had ik in een eerder post al geschreven cnk is cul_non_kul = mijn partner, die hier ook in het topic postquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:31 schreef renzell het volgende:
[..]
Wat is/zijn cnk? Mis ik een soort vakjargon hier?![]()
Joh je hebt dus toestemming vanuit Zweden gekregen, dat je opeens de keuze hebt??quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:32 schreef cul_non_kul het volgende:
@ Beunkster > yep, alleen heel even geduld betrachten tot 3 mrt. en dan weet ik waarheen, ik heb
de keuze
T heeft mij ook wat jaartjes gekost voor ik het ging doen hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:32 schreef cul_non_kul het volgende:
@ DE > kijken of ik zo iemand ergens kan leasen voor de vroege ochtend
Ah, vakjargon dus.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
had ik in een eerder post al geschreven cnk is cul_non_kul = mijn partner, die hier ook in het topic post
quote:
Hoop dat je lekker slaapt en je je straks een stuk beter voeltquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:47 schreef Bluezz het volgende:
Ja, ik ook.
Ik duik mijn bed nog even een uurtje in
(gaat het vandaag wel beter met jullie DE en SOL)
Rozen zijn rood,quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:04 schreef Den_Haag het volgende:
ik ga zo ff mailen naar de stille aanbidster
Alleen een beetje writersblock vandaag
een cup=2,84 dlquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:45 schreef Huppelei het volgende:
Even een vraagje hier als het mag. Als er staat:
# 1/2 cup butter
# 2 cups sugar
Hoeveel gram is dat dan? Wat is zeg maar 1 cup?
En en en? Wat heb je gestuurd?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:05 schreef Den_Haag het volgende:
berichtje verstuurd. nu even afwachten
En, een bekende?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:07 schreef Den_Haag het volgende:
Ik heb een tweede valentijnskaartje gekregen. een vervolg op de eerste. nu met emailadres.
flauw hoor!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:38 schreef Den_Haag het volgende:
Ga niet zeggen wat ik gestuurd heb. En nee, geen bekend emailadres. Die was er speciaal voor aangemaakt
Was je me alweer vergeten??quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
flauw hoor!![]()
Ben benieuwd! Ik realiseerde me net dat we volgende week onze 'date' hebben! Goed dat ik even in de agenda keek!
Ik zou niet durven. Dacht alleen dat het wat verder weg was!quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik zou niet durven. Dacht alleen dat het wat verder weg was!
Ach, een mens moet toch wat doen! Nog een uurtje werken, en dan ga ik naar de gemeenteraadvergadering, kijken of daar wat spannends te beleven is...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:47 schreef SeaOfLove het volgende:
omg dit is het smiley-topic geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |