abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56973213
quote:
Als je zo pro-bjork bent, heb je de film Dancer in the Dark wel gezien denk ik? Ik moest er erg van huilen... Zo'n zielige flim
pi_56973329
ben niet extreem pro-bjork maar ik kan wel genieten van bepaalde nummers van haar.
pi_56973360

Milou hielp vanavond mee de druiven schoon te maken op te eten, met haar nieuwe schort om natuurlijk
pi_56973481
zo, klaar voor vandaag. morgen nog even 2 uittreksel maken en dan stampen.
pi_56973513
Wat een onwijs leuk schortje! En op de bovenste foto ook nog de bijhorende pannenlap
  maandag 25 februari 2008 @ 22:03:46 #182
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_56973972
Sea of Love.

Wat een heerlijk kindje heb je daar!
pi_56974004
Oh dat schortje is idd leuk zeg! en leuk dat ze meehelpt wel zo gezellig
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_56974019
Milou, kokkie
Staat haar goed.

DH, sterkte morgen.
Even je linkje luisteren.
golferrrrrrrrrrrrrrrr, oren dicht dus
pi_56974038
Coole foto's van een cool kind met een cool schort!
  maandag 25 februari 2008 @ 22:07:10 #186
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_56974057
Die van mij (bijna 3) helpt ook altijd met koken. Leuk is dat. Geef het kind een bot mes en een bak champignons en het is een half uur zoet. Om vervolgens dan wél dat hele bakje gesneden te hebben. Kleine hulpkok, noem ik hem dan. En dan is ie trots.
  maandag 25 februari 2008 @ 22:10:33 #187
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_56974159
quote:
Op maandag 25 februari 2008 16:31 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Begonnen in SI gewricht, toen heup, nu nek, en dat laatste is het pijnlijkst.
Nooit fijn om te horen als iemand veel pijn heeft..
Ik heb doordat ik ziekte van Crohn heb ook vaak pijn, voornamelijk in darmen en maag, maar ik had de mazzel dat mijn ex kan magnetiseren.
Ik weet dat het heel vaag klinkt enzo en ik was er vroeger ook heel sceptisch in (nog steeds met heel veel dingen, hoewel ik toch ook veel (voor mij) onverklaarbare dingen ben tegen gekomen)
maar ze kon bij mij de pijn wegnemen, zelfs op 3 meter afstand voelde ik warmte van binnen en ze heeft ook een keer mijn darmen duidelijk laten bewegen, zo voelde het tenminste.
Dus misschien dat dat ook een uitkomst voor jou zou kunnen zijn.
Maar met dat soort dingen zou ik toch ook wel goed op internet zoeken naar iemand die ook echt betrouwbaar is, veel van die gasten zijn halve oplichters die het alleen voor het geld doen.

M'n ex was ik ook op een heel aparte manier tegengekomen trouwens, ze was bij een vriend van me waar ik vaak boodschappen mee deed.
Ik zat bij hem op bed en toen vroeg ze uit het niets of ik anders wilde zitten omdat ze voelde dat ik pijn had.
Ik had zelf niets laten merken, het was zo'n pijntje dat ik wel vaker had.
Ze wist ook precies aan te wijzen waar ik pijn had, terwijl alleen ik dat kon weten.

[ Bericht 11% gewijzigd door SiGNe op 25-02-2008 22:15:55 ]
pi_56974544
quote:
Op maandag 25 februari 2008 22:03 schreef renzell het volgende:
Sea of Love.

Wat een heerlijk kindje heb je daar!
Haaai!

Tnx!!

Leuk dat jouw kleine ook meehelpt Vind het ook altijd gewoon leuk om zo samen met Milou bezig te zijn, of dat nu in de keuken is of dat ze een uur bij mij kappertje aan het spelen is

Hebben we al 3 van die behulpzame kids hier in de SC want mini-Tezz is ookal een klein kookwondertje
pi_56974595
quote:
Op maandag 25 februari 2008 22:07 schreef renzell het volgende:
Die van mij (bijna 3) helpt ook altijd met koken. Leuk is dat. Geef het kind een bot mes en een bak champignons en het is een half uur zoet. Om vervolgens dan wél dat hele bakje gesneden te hebben. Kleine hulpkok, noem ik hem dan. En dan is ie trots.
waarom wilde jij eik meer vegetarisch gaan koken?

Bij mij is het eik alleen omdat ik sinds ik met cnk (cul_non_kul, post ook weleens) heb ik een paar vegetarische eters erbij heb gekregen, waaronder 'schoonmama'
pi_56974627
Tnx allemaal over de leuke reactie's op Milou's schortje

wat dat betreft blijft Le Marin af en toe een superwinkel
pi_56974836
Pffffffff wat een dag zeg! Eerst hele dag gewerkt. Toen met twee vriendinnen afgesproken om na het werk iets te gaan eten. Wat een leuk avondje klessebessen had moet worden veranderde in een tranenzee, want vriendin 1 had net die dag haar man verlaten en stond met haar koffers en een verzoek tot logeren op de carpoolplaats ons op te wachten. Vriendin 2 had ook een stapel ellende (een vader met een herseninfarct en een zesde mislukte kunstmatige inseminatie-poging om haar kinderwens te vervullen).
Toen ik thuis kwam vertelde mijn man dat een kennis van ons morgen moet bevallen van een doodgeboren kindje. Oh en de hond is ziek.

Mag ik ff gillen: AAAAAAAAAAHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAA HHHHHHHHHHH zo dat lucht op.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_56974894
jeetje tezz, wat een ellende op ellende!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_56974966
quote:
Op maandag 25 februari 2008 22:35 schreef Tezz het volgende:
Pffffffff wat een dag zeg! Eerst hele dag gewerkt. Toen met twee vriendinnen afgesproken om na het werk iets te gaan eten. Wat een leuk avondje klessebessen had moet worden veranderde in een tranenzee, want vriendin 1 had net die dag haar man verlaten en stond met haar koffers en een verzoek tot logeren op de carpoolplaats ons op te wachten. Vriendin 2 had ook een stapel ellende (een vader met een herseninfarct en een zesde mislukte kunstmatige inseminatie-poging om haar kinderwens te vervullen).
Toen ik thuis kwam vertelde mijn man dat een kennis van ons morgen moet bevallen van een doodgeboren kindje. Oh en de hond is ziek.

Mag ik ff gillen: AAAAAAAAAAHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAA HHHHHHHHHHH zo dat lucht op.
Tezz Wat een ellende allemaal

Dit is met recht het ellende-topic te noemen
  maandag 25 februari 2008 @ 22:42:06 #194
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56975009
We zijn alvast aan het nadenken geslagen voor a.s. zaterdag als de broer van Bluezz en zijn vrouw bij ons komen eten.
Tot nu toe bedacht:
Amuses: gekookt kwarteleitje op bedje van filet americain, filetto tonatorolletjes gevuld met tonijnmayonaise en bonbons van rookvlees gevuld met uienchutney en roomkaas.

Hoofdgerecht: open lasagna met kastangechamignons, prei, uitgebakken pancetta en ricotta.

Dessert:appelcrumble met roomijs.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_56975033
ja tis niet veel positiefs dit keer he?

Nou ja, komt vast wel weer goed.

Ik duik zo mijn bed in met een flinke pijnstiller want ik voel me absoluut miserabel.

Morgen is t vast beter!

Trusten!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 25 februari 2008 @ 22:43:42 #196
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56975063
Jeetje Tezz, dat is wel veel tegelijkertijd.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_56975112
dubbelkluts.
pi_56975119
quote:
Op maandag 25 februari 2008 22:42 schreef golfer het volgende:
We zijn alvast aan het nadenken geslagen voor a.s. zaterdag als de broer van Bluezz en zijn vrouw bij ons komen eten.
Tot nu toe bedacht:
Amuses: gekookt kwarteleitje op bedje van filet americain, filetto tonatorolletjes gevuld met tonijnmayonaise en bonbons van rookvlees gevuld met uienchutney en roomkaas.

Hoofdgerecht: open lasagna met kastangechamignons, prei, uitgebakken pancetta en ricotta.

Dessert:appelcrumble met roomijs.
ohhhh klinkt meer dan verrukkelijk golfer

receptje van de filetto tonatorolletjes gevuld met tonijnmayonaise, please?

Truste DE, hopelijk jij morgen ook minder pijn
pi_56975136
Jezus Tezz, welcome in topic of hell

Sterkte voor ons allemaal dan maar, en Signe, tnxx voor het meedenken hoe van de pijn af te komen.... ik laat dit allemaal eerst bezinken en moet het even geestelijk weer op een rijtje krijgen - lees accepteren- en dan heb ik weer ruimte voor die schouders die eronder moeten
pi_56975171
Ja en het lullige was eigenlijk dat het met mij eigenlijk best wel goed gaat! dus die twee meiden hun arme hartjes bij mij uitstorten en daarna keken ze me vragend aan van: goh, hoe ist eigenlijk met jou.........en ik heel dom: 'nou ja........eh..........eigenlijk best wel.............eh...............super'. Toen moesten we gelukkig wel alledrie giechelen en hebben we een bel rose gedronken hihi.

Oh Golfer, tip voor je appelcrumble: doe er geschaafde amandelen en een flinke scheut amaretto doorheen!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')