Je bedoelt Freecell zwanger.quote:Op maandag 25 februari 2008 02:22 schreef Duderinnetje het volgende:
O en tara ook zwangerHet is allemaal één groot feest in OUD
![]()
Ik ga het maar weer eens uit mijn AT's gooien
quote:Op maandag 25 februari 2008 08:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Ik was al een half uur op... Ik haat maandag
[..]genoeg aan jouw wat?
Misschien ben je wel oud aan het wordenquote:Op maandag 25 februari 2008 09:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
mijn rug. Zat goed vast vanochtend. Nu al een heel stukkie soepeler.
Ik vind er niks gezelligs aan zo in m'n uppiequote:Op maandag 25 februari 2008 13:58 schreef Perruche het volgende:
goedemiddag
is, ik ook ziek! gezelllig he, wil je ook thee? maar ik ben wel aan ´t werk
ik ga dit weekend mn hubby weer zien
Wat staat er tegenover?quote:Op maandag 25 februari 2008 14:20 schreef Den_Haag het volgende:
kan er niet iemand ff mij een massage komen geven?
Hier gelukkig niet gevallen, maar iets wat om de zoveel dagen de kop op steekt (aanvalsgewijs zeg maar) .. Ben ik dan een paar dagen zoet mee en dan zakt het weer af.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:30 schreef Perruche het volgende:
Hoezo hebben jullie zoveel pijn dan!! SOL, van de trap gevallen?
Jee, ben jij ook al getrouwdquote:Op maandag 25 februari 2008 13:58 schreef Perruche het volgende:
ik ga dit weekend mn hubby weer zien
Jah zoiets, treetje gemist zeg maarquote:Op maandag 25 februari 2008 14:30 schreef Perruche het volgende:
Hoezo hebben jullie zoveel pijn dan!! SOL, van de trap gevallen?
tnx, ook voor Isaquote:Op maandag 25 februari 2008 14:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat staat er tegenover?
Aan iedereen die niet helemaal lekker in zn vel zit, beterschap! Perruche en Isa, denk aan je gezondheid. SOL en DE, wees voorzichtig hehHou jezelf heel want je moet nog langer mee! Even wat helende positieve energie jullie kant op
he getver... hoop dat je je snel beter voeltquote:Op maandag 25 februari 2008 14:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jah zoiets, treetje gemist zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |