Neequote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:50 schreef Soempie het volgende:
Hebben jullie samen al eens eerder iets van Ikea in elkaar gezet?
so truequote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
NeeDat is één van de relatietests he?
![]()
Nou, dan zit de eerste ruzie er misschien aan te komen! En je weet wat daarvan komt....![]()
![]()
Nee dusquote:
Ik ben nog niet helemaal wakker.quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je gaat wel vroeg slapen de laatste tijd Etsie... is alles verder goed met je?
Youp van 't Hekquote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
NeeDat is één van de relatietests he?
![]()
Nou, dan zit de eerste ruzie er misschien aan te komen! En je weet wat daarvan komt....![]()
![]()
valentine..doe je nog iets speciaals voor Pitt? Weet niet meer of ik het al gevraagd heb.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:47 schreef Etcetera het volgende:
vandaag bezig met verslagen, vanavond naar valentine's party in de kroeg, morgen bezig met verslagen/stagegebeuren en verder zo weinig mogelijk
maar plannen kunnen veranderen
staat nog niks in de planning geloof ik. maar mss dat hij wat gaat regelenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
valentine..doe je nog iets speciaals voor Pitt? Weet niet meer of ik het al gevraagd heb.
nee nu!quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:11 schreef Soempie het volgende:
Zulke cadeautjes heb je meer aan.![]()
Nou, ik ga er vandoorZoooo blij!!!
![]()
Ik wacht nog even, heb net kauwgomquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:12 schreef Nembrionic het volgende:
Bakke pleur!
Ja, dat is een slechte comboquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik wacht nog even, heb net kauwgom
Nou, knul. Vertel het maar.quote:
Ik kan zometeen wel lekker advocaatsprits eten bij de koffiequote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat is een slechte combo
Ik neem na koffie ook nooit direct kauwgom of mijn tanden poetsen.
Dan moet ik even wachten anders ga ik kokhalzen
Dat is niet erg want dat kost je nietsquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Probeerde net dat bedrijf van die Macbook te bellen, maar er wordt niet opgenomen. Jammer is dat het een 0900-nummer is
0800 is gratis, 0900 betalen. En er werd wel opgenomen, maar door een computer en niet door een persoonquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is niet erg want dat kost je nietsYuri
Tsja.. gewoon een paar keer wakker geworden tussendoor. En dan 's ochtends als je er uit moet ben je dus nog moe.quote:
Mag ik hieruit opmaken dat er nog geen macbooks geleverd zijn bij jullie? Balen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Probeerde net dat bedrijf van die Macbook te bellen, maar er wordt niet opgenomen. Jammer is dat het een 0900-nummer is
Inderdaad niet gekregen, maar ik had verwacht dat ze ondertussen het zelf al opgemerkt zouden hebben en de order annulerenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tsja.. gewoon een paar keer wakker geworden tussendoor. En dan 's ochtends als je er uit moet ben je dus nog moe.
[..]
Mag ik hieruit opmaken dat er nog geen macbooks geleverd zijn bij jullie? Balen.
Maar dat is een ander verhaal. Je zei dat er niet werd opgenomen. En in dat geval kost het je ook niets.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
0800 is gratis, 0900 betalen. En er werd wel opgenomen, maar door een computer en niet door een persoon
Ik probeer het later vandaag wel weer
Onverwacht heel leuk? Dus je kwam een leuke boy tegen?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:44 schreef MaJo het volgende:Męn ik heb een kater
Zo erg dat ik net een volle collegezaal uitgelopen ben omdat ik bang was dat ik moest kotsen
Nu durf ik niet meer naar binnen tot na de pauze dus kom ik hier maar even buurten
Maar gister was wel echt superleukOnverwacht heel erg leuk eigenlijk
Bizar ook
Helemaal uit mijn dak gegaan op C-Mon & Kypski
Maar dus wel teveel gezopen
Oh dat, bekend probleemquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tsja.. gewoon een paar keer wakker geworden tussendoor. En dan 's ochtends als je er uit moet ben je dus nog moe.
Vandaar de uitlegquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat is een ander verhaal. Je zei dat er niet werd opgenomen. En in dat geval kost het je ook niets.
De computer is nieuwe informatie
quote:In this episode we look at a few forms of birth control. There are many other options available including the Patch, female condoms, the sponge, foam, cervical caps, diaphragms, surgical sterilization, and playing World of Warcraft.
Whaha die is grappig. De stem van dat mens doet me denken aan die van Marcy uit Married with Children.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:02 schreef Whiteguy het volgende:
Dit programma moeten ze gewoon nederlands gaan ondertitelen en verplicht aan groep 8 basisschool laten zien hier in NL. Hilarisch gewoon![]()
![]()
[..]
quote:
't Wordt weekend. Is dat meestal niet het drukste gedeelte uit de week?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:14 schreef Yurithemaster het volgende:
Bijna tijd om weer aan het werk te gaan hooop dat het vandaag minder druk is als gister
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik blijk nog een 5 te hebben voor een vak waar een groepsgenoot een 7,5 voor heeft gekregen in de herkansting. op die herkansing staat ook mijn naam. ik heb dus maar even gemaild dat dat 'vast en zeker een foutje is' en of ze mijn cijfer eventjes wil aanpassen
zit daar nog een verhaal aan vastquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:14 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens..collegezalen onderkotsen is de bom.
Nu ga ik douchen, naar buiten en aan het werk
Het was gister drukker dan vorige week zaterdag, maar de drukste dag is zondag en dan ben ik er gelukkig nietquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
't Wordt weekend. Is dat meestal niet het drukste gedeelte uit de week?
er zijn studenten die een herkansing als volgt halen:quote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zit daar nog een verhaal aan vast![]()
Daar moet je van leren!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
er zijn studenten die een herkansing als volgt halen:
- ze doen de eerste keer mee
- wachten een (half) jaar voor de her
- mailen dat ze een herkansing hebben ingeleverd en waar dat cijfer blijft
- de docenten mailen dat ze een 6 hebben
nooit een herkansing gemaaktdát is pas sneaky
Bij mij op school moet je een krabbel op een lijst zetten dat je er geweest bent als je een tentamen hebt gemaaktquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar moet je van leren!
Maar dan zul je net zien dat ze kunnen achterhalen dat je het niet gemaakt hebt
in dit geval is het bewijs een groepsgenoot en een projectdocument dat is ingeleverd. ik zou het niet snel durven iigquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar moet je van leren!
Maar dan zul je net zien dat ze kunnen achterhalen dat je het niet gemaakt hebt
hier ookquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij mij op school moet je een krabbel op een lijst zetten dat je er geweest bent als je een tentamen hebt gemaakt
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
Okay, nog even voor ik echt weg ga. Wordt net gebeld door de Postcode Loterij.
"Met XXXX van de Postcode Loterij. Komt het gelegen dat ik u bel?"
-"Eh, nee"
....stil.... (hier had ik al zoiets van: deze is pas nét met deze baan begonnen)
"Mag ik u een andere keer terugbellen dan?"
-"Nee, ook niet. Het gaat om een aanbieding zeker?"
"Eh ja inderdaad, om lootjes ja."
-"Dan niet nee.(terugbellen dus)"
...weer stil...
"Mag ik vragen waarom niet?"
-"Ja, daar willen wij niet mee meespelen"
....weer stil....
"Oh..nou..een prima dag verder dan(beteuterd)".
Serieus..wat verwacht je nou? Dat iedereen enorm enthousiast aan de telefoon blijft hangen en de champagne opentrekt? Blijkbaar was ik de eerste die niet wilde ofzo
Documenten en zo moet je inleveren bij een balie en dan krijg je een bewijsje van inleveren. Als je die hebt dan kan je je claim ondersteunen, anders nietquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
in dit geval is het bewijs een groepsgenoot en een projectdocument dat is ingeleverd. ik zou het niet snel durven iig
je kunt er op gokken dat ze in al die meuk wel eens wat kwijt raken natuurlijk
[..]
hier ookmaar het was geen tentamen maar een projectdocument
oh wauw, dat lijkt me best handigquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Documenten en zo moet je inleveren bij een balie en dan krijg je een bewijsje van inleveren. Als je die hebt dan kan je je claim ondersteunen, anders niet
Hier voor sommige dingen ook, niet voor allemaalquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh wauw, dat lijkt me best handighier lever je het gewoon in bij de docent of in zijn/haar postvakje, dus vrij weinig controle
Sta jij in alle telefoonboeken bovenaan of zo dat ze je steeds bellen met 'aanbiedingen'quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
Okay, nog even voor ik echt weg ga. Wordt net gebeld door de Postcode Loterij.
Geen Macbook, wel centjes terugquote:Geachte heer Hawaii_Tim,
Wij moeten u helaas mededelen dat uw bestelling niet meer leverbaar is.
Binnen 7 werkdagen wordt dan ook het bedrag terug geboekt op uw rekening.
Wij hopen u hiermee voldoende mee geinformeerd te hebben,
en wensen u een fijn weekend toe.
Met vriendelijke groet,
Customer Service 4AllClients
Hé, dat bericht heb ik niet gehad (zou de mijne dan gewoon thuis op tafel liggen?)...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Geen Macbook, wel centjes terug
Ik heb vandaag geprobeerd ze te bellen, maar ik kreeg geen echt persoon aan de lijn. Toen een mail gestuurd, kreeg vrij snel dat antwoordquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé, dat bericht heb ik niet gehad (zou de mijne dan gewoon thuis op tafel liggen?)...
Zelf om gevraagd of spontaan dat bericht ontvangen?
OK, ik heb geen haast met die 40 Euro, dus ik wacht nog wel even...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geprobeerd ze te bellen, maar ik kreeg geen echt persoon aan de lijn. Toen een mail gestuurd, kreeg vrij snel dat antwoord
Je zou het kunnen afwachten of zelf een mail sturen
Ik ook niet echt, hoopte op een ander resultaat. Maar als ik m'n geld terug krijg vind ik het ook goedquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, ik heb geen haast met die 40 Euro, dus ik wacht nog wel even...
Ja verschrikkelijk he? Ik moet eigenlijk die lijst een keer invullen zodat we niet meer gebeld worden.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sta jij in alle telefoonboeken bovenaan of zo dat ze je steeds bellen met 'aanbiedingen'
Dat was te verwachten natuurlijkquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Geen Macbook, wel centjes terug
Zaaaaaaaaaaaaalig!!quote:
Kijk, jij snapt hetquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zaaaaaaaaaaaaalig!!
Het is hier gewoon lente! Ik ga straks een lekkere pint drinken op het terras bij Gannon's!! Ik ben ook erg blij dat er goed op geanticipeerd heb, want mijn collega zit in een dikke trui te puffen en ik heb gelukkig een bloesje aan!!
Als het weekend ook zo wordt!![]()
![]()
![]()
![]()
Ze mogen me ook een ander, gelijkwaardig produkt toesturen...quote:
Heb ons nummer thuis laten wijzigen en geheim laten worden.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:20 schreef Nembrionic het volgende:
Ja verschrikkelijk he? Ik moet eigenlijk die lijst een keer invullen zodat we niet meer gebeld worden.
De UPC belt in ieder geval niet meer. Daar had ik al aan gevraagd of ze ons van de lijst konden halen.
Ja, heerlijk hč...quote:
Jajaquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze mogen me ook een ander, gelijkwaardig produkt toesturen...
[..]
En dat vind ik dus een rukoplossingquote:Heb ons nummer thuis laten wijzigen en geheim laten worden.
Sindsdien ben ik van dat geleuter af...![]()
[..]
30 vind ik nét even te warmquote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Onverwacht heel leuk? Dus je kwam een leuke boy tegen?![]()
C-Mon en Kypski zijn dan ook heel vet
You get around, don't you?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:48 schreef MaJo het volgende:
[..]Eentje die ik al ken zelfs
Viel wel in de smaak gister, had meerdere mannen achter me aan
C-Mon en Kypski zijn zeker vet
Oh ja, dat is wel fijnquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:45 schreef MadMaster het volgende:
En vochtig is het hier niet, zoals in de USA.
Heerlijk passaat-windje erbij en dan is het zeer goed vertoeven.
's Nachts airco aan, ook goed vol te houden...
Ik heb toch maar het zekere voor het onzekere genomen en heb in de pauze mijn tas gepakt en ben weggegaanquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:14 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens..collegezalen onderkotsen is de bom.
Nu ga ik douchen, naar buiten en aan het werk
Oiquote:
Jaja, stille wateren enzoquote:
Zo erg is het trouwens niet hoorquote:
Hmm doe mij maar liever bier en tietenquote:
Dat is inderdaad een editquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:58 schreef Nembrionic het volgende:
-edit- toch?
Die hebben ook mijn voorkeur en die zullen er ook zijnquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmm doe mij maar liever bier en tieten
Ah dus poker, bier én tietenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die hebben ook mijn voorkeur en die zullen er ook zijn
Ja, pff...het is ook zoveelquote:
Ja 1000enquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, pff...het is ook zoveel
Ken ik 'm ?
ik zit je maar te pesten natuurlijk
Ja, ik had met beter moeten uitdrukken. Het wordt een combinatie vanquote:
Haha!quote:
cońon bedoel jequote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, ik had met beter moeten uitdrukken. Het wordt een combinatie van
- bier en tieten
- bier zuipen en kut roepen
- poker
Zoiets
Je weet best wiequote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
Nee wacht, die heeft geen baard. H dan?
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
cońon bedoel je
Ik stond gister op de tram te wachten en toen hoorde ik opeens een surinamer cońon roepenNiet naar mij overigens
Dat zei deze niet helaasquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]VIIEESSSSSSSSS Patrick..VIEESSSSS!
Uhuhquote:
Je vindt me toch niet rustigquote:
Ik kan mijn posts wel even editten hoor? Maar dan moet je je quote ook even aanpassen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:13 schreef MaJo het volgende:
Maar eigenlijk is het niet zo handig om dit allemaal hier te bespreken aangezien wel meer mensen hem kennen
Dit is een random postquote:
Heyquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:18 schreef iamredleader het volgende:
* iamredleader het topic inloopt en meteen weer weggaat *
MaJo, ik wil niet weten wie het was, boeit niet, maar je maakt het hier wel redelijk "en plein publique" openbaar
Iew bierquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:20 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, oh, oh, ik ga zo een zelfgebrouwen biertje proeven van iemand
Ik heb zin in pizzaquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:21 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zit alleen nog even te bedenken wat ik ga eten vanavond. Borrelnootjes zijn geen ideale maaltijd
Dat zegt iedereen inderdaad maar ik vind het nog wel vrij koudquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
Had ik al gezegd dat het lekker weer was?
Ja maar jij hebt een kater. Daarbij moet je ook wel in het zonnetje lopen, niet in de schaduw.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen inderdaad maar ik vind het nog wel vrij koud
Zou dat het zijn?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt een kater. Daarbij moet je ook wel in het zonnetje lopen, niet in de schaduw.
Mijn (brave) beste vriendin heeft met de 11-kroegentocht (carnaval) twee volslagen vreemden gezoend, waarvan eentje haar waarschijnlijk heeft proberen te drogeren (had zijn vriendin zo ook het ziekenhuis in gekregenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo erg is het trouwens niet hoorMaar wel weer even een leuke roddel die door mijn vriendinnengroep roeleert op het moment
"heb je al gehoord dat MaJo met
gezoend heeft"
![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mijn (brave) beste vriendin heeft met de 11-kroegentocht (carnaval) twee volslagen vreemden gezoend, waarvan eentje haar waarschijnlijk heeft proberen te drogeren (had zijn vriendin zo ook het ziekenhuis in gekregen)
En daarvoor had ze, 3 jaar terug, één jongen gezoend![]()
Er staat een experimentje in de oven
Jaquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:40 schreef B.ertha het volgende:
Heeft iemand hier trouwens een AH-bonuskaart? Ik niet, maar ik kan een jaar lang gratis shoppen winnen
Hij wilde haar heel graag bier geven, maar ze vertrouwde het niet, dus vroeg ze om flügel (zo helder was ze dus nog welquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
hey, zo'n drogeerverhaal hoorde ik onlangs ook nog ergens. Hoe sneu moet je zijn
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hij wilde haar heel graag bier geven, maar ze vertrouwde het niet, dus vroeg ze om flügel (zo helder was ze dus nog wel) Kwam hij toch met bier aanzetten, dat hij zelfs overschudde in een ander glas
Toen is ze maar gegaan
heb ikquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:40 schreef B.ertha het volgende:
Heeft iemand hier trouwens een AH-bonuskaart? Ik niet, maar ik kan een jaar lang gratis shoppen winnen
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hij wilde haar heel graag bier geven, maar ze vertrouwde het niet, dus vroeg ze om flügel (zo helder was ze dus nog wel) Kwam hij toch met bier aanzetten, dat hij zelfs overschudde in een ander glas
Toen is ze maar gegaan
Is er niet iets te verzinnen over een ruzie die je ooit gehad hebt met je zus en dat je moeder dreigde niet naar de dierentuin te gaan als jullie het niet bijlegden? Beetje upspicen en dan is er wat van te makenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:25 schreef Etcetera het volgende:
om nog een keer terug te komen op het prisonersdilemma: heeft iemand van jullie dat ooit meegemaaktmoet een voorbeeld hebben in het verslag. de enige keer dat ik in die situatie zat was met conflicthantering eergister
![]()
verzinnen ben ik goed inquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is er niet iets te verzinnen over een ruzie die je ooit gehad hebt met je zus en dat je moeder dreigde niet naar de dierentuin te gaan als jullie het niet bijlegden? Beetje upspicen en dan is er wat van te maken
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mocht je er met dit voorbeeld niet uit komen dan kan je altijd nog iets verzinnen met het traditionele dreigement van docenten "Als jullie nu niet vertellen wie dit gedaan heeft, moeten jullie allemaal nablijven!"
Eigenlijk niet, maar als je nog een kort stukje nodig hebt kan ik vast wel bijspringenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]nog zo'n mooie
ik heb dat trouwens serieus eens meegemaakt schiet me nu te binnen
iemand had een elastiekje naar een lerares geschoten, dat was tegen haar oog aangekomen. niemand mocht weg voor bekend was wie het had gedaan. weet alleen niet meer hoe dat is afgelopen, maar dat verzin ik er wel bij enzo
wil jij mijn verslag niet maken
heb dat ook eens meegemaaktquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]nog zo'n mooie
ik heb dat trouwens serieus eens meegemaakt schiet me nu te binnen
iemand had een elastiekje naar een lerares geschoten, dat was tegen haar oog aangekomen. niemand mocht weg voor bekend was wie het had gedaan. weet alleen niet meer hoe dat is afgelopen, maar dat verzin ik er wel bij enzo
wil jij mijn verslag niet maken
quote:
Ging welquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Viel het mee of tegen vandaag?
Dat het papier niet aan de taartvorm gaat hechten.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik lees hier nu een recept en daar is een van de instructies "Vet de taartvorm in en bekleed hem met vetvrij papier". What's the point in that?
Hmja maar dat papier hoort dat sowieso al niet te doen...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat het papier niet aan de taartvorm gaat hechten.
En de taart niet aan het papier.
Lijkt me zo...
Is de paus katholiek? Understatementquote:
Wat hebbie uit lopen spoken dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Is de paus katholiek? Understatement
Hmm gewoon heavy weekje...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat hebbie uit lopen spoken dan?
Dat moest ik ookquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik lees hier nu een recept en daar is een van de instructies "Vet de taartvorm in en bekleed hem met vetvrij papier". What's the point in that?
Wat heb jij gemaakt dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat moest ik ook
En ik heb het ook gedaanik dacht: nouja, zij zullen het wel weten
Pure zuurstof inademen helpt ook wel tegen de kater trouwens, maar dat heb je waarschijnlijk niet in huisquote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:14 schreef MaJo het volgende:
Ik ga toch maar niet stappen want ik ben nog steeds misselijk
Nee dat heb ik niet echt neequote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Pure zuurstof inademen helpt ook wel tegen de kater trouwens, maar dat heb je waarschijnlijk niet in huis
Ik heb hier wel een flesje staan voor jequote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet echt neeMerk wel dat de buitenlucht me goed doet, hoewel ik daar voor het laatst kwam om te roken
![]()
Een flesje zuurstofquote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb hier wel een flesje staan voor je
Maar was jij niet gestopt met roken?
Alleen voor noodgevallenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een flesje zuurstofCool
Mja soort van wel ja maar niet echt meer dus
Jaquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is er nog iemand?
Goeie tipquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:34 schreef MaJo het volgende:
Meer mensen hier de LOST volgen? Net ep 2 gezien van seizoen 4 (die vorige week weer begonnen is) en is echt zo megavet![]()
Ik heb een soort puist op m'n lip. Kan ik daar beter purol of penaten op smeren?quote:
Vond de eerste ep al best sterk maar deze is echtquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:32 schreef erkel het volgende:
[..]
Goeie tipEerste ep van seizoen 4 vond ik nog niet erg sterk, maar misschien moet ik er weer inkomen.
* zet torrent aan
Nope zal hier nooit spoilers plaatsen, daar heb ik het LOST topic al voorquote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:36 schreef Whiteguy het volgende:
Lost s04 moet ik nog aan beginnen... geen spoilers hier dus he !
Maar ik ga eerst prison break s03 en terminator: scc kijken, te weinig tijd om AL die series te volgen
hmm.. en terminator scc en '24' wel?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope zal hier nooit spoilers plaatsen, daar heb ik het LOST topic al voor
En Prison Break volg ik niet meer na het stomme einde van seizoen 2
Neequote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
hmm.. en terminator scc en '24' wel?
![]()
![]()
![]()
"De enige Nederlandse brouwerij staat op de 88e plaats. Het is brouwerij De Molen uit Bodegraven"quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:00 schreef Etcetera het volgende:gister naar de kroeg: valentines party
1 cocktail gehad. baaaaaaaaaaad idea, lang geleden dat ik zo dronken was
maar het was wel gezellig
en geen kater
![]()
niet eens een beetje hoofdpijn
en ben gister met hoofdpijn de kroeg ingegaan
Amateurs 's werelds beste bierbrouwers lijkt me hoopgevend Nem
Ik heb er onlangs 4 gekochtquote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:18 schreef Etcetera het volgende:
ik doelde er meer op dat het amateurs zijn die het beste blijken![]()
en wtf10 euro voor een flesje bier
en dat wordt er dan ook nog voor betaald
![]()
nou ja, mss met mijn chocoladefetisj te vergelijken: heel erg lekkere chocola wil ik ook wel wat voor neerleggen
Dronken na 1 cocktailquote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:00 schreef Etcetera het volgende:gister naar de kroeg: valentines party
en geen kater
![]()
Kater van 2 dagenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dronken na 1 cocktailMen ik drink teveel
Was het wel een leuke avond verder?
Mijn kater is nu eindelijk voorbij
Dat was zeker een héle grote cocktail?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:00 schreef Etcetera het volgende:gister naar de kroeg: valentines party
en geen kater
![]()
ja maar daar zaten ook behoorlijk wat soorten drank inquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dronken na 1 cocktailMen ik drink teveel
Was het wel een leuke avond verder?
Mijn kater is nu eindelijk voorbij
Klinkt als "vroger goot ik alles zo naar binnen, 20 cocktails was niets, maar nu ik ouder ben en ik meer thuis op de bank zit kan ik niets meer hebben"quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja maar daar zaten ook behoorlijk wat soorten drank inen ik ben het niet meer gewend om dingen doorelkaar te drinken
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Klinkt als "vroger goot ik alles zo naar binnen, 20 cocktails was niets, maar nu ik ouder ben en ik meer thuis op de bank zit kan ik niets meer hebben"
was jij nou wel of niet van de afdeling keukenprinses?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:40 schreef wyccie het volgende:
Ik ook, en aan het koken.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
was jij nou wel of niet van de afdeling keukenprinses?
Dat is wel een beetje een late meldingquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:23 schreef iamredleader het volgende:'avond tezamen
Vanavond film- en spellenavond in huize iamredleader+Tinuviel! Mensen die zich geroepen voelen om eens een kijkje bij ons te nemen zijn van harte welkom vanaf 20:00!
Voor nagerechten is het idd niet verstandig van het recept af te wijken, dat is een garantie voor mislukken van je creatie. Voor voor- en hoofdgerechten maakt het een stuk minder uitquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik kan best wel iets maken, maar dan moet ik me strikt aan bestaande recepten houden.
Ik leef me soms iets te veel uit met de sapjes, sausjes, kruiden etc. En dan is het best zuurquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor voor- en hoofdgerechten maakt het een stuk minder uit
Je mag ook later komen, alleen zijn er dan minder hapjes en drankjes overquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje een late melding
Ik heb nu reeds plannenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je mag ook later komen, alleen zijn er dan minder hapjes en drankjes overen dan zul je waarschijnlijk moeten blijven pitten
quote:Op zondag 10 februari 2008 01:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ook (10 minuten) van de kroeg naar huis.
Orval heerscht
Mag ik dat raar vinden?quote:Op zondag 10 februari 2008 01:36 schreef Nembrionic het volgende:
Zo...net een uur gelopen. Lekker fris
Het is ook hardstikke helder. Heerlijk
details. Aluminiumfolie valt prima te combineren met een oven. Ontzettend vol en crumble gaar dan weer niet samenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik leef me soms iets te veel uit met de sapjes, sausjes, kruiden etc. En dan is het best zuurals je je vis weg kunt gooien.
Ik wilde nog crumble als toetje maken, maar ik zit ontzettend vol. En de ovenschaal is nog steeds in gebruik.
Wil je nou zeggen dat ik crumble in aluminiumfolie (dus zonder schaal) moet maken?quote:Op zondag 10 februari 2008 01:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
details. Aluminiumfolie valt prima te combineren met een oven. Ontzettend vol en crumble gaar dan weer niet samen
Van mij mag je dat raar vindenquote:
Wandelen. Naar het centrum. Half uurtje heen, half uurtje terug.quote:Is dat gewoon wandelen of hardlopen?
Volgens mij een tijd geleden. Maar het is vaker ter sprake gekomen.quote:Heb ik dat al eerder gevraagd?
dan zal het je verbazen wat je met aluminiumfolie kan doenquote:Op zondag 10 februari 2008 02:02 schreef wyccie het volgende:
Ja, een schaal is wel noodzakelijk. Het is net iets steviger dan aluminiumfolie.
Ik ben nogal vergeetachtig de laatste tijd. Komt echt door mijn slaappatroon.quote:Op zondag 10 februari 2008 02:03 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij een tijd geleden. Maar het is vaker ter sprake gekomen.
Jouw slaappatroon is ook raar.quote:Dat het dus wat later op de avond is of zelfs 4 uur 's nachts, dat maakt mij dan echt niets uit
Nou, vertel.quote:Op zondag 10 februari 2008 02:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan zal het je verbazen wat je met aluminiumfolie kan doen
mits gebruikt in meerdere lagen kan je er een vrom van maken waar je een crumble in kan maken. Is geen hogere natuurkunde zullen we maar zeggen.quote:
Ja, hier heb je nog straatverlichting en enorme lichtvervuilingquote:Op zondag 10 februari 2008 02:08 schreef ElizabethR het volgende:
Ik hou ook van wandelen in het donker. Alleen moet je hier wel een zaklamp meenemen, want er is geen straatverlichting, en je ziet echt geen drol!! Ook een geel jassie met reflecterende strepen is aan te raden, want de eerste de best auto is een potentiéle moordenaar dan. De sterren waren vanavond erg, erg, erg aanwezig en erg, erg, erg mooi!!!!
Verder....
Oh, op die manier. Ja, ik ben meer van het efficiënt werken. Dus ik pak wel gewoon een ovenschaal.quote:Op zondag 10 februari 2008 02:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mits gebruikt in meerdere lagen kan je er een vrom van maken waar je een crumble in kan maken. Is geen hogere natuurkunde zullen we maar zeggen.
Helegaar niet meer. Al een tijdje niet meer. Toen ik terugkwam uit Vegas had ik een paar gekke dagen Maar voor de rest is het op tijd naar de laatste tijd.quote:Op zondag 10 februari 2008 02:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben nogal vergeetachtig de laatste tijd. Komt echt door mijn slaappatroon.
[..]
Jouw slaappatroon is ook raar.
Dus als je het zou kunnen zou je ook naar buiten gaanquote:Om vier uur 's nachts wil ik gewoon slapen. Vroeger ging ik 's nachts nog wel eens op het balkon staan om naar de sterren te kijken als ik niet kon slapen. Maar nu heb ik kutuitzicht op mijn balkon.
Wtf? Jij hebt ook slaaptekort!quote:Op zondag 10 februari 2008 02:18 schreef Nembrionic het volgende:
Dus als je het zou kunnen zou je ook naar buiten gaan
Nee, ik snap het wel. Het is wellicht wat gek maar je kunt het ook overdrijven. Het is lang niet zo gek als in een jarretelletje over het voetbalveld rennen bijvoorbeeld.
Nee johquote:
Nou, dat laatste heb ik geen last van. Maar ik kan me voorstellen dat het voor vrouwen minder aantrekkelijk is om in hun eentje de straat op te gaan in de nacht.quote:Ik zou op een balkon staan als dat mooi zicht geeft en niet al te koud is. Echt een uur de stad doorlopen zou ik niet zo snel doen. Ik ben 's nachts wel wakker, maar niet erg actief.
En daarbij zou ik me ook moeten bewapenen. Dat haalt ook een stuk romantiek weg.
Ik vind dat laatste ook maf. Maar ik ben één van de zeer weinige uitzonderingen.quote:Op zondag 10 februari 2008 02:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ik krijg er trouwens vaker commentaar op maar er is niemand die mijn rationeel kan uitleggen waarom het gek is om 's nachts een wandeling te maken.
Zéker op een ZATERDAG avond om 01.00u wanneer de helft van NL nog naar de kroeg moet vertrekken.
Ik krijg zelfs bijna hoofdpijn. Ik heb vandaag namelijk niet bijgeslapen.quote:Op zondag 10 februari 2008 02:26 schreef Nembrionic het volgende:
Ik blijf trouwens niet heel lang meer want ik begin nu wel erg moe te worden
Je bedoelt dat je een uitzondering bent omdat je niet op zaterdag naar de kroeg gaat?quote:Op zondag 10 februari 2008 02:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind dat laatste ook maf. Maar ik ben één van de zeer weinige uitzonderingen.
Ik hoop het niet want dat was gewoon even een hersenspinselquote:Die opmerking over met jarretels op een voetbalveld rennen.... dat heb ik ergens gelezen. Lingerievoetbal of zo?!
Wordt het niet eens tijd dat je er iets aan gaat doen?=quote:Op zondag 10 februari 2008 02:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik krijg zelfs bijna hoofdpijn. Ik heb vandaag namelijk niet bijgeslapen.
Morgen ga ik aan mijn studie zitten. Dus ik ga er ook zo vandoor.
Niet zozeer alleen dat, maar het ook nog eens raar vinden dat anderen dat wel doen en dan van jou vinden dat het raar is dat je buiten loopt. Dus ik mag het raar vinden dat jij ´s nachts buiten loopt, omdat ik ´s nachts gewoon binnen zit. Zoiets. Het is dus al erg laat.quote:Op zondag 10 februari 2008 02:32 schreef Nembrionic het volgende:
Je bedoelt dat je een uitzondering bent omdat je niet op zaterdag naar de kroeg gaat?
Nee, het was echt iets wat ik gelezen heb. Ik weet alleen niet meer zeker of dat hier op Fok was.quote:Ik hoop het niet want dat was gewoon even een hersenspinsel
En het ging dan hoofdzakelijk om het idee dat *ik* dat zou doen
Ja, eigenlijk wel. Wie helpt me?quote:Op zondag 10 februari 2008 02:33 schreef Nembrionic het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat je er iets aan gaat doen?=
Ik snap het niet meerquote:Op zondag 10 februari 2008 02:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet zozeer alleen dat, maar het ook nog eens raar vinden dat anderen dat wel doen en dan van jou vinden dat het raar is dat je buiten loopt. Dus ik mag het raar vinden dat jij ´s nachts buiten loopt, omdat ik ´s nachts gewoon binnen zit. Zoiets. Het is dus al erg laat.![]()
[..]
Okay dan. Ik heb dat dan even gemistquote:Nee, het was echt iets wat ik gelezen heb. Ik weet alleen niet meer zeker of dat hier op Fok was.
Je huisarts? Een studiebegeleider? Want je zult het zelf beter weten dan ik maar studeren gaat echt veel gemakkelijker als je een geen slaaptekort hebt. Ik had overigens ergens gelezen dat medicijnenstudenten het minste slaap van allemaal kregen en de zwaarste studie hadden.quote:Ja, eigenlijk wel. Wie helpt me?
Is niet erg, ik ook niet zo goed meer. Ik vind het ook niet echt raar raar. Meer apart raar. Leuk raar.quote:
Dat laatste is zeker waar, vooral tijdens de co-schappen. Mijn god.... dat ga ik niet overleven.quote:Ik had overigens ergens gelezen dat medicijnenstudenten het minste slaap van allemaal kregen en de zwaarste studie hadden.
Ik bezoek helemaal niks.quote:Op zondag 10 februari 2008 02:46 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet niet hoe het bij jou zit trouwens maar veel mensen menen dat ze niet in staat zijn het een paar dagen rustig aan te doen want dit en dat MOET gebeuren en zus en zo MOET bezocht worden.
Maar als ze het dan een paar dagen niet gedaan of bezocht hebben komen ze erachter dat het allemaal helemaal niet zo erg van vitaal belang was en dat die paar dagen best konden.
Oh, dat kon ik er niet uithalenquote:Op zondag 10 februari 2008 02:53 schreef wyccie het volgende:
Is niet erg, ik ook niet zo goed meer. Ik vind het ook niet echt raar raar. Meer apart raar. Leuk raar.
[..]
Nou, het lijkt me een typische internetkwaal. En daar hebben heel veel mensen last van. Er stond enkele jaren geleden een artikel in het AD Magazine dat echt alle punten raakten op dat vlak.quote:Dat laatste is zeker waar, vooral tijdens de co-schappen. Mijn god.... dat ga ik niet overleven.![]()
En juist als ik rust houd met de studie, dan ga ik nog later naar bed. Werkt dus niet. Het is deels gewoonte, deels ook echt lichamelijk.
Het is ook een combi van alles: avondmens, geen discipline, lui en deadlinegedrag. Het zou trouwens wel helpen als ik een ban krijgen voor Fok. Triest.
quote:
Het was maar een voorbeeld. Ik ken mensen die menen dat ze geen enkele "social gathering" kunnen missen omdat ze anders "belangrijke quality time/informatie" missen ofzo. Ik ken je verder niet dus ik gooi maar wat ideeen in de hoed. Het had ik je studie kunnen zijn of weet ik veel wat. Nogmaals, het was ter illustratie.quote:
quote:Het enige wat ik wel moet doen is twee keer per week werken en studeren. Verder zo min mogelijk afspreken en al helemaal niet in een tentamenweek. Ik plan niks wat mijn studie kan verstoren. De enige storende factor ben ik zelf.
Ik ook niet.quote:
Dat is ook zo. Ook voordat ik de beschikking over internet had was dat al zo. Als ik mijn computer het raam uitflikker moet ik vervolgens ook mijn tv uit het raam flikkeren.quote:Ik vind het niet triest maar ik vraag me af of dat nou het euvel is
Het is eerder een geval van de punten die je ervoor opnoemt.
Oké betrapt, ik doe ook nog wel eens de boodschappen en iets met jarretels en een voetbalveld.quote:Op zondag 10 februari 2008 03:02 schreef Nembrionic het volgende:
Of wat vaker dan normaal want ik geloof best dat je meer doet dan 2x werken en studeren
Je hoeft toch niet sociaal te gatheren? Je kunt toch ook in je eentje leuke dingen doen?quote:Op zondag 10 februari 2008 03:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oké betrapt, ik doe ook nog wel eens de boodschappen en iets met jarretels en een voetbalveld.
Maar serieus, weinig, echt heel weinig. Die sociale gatherings kunnen me echt niks schelen.
Nu ga ik ook echt slapen, anders word ik morgen weer zo kwaad op mezelf.
Een keertje zonder isquote:Op zondag 10 februari 2008 03:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat drink ik normaal maar heb het vandaag niet eens gehad
Overdag slaap ik juistquote:Op zondag 10 februari 2008 03:08 schreef wyccie het volgende:
Shit, drinken ja... dat vergeet ik ook nog wel eens. Uitdrogingsverschijnselen.![]()
Yuri, kom ook eens overdag hier. Nu gaat iedereen slapen als jij er bent.
Dat vind ik persoonlijk beter te drinken. En je blijft er ook nog eens wakker vanquote:Op zondag 10 februari 2008 03:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Daarin tegen heb ik vodka-redbull gedronken
Maar dat doe ik toch ook.quote:Op zondag 10 februari 2008 03:09 schreef Nembrionic het volgende:
Je hoeft toch niet sociaal te gatheren? Je kunt toch ook in je eentje leuke dingen doen?![]()
Hmm... ik weet niet wat genanter is: ik in jarretel of ik achter een voetbal aan rennend. Als ik er ook nog eens bij ga zingen vergaat de wereld.quote:Nu ga ik ook écht![]()
-edit- voetballen in jarretels? Wanneer is de volgende wedstrijd? Dan kom ik aanmoedigen![]()
Alleen op donderdag vrijdag en zaterdag, maar zondag slaap ikquote:Op zondag 10 februari 2008 03:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, overdag werk je toch?! En anders heeft Nem nog wel wat tips voor je.
quote:Op zondag 10 februari 2008 03:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
En nu ga ik écht écht écht naar bed. Jammer, MaJo.
Welterusten allemaal
Heyquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 10 februari 2008 03:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hey
Sorry maar ik ga ook slapen
Truste alvast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |