We gingen altijd eerst naar Paradijs tegenover Vredenburg. De laatste 3 keer naar Tai Soen in Hoog Catharijne. Beide zijn authentiek (te herkennen aan de massa's Chinezen die er komen lunchen). Ik moet zeggen dat ik geen voorkeur heb. Bij Tai Soen is het iets minder druk altijd, dus dat is wel fijn.quote:Op maandag 25 februari 2008 01:32 schreef SiGNe het volgende:
Mijn ouders hebben de hoop op kleinkinderen sowieso al opgegeven, dus dat scheelt altijd weer...
Dim Summen? waar? Ben nog op zoek naar een goede in Utrecht.
Op het vredenburg zit trouwens wel een heel goede chinees, die kookt authentiek (of in elk geval zoveel mogelijk, niet te vergelijken met een gewone chinees in elk geval)
Jeetje Isa.quote:Op maandag 25 februari 2008 01:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk het, m'n bed is ook helemaal klam van het zweet![]()
Zo kut om alleen te zijn als je je ziek, zwak en misselijk voelt
Nee,quote:Op maandag 25 februari 2008 01:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik verdenk chinese restaurants vol Chinesen er altijd van dat ze elke avond de hele familie uitnodigen te komen eten omdat wij Hollanders denken dat als er maar veel Chinesen zitten het een goed chinees restaurant is
Ik denk dan altijd aan illegale gokpaleizen en chinese maffia en dan in zo'n achterkamertje de big boss met een berg coke en een stapel geld op z'n buro.quote:Op maandag 25 februari 2008 01:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik verdenk chinese restaurants vol Chinesen er altijd van dat ze elke avond de hele familie uitnodigen te komen eten omdat wij Hollanders denken dat als er maar veel Chinesen zitten het een goed chinees restaurant is
Tai Soen ben ik wel vaak langs gelopen maar heb ik verder geen ervaring mee, moet ik ook maar eens proberen..quote:Op maandag 25 februari 2008 01:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
We gingen altijd eerst naar Paradijs tegenover Vredenburg. De laatste 3 keer naar Tai Soen in Hoog Catharijne. Beide zijn authentiek (te herkennen aan de massa's Chinezen die er komen lunchen). Ik moet zeggen dat ik geen voorkeur heb. Bij Tai Soen is het iets minder druk altijd, dus dat is wel fijn.
Ik wacht gewoon tot het weer kloptquote:Op maandag 25 februari 2008 01:46 schreef Stereotomy het volgende:
En Isa, doe eens wat aan die relatieregel in je fotoboek, zo durven leuke mannen je nooit te benaderen anders he.
Ja, dat kan ookquote:Op maandag 25 februari 2008 01:48 schreef SiGNe het volgende:
Ik denk dan altijd aan illegale gokpaleizen en chinese maffia en dan in zo'n achterkamertje de big boss met een berg coke en een stapel geld op z'n buro.
Huur anders iemand in om die bitch om te leggenquote:Op maandag 25 februari 2008 01:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon tot het weer klopt
Thanks!quote:Op maandag 25 februari 2008 00:27 schreef Stereotomy het volgende:
'Peuters en kleuters eten ongezond'
Hier Doed
De rel begint ongeveer daar waar SHE binnen komt hobbelen.
Klopt helemaal.quote:Op maandag 25 februari 2008 01:48 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik denk dan altijd aan illegale gokpaleizen en chinese maffia en dan in zo'n achterkamertje de big boss met een berg coke en een stapel geld op z'n buro.
Neu valt tegen.quote:Op maandag 25 februari 2008 02:00 schreef Isabeau het volgende:
Kom je even vertellen of dat OUD topic de moeite van het klikken waard is, Dude?
Succes voor joe.. niet te hard werken vandaag..quote:Op maandag 25 februari 2008 06:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo. goedemorgen. Weer een veel te vroege start van de werkweek
quote:Op maandag 25 februari 2008 07:15 schreef cul_non_kul het volgende:
Zo dan, goedenmorgen ...
Meestal ben ik een van de vroegste, maar Lein je spant de kroon vandaag, wat een tijdstip om op te moeten staan zeg
quote:Op maandag 25 februari 2008 07:32 schreef Den_Haag het volgende:
Ik mag zo weer naar de chiropractor. Hij heeft genoeg werk aan mijn vandaag
Je bedoelt Freecell zwanger.quote:Op maandag 25 februari 2008 02:22 schreef Duderinnetje het volgende:
O en tara ook zwangerHet is allemaal één groot feest in OUD
![]()
Ik ga het maar weer eens uit mijn AT's gooien
quote:Op maandag 25 februari 2008 08:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Ik was al een half uur op... Ik haat maandag
[..]genoeg aan jouw wat?
Misschien ben je wel oud aan het wordenquote:Op maandag 25 februari 2008 09:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
mijn rug. Zat goed vast vanochtend. Nu al een heel stukkie soepeler.
Ik vind er niks gezelligs aan zo in m'n uppiequote:Op maandag 25 februari 2008 13:58 schreef Perruche het volgende:
goedemiddag
is, ik ook ziek! gezelllig he, wil je ook thee? maar ik ben wel aan ´t werk
ik ga dit weekend mn hubby weer zien
Wat staat er tegenover?quote:Op maandag 25 februari 2008 14:20 schreef Den_Haag het volgende:
kan er niet iemand ff mij een massage komen geven?
Hier gelukkig niet gevallen, maar iets wat om de zoveel dagen de kop op steekt (aanvalsgewijs zeg maar) .. Ben ik dan een paar dagen zoet mee en dan zakt het weer af.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:30 schreef Perruche het volgende:
Hoezo hebben jullie zoveel pijn dan!! SOL, van de trap gevallen?
Jee, ben jij ook al getrouwdquote:Op maandag 25 februari 2008 13:58 schreef Perruche het volgende:
ik ga dit weekend mn hubby weer zien
Jah zoiets, treetje gemist zeg maarquote:Op maandag 25 februari 2008 14:30 schreef Perruche het volgende:
Hoezo hebben jullie zoveel pijn dan!! SOL, van de trap gevallen?
tnx, ook voor Isaquote:Op maandag 25 februari 2008 14:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat staat er tegenover?
Aan iedereen die niet helemaal lekker in zn vel zit, beterschap! Perruche en Isa, denk aan je gezondheid. SOL en DE, wees voorzichtig hehHou jezelf heel want je moet nog langer mee! Even wat helende positieve energie jullie kant op
he getver... hoop dat je je snel beter voeltquote:Op maandag 25 februari 2008 14:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jah zoiets, treetje gemist zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |