Ik moet een compleet nieuw binnenkort uit te voeren ITIL-proces uit gaan werken, wat nog niet eerder binnen ons bedrijf echt van de grond is gekomen (Problem-management), maar formeel bestaat de functie, waarbinnen ik die taak moet uit gaan voeren, nog niet. Als ik dat uitgewerkt heb zou ik vervolgens de functie van Manager Problem-management krijgen.quote:
Oorsponkelijk is het Iers gaelic. Het betekent niet meer dan 'gezondheid', oftewel 'proost'. Enh et wordt overal in Ierland gebruikt. Net zo goed als de Britten de idiote gewoonte hebben om altijd 'cheers' te zeggen als ze afscheid nemen, hetzij aan de telefoon of gewoon, irl.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:34 schreef MadMaster het volgende:
Is 'Slàinte' ook in Ierland een gangbaar woord?
Ik ken het Gaelic woord uiteraard wel, maar meer vanuit de Schotse hoek.
In de whisky-wereld, die voor mij voornamelijk Schots is, is dit de standaard 'proost'-uitdrukking: Slàinte of Slàinte Math.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:38 schreef ElizabethR het volgende:
Oorsponkelijk is het Iers gaelic. Het betekent niet meer dan 'gezondheid', oftewel 'proost'. Enh et wordt overal in Ierland gebruikt. Net zo goed als de Britten de idiote gewoonte hebben om altijd 'cheers' te zeggen als ze afscheid nemen, hetzij aan de telefoon of gewoon, irl.
Goed hé, die interactiviteit tegenwoordig...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kijk nou wat jullie google laten doen:
8< ---knip--- >8
Daar kunnen we heel duidelijk over zijn, de Schotten hebben de whisky uitgevonden en de Ieren de whiskey. Simpel toch??quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de whisky-wereld, die voor mij voornamelijk Schots is, is dit de standaard 'proost'-uitdrukking: Slàinte of Slàinte Math.
In Ierland heb ik het nog nooit iemand horen zeggen, vandaar mijn vraag, zeker ook met de vete tussen ierland en Schotland op whisk(e)y-gebied over wie dat nou ooit 'uitgevonden' heeft.
Het zou mooi zijn als we dat hier op een Nederlands forum voor een ieder voor eens en altijd konden besluiten, maar je wil niet weten hoe vaak ik die discussie al heb moeten aanhoren...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:57 schreef ElizabethR het volgende:
Daar kunnen we heel duidelijk over zijn, de Schotten hebben de whisky uitgevonden en de Ieren de whiskey. Simpel toch??
qftquote:
quote:
ITIL. er gaat ergens ver weg in mijn achterhoofd een heeeeeel vaag lampje branden, dit heb ik op school gehadquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet een compleet nieuw binnenkort uit te voeren ITIL-proces uit gaan werken
Dat kan ik ook niet zonder het maximale aantal karakters in één post hier te overschrijden...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:26 schreef Etcetera het volgende:
ITIL. er gaat ergens ver weg in mijn achterhoofd een heeeeeel vaag lampje branden, dit heb ik op school gehadnadere uitleg niet nodig. echt niet
![]()
Je bent gedumpt!!!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zou gaan interrailen deze vakantie maar de vriendin waar ik mee zou gaan heeft gezegd dat ze dat niet meer wilt
toch niet de kaartjes al gekocht mag ik hopen? die dingen zijn best duurquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zou gaan interrailen deze vakantie maar de vriendin waar ik mee zou gaan heeft gezegd dat ze dat niet meer wilt
He wat jammer zegquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja inderdaad!quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:34 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb zin in een lekker stukje vis!!
Seriously? Heb je het al bekeken? Is het wat?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:37 schreef Nesle het volgende:
[..]
He wat jammer zeg
Trouwens, het examenrooster 2009 is al bekend he, kun je alvast kijken hoe goed/slecht 'ie is
Wel redelijk hoor! Alleen wis, eco en ak wel vlak achter elkaarquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Seriously? Heb je het al bekeken? Is het wat?
Aaaah.. waren leuke tijden die examens... om je heen allemaal mensen zwaar in de stressquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:52 schreef Nesle het volgende:
[..]
Wel redelijk hoor! Alleen wis, eco en ak wel vlak achter elkaar. Kijk zelf ook nog maar even
Hiero
Gelukkig doe ik C&Mquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:52 schreef Nesle het volgende:
[..]
Wel redelijk hoor! Alleen wis, eco en ak wel vlak achter elkaar. Kijk zelf ook nog maar even
Hiero
Ik krijg er geen centraal schriftelijk examen in, moet wel een praktische eindopdracht maken. Maar dat is niet zozeer tekenen als wel CKV-3b (-> Cultureel Kunstzinnige Vorming 3beeldend, is er ook in Muziekvariant) Zelfde geldt bij mij voor CKV2...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:44 schreef wyccie het volgende:
Op het vwo is alleen tekenen een examenvak toch?
Ik heb handvaardigheid en techniek voor het laatst in de eerste klas gehad. Samen met gym, de talen en biologie de leukste vakken.
Met een avondmaaltijd Brinta kom je wel een eindquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb gisteren niet heel erg nagedacht: vanaf morgenmiddag ben ik er een week niet, en ik heb een tweeliterpak melk gekocht... maar waarschijnlijk kom ik nog wel een eind
nog steeds gezeur?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:04 schreef Supersheep het volgende:
Belastingdienst maakt het me niet makkelijk
En
bash.org?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
* Joins: Pronto ()
<MSminion> PRONTO!! YOUR BACK!!!
<Pronto> I brought my front, too.
<MSminion> Whoa! Both of 'em? Wow.
* Pronto bows.
<MSminion> What about your left?
<Pronto> Nope. It got left, right over there.
<MSminion> Right.
<Pronto> No, it left.
<MSminion> No left or right, then?
<Pronto> Damn straight.
Yeahquote:
Door een fout bij de Belastingdienst of bij mijn zorgverzekeraar stond ik blijkbaar vanaf maart 2006 als onverzekerde aangegeven en daar kreeg ik eind 2007 ineens een brief over. Daardoor zou ik dus bijna al mijn ontvangen zorgtoeslag over 2006 moeten terugbetalen, ware het niet dat ik dus gewoon verzekerd ben geweest en altijd netjes betaald heb en dus ook gewoon recht heb op die zorgtoeslag.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Brinta als avondmaal lijkt me heerlijk als ik zwaar ziek ben, anders niet
Wat is het probleem met de belastingdienst Sheep?
Die massagevingers zien er niet echt fijn uit nee.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dit lijkt me een bijzonder naar apparaat
Ach.. ik heb nu zoiets leuks bij mn tandarts. 2 jaar geleden verhuisd, en heb toen een adreswijziging gestuurd. Vervolgens ben ik een jaar niet geweest, maar vorig jaar twee keer. De eerste keer dat ik ging heb ik aan de baliemedewerkster mijn adreswijziging nogmaals doorgegeven (de week er voor was ik in het ziekenhuis en bleek dat er wat verwarring over was aangezien er nog iemand onder bijna de zelfde naam bij de verzekering stond, met de zelfde geboortedatumquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Door een fout bij de Belastingdienst of bij mijn zorgverzekeraar stond ik blijkbaar vanaf maart 2006 als onverzekerde aangegeven en daar kreeg ik eind 2007 ineens een brief over. Daardoor zou ik dus bijna al mijn ontvangen zorgtoeslag over 2006 moeten terugbetalen, ware het niet dat ik dus gewoon verzekerd ben geweest en altijd netjes betaald heb en dus ook gewoon recht heb op die zorgtoeslag.
Ik opbellen en krijg te horen dat ik een bezwaarschrift + betalingsgegevens van mijn zorgverzekeraar op moet sturen.
Zorgverzekeraar opgebeld en ik zou alles ontvangen. Na een aantal weken nog niks ontvangen en ik bel opnieuw op met dezelfde vraag. Eindelijk de juiste papieren binnen en zie ik op de brief van de Belastingdienst dat de termijn van 6 weken (om bezwaar aan te tekenen) nu verstreken is. Net opgebeld en kreeg te horen dat ik dus misschien te laat ben en dat het daardoor misschien niet meer rechtgezet kan worden. Volgende week dus meteen zelf langs in de hoop dat er wat aan te doen is.
En zo niet dan ben ik niet van plan om te betalen. Ik heb nooit een fout gemaakt hierbij en nu moet ik door fouten van anderen ineens gaan betalen?
Weer een SOG-activiteit erbij.quote:
quote:<i8b4uUnderground> d-_-b
<BonyNoMore> how u make that inverted b?
<BonyNoMore> wait
<BonyNoMore> never mind
foeiquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Weer een SOG-activiteit erbij.![]()
[..]
quote:
quote:<Cthon98> hey, if you type in your pw, it will show as stars
<Cthon98> ********* see!
<AzureDiamond> hunter2
<AzureDiamond> doesnt look like stars to me
<Cthon98> <AzureDiamond> *******
<Cthon98> thats what I see
<AzureDiamond> oh, really?
<Cthon98> Absolutely
<AzureDiamond> you can go hunter2 my hunter2-ing hunter2
<AzureDiamond> haha, does that look funny to you?
<Cthon98> lol, yes. See, when YOU type hunter2, it shows to us as *******
<AzureDiamond> thats neat, I didnt know IRC did that
<Cthon98> yep, no matter how many times you type hunter2, it will show to us as *******
<AzureDiamond> awesome!
<AzureDiamond> wait, how do you know my pw?
<Cthon98> er, I just copy pasted YOUR ******'s and it appears to YOU as hunter2 cause its your pw
<AzureDiamond> oh, ok.
quote:<Khassaki> HI EVERYBODY!!!!!!!!!!
<Judge-Mental> try pressing the the Caps Lock key
<Khassaki> O THANKS!!! ITS SO MUCH EASIER TO WRITE NOW!!!!!!!
<Judge-Mental> fuck me
Maximale vroegboekkorting?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:27 schreef Nesle het volgende:
Veel plezier PS!![]()
Wij hebben zonet voor volgend jaar de vakantie alvast geboekt
Geen idee, vrienden van ons gaan morgen heen en boeken dan alvast voor volgend jaar, en dus ook voor ons. Heb nog nooit zo lang van te voren geweten wanneer ik op vakantie gingquote:
Waar ga je heen dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:17 schreef Nesle het volgende:
[..]
Geen idee, vrienden van ons gaan morgen heen en boeken dan alvast voor volgend jaar, en dus ook voor ons. Heb nog nooit zo lang van te voren geweten wanneer ik op vakantie ging
Skieen, waarheen? Eh, dat zal ik na moeten vragenquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:20 schreef Nesle het volgende:
[..]
Skieen, waarheen? Eh, dat zal ik na moeten vragen
Ik ook nietquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:34 schreef Yurithemaster het volgende:
heb helemaal geen zin om morgen te werken![]()
Doeiquote:
Oh ik heb hem niet gevonden maar een nieuwe aangevraagd en die was vandaag klaarquote:
Wow dat is relaxedquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:17 schreef wyccie het volgende:
Ach, dat is ook fijn.
Ik was zeer lang geleden ook eens mijn OV kwijt. Beredeneerd dat ik het in de bus moet hebben laten vallen. De busmaatschappij gebeld, en ja hoor de kaart lag daar in een bakje voor z'n neus. Even strippenkaart van iemand geleend, naar het hoofdkantoor gegaan, en kreeg 'm weer terug. Ik was hartstikke blij. Eind goed, al goed.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
<MooseOnDaLoose> Hey Mike
<goatboy> what?
<MooseOnDaLoose> Pussy.
<goatboy> er?
<MooseOnDaLoose> Pussy.
<goatboy> and?
<MooseOnDaLoose> Pussy.
<goatboy> ...
<MooseOnDaLoose> Pussy.
<goatboy> i dont get it
<MooseOnDaLoose> AND YOU NEVER WILL.
<goatboy> bastard
Radiohead?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:06 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
Ben nog steeds druk bezig met allemaal artikelenMaar vanavond stappen
Ik ben em kwijtquote:
Welke opname van Radiohead bedoel je?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
Haha handig
Mad? Kwam 'ie van jou?
quote:Radiohead
August 28, 2006
Heineken Music Hall
Amsterdam, Netherlands
Equipment: MM-MCSM-4 cardioids -> MM-EBM-1 (Bass Roll Off @ 107hz) -> iRiver H120 (RockBox) @ 44.1 Khz WAV
Transfer: iRiver H120 (RockBox) -> USB 2.0 -> Cool Edit Pro (+6dB) -> FLAC (level 8, sector boundaries aligned)
Taper: MadMaster
Tracklist:
01 Intro
02 You And Whose Army?
03 The National Anthem
04 Morning Bell
05 15 Step
06 Arpeggi
07 Exit Music
08 Dollars And Cents
09 Videotape
10 Paranoid Android
11 Street Spirit
12 The Gloaming
13 Bangers N Mash
14 Nude
15 Myxomatosis
16 Spooks
17 Idioteque
18 How To Disappear Completely
Encore 1:
19 Like Spinning Plates
20 Bodysnatchers
21 There There
22 Everything In Its Right Place
Encore 2:
23 Fake Plastic Trees
24 All I Need
25 Lucky
Recommended CD-tracking:
Tracks 1 - 17 on CD1 (running time 1:12:07)
Tracks 18 - 25 on CD2 (running time 0:47:46)
Fade in/out at the start/end of the recording.
Extra info:
Radiohead at their last concert of their 2006 tour.
Originaly this concert was scheduled for May 10 2006, but due to the dead of Radioheads drummer Phil Selways mother that concert was cancelled.
Share this recording with whoever you want, but please remember to respect the taper's wishes:
* Not For The Money, Just For Fun.
* Do not sell this recording on Ebay, Marktplaats or anywhere else!!!
* Do not encode this recording to MP3, OGG, WMV or any other lossy format if not for personal use.
* To anybody who don't read/understand the line above: Do do not spread this recording in lossy format (= MP3) by using Megaupload, any other fileshare website, hubs or at newsgroups!!!
Thanks to Edgar -the taper of the Amsterdam May 9, 2006 Radiohead gig and many, many other great concerts- for sharing his knowledge about this 'job' and the always usefull hints!
It's a pitty you couldn't make it this time to Amsterdam to pick up this concert, Thom Yorke dedicated 'Bodysnatchers' to you also.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:09 schreef RoofingBurner het volgende:
Hoe kom je in het bezit van die opname Mad?
+quote:Taper: MadMaster
op dit tijdstipquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:06 schreef wyccie het volgende:
Wordt het weer zo'n gezellig weekend hier?
Op zich ook niet erg, ik moet leren voor mijn tentamen.
Nou hoe je de tapes maakt is me duidelijk, maar ehhh....stel dat ik geïnteresseerd ben in zo'n opname en met name die van Radiohead, hoe zou ik dan aan een kopietje komen?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat mijn hobbies/bezigheden bij de aanwezigen hier wel zo ongeveer bekend waren...
Zo niet:
[..]
+
[ afbeelding ]
Ik heb ook een examen na de vakantie maar ik leer lekker nietquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:06 schreef wyccie het volgende:
Wordt het weer zo'n gezellig weekend hier?
Op zich ook niet erg, ik moet leren voor mijn tentamen.
ik denk alquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:25 schreef wyccie het volgende:
Nee, niet nu, Etc. Maar wel dit weekend. Morgen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |