Neequote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:50 schreef Soempie het volgende:
Hebben jullie samen al eens eerder iets van Ikea in elkaar gezet?
so truequote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
NeeDat is één van de relatietests he?
![]()
Nou, dan zit de eerste ruzie er misschien aan te komen! En je weet wat daarvan komt....![]()
![]()
Nee dusquote:
Ik ben nog niet helemaal wakker.quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je gaat wel vroeg slapen de laatste tijd Etsie... is alles verder goed met je?
Youp van 't Hekquote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
NeeDat is één van de relatietests he?
![]()
Nou, dan zit de eerste ruzie er misschien aan te komen! En je weet wat daarvan komt....![]()
![]()
valentine..doe je nog iets speciaals voor Pitt? Weet niet meer of ik het al gevraagd heb.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:47 schreef Etcetera het volgende:
vandaag bezig met verslagen, vanavond naar valentine's party in de kroeg, morgen bezig met verslagen/stagegebeuren en verder zo weinig mogelijk
maar plannen kunnen veranderen
staat nog niks in de planning geloof ik. maar mss dat hij wat gaat regelenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
valentine..doe je nog iets speciaals voor Pitt? Weet niet meer of ik het al gevraagd heb.
nee nu!quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:11 schreef Soempie het volgende:
Zulke cadeautjes heb je meer aan.![]()
Nou, ik ga er vandoorZoooo blij!!!
![]()
Ik wacht nog even, heb net kauwgomquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:12 schreef Nembrionic het volgende:
Bakke pleur!
Ja, dat is een slechte comboquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik wacht nog even, heb net kauwgom
Nou, knul. Vertel het maar.quote:
Ik kan zometeen wel lekker advocaatsprits eten bij de koffiequote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat is een slechte combo
Ik neem na koffie ook nooit direct kauwgom of mijn tanden poetsen.
Dan moet ik even wachten anders ga ik kokhalzen
Dat is niet erg want dat kost je nietsquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Probeerde net dat bedrijf van die Macbook te bellen, maar er wordt niet opgenomen. Jammer is dat het een 0900-nummer is
0800 is gratis, 0900 betalen. En er werd wel opgenomen, maar door een computer en niet door een persoonquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is niet erg want dat kost je nietsYuri
Tsja.. gewoon een paar keer wakker geworden tussendoor. En dan 's ochtends als je er uit moet ben je dus nog moe.quote:
Mag ik hieruit opmaken dat er nog geen macbooks geleverd zijn bij jullie? Balen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Probeerde net dat bedrijf van die Macbook te bellen, maar er wordt niet opgenomen. Jammer is dat het een 0900-nummer is
Inderdaad niet gekregen, maar ik had verwacht dat ze ondertussen het zelf al opgemerkt zouden hebben en de order annulerenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tsja.. gewoon een paar keer wakker geworden tussendoor. En dan 's ochtends als je er uit moet ben je dus nog moe.
[..]
Mag ik hieruit opmaken dat er nog geen macbooks geleverd zijn bij jullie? Balen.
Maar dat is een ander verhaal. Je zei dat er niet werd opgenomen. En in dat geval kost het je ook niets.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
0800 is gratis, 0900 betalen. En er werd wel opgenomen, maar door een computer en niet door een persoon
Ik probeer het later vandaag wel weer
Onverwacht heel leuk? Dus je kwam een leuke boy tegen?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:44 schreef MaJo het volgende:Mên ik heb een kater
Zo erg dat ik net een volle collegezaal uitgelopen ben omdat ik bang was dat ik moest kotsen
Nu durf ik niet meer naar binnen tot na de pauze dus kom ik hier maar even buurten
Maar gister was wel echt superleukOnverwacht heel erg leuk eigenlijk
Bizar ook
Helemaal uit mijn dak gegaan op C-Mon & Kypski
Maar dus wel teveel gezopen
Oh dat, bekend probleemquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tsja.. gewoon een paar keer wakker geworden tussendoor. En dan 's ochtends als je er uit moet ben je dus nog moe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |