Succes voor joe.. niet te hard werken vandaag..quote:Op maandag 25 februari 2008 06:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo. goedemorgen. Weer een veel te vroege start van de werkweek
quote:Op maandag 25 februari 2008 07:15 schreef cul_non_kul het volgende:
Zo dan, goedenmorgen ...
Meestal ben ik een van de vroegste, maar Lein je spant de kroon vandaag, wat een tijdstip om op te moeten staan zeg
quote:Op maandag 25 februari 2008 07:32 schreef Den_Haag het volgende:
Ik mag zo weer naar de chiropractor. Hij heeft genoeg werk aan mijn vandaag
Je bedoelt Freecell zwanger.quote:Op maandag 25 februari 2008 02:22 schreef Duderinnetje het volgende:
O en tara ook zwangerHet is allemaal één groot feest in OUD
![]()
Ik ga het maar weer eens uit mijn AT's gooien
quote:Op maandag 25 februari 2008 08:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Ik was al een half uur op... Ik haat maandag
[..]genoeg aan jouw wat?
Misschien ben je wel oud aan het wordenquote:Op maandag 25 februari 2008 09:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
mijn rug. Zat goed vast vanochtend. Nu al een heel stukkie soepeler.
Ik vind er niks gezelligs aan zo in m'n uppiequote:Op maandag 25 februari 2008 13:58 schreef Perruche het volgende:
goedemiddag
is, ik ook ziek! gezelllig he, wil je ook thee? maar ik ben wel aan ´t werk
ik ga dit weekend mn hubby weer zien
Wat staat er tegenover?quote:Op maandag 25 februari 2008 14:20 schreef Den_Haag het volgende:
kan er niet iemand ff mij een massage komen geven?
Hier gelukkig niet gevallen, maar iets wat om de zoveel dagen de kop op steekt (aanvalsgewijs zeg maar) .. Ben ik dan een paar dagen zoet mee en dan zakt het weer af.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:30 schreef Perruche het volgende:
Hoezo hebben jullie zoveel pijn dan!! SOL, van de trap gevallen?
Jee, ben jij ook al getrouwdquote:Op maandag 25 februari 2008 13:58 schreef Perruche het volgende:
Jah zoiets, treetje gemist zeg maarquote:Op maandag 25 februari 2008 14:30 schreef Perruche het volgende:
Hoezo hebben jullie zoveel pijn dan!! SOL, van de trap gevallen?
tnx, ook voor Isaquote:Op maandag 25 februari 2008 14:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat staat er tegenover?
Aan iedereen die niet helemaal lekker in zn vel zit, beterschap! Perruche en Isa, denk aan je gezondheid. SOL en DE, wees voorzichtig hehHou jezelf heel want je moet nog langer mee! Even wat helende positieve energie jullie kant op
he getver... hoop dat je je snel beter voeltquote:Op maandag 25 februari 2008 14:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jah zoiets, treetje gemist zeg maar
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:13 schreef Isabeau het volgende:
En was en afwas kunnen op zich wel een dagje wachten.
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:37 schreef SeaOfLove het volgende:
Jah zoiets, treetje gemist zeg maar
nogal jaquote:Op maandag 25 februari 2008 14:43 schreef SeaOfLove het volgende:
Wat een kneuzenclupje zo bij elkaar btw![]()
quote:Hebben we al wat van dat wandelende gipscorset gehoord vandaag?![]()
Het ergste heb ik woensdag al gehad, maar ik voel me er fllink shit onder jaquote:Op maandag 25 februari 2008 14:55 schreef DarkElf het volgende:
nou bluezz das helemaal geen fijn nieuws...![]()
Heh Bluezz, wat afschuwelijk. Flink artrose... Tegenvaller. Zijn er behandemogelijkheden of moet je echt met de pjin leren leven.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:00 schreef Bluezz het volgende:
Het ergste heb ik woensdag al gehad, maar ik voel me er fllink shit onder ja![]()
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Heeft HIJ je van de trap gegooid?
Nou hier is de afwas bijna gedaan eindelijk. Leuk heur dat Gado Gado maken, maar een afwas wat er daarna isquote:Op maandag 25 februari 2008 15:17 schreef AKnynke het volgende:
Ik heb vandaag nog niets nuttigs gedaan, er komt gewoon niets uit m'n handen. Dan maar een dagje niet. Morgen is weer een dag!
Waarom noem je je vriend dan 'hubby', suffie.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:11 schreef Perruche het volgende:
Jullie gaan harddd!!
Nee man stereo, ik ben niet getrouwd, ga je mond spoelen!!
quote:Op maandag 25 februari 2008 13:58 schreef Perruche het volgende:
Grote knufquote:Op maandag 25 februari 2008 15:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het ergste heb ik woensdag al gehad, maar ik voel me er fllink shit onder ja![]()
Je bent altijd welkom heurquote:Op maandag 25 februari 2008 16:08 schreef Bluezz het volgende:
Mag ik ook in pyama bij Milou op de bank SOL
Moet met pijn leren leven, er is alleen wat mensendieck op los te laten.. maar dat zou alleen zijn om erger te voorkomen.
Maar goed. Er zijn nog zoveel leuke dingen
Begonnen in SI gewricht, toen heup, nu nek, en dat laatste is het pijnlijkst.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:09 schreef Isabeau het volgende:
Och jee, Bluezz, dat zijn geen fijne dingen om te horen...waar zit de artrose?
Wat jullie op msn bespreken, hou dat dan ook op msnquote:Op maandag 25 februari 2008 16:32 schreef Den_Haag het volgende:
SOL, zeg maar tegen CNK dat hij zich niet zo moet aanstellen en dat hij nog zat tijd over heeft om er naast te gaan studeren.
vind ik zulks een lief ende teder woordquote:Op maandag 25 februari 2008 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom noem je je vriend dan 'hubby', suffie.
[..]
quote:
U zijt maf ende zot.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:39 schreef Perruche het volgende:
[..]
vind ik zulks een lief ende teder woord
miauwwww is het al 5 uurquote:Op maandag 25 februari 2008 16:36 schreef cul_non_kul het volgende:
prrrt
quote:Op maandag 25 februari 2008 16:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wat jullie op msn bespreken, hou dat dan ook op msn![]()
of heb ik een post van cnk gemist?
Incrowd gedoequote:Op maandag 25 februari 2008 16:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wat jullie op msn bespreken, hou dat dan ook op msn![]()
of heb ik een post van cnk gemist?
En dat geeft zeker pijn bij bewegen, zitten en liggenquote:Op maandag 25 februari 2008 16:31 schreef Bluezz het volgende:
Begonnen in SI gewricht, toen heup, nu nek, en dat laatste is het pijnlijkst.
ik haat mijn SI-gwrichten, door die smak van het weekend heb ik dus onwijs pijn in mijn rechter SI-gewricht, en dat trekt lekker door naar bovenbeen en onderrug, met als gevolg dat ik in een verkeerde houding ga zitten/lopen/liggen om het maar te ontlasten en ik nog meer pijn krijgquote:Op maandag 25 februari 2008 16:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Begonnen in SI gewricht, toen heup, nu nek, en dat laatste is het pijnlijkst.
Moet je niet een goeie massage krijgen SOL, of de sauna in ter ontspanning?quote:Op maandag 25 februari 2008 17:14 schreef SeaOfLove het volgende:
ik haat mijn SI-gwrichten, door die smak van het weekend heb ik dus onwijs pijn in mijn rechter SI-gewricht, en dat trekt lekker door naar bovenbeen en onderrug, met als gevolg dat ik in een verkeerde houding ga zitten/lopen/liggen om het maar te ontlasten en ik nog meer pijn krijg![]()
Maargoed ik weet al jaren dat mijn lichaam het laat afweten, en als ik geen smakkerds maak, dan is alles zo goed als redelijk in balans (behalve als ik ongesteld ben, of echt te veel heb gedaan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |