had ik in een eerder post al geschreven cnk is cul_non_kul = mijn partner, die hier ook in het topic postquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:31 schreef renzell het volgende:
[..]
Wat is/zijn cnk? Mis ik een soort vakjargon hier?![]()
Joh je hebt dus toestemming vanuit Zweden gekregen, dat je opeens de keuze hebt??quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:32 schreef cul_non_kul het volgende:
@ Beunkster > yep, alleen heel even geduld betrachten tot 3 mrt. en dan weet ik waarheen, ik heb
de keuze
T heeft mij ook wat jaartjes gekost voor ik het ging doen hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:32 schreef cul_non_kul het volgende:
@ DE > kijken of ik zo iemand ergens kan leasen voor de vroege ochtend
Ah, vakjargon dus.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
had ik in een eerder post al geschreven cnk is cul_non_kul = mijn partner, die hier ook in het topic post
quote:
Hoop dat je lekker slaapt en je je straks een stuk beter voeltquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:47 schreef Bluezz het volgende:
Ja, ik ook.
Ik duik mijn bed nog even een uurtje in
(gaat het vandaag wel beter met jullie DE en SOL)
Rozen zijn rood,quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:04 schreef Den_Haag het volgende:
ik ga zo ff mailen naar de stille aanbidster
Alleen een beetje writersblock vandaag
een cup=2,84 dlquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:45 schreef Huppelei het volgende:
Even een vraagje hier als het mag. Als er staat:
# 1/2 cup butter
# 2 cups sugar
Hoeveel gram is dat dan? Wat is zeg maar 1 cup?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |