van huilen... Zo'n zielige flimquote:Op maandag 25 februari 2008 21:28 schreef Den_Haag het volgende:
Bluezz:
http://www.youtube.com/watch?v=M1tVQ7L_cs0&feature=related
Nooit fijn om te horen als iemand veel pijn heeft..quote:Op maandag 25 februari 2008 16:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Begonnen in SI gewricht, toen heup, nu nek, en dat laatste is het pijnlijkst.
Haaai!quote:Op maandag 25 februari 2008 22:03 schreef renzell het volgende:Sea of Love.
![]()
Wat een heerlijk kindje heb je daar!
waarom wilde jij eik meer vegetarisch gaan koken?quote:Op maandag 25 februari 2008 22:07 schreef renzell het volgende:
Die van mij (bijna 3) helpt ook altijd met koken. Leuk is dat. Geef het kind een bot mes en een bak champignons en het is een half uur zoet. Om vervolgens dan wél dat hele bakje gesneden te hebben. Kleine hulpkok, noem ik hem dan. En dan is ie trots.![]()
![]()
Tezzquote:Op maandag 25 februari 2008 22:35 schreef Tezz het volgende:
Pffffffff wat een dag zeg! Eerst hele dag gewerkt. Toen met twee vriendinnen afgesproken om na het werk iets te gaan eten. Wat een leuk avondje klessebessen had moet worden veranderde in een tranenzee, want vriendin 1 had net die dag haar man verlaten en stond met haar koffers en een verzoek tot logeren op de carpoolplaats ons op te wachten. Vriendin 2 had ook een stapel ellende (een vader met een herseninfarct en een zesde mislukte kunstmatige inseminatie-poging om haar kinderwens te vervullen).
Toen ik thuis kwam vertelde mijn man dat een kennis van ons morgen moet bevallen van een doodgeboren kindje. Oh en de hond is ziek.
Mag ik ff gillen: AAAAAAAAAAHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAA HHHHHHHHHHH zo dat lucht op.
ohhhh klinkt meer dan verrukkelijk golferquote:Op maandag 25 februari 2008 22:42 schreef golfer het volgende:
We zijn alvast aan het nadenken geslagen voor a.s. zaterdag als de broer van Bluezz en zijn vrouw bij ons komen eten.
Tot nu toe bedacht:
Amuses: gekookt kwarteleitje op bedje van filet americain, filetto tonatorolletjes gevuld met tonijnmayonaise en bonbons van rookvlees gevuld met uienchutney en roomkaas.
Hoofdgerecht: open lasagna met kastangechamignons, prei, uitgebakken pancetta en ricotta.
Dessert:appelcrumble met roomijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |