abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56975276
Jeetje, Tezz Dikke knuffel voor jou!

DE, hoe vind je m, mooi is ie he? Ik heb die River Cafe Easy ook, lekkere risottorecepten staan erin joh

Ik kreeg net bezoek van Lein, met cookies De oven staat nu voor te verwarmen, ik ga er zo lekker eentje opknabbelen

Ik ben druk!! Niet te geloven. Afstuderen sucks
  maandag 25 februari 2008 @ 22:52:37 #204
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56975337
quote:
Op maandag 25 februari 2008 22:47 schreef Tezz het volgende:

Oh Golfer, tip voor je appelcrumble: doe er geschaafde amandelen en een flinke scheut amaretto doorheen!
Thanx voor de tip. Het staat op het boodschappenlijstje.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_56975389
Boek is prachtig! Echt een genot om te lezen en ben heel benieuwd naar de gerechten..

(ok ik ga slapen maar moest eerst nog de tomaten doen om ze vannacht te laten drogen...)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_56975398
quote:
Op maandag 25 februari 2008 22:50 schreef ColdFeet het volgende:
Jeetje, Tezz Dikke knuffel voor jou!

DE, hoe vind je m, mooi is ie he? Ik heb die River Cafe Easy ook, lekkere risottorecepten staan erin joh

Ik kreeg net bezoek van Lein, met cookies De oven staat nu voor te verwarmen, ik ga er zo lekker eentje opknabbelen

Ik ben druk!! Niet te geloven. Afstuderen sucks
Je kan het je kan het je kan het En nu met die cookies in je mik al helemaal my dear
  maandag 25 februari 2008 @ 22:55:04 #207
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56975417
quote:
Op maandag 25 februari 2008 22:50 schreef ColdFeet het volgende:

Moest die niet iemand harsen en nueckseksen dan?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 25 februari 2008 @ 22:55:13 #208
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_56975419
quote:
Op maandag 25 februari 2008 22:26 schreef SeaOfLove het volgende:
waarom wilde jij eik meer vegetarisch gaan koken?

Bij mij is het eik alleen omdat ik sinds ik met cnk (cul_non_kul, post ook weleens) heb ik een paar vegetarische eters erbij heb gekregen, waaronder 'schoonmama'
Twee redenen eigenlijk. 1 = zielige dieren (daarom; immer biologisch, maar zelfs dat is voor geen centimeter te vertrouwen natuurlijk) en 2 = gezondheid. Ik houd van eten. Bourgondisch en overdadig. Ik houd me meer in dan ik geneigd ben te doen. En dat is gevaarlijk. Vraatzucht ligt op de loer. Een goede wijn met een lekkere kaas erbij. Een mooi stuk vlees met én geroosterde aardappels én een saus er overheen, pasta met een (veel te) vette saus, tapas, spare ribs, biertje, nog een biertje... Kortom; gewoon.... lekker eten! Twee a drie keer in de week vegetarisch (en het zelfde voor vlees en vis) geeft volgens mij een aardig goede (en hopelijk gezonde ) balans. Vandaar. En die kleine haring van mij weigert stelselmatig zijn groente, dus dit lijkt mij een goede manier om hem er tóch aan te krijgen.
pi_56975462
quote:
Op maandag 25 februari 2008 22:54 schreef DarkElf het volgende:
Boek is prachtig! Echt een genot om te lezen en ben heel benieuwd naar de gerechten..

(ok ik ga slapen maar moest eerst nog de tomaten doen om ze vannacht te laten drogen...)
pi_56975527
quote:
Op maandag 25 februari 2008 22:56 schreef Bluezz het volgende:

[..]

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_56975556
Ik ga ook mee zwaaien, tis weer mooi geweest voor vandaag.
En ik moet mijn boek nog uitlezen (Tess Geritsen, de mefisto club)
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_56975854
quote:
Op maandag 25 februari 2008 22:55 schreef renzell het volgende:

[..]

Twee redenen eigenlijk. 1 = zielige dieren (daarom; immer biologisch, maar zelfs dat is voor geen centimeter te vertrouwen natuurlijk) en 2 = gezondheid. Ik houd van eten. Bourgondisch en overdadig. Ik houd me meer in dan ik geneigd ben te doen. En dat is gevaarlijk. Vraatzucht ligt op de loer. Een goede wijn met een lekkere kaas erbij. Een mooi stuk vlees met én geroosterde aardappels én een saus er overheen, pasta met een (veel te) vette saus, tapas, spare ribs, biertje, nog een biertje... Kortom; gewoon.... lekker eten! Twee a drie keer in de week vegetarisch (en het zelfde voor vlees en vis) geeft volgens mij een aardig goede (en hopelijk gezonde ) balans. Vandaar. En die kleine haring van mij weigert stelselmatig zijn groente, dus dit lijkt mij een goede manier om hem er tóch aan te krijgen.
GMTA Behalve die kleine haring

Ik ben grotendeels vegetarisch opgevoed, en toen ik ging studeren ben ik structureel meer vlees gaan eten. In een studentenhuis met mannen, elke dag raak... Maar wat bewuster eten is beter voor mijn lijn.

Eet je veel peulvruchten? Ben ik dol op
pi_56975879
quote:
Op maandag 25 februari 2008 22:55 schreef renzell het volgende:

[..]

Ohhh ik ben heel slecht denk ik, want ik heb niets met zielige diertjes

Fricandeau van vanaaf was denk ik allesbehalve biologisch, maar toch verdomd lekker

Maargoed ik vind het dus leuk om te varieren, zelf een groentenburger in elkaar knutselen bijvoorbeeld.

Heb afgelopen week btw voor het eerst voor 'schoonmoeder' gekookt en dat was helemaal goed gegaan: tomaat-koriandersalade met citroen, raitta van munt en komkommer, rijst en voor haar tahoe in kokos en voor ons kip in kokos.
Dat kokos gebeuren was btw een Maleisisch recept, en meer dan verrukkelijk
pi_56975884
quote:
Op maandag 25 februari 2008 22:48 schreef Tezz het volgende:
Nu heb ik afgelopen zaterdagavond wel mijn hand op het tv scherm gehouden tegen die van Uri Geller aan en deze beste meneer heeft mij beloofd dat er deze week iets positiefs gaat gebeuren dus tja, daar geloof ik dan maar in he!
Nou, dat mag dan wel iets héél positiefs worden om alle ellende om je heen te compenseren... Fijn dat het met jou wel goed gaat, maar het is domweg niet leuk als het met de mensen om je heen niet goed gaat.

SoL: superschort, staat haar goed en ze geniet zo te zien echt van het meehelpen in de keuken

Ik ben weer aan de dropjes. Op mijn werk.

Oh ja, misschien een stomme vraag, maar zijn er ook fokkers die misschien tandarts zijn of tandheelkunde studeren? Weet iemand dat?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56975912
Truste Tezz

Ik de laatste aflevering van Friends kijken nu
pi_56975925
quote:
Op maandag 25 februari 2008 22:55 schreef golfer het volgende:

CF is MrRebound
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56976013
quote:
Op maandag 25 februari 2008 23:12 schreef SeaOfLove het volgende:

Dat kokos gebeuren was btw een Maleisisch recept, en meer dan verrukkelijk
Recept
pi_56976048
quote:
Op maandag 25 februari 2008 23:13 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik de laatste aflevering van Friends kijken nu
Laatste aflevering... balen zeg. Maar het is wel een leuke aflevering
pi_56976070
quote:
Op maandag 25 februari 2008 23:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

CF is MrRebound
Mijn schouders, wat doe je
pi_56976353
quote:

[..]

CF is MrRebound

receptje tik ik morgen even over voor je

De laatste afleveringen heb ik nooit meer gezien sinds het laatste seizoen een paar jaar geleden, heb echt even lekker mee zitten janken weer.
Niet zo hard als toen, toen was het echt een afsluiting van een tijdperk. (jah ik kan me in sommige serie's behoorlijk in/mee-leven )

Nu is mijn echte meeleefserie Grey's Anatomy waar ik ook gewoon zonder enige schaamte meejank
Desperate Housewife's is ook favoriet en wil ik echt niet missen, maar dat is zo absurd dat het maar weinig realistisch heeft.
pi_56976692
Ik heb van Desperate Housewifes alleen het eerste seizoen gezien en dat vond ik toen echt waanzinnig leuk. Daarna een tijdje heel druk gehad en als ik nu naar een aflevering kijk snap ik er niets meer van

"Mijn serie" van het moment is Heroes, ze mogen alleen wel opschieten met nieuwe afleveringen
  maandag 25 februari 2008 @ 23:50:00 #222
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_56976837
quote:
Op maandag 25 februari 2008 22:48 schreef Tezz het volgende:
Nu heb ik afgelopen zaterdagavond wel mijn hand op het tv scherm gehouden tegen die van Uri Geller aan en deze beste meneer heeft mij beloofd dat er deze week iets positiefs gaat gebeuren dus tja, daar geloof ik dan maar in he!
Uri Geller is een illusionist en in feite een oplichter omdat ie zegt dat hij een "mentalist" is (ook een term die hij zelf heeft verzonnen)
  maandag 25 februari 2008 @ 23:51:35 #223
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56976872
quote:

[..]

CF is MrRebound
Mijn fantasie, wat doe je
Confidence through competence
pi_56977124
Steer, deze hamster deed me aan jou denken

http://www.youtube.com/watch?v=uDFUpJTWY00&feature=related
  dinsdag 26 februari 2008 @ 00:10:41 #225
55709 Stereotomy
pi_56977204
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 00:05 schreef Bluezz het volgende:
Steer, deze hamster deed me aan jou denken

http://www.youtube.com/watch?v=uDFUpJTWY00&feature=related
Nee joh, da's SHE
  dinsdag 26 februari 2008 @ 00:14:39 #226
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56977271
quote:
Op maandag 25 februari 2008 23:12 schreef Isabeau het volgende:

Ik ben weer aan de dropjes. Op mijn werk.
Hey, je moet wel even de tijd nemen om uit te zieken. Luister naar dokter golfer.
quote:
Oh ja, misschien een stomme vraag, maar zijn er ook fokkers die misschien tandarts zijn of tandheelkunde studeren? Weet iemand dat?
SpleeffY volgens mij.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 26 februari 2008 @ 00:22:13 #227
55709 Stereotomy
pi_56977417
quote:
Op maandag 25 februari 2008 22:35 schreef Tezz het volgende:
Mag ik ff gillen: AAAAAAAAAAHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAA HHHHHHHHHHH zo dat lucht op.
Jeutje Tezz

Wat een ellende in de CUL SC
pi_56977484
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 00:22 schreef Stereotomy het volgende:

Wat een ellende in de CUL SC
En dan kom ik jou ook nog ff harsen

Faith Evans is zo erg nog niet trouwens.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 00:26:37 #229
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_56977509
quote:
Op maandag 25 februari 2008 23:12 schreef Isabeau het volgende:
Een vriend van me is tandarts en ik heb zelf veel "gebruikerservaring"
  dinsdag 26 februari 2008 @ 02:39:21 #230
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_56978828
Eens kijken of die gekke Triggershot de beol hier kan vinden
na deze hint vast wel
Iets met een magnetron enzo
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_56978833
quote:
Op maandag 25 februari 2008 22:55 schreef golfer het volgende:

Ja. Bij CF in de buurt. Was dus even op doorreis

En voor de vista-fans hier: WOW

Isa... Regel een date met m!! Ik geef m dan van tevoren wel een paar dagen rust, dan komt het in ieder geval helemaal goed, ook in de tweede ronde

En nu mn bed in kwart over 6 gaat de wekker
  dinsdag 26 februari 2008 @ 07:13:23 #232
195404 cul_non_kul
koken? wat is dat?
pi_56979241
G'morgen ... 't is weer veel te vroeg en nog donker ... en ik heb het koud, zo maar ff een warme douche doen dan
Alea jacta est
pi_56979289
morning, husband alweer de deur uitgebonjourd.. (jaja ik ben een brave vrouw die zorgt dat hij tenminste eet en drinkt 's ochtends )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_56979300
It's a beautiful morning! Lekker zacht hier buiten, het is al licht, heerlijk hoor!
Vandaag ga ik er maar een betere dag van maken dan gisteren. Alhoewel, ik ga nog wel op ziekenbezoek bij dat kindje wat afgelopen zaterdag van de trampoline is gevallen en nu met een gebroken been zit. Ik neem denk ik lekker een zak snoepjes of zo voor hem mee, hihi. Lekker verwennen......

Maar eerst maar even werken!
pi_56979586
Mogguh!

Hier regent en het waait ook behoorlijk
pi_56979627
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 07:26 schreef DarkElf het volgende:
morning, husband alweer de deur uitgebonjourd.. (jaja ik ben een brave vrouw die zorgt dat hij tenminste eet en drinkt 's ochtends )
hoest lichamelijk DE?

Bij mij op dit moment schouders/nek ietsjes beter nadat cnk me gemasserd had voor we gingen slapen. Hopelijk blijft het heel de dag zo aanvoelen.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 08:24:26 #237
105888 renzell
pi_56979720
quote:
Op maandag 25 februari 2008 23:10 schreef ColdFeet het volgende:

GMTA Behalve die kleine haring

Eet je veel peulvruchten? Ben ik dol op

Kleine haringen zijn net als mannen in studentenhuizen. Ze lusten vooral vet, zout en vlees. Het ís dat ie pas 2 is, anders zou ie er waarscijnijk ook nog dagelijks een halve krat Jupiler doorheen blazen, die haring van mij.

Peultjes eet ik heel veel ja! Lekker!

@ SOL: Oh, maar het water loopt mij óók in de mond bij het zien van zo'n heerlijk fricandeautje hoor. Zielige diertjes of niet. Maar eens in de zoveel tijd wint dat zielige het weer en ga ik die hard voor de vis en vega. Meestal zo'n week of 3, voor ik zwicht voor een heerlijk varkenshaasje oid.
pi_56979773
Pfft goeiemorgen. Brak.
pi_56979925
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 08:24 schreef renzell het volgende:

[..]

@ SOL: Oh, maar het water loopt mij óók in de mond bij het zien van zo'n heerlijk fricandeautje hoor. Zielige diertjes of niet. Maar eens in de zoveel tijd wint dat zielige het weer en ga ik die hard voor de vis en vega. Meestal zo'n week of 3, voor ik zwicht voor een heerlijk varkenshaasje oid.
Vis wordt hier ook met regelmaat gegeten, heb zelfs een hele lange peiode gehad dat we bijna alleen maar vis aten, maar dat ging me op een gegeven moment zo .tegenstaan.

En zeker van het braden van een knappe fricandeau, rosbief of rollade kan ik zo vrolijk worden.
Net als gister, irritatie's met cnk aan het begin van het braden van de fricandeau, en toen de fricandeau na een uurtje klaar was, was de ' ruzie' weer over
pi_56980406
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 08:24 schreef renzell het volgende:

[..]
Peultjes eet ik heel veel ja! Lekker!
Peultjes zijn wat anders dan peulvruchten.
Maar allebei zijn ze lekker.

Hoe is het met de ziekenboeg hier?
  dinsdag 26 februari 2008 @ 09:25:40 #241
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_56980434
Zo, ook weer op het werk. Zometeen eerst een ladign van + 0100 boeken naar het postkantoor brengen, die allemaal 1 voor 1 gefrnakeerd meoten worden. En er zit hier een heele chagarijnige vent in het postkantoor!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 26 februari 2008 @ 09:28:27 #242
195404 cul_non_kul
koken? wat is dat?
pi_56980454
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 07:26 schreef DarkElf het volgende:
Wat 'n luxe
Alea jacta est
  dinsdag 26 februari 2008 @ 09:31:57 #243
195404 cul_non_kul
koken? wat is dat?
pi_56980500
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 09:25 schreef AKnynke het volgende:
Zo, ook weer op het werk. Zometeen eerst een ladign van + 0100 boeken naar het postkantoor brengen, die allemaal 1 voor 1 gefrnakeerd meoten worden. En er zit hier een heele chagarijnige vent in het postkantoor!
Je hebt het ff niet naar je zin?

Hier ben ik chagrijnig, bemoeizucht van collega's mbt mijn werk, terwijl ze er niets van begrijpen en alles dubbel doen...

prrrrrrrrima, ga ik wel ff i-netten

[ Bericht 2% gewijzigd door cul_non_kul op 26-02-2008 09:49:32 ]
Alea jacta est
pi_56980873
Ik ben ook weer aan het werk. Morgen dagje vrij om te studeren.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 10:29:14 #245
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_56981418
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 09:31 schreef cul_non_kul het volgende:

[..]

Je hebt het ff niet naar je zin?

Hier ben ik chagrijnig, bemoeizucht van collega's mbt mijn werk, terwijl ze er niets van begrijpen en alles dubbel doen...

prrrrrrrrima, ga ik wel ff i-netten
Ik heb het best naar de zin hoor, vind het heerlijk om een vreselijke chagarijnige vent nog chagarijniger te maken. Dat kan ik wel waarderen! Nu opzoek naar werk!
  dinsdag 26 februari 2008 @ 10:41:26 #246
195404 cul_non_kul
koken? wat is dat?
pi_56981667
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 10:29 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ik heb het best naar de zin hoor, vind het heerlijk om een vreselijke chagarijnige vent nog chagarijniger te maken. Dat kan ik wel waarderen! Nu opzoek naar werk!

Dan mag je mij nog wel ff proberen nog chagrijniger te maken, hahaha lukt je toch niet
Alea jacta est
pi_56981731
CNK, had jij inmiddels nu wat anders gevonden of...?
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"
LinkedIn profiel
pi_56982066
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 08:16 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

hoest lichamelijk DE?

Bij mij op dit moment schouders/nek ietsjes beter nadat cnk me gemasserd had voor we gingen slapen. Hopelijk blijft het heel de dag zo aanvoelen.
Beter dan gisteren gelukkig! Tis nog niet weggetrokken maar goed, er zit al vooruitgang in, das ook belangrijk

Zou wel fijn zijn idd als je je beter blijft voelen vandaag.. dan komt er ook weer wat ontspanning op
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_56982081
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 09:28 schreef cul_non_kul het volgende:

[..]

Wat 'n luxe
Ja he? Hij is er iig blij mee en ik vind het een kleine moeite eigenlijk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 26 februari 2008 @ 11:31:49 #250
105888 renzell
pi_56982644
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 08:40 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Vis wordt hier ook met regelmaat gegeten, heb zelfs een hele lange peiode gehad dat we bijna alleen maar vis aten, maar dat ging me op een gegeven moment zo .tegenstaan.

En zeker van het braden van een knappe fricandeau, rosbief of rollade kan ik zo vrolijk worden.
Net als gister, irritatie's met cnk aan het begin van het braden van de fricandeau, en toen de fricandeau na een uurtje klaar was, was de ' ruzie' weer over
Wat is/zijn cnk? Mis ik een soort vakjargon hier?

Met vis weet ik het nooit zo goed. Mijn is er dol op, maar ik kom toch meestal niet veel verder dan een folietje met wat citroen, uitjes, knoflook en dille en dan in de oven. Of een pangasia of tilapia in de pan flikkeren met alle kruiden die het kruidenrek rijk is.

Maar da's weer meer iets voor in een vistopic oid. Ik zal ook eens gaan speuren naar vegaburgerrecepten.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 11:32:27 #251
195404 cul_non_kul
koken? wat is dat?
pi_56982656
@ Beunkster > yep, alleen heel even geduld betrachten tot 3 mrt. en dan weet ik waarheen, ik heb
de keuze

@ DE > kijken of ik zo iemand ergens kan leasen voor de vroege ochtend
Alea jacta est
pi_56983218
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 11:31 schreef renzell het volgende:

[..]

Wat is/zijn cnk? Mis ik een soort vakjargon hier?
had ik in een eerder post al geschreven cnk is cul_non_kul = mijn partner, die hier ook in het topic post
pi_56983263
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 11:32 schreef cul_non_kul het volgende:
@ Beunkster > yep, alleen heel even geduld betrachten tot 3 mrt. en dan weet ik waarheen, ik heb
de keuze
Joh je hebt dus toestemming vanuit Zweden gekregen, dat je opeens de keuze hebt??

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2008 12:04:39 ]
pi_56983301
brr moet straks trouwens naar de tandarts
voor het eerst in jááŕen weer eens een gaatje..
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 11:32 schreef cul_non_kul het volgende:
@ DE > kijken of ik zo iemand ergens kan leasen voor de vroege ochtend
T heeft mij ook wat jaartjes gekost voor ik het ging doen hoor maar ja Rtificial ging eerst om zes uur weg zeg maar en dát vind ik wel te vroeg

Nu staan we om half zeven op en gaat hij met ontbijt binnen, koffie en wat te drinken , een uurtje later weg.. Tis ook wel gezellig zo 's ochtends eigenlijk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_56983326
Ik heb een tweede valentijnskaartje gekregen. een vervolg op de eerste. nu met emailadres.
pi_56983365
oeh spannend
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_56983618
Tjeezus, het regent hier nu ook. En errug hard. De hond kreeg maar een errug klein rondje buiten, hihi!
Ik ben weer snel terug naar het werk! Fijne dag schattekes!
  dinsdag 26 februari 2008 @ 12:21:50 #258
105888 renzell
pi_56983637
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 12:00 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

had ik in een eerder post al geschreven cnk is cul_non_kul = mijn partner, die hier ook in het topic post
Ah, vakjargon dus.
pi_56983690
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 12:21 schreef renzell het volgende:

[..]

Ah, vakjargon dus.

@Tezz: wij moeten nog boodschappen doen, maar met dit rotweer heb ik absoluut geen zin. Heb ook nog geen flauw idee wat te eten vanaaf.
pi_56983740
tis idd prutweer ...

(oh en door die vervelende zachte winter zijn ze er trouwens al weer: Muggen! Heb er al twee gevangen in de slaapkamer)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_56984068
Morning, wakker worden op je vrije dag met een migraine aanval is een mooie afsluiter van de shitdag van gisteren

Wat een weer inderdaad, hier gaat het ook flink tekeer storm en regen.

Zeg zijn jullie ook steeds uitgelogd? Gisteravond al en nu weer?
pi_56984137
nee? ik krijg wel héél regematig een blanco pagina ...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_56984205
Ja, ik ook.
Ik duik mijn bed nog even een uurtje in

(gaat het vandaag wel beter met jullie DE en SOL)

@ Culleke : mensen die het beter weten op je werk, of je steeds dingen willen laten zien, leren die je allang weet zijn zo schijtirritant ja
pi_56984342
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 12:47 schreef Bluezz het volgende:
Ja, ik ook.
Ik duik mijn bed nog even een uurtje in

(gaat het vandaag wel beter met jullie DE en SOL)
Hoop dat je lekker slaapt en je je straks een stuk beter voelt

Hier gaat het beter dan gisteren iig en daar ben ik al blij mee
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_56984416
Balen Bluezz van de migraine!

Hier is het met de schouders en nek iets beter, bekken, onderrug en bovenbenen nog prut.

Vanaaf wordt het denk ik de Maleisische Rendang

note to myself: Niet vergeten ander receptje voor Isa over te tikken!
pi_56984632
ik ga zo ff mailen naar de stille aanbidster

Alleen een beetje writersblock vandaag

[ Bericht 19% gewijzigd door Den_Haag op 26-02-2008 13:09:49 ]
pi_56984811
Zozo wat een avonturen maken jullie mee!!

Ik heb ook wat meegemaakt vandaag, ik ging net lunchen met een (slanke jonge aantrekkelijke vrouwelijke) collega en we liepen het (personeels)restaurant uit. Er zat daar een knul, serieus, die kleedde mn collega al helemaal uit in gedachte! Het was echt zó vreselijk onsubtiel! Ontzettend smerig zelfs.

*diepe theatrale zucht* mannen... Het zijn (soms) ook een stel vreselijke varkens!!
/einde klaagzang
pi_56984836
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 13:04 schreef Den_Haag het volgende:
ik ga zo ff mailen naar de stille aanbidster

Alleen een beetje writersblock vandaag
Rozen zijn rood,
violen zijn blauw
Als je een beetje lef had
Had je je identiteit bekend gemaakt!

zoiets? Of wat reaumantischer?
pi_56984871
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 13:13 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Of wat reaumantischer?
ik las: reumatischer
pi_56984895
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 13:15 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

ik las: reumatischer
ah ok dan lag het niet alleen aan mij
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_56984937
Lein
pi_56985079
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 13:18 schreef Den_Haag het volgende:
Lein
Die zag je niet aankomen heh! Creatief, toch?
pi_56985622
Even een vraagje hier als het mag. Als er staat:

# 1/2 cup butter
# 2 cups sugar

Hoeveel gram is dat dan? Wat is zeg maar 1 cup?
pi_56985693
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 13:45 schreef Huppelei het volgende:
Even een vraagje hier als het mag. Als er staat:

# 1/2 cup butter
# 2 cups sugar

Hoeveel gram is dat dan? Wat is zeg maar 1 cup?
een cup=2,84 dl
pi_56985800
Zie hier

Hieruit volgt:
1 cup is 235 ml, dus 1/2 cup is 120 ml (ff afgerond)
1 eetlepel boter weegt 10 gram. 1 eetlepel = 15 ml.
Dus 1/2 cup boter weegt 80 gram
2 cups suiker is 470 ml, 1 eetlepel suiker weegt 15 gram, dus 2 cups suiker wegen 470 gram.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"
LinkedIn profiel
pi_56985847
Dank jullie wel!

Hoop suiker gaat er in die brownies dus
pi_56986094
berichtje verstuurd. nu even afwachten
pi_56986546
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 14:05 schreef Den_Haag het volgende:
berichtje verstuurd. nu even afwachten
En en en? Wat heb je gestuurd?
  dinsdag 26 februari 2008 @ 14:29:09 #280
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_56986690
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 12:07 schreef Den_Haag het volgende:
Ik heb een tweede valentijnskaartje gekregen. een vervolg op de eerste. nu met emailadres.
En, een bekende?
  dinsdag 26 februari 2008 @ 14:31:17 #281
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_56986733
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 14:22 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

En en en? Wat heb je gestuurd?
Ja, een copy-paste graag hier!
pi_56986905
Ga niet zeggen wat ik gestuurd heb. En nee, geen bekend emailadres. Die was er speciaal voor aangemaakt
  dinsdag 26 februari 2008 @ 14:43:14 #283
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_56987017
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 14:38 schreef Den_Haag het volgende:
Ga niet zeggen wat ik gestuurd heb. En nee, geen bekend emailadres. Die was er speciaal voor aangemaakt
flauw hoor!

Ben benieuwd! Ik realiseerde me net dat we volgende week onze 'date' hebben! Goed dat ik even in de agenda keek!
pi_56987059
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 14:43 schreef AKnynke het volgende:

[..]

flauw hoor!

Ben benieuwd! Ik realiseerde me net dat we volgende week onze 'date' hebben! Goed dat ik even in de agenda keek!
Was je me alweer vergeten??
  dinsdag 26 februari 2008 @ 14:46:59 #285
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_56987094
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 14:45 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Ik zou niet durven. Dacht alleen dat het wat verder weg was!
pi_56987125
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 14:45 schreef Den_Haag het volgende:

Nou Don Juan, lekkere indruk heb je achter gelaten als ze je nu al vergeten is
pi_56987249
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 14:46 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ik zou niet durven. Dacht alleen dat het wat verder weg was!
pi_56987384
Terug van boodschappen doen. In totaal 6x in een winkel geweest, en 6x heeft Milou dwarsgelegen
  dinsdag 26 februari 2008 @ 14:58:36 #289
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_56987413
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 14:52 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

pi_56987689
pi_56987773
get a room
pi_56987790
het wordt vanaaf btw de Maleisische Rendang
pi_56987853
zo, de tandarts heb ik ook weer overleefd
Nu nog even wachten tot de verdoving is uitgewerkt want het voelt wel vreemd zo
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 26 februari 2008 @ 15:23:05 #294
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_56987984
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:11 schreef Den_Haag het volgende:
pi_56988173
  dinsdag 26 februari 2008 @ 15:37:58 #296
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_56988394
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:29 schreef Den_Haag het volgende:
pi_56988547
pi_56988581
omg dit is het smiley-topic geworden
  dinsdag 26 februari 2008 @ 15:50:14 #299
195404 cul_non_kul
koken? wat is dat?
pi_56988633
tssss
Alea jacta est
  dinsdag 26 februari 2008 @ 15:51:18 #300
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_56988654
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:47 schreef SeaOfLove het volgende:
omg dit is het smiley-topic geworden
Ach, een mens moet toch wat doen! Nog een uurtje werken, en dan ga ik naar de gemeenteraadvergadering, kijken of daar wat spannends te beleven is...
pi_56988656
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:50 schreef cul_non_kul het volgende:
tssss
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')