Lekker glaasje wijn erbij, toastje met brie en loungen maarquote:Op maandag 25 februari 2008 18:12 schreef golfer het volgende:
Zo, dat was weer mij eerste drukke werkdagje van deze week.
Lekker even relaxen nu.
Eerst even een lekker gezond vruchtensapje, daarna een hapje zelfgemaakte nasigoreng en dan even een kort dutje doen.quote:
EmTe is toch zo'n nieuwe supermarktketen?quote:Op maandag 25 februari 2008 19:01 schreef Bluezz het volgende:
Zo, ik giet er nog een klein wijntje in en dan ff slapen
Wat is de emte steer
Nou, momenteel alweer stukken beterquote:
Nog nooit van EmTe gehoordquote:Op maandag 25 februari 2008 19:12 schreef Leintjeuh het volgende:
EmTe is toch zo'n nieuwe supermarktketen?
Ik heb net lekkere zelfgemaakte nasi gegetentoch wel handig dat mama kliekjes rijst bewaard
![]()
Kheb trouwens eendag vandaag! Mn vel zit goed, mn humeur zit goed (op vanmorgen vroeg na, dan) kheb weer lekker hardgelopen en gezond gegeten
En ik ga Mr. Rebound van wat ongewenst haar verlossen vanavond
Emte is iets brabants geloof ik, als ik zo kijk waar ze vestigingen hebben... http://www.em-te.nl/quote:Op maandag 25 februari 2008 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nog nooit van EmTe gehoordZeker alleen in het westen te vinden?
Lekker dat je een lekkere dag hebt
En éérst alle hars aanbrengen voor het verwijderenAnders wil hij niet meer na 1 stripje
Zal vragen aan Mr. Rebound of ie t goed vind... Misschien vindt ie t wel goed als zn knar niet op de foto erbij komtquote:Op maandag 25 februari 2008 19:37 schreef Liejannuh het volgende:
Vergeet je niet voor- en na foto's te maken Leintjeuh?
* Liejannuh geeft een dikke knuffel aan alle zieken hier.
Vlag over zn kop en neuken voor het vaderlandquote:
Kweenie, maar ik neem nu wat personal time opquote:Op maandag 25 februari 2008 20:48 schreef Den_Haag het volgende:
Rustig avondje hier. Iedereen moe van het weekend?
beetje een aanlummel avondjequote:Op maandag 25 februari 2008 20:48 schreef Den_Haag het volgende:
Rustig avondje hier. Iedereen moe van het weekend?
quote:
quote:i can sense it
something important
is about to happen
it's coming up
it takes courage to enjoy it
the hardcore & the gentle
BIG TIME SENSUALITY
we just met
and i know i'm a bit too intimate
but something huge is coming up
and we're both included
BIG TIME SENSUALITY
i don't know my future after this weekend
- and i don't want to!
BIG TIME SENSUALITY
quote:Op maandag 25 februari 2008 21:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Met o.a. Björk lekker hard op de koptel [ afbeelding ]
[..]
Tov!quote:Op maandag 25 februari 2008 21:19 schreef DarkElf het volgende:
Duizend en een smaken van Claudia Roden.
Oh heerlijk, amuses! Ben ik dol op.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tov!
Wij krijgen zaterdag weer eters, wil uit haar italiaanse boek iets maken, met heul veul amuses vooraf op lepeltjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |