Wat jullie op msn bespreken, hou dat dan ook op msnquote:Op maandag 25 februari 2008 16:32 schreef Den_Haag het volgende:
SOL, zeg maar tegen CNK dat hij zich niet zo moet aanstellen en dat hij nog zat tijd over heeft om er naast te gaan studeren.
vind ik zulks een lief ende teder woordquote:Op maandag 25 februari 2008 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom noem je je vriend dan 'hubby', suffie.
[..]
quote:
U zijt maf ende zot.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:39 schreef Perruche het volgende:
[..]
vind ik zulks een lief ende teder woord
miauwwww is het al 5 uurquote:Op maandag 25 februari 2008 16:36 schreef cul_non_kul het volgende:
prrrt
quote:Op maandag 25 februari 2008 16:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wat jullie op msn bespreken, hou dat dan ook op msn![]()
of heb ik een post van cnk gemist?
Incrowd gedoequote:Op maandag 25 februari 2008 16:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wat jullie op msn bespreken, hou dat dan ook op msn![]()
of heb ik een post van cnk gemist?
En dat geeft zeker pijn bij bewegen, zitten en liggenquote:Op maandag 25 februari 2008 16:31 schreef Bluezz het volgende:
Begonnen in SI gewricht, toen heup, nu nek, en dat laatste is het pijnlijkst.
ik haat mijn SI-gwrichten, door die smak van het weekend heb ik dus onwijs pijn in mijn rechter SI-gewricht, en dat trekt lekker door naar bovenbeen en onderrug, met als gevolg dat ik in een verkeerde houding ga zitten/lopen/liggen om het maar te ontlasten en ik nog meer pijn krijgquote:Op maandag 25 februari 2008 16:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Begonnen in SI gewricht, toen heup, nu nek, en dat laatste is het pijnlijkst.
Moet je niet een goeie massage krijgen SOL, of de sauna in ter ontspanning?quote:Op maandag 25 februari 2008 17:14 schreef SeaOfLove het volgende:
ik haat mijn SI-gwrichten, door die smak van het weekend heb ik dus onwijs pijn in mijn rechter SI-gewricht, en dat trekt lekker door naar bovenbeen en onderrug, met als gevolg dat ik in een verkeerde houding ga zitten/lopen/liggen om het maar te ontlasten en ik nog meer pijn krijg![]()
Maargoed ik weet al jaren dat mijn lichaam het laat afweten, en als ik geen smakkerds maak, dan is alles zo goed als redelijk in balans (behalve als ik ongesteld ben, of echt te veel heb gedaan)
Goed voor jezelf zorgen, dat kan je eraan doen. En meer ook nietquote:Op maandag 25 februari 2008 17:34 schreef DarkElf het volgende:
zo, voel me weer ietsjes beter.. zometeen eens loeiheet douchenaltijd lekker...
Vanavond lekker makkelijk eten (werkt door) .
Mijn lichaam doet zijn/ haar best altijd maar soms wil het ff niet(slijtage in knie en voeten (waar ik gelukkig niet teveel door gehinderd word maar soms is het ff wat lastiger) en nu dan sinds verleden jaar die reumatische klachten erbij).. Daar heb ik wel regelmatig goed last van.. maar ja, so be it
ach ja ik geloof dat ik genetisch niet echt handig in elkaar zitdoe je niets aan
Klopt en probeer ik ook.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Goed voor jezelf zorgen, dat kan je eraan doen. En meer ook niet
Alles is hier ter leering ende vermaeck.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
moogt ik dat als een compliment bezien?
Ik vind het niet decadentquote:Op maandag 25 februari 2008 17:52 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn ex bewaarde alles
Ik bewaar alleen de wat duurdere spullen, zoals een stukje vlees oid. Maar een handje rijst, tja. Of is dat nou heel decadent?
Ja zoiets dusquote:Op maandag 25 februari 2008 17:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik bewaar kliekjes alleen als ik er de volgende dag iets mee kan/wil doen of als het genoeg is om in te vriezen (nog een hele maaltijd dus).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |