Neequote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:50 schreef Soempie het volgende:
Hebben jullie samen al eens eerder iets van Ikea in elkaar gezet?
so truequote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
NeeDat is één van de relatietests he?
![]()
Nou, dan zit de eerste ruzie er misschien aan te komen! En je weet wat daarvan komt....![]()
![]()
Nee dusquote:
Ik ben nog niet helemaal wakker.quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je gaat wel vroeg slapen de laatste tijd Etsie... is alles verder goed met je?
Youp van 't Hekquote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
NeeDat is één van de relatietests he?
![]()
Nou, dan zit de eerste ruzie er misschien aan te komen! En je weet wat daarvan komt....![]()
![]()
valentine..doe je nog iets speciaals voor Pitt? Weet niet meer of ik het al gevraagd heb.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:47 schreef Etcetera het volgende:
vandaag bezig met verslagen, vanavond naar valentine's party in de kroeg, morgen bezig met verslagen/stagegebeuren en verder zo weinig mogelijk
maar plannen kunnen veranderen
staat nog niks in de planning geloof ik. maar mss dat hij wat gaat regelenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
valentine..doe je nog iets speciaals voor Pitt? Weet niet meer of ik het al gevraagd heb.
nee nu!quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:11 schreef Soempie het volgende:
Zulke cadeautjes heb je meer aan.![]()
Nou, ik ga er vandoorZoooo blij!!!
![]()
Ik wacht nog even, heb net kauwgomquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:12 schreef Nembrionic het volgende:
Bakke pleur!
Ja, dat is een slechte comboquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik wacht nog even, heb net kauwgom
Nou, knul. Vertel het maar.quote:
Ik kan zometeen wel lekker advocaatsprits eten bij de koffiequote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat is een slechte combo
Ik neem na koffie ook nooit direct kauwgom of mijn tanden poetsen.
Dan moet ik even wachten anders ga ik kokhalzen
Dat is niet erg want dat kost je nietsquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Probeerde net dat bedrijf van die Macbook te bellen, maar er wordt niet opgenomen. Jammer is dat het een 0900-nummer is
0800 is gratis, 0900 betalen. En er werd wel opgenomen, maar door een computer en niet door een persoonquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is niet erg want dat kost je nietsYuri
Tsja.. gewoon een paar keer wakker geworden tussendoor. En dan 's ochtends als je er uit moet ben je dus nog moe.quote:
Mag ik hieruit opmaken dat er nog geen macbooks geleverd zijn bij jullie? Balen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Probeerde net dat bedrijf van die Macbook te bellen, maar er wordt niet opgenomen. Jammer is dat het een 0900-nummer is
Inderdaad niet gekregen, maar ik had verwacht dat ze ondertussen het zelf al opgemerkt zouden hebben en de order annulerenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tsja.. gewoon een paar keer wakker geworden tussendoor. En dan 's ochtends als je er uit moet ben je dus nog moe.
[..]
Mag ik hieruit opmaken dat er nog geen macbooks geleverd zijn bij jullie? Balen.
Maar dat is een ander verhaal. Je zei dat er niet werd opgenomen. En in dat geval kost het je ook niets.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
0800 is gratis, 0900 betalen. En er werd wel opgenomen, maar door een computer en niet door een persoon
Ik probeer het later vandaag wel weer
Onverwacht heel leuk? Dus je kwam een leuke boy tegen?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:44 schreef MaJo het volgende:Mźn ik heb een kater
Zo erg dat ik net een volle collegezaal uitgelopen ben omdat ik bang was dat ik moest kotsen
Nu durf ik niet meer naar binnen tot na de pauze dus kom ik hier maar even buurten
Maar gister was wel echt superleukOnverwacht heel erg leuk eigenlijk
Bizar ook
Helemaal uit mijn dak gegaan op C-Mon & Kypski
Maar dus wel teveel gezopen
Oh dat, bekend probleemquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tsja.. gewoon een paar keer wakker geworden tussendoor. En dan 's ochtends als je er uit moet ben je dus nog moe.
Vandaar de uitlegquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat is een ander verhaal. Je zei dat er niet werd opgenomen. En in dat geval kost het je ook niets.
De computer is nieuwe informatie
quote:In this episode we look at a few forms of birth control. There are many other options available including the Patch, female condoms, the sponge, foam, cervical caps, diaphragms, surgical sterilization, and playing World of Warcraft.
Whaha die is grappig. De stem van dat mens doet me denken aan die van Marcy uit Married with Children.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:02 schreef Whiteguy het volgende:
Dit programma moeten ze gewoon nederlands gaan ondertitelen en verplicht aan groep 8 basisschool laten zien hier in NL. Hilarisch gewoon![]()
![]()
[..]
quote:
't Wordt weekend. Is dat meestal niet het drukste gedeelte uit de week?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:14 schreef Yurithemaster het volgende:
Bijna tijd om weer aan het werk te gaan hooop dat het vandaag minder druk is als gister
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik blijk nog een 5 te hebben voor een vak waar een groepsgenoot een 7,5 voor heeft gekregen in de herkansting. op die herkansing staat ook mijn naam. ik heb dus maar even gemaild dat dat 'vast en zeker een foutje is' en of ze mijn cijfer eventjes wil aanpassen
zit daar nog een verhaal aan vastquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:14 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens..collegezalen onderkotsen is de bom.
Nu ga ik douchen, naar buiten en aan het werk
Het was gister drukker dan vorige week zaterdag, maar de drukste dag is zondag en dan ben ik er gelukkig nietquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
't Wordt weekend. Is dat meestal niet het drukste gedeelte uit de week?
er zijn studenten die een herkansing als volgt halen:quote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zit daar nog een verhaal aan vast![]()
Daar moet je van leren!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
er zijn studenten die een herkansing als volgt halen:
- ze doen de eerste keer mee
- wachten een (half) jaar voor de her
- mailen dat ze een herkansing hebben ingeleverd en waar dat cijfer blijft
- de docenten mailen dat ze een 6 hebben
nooit een herkansing gemaaktdįt is pas sneaky
Bij mij op school moet je een krabbel op een lijst zetten dat je er geweest bent als je een tentamen hebt gemaaktquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar moet je van leren!
Maar dan zul je net zien dat ze kunnen achterhalen dat je het niet gemaakt hebt
in dit geval is het bewijs een groepsgenoot en een projectdocument dat is ingeleverd. ik zou het niet snel durven iigquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar moet je van leren!
Maar dan zul je net zien dat ze kunnen achterhalen dat je het niet gemaakt hebt
hier ookquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij mij op school moet je een krabbel op een lijst zetten dat je er geweest bent als je een tentamen hebt gemaakt
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
Okay, nog even voor ik echt weg ga. Wordt net gebeld door de Postcode Loterij.
"Met XXXX van de Postcode Loterij. Komt het gelegen dat ik u bel?"
-"Eh, nee"
....stil.... (hier had ik al zoiets van: deze is pas nét met deze baan begonnen)
"Mag ik u een andere keer terugbellen dan?"
-"Nee, ook niet. Het gaat om een aanbieding zeker?"
"Eh ja inderdaad, om lootjes ja."
-"Dan niet nee.(terugbellen dus)"
...weer stil...
"Mag ik vragen waarom niet?"
-"Ja, daar willen wij niet mee meespelen"
....weer stil....
"Oh..nou..een prima dag verder dan(beteuterd)".
Serieus..wat verwacht je nou? Dat iedereen enorm enthousiast aan de telefoon blijft hangen en de champagne opentrekt? Blijkbaar was ik de eerste die niet wilde ofzo
Documenten en zo moet je inleveren bij een balie en dan krijg je een bewijsje van inleveren. Als je die hebt dan kan je je claim ondersteunen, anders nietquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
in dit geval is het bewijs een groepsgenoot en een projectdocument dat is ingeleverd. ik zou het niet snel durven iig
je kunt er op gokken dat ze in al die meuk wel eens wat kwijt raken natuurlijk
[..]
hier ookmaar het was geen tentamen maar een projectdocument
oh wauw, dat lijkt me best handigquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Documenten en zo moet je inleveren bij een balie en dan krijg je een bewijsje van inleveren. Als je die hebt dan kan je je claim ondersteunen, anders niet
Hier voor sommige dingen ook, niet voor allemaalquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh wauw, dat lijkt me best handighier lever je het gewoon in bij de docent of in zijn/haar postvakje, dus vrij weinig controle
Sta jij in alle telefoonboeken bovenaan of zo dat ze je steeds bellen met 'aanbiedingen'quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
Okay, nog even voor ik echt weg ga. Wordt net gebeld door de Postcode Loterij.
Geen Macbook, wel centjes terugquote:Geachte heer Hawaii_Tim,
Wij moeten u helaas mededelen dat uw bestelling niet meer leverbaar is.
Binnen 7 werkdagen wordt dan ook het bedrag terug geboekt op uw rekening.
Wij hopen u hiermee voldoende mee geinformeerd te hebben,
en wensen u een fijn weekend toe.
Met vriendelijke groet,
Customer Service 4AllClients
Hé, dat bericht heb ik niet gehad (zou de mijne dan gewoon thuis op tafel liggen?)...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Geen Macbook, wel centjes terug
Ik heb vandaag geprobeerd ze te bellen, maar ik kreeg geen echt persoon aan de lijn. Toen een mail gestuurd, kreeg vrij snel dat antwoordquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé, dat bericht heb ik niet gehad (zou de mijne dan gewoon thuis op tafel liggen?)...
Zelf om gevraagd of spontaan dat bericht ontvangen?
OK, ik heb geen haast met die 40 Euro, dus ik wacht nog wel even...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geprobeerd ze te bellen, maar ik kreeg geen echt persoon aan de lijn. Toen een mail gestuurd, kreeg vrij snel dat antwoord
Je zou het kunnen afwachten of zelf een mail sturen
Ik ook niet echt, hoopte op een ander resultaat. Maar als ik m'n geld terug krijg vind ik het ook goedquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, ik heb geen haast met die 40 Euro, dus ik wacht nog wel even...
Ja verschrikkelijk he? Ik moet eigenlijk die lijst een keer invullen zodat we niet meer gebeld worden.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sta jij in alle telefoonboeken bovenaan of zo dat ze je steeds bellen met 'aanbiedingen'
Dat was te verwachten natuurlijkquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Geen Macbook, wel centjes terug
Zaaaaaaaaaaaaalig!!quote:
Kijk, jij snapt hetquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zaaaaaaaaaaaaalig!!
Het is hier gewoon lente! Ik ga straks een lekkere pint drinken op het terras bij Gannon's!! Ik ben ook erg blij dat er goed op geanticipeerd heb, want mijn collega zit in een dikke trui te puffen en ik heb gelukkig een bloesje aan!!
Als het weekend ook zo wordt!![]()
![]()
![]()
![]()
Ze mogen me ook een ander, gelijkwaardig produkt toesturen...quote:
Heb ons nummer thuis laten wijzigen en geheim laten worden.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:20 schreef Nembrionic het volgende:
Ja verschrikkelijk he? Ik moet eigenlijk die lijst een keer invullen zodat we niet meer gebeld worden.
De UPC belt in ieder geval niet meer. Daar had ik al aan gevraagd of ze ons van de lijst konden halen.
Ja, heerlijk hč...quote:
Jajaquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze mogen me ook een ander, gelijkwaardig produkt toesturen...
[..]
En dat vind ik dus een rukoplossingquote:Heb ons nummer thuis laten wijzigen en geheim laten worden.
Sindsdien ben ik van dat geleuter af...![]()
[..]
30 vind ik nét even te warmquote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Onverwacht heel leuk? Dus je kwam een leuke boy tegen?![]()
C-Mon en Kypski zijn dan ook heel vet
You get around, don't you?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:48 schreef MaJo het volgende:
[..]Eentje die ik al ken zelfs
Viel wel in de smaak gister, had meerdere mannen achter me aan
C-Mon en Kypski zijn zeker vet
Oh ja, dat is wel fijnquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:45 schreef MadMaster het volgende:
En vochtig is het hier niet, zoals in de USA.
Heerlijk passaat-windje erbij en dan is het zeer goed vertoeven.
's Nachts airco aan, ook goed vol te houden...
Ik heb toch maar het zekere voor het onzekere genomen en heb in de pauze mijn tas gepakt en ben weggegaanquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:14 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens..collegezalen onderkotsen is de bom.
Nu ga ik douchen, naar buiten en aan het werk
Oiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |